Dat was wel een fluke natuurlijk, makkelijke groep en gemazzeld tegen een tragisch Engeland. Maar goed, wel beter dan dit Ierland ja.quote:Op zondag 10 september 2023 20:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat IJsland heeft toen de kwartfinale EK gehaald.
Tussen de lade van je vriezer en de zijwand zekerquote:Op zondag 10 september 2023 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ijs liggen bedenk ik me
Maar ik heb wel discipline
Nederland speelt dramatisch slecht.quote:Op zondag 10 september 2023 20:58 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dit is de eerste minuten ook wel pech hebben en alles valt verkeerd
Nee perenijsquote:Op zondag 10 september 2023 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tussen de lade van je vriezer en de zijwand zeker
Is ook geen aansteller of duikelaar. Integendeel.quote:Op zondag 10 september 2023 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dumbfries krijgt wel een lelijke tik ja
Altijd een hekel aan het carnavalspubliek bij Oranje maar bij Ierland vinden we het opeens leukquote:
Dumfries is nooit geblesseerd.quote:Op zondag 10 september 2023 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat je voor het Nederlands elftal geen andere wingbacks op rechts tot je beschikking hebt.
En aan welke kant speelt Wieffer dan?quote:Op zondag 10 september 2023 20:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Feyenoord zou met gemak van dit nederland winnen
Koeman is een matige coach.quote:Op zondag 10 september 2023 20:58 schreef TAmaru het volgende:
Koeman is niet slecht maar wel een kloothommel zoals hij Oranje in de steek liet voor Barcelona
de Ieren zijn ook vreselijk, die kunnen alleen maar winnen door gelukjes zoals net
was absoluut geen hands van Virgil
Nederland mag Zerrouki hebben voor wieffertquote:Op zondag 10 september 2023 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En aan welke kant speelt Wieffer dan?
Tja, van het op het bankje zitten bij Bayern krijg je geen ritme.quote:
Ik zeg niet dat ze goed spelen maar doelpunt was echt pechquote:Op zondag 10 september 2023 20:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nederland speelt dramatisch slecht.
Jij bent soms erg koud.quote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik mis hem nu pas.
Nouja, eigenlijk mis ik hem niet maar toch.
Zo laag staat Nederland ook weer niet.quote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef PzKpfw het volgende:
Jezus we lijken wel amateurs tegen de, wat zal het zijn, nummer 60 van de wereldranglijst?
We hebben ook niet veel topcoaches rondlopen momenteel maar van mij mag het ook een buitenlander zijnquote:Op zondag 10 september 2023 21:00 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Koeman is een matige coach.
Z'n hele team afbranden bij de pers.
En na deze afgang wedstrijd gaat die lekker zuur lopen doen.
Ik zou hem op straat zetten.
Aan de andere kant, tijdens de 16 keer dat @Scrummie anoniem was heb ik Fosive ook nooit gehoordquote:
De verdedigers zijn een beetje over the hill en aanvallend te weinig stootkracht en geen gebalanceerd middenveld.quote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gewoon een knakenelftal uit de categorie Polen of Denemarken dit. Niks meer.
Terechtquote:Op zondag 10 september 2023 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan de andere kant, tijdens de 16 keer dat @:scrummie anoniem was heb ik Fosive ook nooit gehoord
Prima samenvatting.quote:Op zondag 10 september 2023 21:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een ongekende aids is het weer.
Nou weten we zeker dat ze gaan verliezen. Tong heeft altijd ongelijk.quote:Op zondag 10 september 2023 21:02 schreef tong80 het volgende:
We zijn net een kwartier bezig. Dit komt nog wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |