quote:Na Griekenland is Ierland de volgende horde voor Nederland op weg naar het EK. Oranje krijgt in Dublin te maken met een getergde tegenstander, want bij de Ieren staat de druk er na nederlagen tegen Frankrijk en Griekenland al vol op.
Nederland moet op weg naar kwalificatie voor het EK zien te winnen in Dublin om goede zaken te doen in de poule. Bij de Ieren, van wie alle spelers in de diverse Britse competities actief zijn, staat de druk erop na nederlagen tegen Frankrijk en Griekenland.
Ierland vs. Nederland
In het verleden heeft Oranje vaker cruciale wedstrijden tegen de Ieren gespeeld. In 2001 had Nederland, toen onder leiding van Louis van Gaal, de simpele taak om te winnen in de Ierse hoofdstad. Het doel: kwalificatie voor het WK.
Oranje trad aan met grote namen als Edwin van der Sar, Jaap Stam, Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooij, maar slaagde er niet in te scoren, zelfs niet toen de thuisploeg met tien man kwam te spelen. De Ieren wonnen met 1-0 en de ploeg van Van Gaal bleef met lege handen achter.
Ierland tegen Nederland is op zondag 10 september om 20:45 uur te zien op NPO1.
Wel VAR, geen doellijntechnologiequote:Op zondag 10 september 2023 20:50 schreef GGMM het volgende:
Oh er is wel een VAR
Ik snap er niks meer van (goh)
Soms is gelijk hebben minder belangrijk dan de manier waarop je dat probeert te halenquote:Op zondag 10 september 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke, nou volgens mij bleek hij uiteindelijk best gelijk te hebben.
Landverrader.quote:
Had je voor mij 1-4, 1-5 of 0-5 genoteerd?quote:Op zondag 10 september 2023 20:51 schreef Coco het volgende:
Er valt een hele rij users af met de voorspelling.
Jaquote:Op zondag 10 september 2023 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je voor mij 1-4, 1-5 of 0-5 genoteerd?
Landverraders.quote:
klaas wil zeker halverwege weer wat veranderenquote:Op zondag 10 september 2023 20:51 schreef Coco het volgende:
Er valt een hele rij users af met de voorspelling.
Hij is nu in het spoorboekje aan het kijken.quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Tactisch plan van Koeman kan direct de prullenbak in
quote:Op zondag 10 september 2023 20:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Als je niet van Ierland kan winnen hoor je ook niet op een EK
quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
klaas wil zeker halverwege weer wat veranderen
Omdat die een bal van 2 meter tegen z'n hand aan krijgt?quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Van Dijk is diep gezonken, hoort niet meer in de basis.
2008quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef BaksteenMongool het volgende:
Ongelooflijk dit echt waar, slap begin, gaan we een herhaling zien van 15 jaar geleden?
Peaky blindersquote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
bijlow maakt niet zulke blinders
Maar is wel bij elk zuchtje wind geblesseerd.quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
bijlow maakt niet zulke blunders
Man, het is Griekenland. Dit is een vechtploeg. Kunnen we helemaal niks mee.quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef Sabata het volgende:
Nou, alle goede werken van donderdag meteen weer ongedaan gemaakt
Hoop op een paar fitties.quote:Op zondag 10 september 2023 20:54 schreef Caland het volgende:
Ik voel dat dit een KNOTSGEKKE pot gaat worden
Nee, maar dat soort schlemieligheden, net als die volkomen onnodige kaart donderdag, tekenen de man's ondergang.quote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat die een bal van 2 meter tegen z'n hand aan krijgt?
Zeker door druk van anderen.quote:Op zondag 10 september 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij zijn voorspelling aanpaste.
quote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef trein2000 het volgende:
Goede keepers hebben wij toch. Man man man.
De voorspelling van de geschorste @DombohetOlifantje1 van 5-3 is helemaal zo gek nog niet!quote:Op zondag 10 september 2023 20:54 schreef Caland het volgende:
Ik voel dat dit een KNOTSGEKKE pot gaat worden
Waar heeft hij een rode prent gepakt.quote:Op zondag 10 september 2023 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De voorspelling van de geschorste @:dombohetolifantje1 van 5-3 is helemaal zo gek nog niet!
Hopelijk is hij weer snel terug.quote:Op zondag 10 september 2023 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De voorspelling van de geschorste @:dombohetolifantje1 van 5-3 is helemaal zo gek nog niet!
quote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel extreem vermoeiend dat Virgil vermoorde onschuld gaat spelen. Niets geleerd van zijn rode kaart bij Liverpool
Waarom hij?quote:Op zondag 10 september 2023 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend jaar speelt hij ook in de zandbak bij zijn BLM vriendje Wijnaldumquote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel extreem vermoeiend dat Virgil vermoorde onschuld gaat spelen. Niets geleerd van zijn rode kaart bij Liverpool
quote:Op zondag 10 september 2023 20:56 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Nederland - IJsland vibes hiervan
Dat Nederland was wel een stuk slechter dan dit elftal natuurlijk. En IJsland toen beter dan Ierland.quote:Op zondag 10 september 2023 20:56 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Nederland - IJsland vibes hiervan
Welneequote:Op zondag 10 september 2023 20:56 schreef Newone82 het volgende:
Koeman is wel 1 van de slechtste coaches wat we ooit hebben gehad
Blind, Hiddink, van Bastenquote:Op zondag 10 september 2023 20:56 schreef Newone82 het volgende:
er gebeurde zoveel de week voor 9/11quote:Op zondag 10 september 2023 20:55 schreef Abrikozentaart het volgende:
Zit net te bedenken dat die goal van Jason McAteer echt een week voor 9/11 was
Een festini of een magnum?quote:Op zondag 10 september 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
Over IJsland gesproken, het is warm dus ik pak een ijsje.
Zit je naast de koelkastquote:Op zondag 10 september 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
Ik heb ook nog ijs liggen bedenk ik mequote:Op zondag 10 september 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
Wat is een vrouw?quote:
Dat IJsland heeft toen de kwartfinale EK gehaald.quote:Op zondag 10 september 2023 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Nederland was wel een stuk slechter dan dit elftal natuurlijk. En IJsland toen beter dan Ierland.
Dit doet meer denken aan Bulgarije uit.
Kolkende massa met 50.000 dronken Ieren. Is toch wat anders dan het Oranje Thialf publiek in Eindhovenquote:
Welk ijsje?quote:
Dit is de eerste minuten ook wel pech hebben en alles valt verkeerdquote:Op zondag 10 september 2023 20:56 schreef Newone82 het volgende:
Een kolkende massaquote:Op zondag 10 september 2023 20:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Kolkende massa met 50.000 dronken Ieren. Is toch wat anders dan het Oranje Thialf publiek in Eindhoven
Dat was wel een fluke natuurlijk, makkelijke groep en gemazzeld tegen een tragisch Engeland. Maar goed, wel beter dan dit Ierland ja.quote:Op zondag 10 september 2023 20:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat IJsland heeft toen de kwartfinale EK gehaald.
Tussen de lade van je vriezer en de zijwand zekerquote:Op zondag 10 september 2023 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ijs liggen bedenk ik me
Maar ik heb wel discipline
Nederland speelt dramatisch slecht.quote:Op zondag 10 september 2023 20:58 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dit is de eerste minuten ook wel pech hebben en alles valt verkeerd
Nee perenijsquote:Op zondag 10 september 2023 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tussen de lade van je vriezer en de zijwand zeker
Is ook geen aansteller of duikelaar. Integendeel.quote:Op zondag 10 september 2023 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dumbfries krijgt wel een lelijke tik ja
Altijd een hekel aan het carnavalspubliek bij Oranje maar bij Ierland vinden we het opeens leukquote:
Dumfries is nooit geblesseerd.quote:Op zondag 10 september 2023 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat je voor het Nederlands elftal geen andere wingbacks op rechts tot je beschikking hebt.
En aan welke kant speelt Wieffer dan?quote:Op zondag 10 september 2023 20:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Feyenoord zou met gemak van dit nederland winnen
Koeman is een matige coach.quote:Op zondag 10 september 2023 20:58 schreef TAmaru het volgende:
Koeman is niet slecht maar wel een kloothommel zoals hij Oranje in de steek liet voor Barcelona
de Ieren zijn ook vreselijk, die kunnen alleen maar winnen door gelukjes zoals net
was absoluut geen hands van Virgil
Nederland mag Zerrouki hebben voor wieffertquote:Op zondag 10 september 2023 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En aan welke kant speelt Wieffer dan?
Tja, van het op het bankje zitten bij Bayern krijg je geen ritme.quote:
Ik zeg niet dat ze goed spelen maar doelpunt was echt pechquote:Op zondag 10 september 2023 20:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nederland speelt dramatisch slecht.
Jij bent soms erg koud.quote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik mis hem nu pas.
Nouja, eigenlijk mis ik hem niet maar toch.
Zo laag staat Nederland ook weer niet.quote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef PzKpfw het volgende:
Jezus we lijken wel amateurs tegen de, wat zal het zijn, nummer 60 van de wereldranglijst?
We hebben ook niet veel topcoaches rondlopen momenteel maar van mij mag het ook een buitenlander zijnquote:Op zondag 10 september 2023 21:00 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Koeman is een matige coach.
Z'n hele team afbranden bij de pers.
En na deze afgang wedstrijd gaat die lekker zuur lopen doen.
Ik zou hem op straat zetten.
Aan de andere kant, tijdens de 16 keer dat @Scrummie anoniem was heb ik Fosive ook nooit gehoordquote:
De verdedigers zijn een beetje over the hill en aanvallend te weinig stootkracht en geen gebalanceerd middenveld.quote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gewoon een knakenelftal uit de categorie Polen of Denemarken dit. Niks meer.
Terechtquote:Op zondag 10 september 2023 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan de andere kant, tijdens de 16 keer dat @:scrummie anoniem was heb ik Fosive ook nooit gehoord
Prima samenvatting.quote:Op zondag 10 september 2023 21:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een ongekende aids is het weer.
Nou weten we zeker dat ze gaan verliezen. Tong heeft altijd ongelijk.quote:Op zondag 10 september 2023 21:02 schreef tong80 het volgende:
We zijn net een kwartier bezig. Dit komt nog wel goed.
De laatste 20 jaar hadden we:quote:
quote:Op zondag 10 september 2023 21:02 schreef tong80 het volgende:
Precies, zo kwam Tottenham ook terug van een 2-0 achterstand.quote:Op zondag 10 september 2023 21:02 schreef tong80 het volgende:
Dacht dat jij het in juni nog wel wat vond? Verder eens hoor maar dit roepen veel mensen al een jaar.quote:Op zondag 10 september 2023 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De verdedigers zijn een beetje over the hill en aanvallend te weinig stootkracht en geen gebalanceerd middenveld.
Dat helpt allemaal niet.
Leek eerst meer dan het was iddquote:
De Ligt en Dumfries staan nog aan het begin en zijn van wereldklasse.quote:Op zondag 10 september 2023 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De verdedigers zijn een beetje over the hill en aanvallend te weinig stootkracht en geen gebalanceerd middenveld.
Dat helpt allemaal niet.
doorselecteren, met een vd ven en botman is er vers bloed.quote:Op zondag 10 september 2023 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat helpt allemaal niet.
Magnetaquote:Op zondag 10 september 2023 21:04 schreef Coco het volgende:
Welke kleur zouden jullie het teneu van Flekken noemen?
Bij van Gaal kan je tenminste nog zeggen dat hij in de kracht van zijn spelers speeldequote:Op zondag 10 september 2023 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste 20 jaar hadden we:
- Advocaat (Dickieball genot)
- Van Basten (die zijn eigen spelregels verzint)
- van Marwijk (die de beste spelers de tactiek laat bepalen en zelf gaat kaarten)
- van Gaal (5-3-2 alle ballen op van Persie en Robben)
- Hiddink (die was al 93)
- Blind (‘mijn zoontje is de aanvoerder’, geen verdere uitleg nodig)
- Koeman (4-3-3 alle ballen op Depay)
- De Boer (autistisch gebrabbel, stelde doodleuk Promes op)
Het is allemaal niet best.
Was toen ook gewoon erg goed. Zit nu in een mindere fase ja.quote:Op zondag 10 september 2023 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wieffer is ook wel wat gehyped in het kampioensjaar van Feyenoord.
Zat erin dat die eens een aantal keer wat minder ging spelen.
De Ligt zit op de bank voor Upamecano (lol)quote:Op zondag 10 september 2023 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Ligt en Dumfries staan nog aan het begin en zijn van wereldklasse.
Geen drievoudige straf meer.quote:
Hoe was het op de A12?quote:Op zondag 10 september 2023 21:05 schreef remlof het volgende:
“Hij heeft Flekken op z’n shirt!”
Kom op jongens, allemaal meezingen.
Noord-Ierland Nederland 1982 EK-kwalificatie. 2-0 rust. Eindstand. 2-3quote:Op zondag 10 september 2023 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, zo kwam Tottenham ook terug van een 2-0 achterstand.
Gevlekt.quote:Op zondag 10 september 2023 21:04 schreef Coco het volgende:
Welke kleur zouden jullie het teneu van Flekken noemen?
Kulregel. Het geeft een gratis tweede kans aan de verdediging.quote:
Zitten jullie in het stadion ofzo?quote:
Ho maar weer.quote:Op zondag 10 september 2023 21:05 schreef remlof het volgende:
“Hij heeft Flekken op z’n shirt!”
Kom op jongens, allemaal meezingen.
Dumfries heeft Ted Lasso gekeken: "You are gonna foul me, and we score a penalty."quote:Op zondag 10 september 2023 21:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk vooral omdat Dumfries bewust het contact opzocht
Is dat nieuw ofzoquote:Op zondag 10 september 2023 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bal was te ver weg, terecht geel
Omdat het WK-vrouwen rendsettend was.quote:
quote:Op zondag 10 september 2023 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zitten jullie in het stadion ofzo?
Er zijn sowieso weinig landen, zeker Europees, die er echt bovenuit steken. Eigenlijk alleen Frankrijk en Engeland qua materiaal, maar die zaten dan weer niet bij de final four op de een of andere manier.quote:Op zondag 10 september 2023 21:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dacht dat jij het in juni nog wel wat vond? Verder eens hoor maar dit roepen veel mensen al een jaar.
rendsettendquote:Op zondag 10 september 2023 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat het WK-vrouwen rendsettend was.
Op mijn TV moest ie 'm nog nemen.quote:
VI Premium artikel allenquote:Op zondag 10 september 2023 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn sowieso weinig landen, zeker Europees, die er echt bovenuit steken. Eigenlijk alleen Frankrijk en Engeland qua materiaal, maar die zaten dan weer niet bij de final four op de een of andere manier.
Spanje is een typische 'als het draait'-ploeg, Italië en Duitsland zijn natuurlijk ook vaak in de problemen afgelopen jaren. Portugal komt nog wel enigszins in de buurt van Frankrijk en Engeland. België is over the hill. Kroatië is goed maar wordt ook oud. En dan heb je de Europese top wel gehad.
Ik haat smilies.quote:
Het was de laatste man. De Ligt tegen Tsjechie was de redenering ook niet zoquote:Op zondag 10 september 2023 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bal was te ver weg, terecht geel
Liever één te veel dan te weinigquote:Op zondag 10 september 2023 21:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Rustig klaas, neem je pilletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |