Is dat een beetje te doen en fijn? Kun je je ontspannen?quote:
Snap ikquote:
Tja... wolletjes zijn gisteren binnen gekomen, prachtige kleuren, kon mezelf niet stoppenquote:
Fottoooooooquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... wolletjes zijn gisteren binnen gekomen, prachtige kleuren, kon mezelf niet stoppen
Als ik eraan denk vanavond. Het zijn nog maar 13 toerenquote:
Lekker! En ja het is best warm voor op zolder. Goed dat je dingen in de weggeefkast legtquote:Op zondag 10 september 2023 11:18 schreef Donna het volgende:
Ik was even op zolder een beetje aan het omrommelen, maar het wordt er alweer veel te warm. Zo dan beneden nog maar even wat opruimen.
Weggeefhoek een beetje vullen.
Ja altijd hoor. Zonde om dingen weg te gooien. Ik geef liever.quote:Op zondag 10 september 2023 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker! En ja het is best warm voor op zolder. Goed dat je dingen in de weggeefkast legt
Doe ik zelf ookquote:Op zondag 10 september 2023 12:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja altijd hoor. Zonde om dingen weg te gooien. Ik geef liever.
Beterquote:Op woensdag 13 september 2023 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is het toch drie graden kouder dan gisteren in huis. Erg lekker
Zelfs weer even kunnen tekenen en uiteraard haken.
Elke graad is er een. Ik vermoed dat jouw huis beter geïsoleerd is dan het mijne (huis komt uit '53)quote:Op woensdag 13 september 2023 16:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beter
Hier zit er maar 1 graden verschil in, maar hey alles is beter dan die hittegolf.
Ik moet ook echt weer tijd/zin maken om te haken
Gamen is ook leuk! Nooit van dat spel gehoord.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:47 schreef Patapon het volgende:
Druk met werk dus niet echt creatief...al maanden geen kaartjes gemaakt of geborduurd. Een klein stukje gehaakt afgelopen weekend ...ik zit savonds vooral te gamen....Genshin Impact verslaafd.
Mobiel game. Ook te spelen op de pc, PlayStation en steamdeck. Aangezien manlief de steamdeck gebruikt speel ik op de PlayStation.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gamen is ook leuk! Nooit van dat spel gehoord.
Hier elke avond een halfuur Cozy Grove en een stukje Farm Together bijwerken
Eindelijk nog iemand met een steamdeck gespot! Fijn ding he! Kan niet zonder.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:07 schreef Patapon het volgende:
[..]
Mobiel game. Ook te spelen op de pc, PlayStation en steamdeck. Aangezien manlief de steamdeck gebruikt speel ik op de PlayStation.![]()
Het is een RPG en lijkt een beetje op Zelda.
Nee, het is meer een avontuur, dus vechten, verzamelen en verhaal volgen en ik speel graag RPG. Op de Switch ben ik momenteel ook Xenoblade 3 aan het spelen.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand met een steamdeck gespot! Fijn ding he! Kan niet zonder.
Oh vechten? Krijg je daar geen stress van?
Avontuur is leuk iddquote:Op woensdag 13 september 2023 18:13 schreef Patapon het volgende:
[..]
Nee, het is meer een avontuur, dus vechten, verzamelen en verhaal volgen en ik speel graag RPG. Op de Switch ben ik momenteel ook Xenoblade 3 aan het spelen.
Oh dat speel ik ook hoor,o.a. Stardew valley en Harvest Moon.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Avontuur is leuk iddalleen vechten is voor mij een no-go. Stressgedoe. Zelda ken ik van naam, maar de rest wat je noemt niet
Ik vermoed dat we beiden compleet andere games spelen. Geef mij maar een boerderij of een wereldje om dingen in te verbouwen, queestes op te lossen, die heel schattig zijn...
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:39 schreef Patapon het volgende:
[..]
Oh dat speel ik ook hoor,o.a. Stardew valley en Harvest Moon.
Daar heb je gelijk in, maar het zou denk ik wel goed zijn voor mijn gemoedstoestand.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En haken is niet iets wat moet he, tenzij je een fabriek bentKomt wanener het komt
Die heb ik nog niet gekocht, ik heb teveel liggen om nog te spelen....is deze net zo goed als de vorige?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:13 schreef Sarabi het volgende:
Stardew Valley heb ik veel gespeeld
Zelfs hele nachten als we thuis kwamen van feestjesik vond het ook gewoon leuk om te kijken wat mijn man aan het doen was.
Nu ben ik bezig met de nieuwste Zelda.
Het duurde best lang voordat ik kon wennen aan de nieuwe elementen maar als je daar eenmaal doorheen bent is hij weer net zo goedquote:Op woensdag 13 september 2023 19:21 schreef Patapon het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gekocht, ik heb teveel liggen om nog te spelen....is deze net zo goed als de vorige?
Dat is wel een goed argument. Je was toch met die ene Scheepjes CAL bezig, met die moeilijke naam (iets met Historia of zo) Of heb ik dat helemaal aan de verkeerde persoon gekoppeld?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het zou denk ik wel goed zijn voor mijn gemoedstoestand.
Maar nu even geen ruimte voor in mijn hoofd.
Dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2023 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel een goed argument. Je was toch met die ene Scheepjes CAL bezig, met die moeilijke naam (iets met Historia of zo) Of heb ik dat helemaal aan de verkeerde persoon gekoppeld?
Die is idd een beetje zuunig aan met de beschrijving. Die heb ik ook nog liggen (zulke lappen zijn zo verslavend). Kun je anders een amigurmidingetje haken? Lekker verstand op nul en gaan met die banaan. Gewoon om er weer lekker in te komenquote:Op woensdag 13 september 2023 19:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad
Heel mooi maar ik moet steeds de filmpjes er bij pakke omdat het voor mij best moeilijk is, dat houdt me soms ook tegen.
Maar vanaf volgende week ga ik daar gewoon tijd voor plannen, dan is het ook niet meer zo warm.
Oh wat balen, maar stiekem ook wel grappig. Was het droog?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:24 schreef Donna het volgende:
Ohhhhhh, ik had mezelf buiten gesloten.
Telefoon, tasje, sleutels van de auto en zo de deur achter me dicht getrokken. Gelukkig stond er achter beneden nog een raam open en kon ik van de buurman een huishoudtrap lenen om de poort van het slot te kunnen halen met het schuifje.
M'n moeder heeft wel een reservesleutel, maar je raadt het al; op vakantie.
Sjonge jonge. Nou, hopelijk vergeet ik 'm nooit weer.
Jaa het is hier alweer de hele middag en avond droog. Bij jou niet?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat balen, maar stiekem ook wel grappig. Was het droog?
Wat een avontuur joh
De avond wel, maar de hele dag wel wat buitjes geweest, was wel fijnquote:Op woensdag 13 september 2023 20:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa het is hier alweer de hele middag en avond droog. Bij jou niet?
Ja, kan er nu wel om lachen hoor, haha!
Herkenbaar je ik ben jaren lang op woensdag morgen naar de fysio gegaan en had op vrijdag morgen hulpquote:Op donderdag 14 september 2023 10:19 schreef Donna het volgende:
Mogguh! Vreemde dag vandaag. Ik ben op donderdag altijd vrij, maar mijn ex heeft de kinderen gisteren al opgehaald terwijl ik ze normaal op donderdagochtend nog heb. Vreemd dit!
Maar ook wel lekker. Had vanochtend een Happy Hour met gratis stroom van Eneco, dus even de telefoon aan de lader, laptop aan de lader, wasmachine 3x aan en de vaatwasser aan. Hopsa!!
En de waterkoker natuurlijk 2x voor een heerlijke pot thee!
Hahaha. Ja dan ben je echt compleet in de war kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 14 september 2023 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkenbaar je ik ben jaren lang op woensdag morgen naar de fysio gegaan en had op vrijdag morgen hulp
Nu moet ik op dinsdag naar d efysio en de hulp komt op donderdagmorgen
Ben echt weken de dagen van de week kwijt geweest
Het zit er zo in gebakken hequote:Op donderdag 14 september 2023 10:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ja dan ben je echt compleet in de war kan ik me voorstellen!
Ja ik was ook gewoon om vanuit de fysio door te gaan naar de markt, dus heb verscheidene keren op dinsdag op de woensdag markt gestaanquote:Op donderdag 14 september 2023 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja zulke dingen zijn verwarrend
Dat is wel sneuquote:Op donderdag 14 september 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik was ook gewoon om vanuit de fysio door te gaan naar de markt, dus heb verscheidene keren op dinsdag op de woensdag markt gestaanen dan ook nog verbaasd zijn dat er niets stond
Ik laat tegenwoordig bezorgen. De suikervrije snoepjes van klene kan ik niet meer in de winkel kopen maar wel online. Dus laat ik een keer in de 14 dagen de boel bezorgen en doe dan die snoepjes er bij bestellenquote:Op donderdag 14 september 2023 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel sneu
Ik doe tegenwoordig eens per week supermarkt
Hahaha we zijn beide gewisseldquote:Op donderdag 14 september 2023 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik laat tegenwoordig bezorgen. De suikervrije snoepjes van klene kan ik niet meer in de winkel kopen maar wel online. Dus laat ik een keer in de 14 dagen de boel bezorgen en doe dan die snoepjes er bij bestellen
Slim.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik laat tegenwoordig bezorgen. De suikervrije snoepjes van klene kan ik niet meer in de winkel kopen maar wel online. Dus laat ik een keer in de 14 dagen de boel bezorgen en doe dan die snoepjes er bij bestellen
Gelukkig leef je weerquote:Op donderdag 14 september 2023 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, ik leef weer een beetje. Echt top, zo'n voorhoofdsholte-ontsteking.
Wel nog een béétje aan knutselen toegekomen, m'n kasvloer is best geslaagd, al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
IJsstokjes in stukken gesneden en een wash gemaakt met acrylverf zodat je de houtstructuur kan blijven zien. Bewust wat rommelig gehouden, want m'n idee erachter is "we leggen even snel een vloer in de plantenkas".
Beide terechtquote:
Vervelend draakje Beterschapquote:Op donderdag 14 september 2023 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel nog een béétje aan knutselen toegekomen, m'n kasvloer is best geslaagd, al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
IJsstokjes in stukken gesneden en een wash gemaakt met acrylverf zodat je de houtstructuur kan blijven zien. Bewust wat rommelig gehouden, want m'n idee erachter is "we leggen even snel een vloer in de plantenkas".
Beterschap!quote:Op donderdag 14 september 2023 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoel je zo'n ding waarmee je daadwerkelijk tapt? Dat je op festivals niet alleen vanaf de fles geeft?quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:15 schreef Sarabi het volgende:
Tapinstallatie besteldweer een nieuwe mijlpaal. Hopelijk hebben we het snel onder de knie, we zijn niet zo handig
Yesquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n ding waarmee je daadwerkelijk tapt? Dat je op festivals niet alleen vanaf de fles geeft?
You can do itquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen ga ik voor het eerst na de winkel zonder dat het aan een andere afspraak vast zit. Gewoon mezelf schoppen. Alleen alle bezorgapps zijn van mijn telefoon. Dus hupsa... Ging al beter, plakte het aan andere afspraken, maar nu gewoon eens per week naar de super zonder een afspraak van te voren
Peptalk voor mezelf, vind het eng
Snap ik! Jullie gaan echt hard met het bedrijf he! Ben trots op julliequote:Op vrijdag 15 september 2023 18:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
YesIk ben heel benieuwd hoe het allemaal werkt.
[..]
You can do it
Sommige mensen zeggen wel dat ze verschil proeven, ik denk dat dat vooral beleving is.....quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik! Jullie gaan echt hard met het bedrijf he! Ben trots op jullie![]()
Gewoon nieuws, maar is er smaakverschil tussen fles en tap?/
En ja, het is spannend, maar ik kom al veel meer buiten/onder de mensen dan voor de zomer. En deze stap gaat flink besparen, alleen maar leuk
Serieuze vraag, waarom voelt dit anders dan als het aan een andere afspraak vast zit?quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen ga ik voor het eerst na de winkel zonder dat het aan een andere afspraak vast zit. Gewoon mezelf schoppen. Alleen alle bezorgapps zijn van mijn telefoon. Dus hupsa... Ging al beter, plakte het aan andere afspraken, maar nu gewoon eens per week naar de super zonder een afspraak van te voren
Peptalk voor mezelf, vind het eng
Morgenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen wel dat ze verschil proeven, ik denk dat dat vooral beleving is.....
Hoe is het gegaan?
Ik heb serieus geen flauw idee. Naja, stapje voor stapje. Ik weet ook niet waar ik bang voor ben.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Serieuze vraag, waarom voelt dit anders dan als het aan een andere afspraak vast zit?
Ik zou persoonlijk een andere dag kiezen denk ik. Zaterdag is zo druk.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Morgenmaar het gaat vast goed
Oke! Ik kan me van beide wel voorkeur in de ervaring voorstellen. Flesje met leuk etiket bewaren kan ik me voorstellen, maar een tap heeft meer sfeer
[..]
Ik heb serieus geen flauw idee. Naja, stapje voor stapje. Ik weet ook niet waar ik bang voor ben.
De zaterdag wil ik als boodschappendag plannen en doen.
Ik hoop gewoon dat als dit gemakkelijker gaat ik ook eventjes naar de stad kan fietsen... Gewoon naar de grote bieb. En wat dies meer zij
Ja.. naja, morgen zal ik wel moeten. In de koelkast staat welgeteld 1 kuipje smeerkaasquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk een andere dag kiezen denk ik. Zaterdag is zo druk.
Maar zelf weten natuurlijk!
Jaaa en dan wordt het alleen maar beter he. Omdenken!quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja.. naja, morgen zal ik wel moeten. In de koelkast staat welgeteld 1 kuipje smeerkaas
En volgende week ben ik even uit logeren dus zaterdag past het beste, voor morgen en volgende week en daarna verschuif ik het naar de vrijdag, besluit ik nu ter plekke door je opmerking. Idd slimmer
quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa en dan wordt het alleen maar beter he. Omdenken!
Als het morgen goed gaat in drukte, gaat het daarna super op vrijdag!
Er is een heel leuk nieuw boekentopic in LIT. Al gezien? Ja toch.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kennen jullie dat? Teveel boeken om te luisteren en lezen downloaden![]()
Ik moet minstens 250 jaar oud worden
Ik kan ook echt mijn haakboeken niet weg doen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb ook anderhalf plank aan haakboekenen een cloud vol patronen... echt
Nieuw topic? Nee volgens mij niet, even kijken zoquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Er is een heel leuk nieuw boekentopic in LIT. Al gezien? Ja toch.
Nee ik ook niet. Al geef ik die van Sophia's Univerce aan een vriendin. Zij wilde die ook maken, dus die kan wegquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan ook echt mijn haakboeken niet weg doen.
Wisten jullie dat ik proefgelezen heb voor een Zoomigurimu boek? Jaren geleden
We zijn hier allemaal slachtoffer van het goede levenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:54 schreef Sarabi het volgende:
Er komen deze maand alleen al 3 boeken uit die ik wil lezen. Maar ik moet eerst nog het boek voor de boekenclub lezen. Te veel om te lezen en te weinig tijd
Jaa heb je even getagd maar misschien had je daar ook al gereageerd. Onthou niet alles.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nieuw topic? Nee volgens mij niet, even kijken zo
En ik heb ook drie enorme pillen gekregen...
[..]
Nee ik ook niet. Al geef ik die van Sophia's Univerce aan een vriendin. Zij wilde die ook maken, dus die kan weg
Oooh wat gaaf! Van allemaal? Super leukLijkt me wel gaaf om zoiets te proef te doen
(die boeken heb ik dan net weer nietverder heb ik bijna alle boeken van die site
Dank je wel, nog niet gezien!quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa heb je even getagd maar misschien had je daar ook al gereageerd. Onthou niet alles.
Nee maar 1 boek. Volgens mij de 2de, maar weet het niet eens zeker haha. Was heel leuk om te doen!
En ik ben trots op Donna! Geniet van je theetjequote:Op vrijdag 15 september 2023 20:56 schreef Donna het volgende:
Zal eerst een potje thee maken. Dat doe ik sinds kort weer. Donna is finding Donna back.
Die nu uitkomen:quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal slachtoffer van het goede levenLuxe problemen
Welke boeken?
Wow... dat zijn veel leesdingen ja!quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die nu uitkomen:
Holly - Stephen King
Deze autist ging naar Japan - Bianca Toeps
The last devil to die - Richard Osman
En voor de boekenclub moeten we The Chain van Adrian McKinty lezen.
Maar nu ben ik eerst nog met Elantris van Brandon Sanderson bezig
Nee hoor, maar 1 patroon van het boek.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel, nog niet gezien!
Het spits afbijten dus! Leuke klusMoest je ook alles haken?
[..]
En ik ben trots op Donna! Geniet van je theetje
Jawel.....quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow... dat zijn veel leesdingen ja!
Krijg je er niet halve stress van? Zoveel "moeten" lezen?
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel.....
Die eerste 3 moeten ook wachten, maar ik hoop wel snel tijd er voor te hebben.
Begrijp ik. Gelukkig bederven boeken nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel.....
Die eerste 3 moeten ook wachten, maar ik hoop wel snel tijd er voor te hebben.
Oh dat scheelt!quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar 1 patroon van het boek.
En dankjewel!![]()
Fruitthee met smaakje Baked Apples. Ben al een beetje in de herfst sfeer.
Die bestel ik bij Filsen in Sneek, theewinkeltje. Kom er ook graag om even te struinen, want ze verkoopt ook Vintage spulletjes. Losse thee dus, heerlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat scheelt!
Ooooh die thee klinkt erg goed
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Die bestel ik bij Filsen in Sneek, theewinkeltje. Kom er ook graag om even te struinen, want ze verkoopt ook Vintage spulletjes. Losse thee dus, heerlijk.
Ik vind de gewone 'Apple' van Pickwick ook erg lekker. En Melon!quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga iets bekennen: ik vind theezakjesthee het lekkerst. Gewoon een simpele pickwich
Jaaa die is fijnquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind de gewone 'Apple' van Pickwick ook erg lekker. En Melon!
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:19 schreef Donna het volgende:
Hahahaha. Oh die vind ik echt heerlijk!
ik ook!quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames, ik hou het gewoon bij koffie
ALtijd goedquote:
Super goed!!quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boodschappen ging redelijk goed. Om acht uur was het nog stil in de winkel. Wel even in een hoekje een paniekaanval getackeld. Al die prikkels, gewoon even veel
En ze hadden geen wattenstaafjes, dus ik ben ook nog bij de Etos geweest
Ben nu wel bekaf. Tijd voor koffiequote:
Lekkerquote:
Hier is er eenquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Waar zijn de koffie drinkers gebleven
Hey Childquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier is er eenmaar ook thee
quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:26 schreef Sarabi het volgende:
Ik lust geen koffie, behalve als er veel smaakjes doorheen zitten.
Kan, ik alleen puur zonder smaakjes, suiker of meldquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:24 schreef Donna het volgende:
Ik drink alleen smaakjes koffie haha.
Jep! Of een milde roast met lekker veel opgeschuimde melk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:26 schreef Sarabi het volgende:
Ik lust geen koffie, behalve als er veel smaakjes doorheen zitten.
Haha mij slappe zwarte bak is primaquote:
Oh wat fijn!quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:31 schreef Donna het volgende:
Jaaa dat kan wel haha!
Wij zijn naar het centrum gelopen en de kleuter heeft meegelopen zonder klagen. Topper!
Ach.. rommel blijft wel liggen als je nu gaat bordurenquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:30 schreef Donna het volgende:
Ik heb m'n borduurspullen gepakt. Maar ik moet nog opruimen.
Huilen.
Ik kan dan niet borduren hoor als de vaat nog staat en de woonkamer vol speelgoed.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach.. rommel blijft wel liggen als je nu gaat bordurenDus dat loop je niet mis als je wat leuks gaat doen
quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan dan niet borduren hoor als de vaat nog staat en de woonkamer vol speelgoed.
Maar alles is opgeruimd. Zoete aardappelfrietjes in de airfryer, truffelmayo erbij. Happy me!
Hm... ja dat snap ik ook wel weer... Gelukkig is het opgeruimdquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan dan niet borduren hoor als de vaat nog staat en de woonkamer vol speelgoed.
Maar alles is opgeruimd. Zoete aardappelfrietjes in de airfryer, truffelmayo erbij. Happy me!
Heb je nu vakantie of????quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga ik ook doen tijdens mijn vakantie
Ik vind dat zooooo lekker!quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Heerlijk! Mijn mini's vinden het ook niet lekker, helemaal geen zoete aardappelfriet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:06 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Ik vind dat zooooo lekker!(kak, ik weet de code van het hartje niet meer!) Jammergenoeg vinden mijn huisgenoten dat niet lekker, dus ik eet het bijna alleen maar als ik bij la Cubanita zit.
Het is ook geen moeten he?quote:Op zondag 17 september 2023 07:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Hier even opstartmoeilijkheden. Heb helemaal geen zin in creativiteit... Zit echt te dubben hoe en wat vandaag
Soort top of the hour CRE!quote:Op zondag 17 september 2023 08:45 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Het is ook geen moeten he?
Wat mij wel eens helpt is om met mezelf dan af te spreken dat ik een x-tijd besteed aan een tekening/kaartje/naaiding. Of dat ik in elk geval 3 stappen in een naaiproject doe. Ik wil anders ook nog wel eens blijven hangen in doelloos op internet rondhangen.
Maar je bent het toch ook niet verplicht om te doen? Het moet wel leuk blijven natuurlijk.quote:Op zondag 17 september 2023 07:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Hier even opstartmoeilijkheden. Heb helemaal geen zin in creativiteit... Zit echt te dubben hoe en wat vandaag
Waarom kan dat niet?quote:Op zondag 17 september 2023 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net even drie uur zitten weven. Dat was leukAlleen nu weet ik even niks ... Heb vandaag gewoon geen energie
En tja... ik kan moeilijk de hele dag achter mijn laptop zitten of lezen
Naja, het is overdag... dan moet ik me wel een beetje nuttig makenquote:
Geen idee van wie dat moet, maar van mij hoeft dat niet. Lekker een dagje op de bank met laptop of boek kan prima!quote:Op zondag 17 september 2023 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, het is overdag... dan moet ik me wel een beetje nuttig maken
Alleen het lukt me gewoon niet vandaag. Laag in energie, verdrietig. Alleen in mijn hobbykamer staat alles me tegen. Geen handwerken, geen klei, geen tekenen/schilderen... alles is eventjes stom vandaag
Naja... ik kijk over een uurtje wel weer
quote:Op zondag 17 september 2023 12:03 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Geen idee van wie dat moet, maar van mij hoeft dat niet. Lekker een dagje op de bank met laptop of boek kan prima!
Naja.. gevoelsmatig danquote:Op zondag 17 september 2023 17:05 schreef Serinde het volgende:
En is creativiteit nuttiger dan lezen? Als je je zo voelt, is lezen juist heel nuttigzo kun je het ook zien!
Ik zag het net! Leuk! Past denk ik helemaal in jouw straatje!quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:08 schreef Sumppi het volgende:
Ik kan niet slapen. Morgen ben ik te horen op de radio, live in een uitzending. Echt, wat heb ik mezelf aangedaan.
Aww je gaat het vast goed doen.quote:
O jee, waar over moet je praten dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:08 schreef Sumppi het volgende:
Ik kan niet slapen. Morgen ben ik te horen op de radio, live in een uitzending. Echt, wat heb ik mezelf aangedaan.
Wat bedoel je hiermee?quote:
Komt echt wel goedquote:Op dinsdag 19 september 2023 00:08 schreef Sumppi het volgende:
Mod geworden!quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
[..]
Komt echt wel goed![]()
Succes en ik duim voor je!
Oh leuk! Succes en gefeliquote:
Maar je hebt het wel gedaan! Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 19 september 2023 13:55 schreef Sumppi het volgende:
Stuur schattige plaatjes van eekhoorns en rode panda's... wat een ervaring joh, live op de radio.
Ging over mijn werk en het was vreselijk.![]()
Nee hoor... geen zin in de koningquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:56 schreef Sumppi het volgende:
Maar iedereen zat vast naar de koning te luisteren.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gedaan! Ik ben trots op je
Je bent geen radio-dj toch? Je hebt iets nieuws en engs gedaan en het is vast goed gegaan! Ik denk dat de luisteraars veel minder hard oordelen dan jij doet. Dus huphuphup, wees eens lief voor jezelf!quote:
Weet ik, heb altijd gelijkquote:
Maar je hebt het wel gedaan!quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:55 schreef Sumppi het volgende:
Stuur schattige plaatjes van eekhoorns en rode panda's... wat een ervaring joh, live op de radio.
Ging over mijn werk en het was vreselijk.![]()
Oooh dat is zo herkenbaar!quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:20 schreef Sarabi het volgende:
Mijn favoriete podcastmakers hebben nu een nieuwe podcast over Lego. Nu wil ik meteen allemaal leuke pakketten kopen.
Maar ik heb echt geen nieuwe hobby nodig
Same samequote:Op dinsdag 19 september 2023 17:37 schreef Sumppi het volgende:
Dat hou ik ook altijd in gedachten, dat ik geen nieuwe hobby's nodig heb. Geen tijd voor. Negen levens zou mooi zijn.![]()
Waar maakten ze eerder podcasts over?
Over Wie Is De Mol? NL en Belgiëquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:37 schreef Sumppi het volgende:
Dat hou ik ook altijd in gedachten, dat ik geen nieuwe hobby's nodig heb. Geen tijd voor. Negen levens zou mooi zijn.![]()
Waar maakten ze eerder podcasts over?
Oeh een echte fan dus! Al kijk ik het ook met plezier. Echt een goed format dat spelquote:
Mwah echte fan weet ik niet hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh een echte fan dus! Al kijk ik het ook met plezier. Echt een goed format dat spel
Jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah echte fan weet ik niet hoorHet is gewoon leuk om hun er over te horen praten.
Kijk je ook de Belgische versie?
Kan je het later nog ergens terugkijken?quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaAl moet ik de laatste Belgische nog terugkijken.
Ik ben fan, maar ben elk jaar te laat met kijken
![]()
Volgens mij op NLziet, maar kan het best fout hebben hoor. Dan is het pechquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan je het later nog ergens terugkijken?
Ik haat trouwens mezelf. Afgelopen zondag was er echt iemand asociaal tegen ons. Toen hield ik me stil maar nu maakt mijn hoofd overuren om reacties te bedenkenniet echt nuttig
Volgens mij kan het anders ook op een of andere manier via de Vlaamse site. Mocht je ooit vragen hebben, let me know.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij op NLziet, maar kan het best fout hebben hoor. Dan is het pech
Niet jezelf hatenDat piekeren hoort erbij, maar jij was niet fout. Dikke knuffel
Awww, komt er zo niet even een droog moment?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:55 schreef Donna het volgende:
Ik moet de konijnen nog voeren maar het regent zo baaaaaahhhhhh!
Hahaa ja echt mega hequote:Op dinsdag 19 september 2023 19:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die grote bui boven NLhier is het zo'n beetje als enige plek droog...
Mensen zijn soms stomquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij kan het anders ook op een of andere manier via de Vlaamse site. Mocht je ooit vragen hebben, let me know.
En lief! Ik hou er ook over op. Maar echt hoeveel mensen zijn er die gewoon totaal geen rekening met anderen houden....
[..]
Awww, komt er zo niet even een droog moment?
Buuuh!quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:55 schreef Donna het volgende:
Ik moet de konijnen nog voeren maar het regent zo baaaaaahhhhhh!
Sommige mensen..quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan je het later nog ergens terugkijken?
Ik haat trouwens mezelf. Afgelopen zondag was er echt iemand asociaal tegen ons. Toen hield ik me stil maar nu maakt mijn hoofd overuren om reacties te bedenkenniet echt nuttig
Hoe gaat - ie met je?quote:
Gaat wel, op zich nu een beetje moe en zeer lijf. Drukke twee weken gehad en teveel gedaan dus nu weer even iets rustiger doen.quote:
Oh sterktequote:Op woensdag 20 september 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat wel, op zich nu een beetje moe en zeer lijf. Drukke twee weken gehad en teveel gedaan dus nu weer even iets rustiger doen.
En jij gaat lekker bij je vriendin logeren las, fijn geniet er van.
Ja moest weer een bewonersavond organiseren en daar ben je wel druk meequote:Op woensdag 20 september 2023 07:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh sterktewaren het wel goede weken? Geniet van het rustig aan doen
Ja! Dank je wel, erg veel zin in
quote:Op woensdag 20 september 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moest weer een bewonersavond organiseren en daar ben je wel druk mee
Gisteren voor 50 man hapjes gemaakt, dan van de week de boodschappen doen
ALles regelen zorgen dat alles gekopieerd en aan elkaar geniet is
etc etc
ZIt net even de presentielijst door te kijken het waren er 60quote:Op woensdag 20 september 2023 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]dat is heel erg veel werk!
Gelukkig nu rustiger
Jeetje, ik ben al blij als ik een middagje bieb heb gedaan, erg leuk, maar zo vermoeiend. Zo'n project met zestig mensen, poeh. Heftigquote:Op woensdag 20 september 2023 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt net even de presentielijst door te kijken het waren er 60![]()
De hapjes waren ook allemaal op maak toch altijd iets te veel
Dat is een leuk klusje (mits je niet teveel hebt. De swatch van 320 alcoholmarkers heb ik nog niet aangedurfd), maar het resultaat is atlijd zo mooiquote:Op woensdag 20 september 2023 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat te doen als je concentratievermogen op is voor de dag, maar je toch iets CRE-gerelateerds wil doen? Je kleurtjes verf swatchen!
[ afbeelding ]
De paar kleuren die wat minder lijken te dekken zijn vooral omdat ik geen zin had om meer verf te pakken trouwens.
Nee, snap ik. Ik heb naast deze alleen nog drie metallics en wit en zwart (en wat washes, maar dat vertaalt toch niet naar papier), dus een mooi moment om een overzicht als dit te beginnen.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een leuk klusje (mits je niet teveel hebt. De swatch van 320 alcoholmarkers heb ik nog niet aangedurfd), maar het resultaat is atlijd zo mooiLekkere kleuren verf heb je ook gebruikt!
Ja idd! Metallic is ook gaaf ! en als het begin er is, is het wel gemakkelijk bijhoudenquote:Op woensdag 20 september 2023 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Ik heb naast deze alleen nog drie metallics en wit en zwart (en wat washes, maar dat vertaalt toch niet naar papier), dus een mooi moment om een overzicht als dit te beginnen.
Ik had mezelf een starterset gegeven, leek me een mooi punt om te starten. Meer kleurtjes kunnen er altijd nog bij.
Klopt, maar het hebben van veel kleuren is leukquote:Op woensdag 20 september 2023 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
En op zich kan ik heel veel kleuren maken via mengen zo, dus niet echt noodzaak voor nieuw ook.
Zo had ik die Beasty Brown verdund voor m'n vloertje.
Ooooh ziet er aantrekkelijk uit. Even een domme vraag: maar een swatch op een rest stukje plastic? Dan zie je hoe het kleurt op je miniaturen.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is acrylverf!
[ afbeelding ]
Speciaal bedoeld voor miniaturen (heb ik in het verleden wel vaker wat mee gedaan, maar de verf die ik toen had, was na zo'n 15 jaar kurkdroog) En aangezien Vallejo een prima reputatie heeft en wat goedkoper is dan de "officiële" Games Workshop verf, ben ik die eens gaan proberen.
![]()
Het is wel een mooi verfhoekje nu.
Meer kleurtjes is wel veel leuker ja.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar het hebben van veel kleuren is leukZoals ik al zei in SC van R&P je bent zo handig!
Laatst een heel mooi setje met aquarel allerlei grijstinten. Klinkt saai, maar zo handig, allemaal verschillende ondertonen ookMet alcoholmarkers heb je veel kleur nodig (en die set heb ik van mijn moeder gekregen. Het zijn echt heel erg veel kleuren)
Jaquote:Op woensdag 20 september 2023 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer kleurtjes is wel veel leuker ja.En met markers is het gewoon veel lastiger om te mengen, dus dan moet je absoluut.
![]()
Verschilende ondertonen snap ik wel ja, een warme grijs of een koele grijs zit enorm verschil tussen.
Het is echt een heerlijk iets! Die foto ziet er zo aantrekkelijk uit!quote:Op woensdag 20 september 2023 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
I mean...![]()
[ afbeelding ]
Die plaat is behandeld, dus heel makkelijk schoon te maken met een vochtig doekje.
Ik heb ze van verschillende materialen, plus dat ik ze ook wil gebruiken op dingen als klei.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ooooh ziet er aantrekkelijk uit. Even een domme vraag: maar een swatch op een rest stukje plastic? Dan zie je hoe het kleurt op je miniaturen.
Ah ja! Klinkt logischquote:Op woensdag 20 september 2023 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ze van verschillende materialen, plus dat ik ze ook wil gebruiken op dingen als klei.Het is vooral een leidraad om dingen als ondertonen te kunnen zien.
Natuurlijk! En niet onder een steen! Fier erop staan!quote:Op woensdag 20 september 2023 09:20 schreef Sumppi het volgende:
Ik wil onder een steen. Alle collega's gaan terugluisteren.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2023 09:20 schreef Sumppi het volgende:
Ik wil onder een steen. Alle collega's gaan terugluisteren.![]()
Je zou coach moeten worden.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk! En niet onder een steen! Fier erop staan!
Wat een werk! Knap dat je dat allemaal georganiseerd krijgt. En nu tijd om uit te rusten.quote:Op woensdag 20 september 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moest weer een bewonersavond organiseren en daar ben je wel druk mee
Gisteren voor 50 man hapjes gemaakt, dan van de week de boodschappen doen
ALles regelen zorgen dat alles gekopieerd en aan elkaar geniet is
etc etc
Handig zo! En nog ruimte genoeg voor meer potjes.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
I mean...![]()
[ afbeelding ]
Die plaat is behandeld, dus heel makkelijk schoon te maken met een vochtig doekje.
Dan ben ik dus wel een gelijk hebben coachquote:Op woensdag 20 september 2023 09:44 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Je zou coach moeten worden.![]()
![]()
Uit alle reacties blijkt weer dat ik veel te kritisch op mezelf ben. Wat een stress jongens.
Doen we allemaal, geen zorgenquote:Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat een werk! Knap dat je dat allemaal georganiseerd krijgt. En nu tijd om uit te rusten.
En ik las dat CotS lekker gaat logeren.![]()
Kwam zo de SC binnenwalsen met m'n eigen gedoe.
quote:Op woensdag 20 september 2023 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, leuk --> kwam bij de psychiater en die zag dat ik afgevallen ben
Niet leuk --> anderhalf uur zitten janken
Wel weer leuk --> Lekker thuis en om 13.00 boven borduren
Meende eens gelezen te hebben dat je wel wilde afvallen, mooi toch dat het nu gelukt isquote:Op woensdag 20 september 2023 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, leuk --> kwam bij de psychiater en die zag dat ik afgevallen ben
Niet leuk --> anderhalf uur zitten janken
Wel weer leuk --> Lekker thuis en om 13.00 boven borduren
Ja! Ben er nog lang niet hoor. Alleen het begin is erquote:Op woensdag 20 september 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meende eens gelezen te hebben dat je wel wilde afvallen, mooi toch dat het nu gelukt is
Wauw, wat mooi!quote:Op woensdag 20 september 2023 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
I mean...![]()
Dat is heel vroeg! Sterkte morgenochtend!quote:Op woensdag 20 september 2023 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik ga maar vast een uurtje lezen in bed. Om half zes morgenochtend gaat de wekker al. Bus van 7.00
Dank, het is idd vroeg nuquote:Op woensdag 20 september 2023 21:39 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Dat is heel vroeg! Sterkte morgenochtend!
Wauw! Dat is creatief! Afscheid nemen is ruk, maar dit verzacht het wel dunkt mijquote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Brokkel het volgende:
Avondje aan de knutsel-met-tijdsdruk. Mijn man had iets bedacht voor een collega, maar dat feestje is morgen en hij vertelde het.... gisteren! En ik had zelf ook een afscheidscadeautje uitgesteld omdat ik maandag echt te moe was om nog iets te doen. Maar het was gezellig met z;n tweeën op de hobbykamer, haha. Hij heeft nu een hoedje met allemaal dobbers langs de rand. En ik heb een geëtste theekop in een kartonnen display, een stickervel, wat dropjes, theezakjes en een zelfgemaakt kaartje. Nu nog even wat foto's (vergeet ik echt altijd te maken!) en dan inpakken. Morgen is het afscheid van de collega.
quote:Op donderdag 21 september 2023 08:46 schreef Donna het volgende:
Vandaag toch maar even die laatste kast in elkaar zetten.
Dat sowieso, maar of ik ook zin heb? Haha.quote:
O dan was je op de valreeo n og drukquote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Brokkel het volgende:
Avondje aan de knutsel-met-tijdsdruk. Mijn man had iets bedacht voor een collega, maar dat feestje is morgen en hij vertelde het.... gisteren! En ik had zelf ook een afscheidscadeautje uitgesteld omdat ik maandag echt te moe was om nog iets te doen. Maar het was gezellig met z;n tweeën op de hobbykamer, haha. Hij heeft nu een hoedje met allemaal dobbers langs de rand. En ik heb een geëtste theekop in een kartonnen display, een stickervel, wat dropjes, theezakjes en een zelfgemaakt kaartje. Nu nog even wat foto's (vergeet ik echt altijd te maken!) en dan inpakken. Morgen is het afscheid van de collega.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Brokkel op 21-09-2023 21:55:39 ]Brokkeltje hier, Brokkeltje daar.
quote:Op donderdag 21 september 2023 18:54 schreef Brokkel het volgende:
Wel lekker bezig geweest gisteren!Leuk gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel lekker bezig geweest gisteren!Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel lekker bezig geweest gisteren!Wat mooi en lief! Daar gaat je collega blij mee zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
Wel lekker bezig geweest gisteren!Super gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Oh, wat balen en jammer dat het niet zo snel gaat als je had gehoopt. Kan me voorstellen dat dat een tegenvaller is. Er is nog wel een kans dat het op tijd goed komt?quote:Op donderdag 21 september 2023 17:36 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost
Hmmm vergisting van ons nieuwe bockbier gaat langzamer dan gehoopt. We waren al laat met brouwen maar mocht het nu nog later worden dan zijn we wel echt te laat voor de bockbierfestivals en eigenlijk ook de gewone verkoop
Verder is er ook wel leuk nieuws.
Morgen weer een bier brouwen. Voor het eerst een samenwerking met een andere brouwer. Heel benieuwd hoe het gaat worden![]()
En de tapinstallatie is gisteren bezorgd. Nu even kijken of we ergens een goedkoop fust bier op de kop kunnen tikken zodat we alvast wat kunnen oefenen.
Oh shit wat een pech... hopelijk komt het goedquote:Op donderdag 21 september 2023 17:36 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost
Hmmm vergisting van ons nieuwe bockbier gaat langzamer dan gehoopt. We waren al laat met brouwen maar mocht het nu nog later worden dan zijn we wel echt te laat voor de bockbierfestivals en eigenlijk ook de gewone verkoop
Morgen weer een bier brouwen. Voor het eerst een samenwerking met een andere brouwer. Heel benieuwd hoe het gaat worden![]()
En de tapinstallatie is gisteren bezorgd. Nu even kijken of we ergens een goedkoop fust bier op de kop kunnen tikken zodat we alvast wat kunnen oefenen.
O dat zou balen zijn, hopelijk is het toch op tijd klaar, de bokbierdagen zijn bijnaquote:Op donderdag 21 september 2023 17:36 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost
Ondertussen al thuis?quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo in de trein naar huis. Naja, op Zwolle wachten op de trein naar Groningen
Ja, kwart over elf was ik thuisquote:
Er is zeker kans dat het nog goed komtquote:Op donderdag 21 september 2023 20:43 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Oh, wat balen en jammer dat het niet zo snel gaat als je had gehoopt. Kan me voorstellen dat dat een tegenvaller is. Er is nog wel een kans dat het op tijd goed komt?
En hebben jullie nu voor de festivals een eigen tapinstallatie?![]()
Ik duim voor jullie!quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er is zeker kans dat het nog goed komt🤞
En ja ideaal voor op festivals. Een redelijk compacte tapinstallatie. Kunnen 2 soorten bier op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |