Dat is dus juist het hele probleem. Ze krijgen die gelegenheid niet en worden onnodig afgeleid. Zowel de potente leraren als leerlingen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:45 schreef phpmystyle het volgende:
Laat onderwijs personeel zich focussen op onderwijs in plaats van andere zaken waarin hun bemoeienis niet is gevraagd. De werkdruk ligt toch zo hoog?
Kun je ergens aangeven waar in het artikel gewag wordt gemaakt van leraren die 'afgeleid' worden?quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is dus juist het hele probleem. Ze krijgen die gelegenheid niet en worden onnodig afgeleid. Zowel de potente leraren als leerlingen.²
quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp je gedachtegang. Ik durf wel te stellen dat driften dierlijk zijn ja. Je moet heel die afleiding niet willen voor leraren en mannelijke medeleerlingen. Je kan een afgerichte huishond wel leren om van de malse tenderloin af te blijven, maar het liefst bijt ie er in en laat ie zich helemaal gaan. Al dan niet op een ongecontroleerd moment.
Huishond.²
quote:
2nd thatquote:
Dit.. meteen een kant uit gestuurd door een conservatief mannetjequote:Op zaterdag 9 september 2023 13:30 schreef DJKoster het volgende:
Topic al verpest met alleen maar de titel
Dat staat helemaal nergens aangegeven hoor. Maar een oplettende en welwillende lezer zou dit kunnen en moeten extraheren uit de tekst. Meer tussen de regels door zeg maar. Ik ben zo'n oplettende en welwillende lezer. Jij hebt wellicht andere kwaliteiten. Prima toch?quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je ergens aangeven waar in het artikel gewag wordt gemaakt van leraren die 'afgeleid' worden?
Nee, je bent ongetwijfeld door conservatieve religie en allerlei incel websites tot de conclusie gekomen dat de man een halve wilde is die alles wat los en vast zit wil bespringen, en daarom eist dat de vrouwelijke wederhelft zich maar gaat inpakken, opdat voornoemde semi-neanderthaler niet verleid wordt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat staat helemaal nergens aangegeven hoor. Maar een oplettende en welwillende lezer zou dit kunnen en moeten extraheren uit de tekst. Meer tussen de regels door zeg maar. Ik ben zo'n oplettende en welwillende lezer. Jij hebt wellicht andere kwaliteiten. Prima toch?
Huishond²
Ook aan jou de vraag: waar in het artikel wordt gerept over 'leraren die afgeleid worden'?quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je ziet hoe sommige 16 jarigen er tegenwoordig bij lopen in hoog zomer snap ik dat je je als school wel een beetje achter de oren krabt.
Of je het nou leuk vindt of niet, half naakte jonge meisjes hebben nogal een effect op hormonale 16 jarige jongens. En ook op leraren, hoe graag iedereen ook wil doen alsof volwassen mannen het lijf van een 16 jarige niet aantrekkelijk vindenHet leidt af, en het zet leraren in ongemakkelijke situaties. Zo simpel is het.
Wat je in je vrije tijd doet moet je zelf weten. Het lijkt me niet onredelijk om regels en discipline te leren op school en kledingvoorschriften horen daar gewoon bij. Als je straks in de echte wereld aan het werk gaat mag je ook niet in je te korte rokje en je navel truitje achter de kassa zitten. Als je serveerster bent bij een restaurant wordt je ook gevraagd om je netjes te kleden. En als je aan de slag gaat bij een advocatenbureau dan trappen ze je direct naar buiten als je het in je hoofd haalt om een crop top aan te trekken.
Ik vind het eerder bizar dat ouders het de normaalste zaak van de wereld vinden om hun kinderen half naakt naar school te laten gaan.
En dat ben ik dus niet met je eens. Je kunt niet alles bij de vrouw neerleggen. Zowel de man als de vrouw hebben een rol in deze: de man slaat zijn blik neer (want daar begint het mee) en de vrouw kleed zich kuis. Dat zou je toch moeten voorstaan als je de voorsprong wilt behouden als kenniseconomie.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, je bent ongetwijfeld door conservatieve religie en allerlei incel websites tot de conclusie gekomen dat de man een halve wilde is die alles wat los en vast zit wil bespringen, en daarom eist dat de vrouwelijke wederhelft zich maar gaat inpakken, opdat voornoemde semi-neanderthaler niet verleid wordt.
Je slaat de spijker op zijn kop! Het is gewoon een gegeven. Ik vind het bv ook jammer dat de 2de wereldoorlog heeft plaatsgevonden, maar ik ga het daarom nog niet ontkennen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je ziet hoe sommige 16 jarigen er tegenwoordig bij lopen in hoog zomer snap ik dat je je als school wel een beetje achter de oren krabt.
Of je het nou leuk vindt of niet, half naakte jonge meisjes hebben nogal een effect op hormonale 16 jarige jongens. En ook op leraren, hoe graag iedereen ook wil doen alsof volwassen mannen het lijf van een 16 jarige niet aantrekkelijk vindenHet leidt af, en het zet leraren in ongemakkelijke situaties. Zo simpel is het.
Wat je in je vrije tijd doet moet je zelf weten. Het lijkt me niet onredelijk om regels en discipline te leren op school en kledingvoorschriften horen daar gewoon bij. Als je straks in de echte wereld aan het werk gaat mag je ook niet in je te korte rokje en je navel truitje achter de kassa zitten. Als je serveerster bent bij een restaurant wordt je ook gevraagd om je netjes te kleden. En als je aan de slag gaat bij een advocatenbureau dan trappen ze je direct naar buiten als je het in je hoofd haalt om een crop top aan te trekken.
Ik vind het eerder bizar dat ouders het de normaalste zaak van de wereld vinden om hun kinderen half naakt naar school te laten gaan.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat ben ik dus niet met je eens. Je kunt niet alles bij de vrouw neerleggen. Zowel de man als de vrouw hebben een rol in deze: de man slaat zijn blik neer (want daar begint het mee) en de vrouw kleed zich kuis. Dat zou je toch moeten voorstaan als je de voorsprong wilt behouden als kenniseconomie.²
Ik zou het daar ook liever niet zien. Maar dat is voer voor een ander topic wellicht.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:46 schreef sp3c het volgende:
Als je straks achter die kassa zit moet je ook dealen met korte rokjes en naveltruitjes zonder dat je werk eronder lijdt
Ja, absoluut. De mannetjes van middelbare leeftijd die dit soort zaken juist liever in stand houden. Je hoeft niet je aangesproken te voelen. Mag wel.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Affijn, dit soort topics geeft altijd mooi aan waar de werkelijke viezigheid zit.
Aangezien ik de mazzel heb de mooiste vrouw van de wereld te hebben als mijn metgezel, heb ik geen enkele behoefte aan anderen, al staan ze poedelnaakt naast me.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, absoluut. De mannetjes van middelbare leeftijd die dit soort zaken juist liever in stand houden. Je hoeft niet je aangesproken te voelen. Mag wel.²
Je zou mannen eens moeten horen als er geen vrouwen bij zijn. Ik breng mijn zaak ter ruste.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Alsof mannen massaal geilen op jonge meisjes als die wat schaarser gekleed gaanDie kunnen zich prima inhouden hoor. De mannen die daadwerkelijk opgewonden worden van jonge meisjes zijn zwaar in de minderheid en die groep zou geen reden moeten zijn om van meisjes te vragen dat ze zich maar dik inpakken
Dat moeten drukke bijeenkomsten zijn, wat, met pak 'm beet 4 miljard mannen bij elkaar.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je zou mannen eens moeten horen als er geen vrouwen bij zijn. Ik breng mijn zaak ter ruste.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |