Yup, half negen is het weer donker.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:03 schreef TLC het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat het alweer zo vroeg donker wordt![]()
Het wordt iedere dag beterquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:07 schreef ddx het volgende:
Fake nieuws dat het morgen nog prima dag zou worden als ik nu verwachtingen zo lees...
@Dr_Flashquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:03 schreef TLC het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat het alweer zo vroeg donker wordt![]()
In september gaat het het snelst terug. Helaasquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, half negen is het weer donker.
Lekker knusse, gezellige avondenquote:Op zondag 17 september 2023 00:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In september gaat het het snelst terug. Helaas
Nee, zwaar bewolkt, en afgelopen nacht flinke regenbuien. Het is zeiknat.Temperatuur net boven de 20.quote:
Lekker donker, lekker kil, lekker woest en grillig, lekker donker thuiskomen, lekker donker vertrekken, lekker ruitjes krabben, lekker bevroren vingers op de fiets ondanks handschoenen, lekker pantoffeltjes aan, lekker speculaas bij je chocomelk, lekker fleece dekentje huismoeke style, lekker kaarsjes aan. Lekker Live, Love, Laugh Action. @RamboDirkquote:Op zondag 17 september 2023 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lekker knusse, gezellige avonden
Haha, ok, waar dan? Ik zit in ZO Brabant.quote:Op zondag 17 september 2023 09:43 schreef lily het volgende:
Yep, de zon schijnt weer. 20 graden nu. Het is wel zeiknat buiten.
Zuid-Limburgquote:Op zondag 17 september 2023 09:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Haha, ok, waar dan? Ik zit in ZO Brabant.
Ook niet leukquote:Op zondag 17 september 2023 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker donker, lekker kil, lekker woest en grillig, lekker donker thuiskomen, lekker donker vertrekken, lekker ruitjes krabben, lekker bevroren vingers op de fiets ondanks handschoenen.
Daarna warm thuiskomen is dan wel weer heel lekker.quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 10:09 schreef Perrin het volgende:
Happy 7 month autumn to those who celebrate.
Het is weer de tijd voor de bandenwissel. Zomerbanden eraf, herfstbanden erop.quote:Op zondag 17 september 2023 10:09 schreef Perrin het volgende:
Winterbanden in Nederlandquote:Op zondag 17 september 2023 10:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het is weer de tijd voor de bandenwissel. Zomerbanden eraf, herfstbanden erop.
Eigenlijk kun je het hele jaar door op herfstbanden rijden.
Het slechtste van alle werelden. Ik doe het gewoon op zomerbanden het hele jaar door, die enkele dag met sneeuw overleef ik wel. Op dat ijs vorig jaar had niets geholpenquote:Op zondag 17 september 2023 10:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik rij all season.quote:Op zondag 17 september 2023 10:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hier nog geen enkel zonnestraaltje.quote:Op zondag 17 september 2023 12:35 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zonnetje begint voorzichtig door te breken
Joh voor hetzelfde geld is het in februari alweer voorjaar, ook vaak zat gehad.quote:Op zondag 17 september 2023 10:09 schreef Perrin het volgende:
Oh dan is 5 maanden idd zo voorbij.quote:Op zondag 17 september 2023 14:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Joh voor hetzelfde geld is het in februari alweer voorjaar, ook vaak zat gehad.
Ja toch, dan weer 7 maanden bloedhittequote:Op zondag 17 september 2023 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan is 5 maanden idd zo voorbij.
Ja, een enkele dag of hooguit 2/3, maar echt voorjaar nog nooit.quote:Op zondag 17 september 2023 14:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Joh voor hetzelfde geld is het in februari alweer voorjaar, ook vaak zat gehad.
Dat was deze zomer voor mijn gevoel wel een ding. Benauwdheid, plakkerig etc.quote:Op zondag 17 september 2023 11:24 schreef S_E het volgende:
Hele ochtend regen, nu steeds meer zon en tyfus benauwd
Soms nog wel langer eind februari.quote:Op zondag 17 september 2023 15:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, een enkele dag of hooguit 2/3, maar echt voorjaar nog nooit.
10-15 in februari? nou, ik hoop met je mee, maar dat is het meestal nietquote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Soms nog wel langer eind februari.
De dagen beginnen dan langer te worden, de krokussen, narcissen en alpenviooltjes staan in volle bloei. Het gezoem van de eerste solitaire bijen. De lieveheersbeestjes melden zich langzaam. Prachtige tijd bij een graad of 10-15, dat is het voorjaar in optima forma voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |