Yup, half negen is het weer donker.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:03 schreef TLC het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat het alweer zo vroeg donker wordt![]()
Het wordt iedere dag beterquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:07 schreef ddx het volgende:
Fake nieuws dat het morgen nog prima dag zou worden als ik nu verwachtingen zo lees...
@Dr_Flashquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:03 schreef TLC het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat het alweer zo vroeg donker wordt![]()
In september gaat het het snelst terug. Helaasquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, half negen is het weer donker.
Lekker knusse, gezellige avondenquote:Op zondag 17 september 2023 00:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In september gaat het het snelst terug. Helaas
Nee, zwaar bewolkt, en afgelopen nacht flinke regenbuien. Het is zeiknat.Temperatuur net boven de 20.quote:
Lekker donker, lekker kil, lekker woest en grillig, lekker donker thuiskomen, lekker donker vertrekken, lekker ruitjes krabben, lekker bevroren vingers op de fiets ondanks handschoenen, lekker pantoffeltjes aan, lekker speculaas bij je chocomelk, lekker fleece dekentje huismoeke style, lekker kaarsjes aan. Lekker Live, Love, Laugh Action. @RamboDirkquote:Op zondag 17 september 2023 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lekker knusse, gezellige avonden
Haha, ok, waar dan? Ik zit in ZO Brabant.quote:Op zondag 17 september 2023 09:43 schreef lily het volgende:
Yep, de zon schijnt weer. 20 graden nu. Het is wel zeiknat buiten.
Zuid-Limburgquote:Op zondag 17 september 2023 09:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Haha, ok, waar dan? Ik zit in ZO Brabant.
Ook niet leukquote:Op zondag 17 september 2023 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker donker, lekker kil, lekker woest en grillig, lekker donker thuiskomen, lekker donker vertrekken, lekker ruitjes krabben, lekker bevroren vingers op de fiets ondanks handschoenen.
Daarna warm thuiskomen is dan wel weer heel lekker.quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 10:09 schreef Perrin het volgende:
Happy 7 month autumn to those who celebrate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |