abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210578530

Chat on!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210578550
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 11:13 schreef Donna het volgende:
Kindloos weekend. Geen plannen.
Is dat een beetje te doen en fijn? Kun je je ontspannen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210578691
Jawel hoor, maar het is saai.
pi_210578697
:7
pi_210578904
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:20 schreef Donna het volgende:
Jawel hoor, maar het is saai.
Snap ik :) :*

Went wel :*
pi_210581810
Zo... met dit weer de hele dag bezig met een deken haken. Lijk wel gek, maar geniet er ook vna
pi_210581823
Gedurfd wel met dit weer idd!!
pi_210581850
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:39 schreef Donna het volgende:
Gedurfd wel met dit weer idd!!
Tja... wolletjes zijn gisteren binnen gekomen, prachtige kleuren, kon mezelf niet stoppen O-)
  Moderator zondag 10 september 2023 @ 11:17:43 #9
382129 crew  Donna
pi_210589232
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tja... wolletjes zijn gisteren binnen gekomen, prachtige kleuren, kon mezelf niet stoppen O-)
Fottooooooo
  Moderator zondag 10 september 2023 @ 11:18:35 #10
382129 crew  Donna
pi_210589241
Ik was even op zolder een beetje aan het omrommelen, maar het wordt er alweer veel te warm. Zo dan beneden nog maar even wat opruimen.

Weggeefhoek een beetje vullen.
pi_210589945
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 11:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Fottooooooo
Als ik eraan denk vanavond. Het zijn nog maar 13 toeren
pi_210589949
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 11:18 schreef Donna het volgende:
Ik was even op zolder een beetje aan het omrommelen, maar het wordt er alweer veel te warm. Zo dan beneden nog maar even wat opruimen.

Weggeefhoek een beetje vullen.
Lekker! En ja het is best warm voor op zolder. Goed dat je dingen in de weggeefkast legt *O*
  Moderator zondag 10 september 2023 @ 12:32:11 #13
382129 crew  Donna
pi_210590019
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker! En ja het is best warm voor op zolder. Goed dat je dingen in de weggeefkast legt *O*
Ja altijd hoor. Zonde om dingen weg te gooien. Ik geef liever.
pi_210590229
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 12:32 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja altijd hoor. Zonde om dingen weg te gooien. Ik geef liever.
Doe ik zelf ook :) maar haal er soms ook spullen uit :) Het maakt me altijd blij om erin te snuffelen en om er dingen in te leggen
pi_210592976
Het ruikt zo lekker naar BBQ, water loopt me in de mond
Naja, tosti met soep is ook lekker, maar die geur van BBQ
pi_210611361
Eindelijk weer fijn weer
pi_210619273
Zeg dat! :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_210620183
Goedemorgen :)

Vandaag weer een rustig dagje. Eerst even beneden haken en later lekker boven tekenen en schilderen *O*

Het regent lekker flink door, genieten
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 10:36:24 #19
382129 crew  Donna
pi_210621431
Het was gewoon fris op de wind vanochtend!
pi_210621437
Het huis koelt hier nog niet echt af -O-
En dit weekend gewoon weer 27 graden :o
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 10:37:46 #21
382129 crew  Donna
pi_210621444
Afkoelen van het huis is idd een ander verhaal, helaas.
pi_210622943
Hier is het toch drie graden kouder dan gisteren in huis. Erg lekker
Zelfs weer even kunnen tekenen en uiteraard haken.
pi_210624319
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is het toch drie graden kouder dan gisteren in huis. Erg lekker
Zelfs weer even kunnen tekenen en uiteraard haken.
Beter O+
Hier zit er maar 1 graden verschil in, maar hey alles is beter dan die hittegolf.

Ik moet ook echt weer tijd/zin maken om te haken :@
pi_210624353
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 16:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Beter O+
Hier zit er maar 1 graden verschil in, maar hey alles is beter dan die hittegolf.

Ik moet ook echt weer tijd/zin maken om te haken :@
Elke graad is er een. Ik vermoed dat jouw huis beter geïsoleerd is dan het mijne (huis komt uit '53)

En haken is niet iets wat moet he, tenzij je een fabriek bent ;) Komt wanener het komt
  woensdag 13 september 2023 @ 17:47:50 #25
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_210625456
Druk met werk dus niet echt creatief...al maanden geen kaartjes gemaakt of geborduurd. Een klein stukje gehaakt afgelopen weekend ...ik zit savonds vooral te gamen....Genshin Impact verslaafd.
pi_210625503
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 17:47 schreef Patapon het volgende:
Druk met werk dus niet echt creatief...al maanden geen kaartjes gemaakt of geborduurd. Een klein stukje gehaakt afgelopen weekend ...ik zit savonds vooral te gamen....Genshin Impact verslaafd.
Gamen is ook leuk! Nooit van dat spel gehoord.
Hier elke avond een halfuur Cozy Grove en een stukje Farm Together bijwerken
  woensdag 13 september 2023 @ 18:07:58 #27
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_210625711
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gamen is ook leuk! Nooit van dat spel gehoord.
Hier elke avond een halfuur Cozy Grove en een stukje Farm Together bijwerken
Mobiel game. Ook te spelen op de pc, PlayStation en steamdeck. Aangezien manlief de steamdeck gebruikt speel ik op de PlayStation. :)

Het is een RPG en lijkt een beetje op Zelda.
pi_210625719
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:07 schreef Patapon het volgende:

[..]
Mobiel game. Ook te spelen op de pc, PlayStation en steamdeck. Aangezien manlief de steamdeck gebruikt speel ik op de PlayStation. :)

Het is een RPG en lijkt een beetje op Zelda.
Eindelijk nog iemand met een steamdeck gespot! Fijn ding he! Kan niet zonder.

Oh vechten? Krijg je daar geen stress van?
  woensdag 13 september 2023 @ 18:13:25 #29
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_210625760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Eindelijk nog iemand met een steamdeck gespot! Fijn ding he! Kan niet zonder.

Oh vechten? Krijg je daar geen stress van?
Nee, het is meer een avontuur, dus vechten, verzamelen en verhaal volgen en ik speel graag RPG. Op de Switch ben ik momenteel ook Xenoblade 3 aan het spelen.
pi_210625788
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:13 schreef Patapon het volgende:

[..]
Nee, het is meer een avontuur, dus vechten, verzamelen en verhaal volgen en ik speel graag RPG. Op de Switch ben ik momenteel ook Xenoblade 3 aan het spelen.
Avontuur is leuk idd :D alleen vechten is voor mij een no-go. Stressgedoe. Zelda ken ik van naam, maar de rest wat je noemt niet

Ik vermoed dat we beiden compleet andere games spelen. Geef mij maar een boerderij of een wereldje om dingen in te verbouwen, queestes op te lossen, die heel schattig zijn...
  woensdag 13 september 2023 @ 18:39:36 #31
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_210626069
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Avontuur is leuk idd :D alleen vechten is voor mij een no-go. Stressgedoe. Zelda ken ik van naam, maar de rest wat je noemt niet

Ik vermoed dat we beiden compleet andere games spelen. Geef mij maar een boerderij of een wereldje om dingen in te verbouwen, queestes op te lossen, die heel schattig zijn...
Oh dat speel ik ook hoor,o.a. Stardew valley en Harvest Moon.
pi_210626099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:39 schreef Patapon het volgende:

[..]
Oh dat speel ik ook hoor,o.a. Stardew valley en Harvest Moon.
*O* jaaaa leuke spellen zijn dat *O*
pi_210626508
Stardew Valley heb ik veel gespeeld O+
Zelfs hele nachten als we thuis kwamen van feestjes :D ik vond het ook gewoon leuk om te kijken wat mijn man aan het doen was.

Nu ben ik bezig met de nieuwste Zelda.
pi_210626513
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En haken is niet iets wat moet he, tenzij je een fabriek bent ;) Komt wanener het komt
Daar heb je gelijk in, maar het zou denk ik wel goed zijn voor mijn gemoedstoestand.
Maar nu even geen ruimte voor in mijn hoofd.
  woensdag 13 september 2023 @ 19:21:55 #35
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_210626605
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:13 schreef Sarabi het volgende:
Stardew Valley heb ik veel gespeeld O+
Zelfs hele nachten als we thuis kwamen van feestjes :D ik vond het ook gewoon leuk om te kijken wat mijn man aan het doen was.

Nu ben ik bezig met de nieuwste Zelda.
Die heb ik nog niet gekocht, ik heb teveel liggen om nog te spelen....is deze net zo goed als de vorige?
pi_210626757
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:21 schreef Patapon het volgende:

[..]
Die heb ik nog niet gekocht, ik heb teveel liggen om nog te spelen....is deze net zo goed als de vorige?
Het duurde best lang voordat ik kon wennen aan de nieuwe elementen maar als je daar eenmaal doorheen bent is hij weer net zo goed :Y
pi_210626835
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, maar het zou denk ik wel goed zijn voor mijn gemoedstoestand.
Maar nu even geen ruimte voor in mijn hoofd.
Dat is wel een goed argument. Je was toch met die ene Scheepjes CAL bezig, met die moeilijke naam (iets met Historia of zo) Of heb ik dat helemaal aan de verkeerde persoon gekoppeld?
pi_210626855
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is wel een goed argument. Je was toch met die ene Scheepjes CAL bezig, met die moeilijke naam (iets met Historia of zo) Of heb ik dat helemaal aan de verkeerde persoon gekoppeld?
Dat klopt inderdaad :)
Heel mooi maar ik moet steeds de filmpjes er bij pakke omdat het voor mij best moeilijk is, dat houdt me soms ook tegen.
Maar vanaf volgende week ga ik daar gewoon tijd voor plannen, dan is het ook niet meer zo warm.
pi_210626913
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad :)
Heel mooi maar ik moet steeds de filmpjes er bij pakke omdat het voor mij best moeilijk is, dat houdt me soms ook tegen.
Maar vanaf volgende week ga ik daar gewoon tijd voor plannen, dan is het ook niet meer zo warm.
Die is idd een beetje zuunig aan met de beschrijving. Die heb ik ook nog liggen (zulke lappen zijn zo verslavend). Kun je anders een amigurmidingetje haken? Lekker verstand op nul en gaan met die banaan. Gewoon om er weer lekker in te komen

Haken vanaf filmpjes vind ik persoonlijk nogal ruk :@ dat zou mij ook niet trekken
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 20:24:27 #40
382129 crew  Donna
pi_210627282
Ohhhhhh, ik had mezelf buiten gesloten.

Telefoon, tasje, sleutels van de auto en zo de deur achter me dicht getrokken. Gelukkig stond er achter beneden nog een raam open en kon ik van de buurman een huishoudtrap lenen om de poort van het slot te kunnen halen met het schuifje.
M'n moeder heeft wel een reservesleutel, maar je raadt het al; op vakantie.

Sjonge jonge. Nou, hopelijk vergeet ik 'm nooit weer.
pi_210627453
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:24 schreef Donna het volgende:
Ohhhhhh, ik had mezelf buiten gesloten.

Telefoon, tasje, sleutels van de auto en zo de deur achter me dicht getrokken. Gelukkig stond er achter beneden nog een raam open en kon ik van de buurman een huishoudtrap lenen om de poort van het slot te kunnen halen met het schuifje.
M'n moeder heeft wel een reservesleutel, maar je raadt het al; op vakantie.

Sjonge jonge. Nou, hopelijk vergeet ik 'm nooit weer.
Oh wat balen, maar stiekem ook wel grappig. Was het droog?

Wat een avontuur joh :*
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 20:46:40 #42
382129 crew  Donna
pi_210627565
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh wat balen, maar stiekem ook wel grappig. Was het droog?

Wat een avontuur joh :*
Jaa het is hier alweer de hele middag en avond droog. Bij jou niet?

Ja, kan er nu wel om lachen hoor, haha!
pi_210627599
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:46 schreef Donna het volgende:

[..]
Jaa het is hier alweer de hele middag en avond droog. Bij jou niet?

Ja, kan er nu wel om lachen hoor, haha!
De avond wel, maar de hele dag wel wat buitjes geweest, was wel fijn

Gelukkig maar! En liever nu dan als het heel koud/nat/enz is
pi_210629966
Morguh :W eindelijk weer en beetje afgekoeld buiten. Nu in huis nog.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_210630008
Goedemorgen,

Hier is het huis nu comfortabel. Eventjes twee uur beneden zitten en dan weer boven creatief zijn. Weer normaal leven
pi_210630930
Mogguh! Vreemde dag vandaag. Ik ben op donderdag altijd vrij, maar mijn ex heeft de kinderen gisteren al opgehaald terwijl ik ze normaal op donderdagochtend nog heb. Vreemd dit!

Maar ook wel lekker. Had vanochtend een Happy Hour met gratis stroom van Eneco, dus even de telefoon aan de lader, laptop aan de lader, wasmachine 3x aan en de vaatwasser aan. Hopsa!!
En de waterkoker natuurlijk 2x voor een heerlijke pot thee!
pi_210630967
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 10:19 schreef Donna het volgende:
Mogguh! Vreemde dag vandaag. Ik ben op donderdag altijd vrij, maar mijn ex heeft de kinderen gisteren al opgehaald terwijl ik ze normaal op donderdagochtend nog heb. Vreemd dit!

Maar ook wel lekker. Had vanochtend een Happy Hour met gratis stroom van Eneco, dus even de telefoon aan de lader, laptop aan de lader, wasmachine 3x aan en de vaatwasser aan. Hopsa!!
En de waterkoker natuurlijk 2x voor een heerlijke pot thee!
Herkenbaar je ik ben jaren lang op woensdag morgen naar de fysio gegaan en had op vrijdag morgen hulp
Nu moet ik op dinsdag naar d efysio en de hulp komt op donderdagmorgen
Ben echt weken de dagen van de week kwijt geweest _O-
pi_210630981
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 10:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Herkenbaar je ik ben jaren lang op woensdag morgen naar de fysio gegaan en had op vrijdag morgen hulp
Nu moet ik op dinsdag naar d efysio en de hulp komt op donderdagmorgen
Ben echt weken de dagen van de week kwijt geweest _O-
Hahaha. Ja dan ben je echt compleet in de war kan ik me voorstellen!
pi_210631137
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 10:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Hahaha. Ja dan ben je echt compleet in de war kan ik me voorstellen!
Het zit er zo in gebakken he
pi_210631297
Oh ja zulke dingen zijn verwarrend
pi_210631342
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja zulke dingen zijn verwarrend
Ja ik was ook gewoon om vanuit de fysio door te gaan naar de markt, dus heb verscheidene keren op dinsdag op de woensdag markt gestaan _O- en dan ook nog verbaasd zijn dat er niets stond :o
pi_210631447
LOL! _O-
pi_210631485
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja ik was ook gewoon om vanuit de fysio door te gaan naar de markt, dus heb verscheidene keren op dinsdag op de woensdag markt gestaan _O- en dan ook nog verbaasd zijn dat er niets stond :o
Dat is wel sneu _O-

Ik doe tegenwoordig eens per week supermarkt *O*
pi_210631540
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is wel sneu _O-

Ik doe tegenwoordig eens per week supermarkt *O*
Ik laat tegenwoordig bezorgen. De suikervrije snoepjes van klene kan ik niet meer in de winkel kopen maar wel online. Dus laat ik een keer in de 14 dagen de boel bezorgen en doe dan die snoepjes er bij bestellen :D
pi_210631621
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik laat tegenwoordig bezorgen. De suikervrije snoepjes van klene kan ik niet meer in de winkel kopen maar wel online. Dus laat ik een keer in de 14 dagen de boel bezorgen en doe dan die snoepjes er bij bestellen :D
Hahaha we zijn beide gewisseld ;) eens per maand bezorgen ivm zware dingen en wcpapier en zo. De rest in de supermarkt
pi_210632013
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Slim. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_210632046
Zo, ik leef weer een beetje. Echt top, zo'n voorhoofdsholte-ontsteking. :')

Wel nog een béétje aan knutselen toegekomen, m'n kasvloer is best geslaagd, al zeg ik het zelf. :7

IJsstokjes in stukken gesneden en een wash gemaakt met acrylverf zodat je de houtstructuur kan blijven zien. Bewust wat rommelig gehouden, want m'n idee erachter is "we leggen even snel een vloer in de plantenkas". 8-)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210632078
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:

Wel nog een béétje aan knutselen toegekomen, m'n kasvloer is best geslaagd, al zeg ik het zelf. :7
[ afbeelding ]

IJsstokjes in stukken gesneden en een wash gemaakt met acrylverf zodat je de houtstructuur kan blijven zien. Bewust wat rommelig gehouden, want m'n idee erachter is "we leggen even snel een vloer in de plantenkas". 8-)
Gelukkig leef je weer :*

Die vloer is goed gedaan! Gaaf hoor
pi_210632102
Ik ben met beiden blij ja. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210632132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben met beiden blij ja. :D
Beide terecht ;)
pi_210632144
quote:

[ afbeelding ]

Vervelend draakje Beterschap

Is zeker mooi gelukt ^O^
pi_210636086
quote:

[ afbeelding ]

Beterschap!

En de vloer ziet er goed uit ^O^
pi_210639549
Morguh dames, nog een dag en het is weer weekend.
Wat vliegt de tijd toch.
pi_210639709
Goedemorgen

Deze week is echt veel te snel gegaan
pi_210644912
Tapinstallatie besteld *O* weer een nieuwe mijlpaal. Hopelijk hebben we het snel onder de knie, we zijn niet zo handig :')
pi_210644919
Morgen ga ik voor het eerst na de winkel zonder dat het aan een andere afspraak vast zit. Gewoon mezelf schoppen. Alleen alle bezorgapps zijn van mijn telefoon. Dus hupsa... Ging al beter, plakte het aan andere afspraken, maar nu gewoon eens per week naar de super zonder een afspraak van te voren

Peptalk voor mezelf, vind het eng
pi_210644926
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:15 schreef Sarabi het volgende:
Tapinstallatie besteld *O* weer een nieuwe mijlpaal. Hopelijk hebben we het snel onder de knie, we zijn niet zo handig :')
Bedoel je zo'n ding waarmee je daadwerkelijk tapt? Dat je op festivals niet alleen vanaf de fles geeft?
pi_210644956
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Bedoel je zo'n ding waarmee je daadwerkelijk tapt? Dat je op festivals niet alleen vanaf de fles geeft?
Yes :Y Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal werkt.

quote:
Morgen ga ik voor het eerst na de winkel zonder dat het aan een andere afspraak vast zit. Gewoon mezelf schoppen. Alleen alle bezorgapps zijn van mijn telefoon. Dus hupsa... Ging al beter, plakte het aan andere afspraken, maar nu gewoon eens per week naar de super zonder een afspraak van te voren

You can do it *O*
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 18:22:30 #69
382129 crew  Donna
pi_210644977
Leuk @Sarabi weer een nieuwe stap!
pi_210644980
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Yes :Y Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal werkt.
[..]
You can do it *O*
Snap ik! Jullie gaan echt hard met het bedrijf he! Ben trots op jullie :)
Gewoon nieuws, maar is er smaakverschil tussen fles en tap?/

En ja, het is spannend, maar ik kom al veel meer buiten/onder de mensen dan voor de zomer. En deze stap gaat flink besparen, alleen maar leuk
pi_210645033
Ik zit gewoon een beetje te hyperventileren van de spanning _O-
Maar goed, shoppers, rugzak en portemonnee liggen klaar. Bonuskaart, boodschappenlijst. Moet het nu alleen nog maar doen.
pi_210646026
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Snap ik! Jullie gaan echt hard met het bedrijf he! Ben trots op jullie :)
Gewoon nieuws, maar is er smaakverschil tussen fles en tap?/

En ja, het is spannend, maar ik kom al veel meer buiten/onder de mensen dan voor de zomer. En deze stap gaat flink besparen, alleen maar leuk
Sommige mensen zeggen wel dat ze verschil proeven, ik denk dat dat vooral beleving is.....

Hoe is het gegaan?
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 20:17:06 #73
382129 crew  Donna
pi_210646044
quote:

Serieuze vraag, waarom voelt dit anders dan als het aan een andere afspraak vast zit?
pi_210646142
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Sommige mensen zeggen wel dat ze verschil proeven, ik denk dat dat vooral beleving is.....

Hoe is het gegaan?
Morgen ;) maar het gaat vast goed

Oke! Ik kan me van beide wel voorkeur in de ervaring voorstellen. Flesje met leuk etiket bewaren kan ik me voorstellen, maar een tap heeft meer sfeer
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Serieuze vraag, waarom voelt dit anders dan als het aan een andere afspraak vast zit?
Ik heb serieus geen flauw idee. Naja, stapje voor stapje. Ik weet ook niet waar ik bang voor ben.
De zaterdag wil ik als boodschappendag plannen en doen.
Ik hoop gewoon dat als dit gemakkelijker gaat ik ook eventjes naar de stad kan fietsen... Gewoon naar de grote bieb. En wat dies meer zij
pi_210646148
Maar goed, eerst boodschappen
en over een tijdje naar de IKEA voor wat spul en daar misschien eventjes eten
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 20:28:51 #76
382129 crew  Donna
pi_210646162
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Morgen ;) maar het gaat vast goed

Oke! Ik kan me van beide wel voorkeur in de ervaring voorstellen. Flesje met leuk etiket bewaren kan ik me voorstellen, maar een tap heeft meer sfeer
[..]
Ik heb serieus geen flauw idee. Naja, stapje voor stapje. Ik weet ook niet waar ik bang voor ben.
De zaterdag wil ik als boodschappendag plannen en doen.
Ik hoop gewoon dat als dit gemakkelijker gaat ik ook eventjes naar de stad kan fietsen... Gewoon naar de grote bieb. En wat dies meer zij
Ik zou persoonlijk een andere dag kiezen denk ik. Zaterdag is zo druk.
Maar zelf weten natuurlijk!
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 20:29:03 #77
382129 crew  Donna
pi_210646165
En heel veel succes komt echt goed!
pi_210646194
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:28 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik zou persoonlijk een andere dag kiezen denk ik. Zaterdag is zo druk.
Maar zelf weten natuurlijk!
Ja.. naja, morgen zal ik wel moeten. In de koelkast staat welgeteld 1 kuipje smeerkaas
En volgende week ben ik even uit logeren dus zaterdag past het beste, voor morgen en volgende week en daarna verschuif ik het naar de vrijdag, besluit ik nu ter plekke door je opmerking. Idd slimmer
pi_210646205
Maar goed, morgen update en ene vollere koelkast ;)
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 20:34:37 #80
382129 crew  Donna
pi_210646216
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja.. naja, morgen zal ik wel moeten. In de koelkast staat welgeteld 1 kuipje smeerkaas
En volgende week ben ik even uit logeren dus zaterdag past het beste, voor morgen en volgende week en daarna verschuif ik het naar de vrijdag, besluit ik nu ter plekke door je opmerking. Idd slimmer
Jaaa en dan wordt het alleen maar beter he. Omdenken!
Als het morgen goed gaat in drukte, gaat het daarna super op vrijdag! _O_
pi_210646230
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Jaaa en dan wordt het alleen maar beter he. Omdenken!
Als het morgen goed gaat in drukte, gaat het daarna super op vrijdag! _O_
:* Thnx :D
pi_210646258
Ik ben weer rustig :) Dankzij jullie
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 20:38:41 #83
382129 crew  Donna
pi_210646265
^O^
pi_210646363
Kennen jullie dat? Teveel boeken om te luisteren en lezen downloaden :P
Ik moet minstens 250 jaar oud worden
pi_210646370
Ik heb ook anderhalf plank aan haakboeken _O- en een cloud vol patronen... echt
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 20:49:10 #86
382129 crew  Donna
pi_210646381
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kennen jullie dat? Teveel boeken om te luisteren en lezen downloaden :P
Ik moet minstens 250 jaar oud worden
Er is een heel leuk nieuw boekentopic in LIT. Al gezien? Ja toch. O+
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 20:49:45 #87
382129 crew  Donna
pi_210646387
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb ook anderhalf plank aan haakboeken _O- en een cloud vol patronen... echt
Ik kan ook echt mijn haakboeken niet weg doen.

Wisten jullie dat ik proefgelezen heb voor een Zoomigurimu boek? Jaren geleden :Y
pi_210646421
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Er is een heel leuk nieuw boekentopic in LIT. Al gezien? Ja toch. O+
Nieuw topic? Nee volgens mij niet, even kijken zo :D
En ik heb ook drie enorme pillen gekregen...

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik kan ook echt mijn haakboeken niet weg doen.

Wisten jullie dat ik proefgelezen heb voor een Zoomigurimu boek? Jaren geleden :Y
Nee ik ook niet. Al geef ik die van Sophia's Univerce aan een vriendin. Zij wilde die ook maken, dus die kan weg

Oooh wat gaaf! Van allemaal? Super leuk *O* Lijkt me wel gaaf om zoiets te proef te doen
(die boeken heb ik dan net weer niet :+ verder heb ik bijna alle boeken van die site :@
pi_210646444
Er komen deze maand alleen al 3 boeken uit die ik wil lezen. Maar ik moet eerst nog het boek voor de boekenclub lezen. Te veel om te lezen en te weinig tijd :Y
pi_210646461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:54 schreef Sarabi het volgende:
Er komen deze maand alleen al 3 boeken uit die ik wil lezen. Maar ik moet eerst nog het boek voor de boekenclub lezen. Te veel om te lezen en te weinig tijd :Y
We zijn hier allemaal slachtoffer van het goede leven ;) Luxe problemen

Welke boeken?
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 20:55:58 #91
382129 crew  Donna
pi_210646466
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nieuw topic? Nee volgens mij niet, even kijken zo :D
En ik heb ook drie enorme pillen gekregen...
[..]
Nee ik ook niet. Al geef ik die van Sophia's Univerce aan een vriendin. Zij wilde die ook maken, dus die kan weg

Oooh wat gaaf! Van allemaal? Super leuk *O* Lijkt me wel gaaf om zoiets te proef te doen
(die boeken heb ik dan net weer niet :+ verder heb ik bijna alle boeken van die site :@
Jaa heb je even getagd maar misschien had je daar ook al gereageerd. Onthou niet alles.

Nee maar 1 boek. Volgens mij de 2de, maar weet het niet eens zeker haha. Was heel leuk om te doen! :Y
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 20:56:30 #92
382129 crew  Donna
pi_210646476
Zal eerst een potje thee maken. Dat doe ik sinds kort weer. Donna is finding Donna back.
pi_210646505
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Jaa heb je even getagd maar misschien had je daar ook al gereageerd. Onthou niet alles.

Nee maar 1 boek. Volgens mij de 2de, maar weet het niet eens zeker haha. Was heel leuk om te doen! :Y
Dank je wel, nog niet gezien!

Het spits afbijten dus! Leuke klus :D Moest je ook alles haken?

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:56 schreef Donna het volgende:
Zal eerst een potje thee maken. Dat doe ik sinds kort weer. Donna is finding Donna back.
En ik ben trots op Donna! Geniet van je theetje
pi_210646514
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
We zijn hier allemaal slachtoffer van het goede leven ;) Luxe problemen

Welke boeken?
Die nu uitkomen:
Holly - Stephen King
Deze autist ging naar Japan - Bianca Toeps
The last devil to die - Richard Osman

En voor de boekenclub moeten we The Chain van Adrian McKinty lezen.

Maar nu ben ik eerst nog met Elantris van Brandon Sanderson bezig :)
pi_210646558
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Die nu uitkomen:
Holly - Stephen King
Deze autist ging naar Japan - Bianca Toeps
The last devil to die - Richard Osman

En voor de boekenclub moeten we The Chain van Adrian McKinty lezen.

Maar nu ben ik eerst nog met Elantris van Brandon Sanderson bezig :)
Wow... dat zijn veel leesdingen ja!
Krijg je er niet halve stress van? Zoveel "moeten" lezen?
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 21:05:31 #96
382129 crew  Donna
pi_210646580
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel, nog niet gezien!

Het spits afbijten dus! Leuke klus :D Moest je ook alles haken?
[..]
En ik ben trots op Donna! Geniet van je theetje
Nee hoor, maar 1 patroon van het boek.
En dankjewel! O+

Fruitthee met smaakje Baked Apples. Ben al een beetje in de herfst sfeer.
pi_210646584
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wow... dat zijn veel leesdingen ja!
Krijg je er niet halve stress van? Zoveel "moeten" lezen?
Jawel.....

Die eerste 3 moeten ook wachten, maar ik hoop wel snel tijd er voor te hebben.
pi_210646612
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 21:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Jawel.....

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 21:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Jawel.....

Begrijp ik. Gelukkig bederven boeken niet ;)
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 21:07:55 #99
382129 crew  Donna
pi_210646613
Gets nou heb ik dat haakboek opgezocht en wil ik weer haken. _O-
pi_210646621
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 21:05 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee hoor, maar 1 patroon van het boek.
En dankjewel! O+

Fruitthee met smaakje Baked Apples. Ben al een beetje in de herfst sfeer.
Oh dat scheelt!

Ooooh die thee klinkt erg goed
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 21:09:39 #101
382129 crew  Donna
pi_210646635
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh dat scheelt!

Ooooh die thee klinkt erg goed
Die bestel ik bij Filsen in Sneek, theewinkeltje. Kom er ook graag om even te struinen, want ze verkoopt ook Vintage spulletjes. Losse thee dus, heerlijk.
pi_210646646
Vanaf morgen 's avonds geen laptop (proberen, iig min mogelijk naar mijn mogelijkheden) en 's avonds boekje.
pi_210646658
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 21:09 schreef Donna het volgende:

[..]
Die bestel ik bij Filsen in Sneek, theewinkeltje. Kom er ook graag om even te struinen, want ze verkoopt ook Vintage spulletjes. Losse thee dus, heerlijk.
_O_

Ik ga iets bekennen: ik vind theezakjesthee het lekkerst. Gewoon een simpele pickwich
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 21:12:04 #104
382129 crew  Donna
pi_210646670
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O_

Ik ga iets bekennen: ik vind theezakjesthee het lekkerst. Gewoon een simpele pickwich
Ik vind de gewone 'Apple' van Pickwick ook erg lekker. En Melon! _O_
pi_210646685
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 21:12 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik vind de gewone 'Apple' van Pickwick ook erg lekker. En Melon! _O_
Jaaa die is fijn

Melon, ik weet niet of ik die nou lekker of vies vind. Altijd een beetje in de war na zo 'n kopje
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 21:19:21 #106
382129 crew  Donna
pi_210646743
Hahahaha. Oh die vind ik echt heerlijk!
pi_210646783
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 21:19 schreef Donna het volgende:
Hahahaha. Oh die vind ik echt heerlijk!
_O- hoe smaken kunnen verschillen
pi_210646799
Zo The Vampire Academy ligt klaar voor morgenavond
pi_210648993
Morguh dames, ik hou het gewoon bij koffie c_/
pi_210649033
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames, ik hou het gewoon bij koffie c_/
ik ook!
Brokkeltje hier, Brokkeltje daar.
pi_210649043
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2023 08:20 schreef Brokkel het volgende:

[..]
ik ook!
ALtijd goed ^O^
Er gaat toch niets boven een lekker bakkie koffie.
pi_210649147
Boodschappen ging redelijk goed. Om acht uur was het nog stil in de winkel. Wel even in een hoekje een paniekaanval getackeld. Al die prikkels, gewoon even veel

En ze hadden geen wattenstaafjes, dus ik ben ook nog bij de Etos geweest
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 08:53:33 #113
382129 crew  Donna
pi_210649152
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boodschappen ging redelijk goed. Om acht uur was het nog stil in de winkel. Wel even in een hoekje een paniekaanval getackeld. Al die prikkels, gewoon even veel

En ze hadden geen wattenstaafjes, dus ik ben ook nog bij de Etos geweest
Super goed!! :Y
pi_210649153
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 08:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Super goed!! :Y
Ben nu wel bekaf. Tijd voor koffie
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 09:01:35 #115
382129 crew  Donna
pi_210649184
Ik heb weer thee
pi_210649190
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:01 schreef Donna het volgende:
Ik heb weer thee
Lekker :9

Stiekem heb ik dat ook :@ drink dat altijd door elkaar (niet in in een mok, maar slokjes afwisselen)

[ Bericht 0% gewijzigd door ChildoftheStars op 16-09-2023 09:15:46 ]
pi_210649222
Waar zijn de koffie drinkers gebleven :P
pi_210649251
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Waar zijn de koffie drinkers gebleven :P
Hier is er een :) maar ook thee
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 09:24:38 #119
382129 crew  Donna
pi_210649292
Ik drink alleen smaakjes koffie haha.
pi_210649305
Ik lust geen koffie, behalve als er veel smaakjes doorheen zitten.
pi_210649309
Zie koffie als een medicijn tegen vermoeidheid ;)
pi_210649356
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hier is er een :) maar ook thee
Hey Child :W
Lekker er gaat bij mij niets boven koffie en thee hooguit een keer per jaar als het niet anders kan :P
pi_210649363
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:26 schreef Sarabi het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:24 schreef Donna het volgende:
Ik drink alleen smaakjes koffie haha.
Kan, ik alleen puur zonder smaakjes, suiker of meld :D
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 09:42:13 #124
382129 crew  Donna
pi_210649415
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:26 schreef Sarabi het volgende:
Jep! Of een milde roast met lekker veel opgeschuimde melk. :P
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 09:42:53 #125
382129 crew  Donna
pi_210649422
Slecht voor de lijn allemaal.
pi_210651275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:42 schreef Donna het volgende:
Slecht voor de lijn allemaal.
Haha mij slappe zwarte bak is prima
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 13:31:24 #127
382129 crew  Donna
pi_210651297
Jaaa dat kan wel haha!

Wij zijn naar het centrum gelopen en de kleuter heeft meegelopen zonder klagen. Topper!
pi_210651344
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 13:31 schreef Donna het volgende:
Jaaa dat kan wel haha!

Wij zijn naar het centrum gelopen en de kleuter heeft meegelopen zonder klagen. Topper!
Oh wat fijn!
pi_210651727
Ben echt gesloopt van die supermarkt _O-
wordt vanzelf wel minder neem ik aan
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 19:30:13 #130
382129 crew  Donna
pi_210655281
Ik heb m'n borduurspullen gepakt. Maar ik moet nog opruimen.

Huilen.
pi_210655386
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 19:30 schreef Donna het volgende:
Ik heb m'n borduurspullen gepakt. Maar ik moet nog opruimen.

Huilen.
Ach.. rommel blijft wel liggen als je nu gaat borduren :D Dus dat loop je niet mis als je wat leuks gaat doen O-)
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 19:50:16 #132
382129 crew  Donna
pi_210655441
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach.. rommel blijft wel liggen als je nu gaat borduren :D Dus dat loop je niet mis als je wat leuks gaat doen O-)
Ik kan dan niet borduren hoor als de vaat nog staat en de woonkamer vol speelgoed.

Maar alles is opgeruimd. Zoete aardappelfrietjes in de airfryer, truffelmayo erbij. Happy me!
pi_210655447
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 19:50 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik kan dan niet borduren hoor als de vaat nog staat en de woonkamer vol speelgoed.

Maar alles is opgeruimd. Zoete aardappelfrietjes in de airfryer, truffelmayo erbij. Happy me!
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 19:51:02 #134
382129 crew  Donna
pi_210655450
En dan natuurlijk borduren he. Duh.
pi_210655485
quote:

[..]

Hm... ja dat snap ik ook wel weer... Gelukkig is het opgeruimd :* Een kindloos, vrijgezellen huis is minder werk, dus gemakkelijker praten ;)

En lekker gegeten dus, fijn :)
pi_210655486
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 19:51 schreef Donna het volgende:
*O*
pi_210655537
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 19:51 schreef Donna het volgende:
Ga ik ook doen tijdens mijn vakantie
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 20:02:47 #138
382129 crew  Donna
pi_210655543
Heerlijj gegeten.

Expeditie Robinson aan en 'Waar doen ze het van' nog kijken. Kom de avond wel door. *O*
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 20:03:00 #139
382129 crew  Donna
pi_210655547
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ga ik ook doen tijdens mijn vakantie
Heb je nu vakantie of????
pi_210655555
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 20:03 schreef Donna het volgende:

[..]
Heb je nu vakantie of????
:Y
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 20:31:41 #141
382129 crew  Donna
pi_210655762
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:Y
Ohhh genieten ja. O+
pi_210656175
quote:

[..]

Ik vind dat zooooo lekker! :* (kak, ik weet de code van het hartje niet meer!) Jammergenoeg vinden mijn huisgenoten dat niet lekker, dus ik eet het bijna alleen maar als ik bij la Cubanita zit.
pi_210656191
quote ipv wijzig....
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 22:08:32 #144
382129 crew  Donna
pi_210656868
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2023 21:06 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ik vind dat zooooo lekker! :* (kak, ik weet de code van het hartje niet meer!) Jammergenoeg vinden mijn huisgenoten dat niet lekker, dus ik eet het bijna alleen maar als ik bij la Cubanita zit.
Heerlijk! Mijn mini's vinden het ook niet lekker, helemaal geen zoete aardappelfriet.
Dus die hadden mini aardappelkroketjes met appelmoes. :9
pi_210658726
Goedemorgen,

Hier even opstartmoeilijkheden. Heb helemaal geen zin in creativiteit... Zit echt te dubben hoe en wat vandaag -O-
pi_210658904
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 07:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Hier even opstartmoeilijkheden. Heb helemaal geen zin in creativiteit... Zit echt te dubben hoe en wat vandaag -O-
Het is ook geen moeten he?

Wat mij wel eens helpt is om met mezelf dan af te spreken dat ik een x-tijd besteed aan een tekening/kaartje/naaiding. Of dat ik in elk geval 3 stappen in een naaiproject doe. Ik wil anders ook nog wel eens blijven hangen in doelloos op internet rondhangen.
  Moderator zondag 17 september 2023 @ 09:03:16 #147
382129 crew  Donna
pi_210658990
quote:
2s.gif Op zondag 17 september 2023 08:45 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Het is ook geen moeten he?

Wat mij wel eens helpt is om met mezelf dan af te spreken dat ik een x-tijd besteed aan een tekening/kaartje/naaiding. Of dat ik in elk geval 3 stappen in een naaiproject doe. Ik wil anders ook nog wel eens blijven hangen in doelloos op internet rondhangen.
Soort top of the hour CRE!
  Moderator zondag 17 september 2023 @ 09:37:31 #148
388664 crew  Dotteke
pi_210659171
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 07:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Maar je bent het toch ook niet verplicht om te doen? Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
pi_210660231
Net even drie uur zitten weven. Dat was leuk :) Alleen nu weet ik even niks ... Heb vandaag gewoon geen energie

En tja... ik kan moeilijk de hele dag achter mijn laptop zitten of lezen -O-
pi_210660265
  Moderator zondag 17 september 2023 @ 11:52:59 #151
382129 crew  Donna
pi_210660321
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net even drie uur zitten weven. Dat was leuk :) Alleen nu weet ik even niks ... Heb vandaag gewoon geen energie

En tja... ik kan moeilijk de hele dag achter mijn laptop zitten of lezen -O-
Waarom kan dat niet?
pi_210660368
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 11:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Waarom kan dat niet?
Naja, het is overdag... dan moet ik me wel een beetje nuttig maken
Alleen het lukt me gewoon niet vandaag. Laag in energie, verdrietig. Alleen in mijn hobbykamer staat alles me tegen. Geen handwerken, geen klei, geen tekenen/schilderen... alles is eventjes stom vandaag

Naja... ik kijk over een uurtje wel weer
pi_210660410
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Naja, het is overdag... dan moet ik me wel een beetje nuttig maken
Alleen het lukt me gewoon niet vandaag. Laag in energie, verdrietig. Alleen in mijn hobbykamer staat alles me tegen. Geen handwerken, geen klei, geen tekenen/schilderen... alles is eventjes stom vandaag

Naja... ik kijk over een uurtje wel weer
Geen idee van wie dat moet, maar van mij hoeft dat niet. Lekker een dagje op de bank met laptop of boek kan prima!
pi_210660501
quote:
2s.gif Op zondag 17 september 2023 12:03 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Geen idee van wie dat moet, maar van mij hoeft dat niet. Lekker een dagje op de bank met laptop of boek kan prima!
-O- ik vrees dat er voor mij vandaag niet veel meer inzit

Naja, nu een kop thee en koffie.
pi_210660686
De zwarte wolk trekt een beetje weg... Het is gewoon niet mijn dag vandaag, soit
pi_210664976
En is creativiteit nuttiger dan lezen? Als je je zo voelt, is lezen juist heel nuttig ;) zo kun je het ook zien!
pi_210665085
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2023 17:05 schreef Serinde het volgende:
En is creativiteit nuttiger dan lezen? Als je je zo voelt, is lezen juist heel nuttig ;) zo kun je het ook zien!
Naja.. gevoelsmatig dan
Maar goed, het is wat het is...
pi_210665196
Wel lekker een boek uitgelezen. Nu even serie en straks een nieuwe starten
pi_210669891
Goedemorgen

Nu met het goede been uit bed gestapt. Lekker borduren
  Moderator maandag 18 september 2023 @ 07:33:59 #160
388664 crew  Dotteke
pi_210670008
Morguh c_/
pi_210670503
Zo een paar uurtjes geborduurd, nu tijd voor ontbijt en koffie
  Moderator maandag 18 september 2023 @ 23:52:45 #162
382129 crew  Donna
pi_210679003
Ik ben zojuist blauw gedoopt! *O*
pi_210679011
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 23:52 schreef Donna het volgende:
Sterkte ;)
En veel plezier
  Moderator maandag 18 september 2023 @ 23:58:37 #164
382129 crew  Donna
pi_210679042
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 23:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Sterkte ;)
En veel plezier
Thanks. :D
pi_210679108
quote:
Ik zag het net! Leuk! Past denk ik helemaal in jouw straatje!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_210679126
Ik kan niet slapen. Morgen ben ik te horen op de radio, live in een uitzending. Echt, wat heb ik mezelf aangedaan. :')
pi_210679142
Dat het maar snel overmorgen is. |:)
pi_210679734
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 00:08 schreef Sumppi het volgende:
Ik kan niet slapen. Morgen ben ik te horen op de radio, live in een uitzending. Echt, wat heb ik mezelf aangedaan. :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 00:09 schreef Sumppi het volgende:
Dat het maar snel overmorgen is. |:)
Aww je gaat het vast goed doen.
Wat is het onderwerp?
  Moderator dinsdag 19 september 2023 @ 06:32:25 #169
388664 crew  Dotteke
pi_210679804
quote:
O jee, waar over moet je praten dan?
pi_210679807
quote:
Wat bedoel je hiermee?

quote:
Komt echt wel goed :*
Succes en ik duim voor je!
  Moderator dinsdag 19 september 2023 @ 06:33:04 #171
388664 crew  Dotteke
pi_210679808
Morguh dames :W
pi_210679809
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 06:33 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames :W
Goedemorgen!
  Moderator dinsdag 19 september 2023 @ 06:35:36 #173
388664 crew  Dotteke
pi_210679812
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goedemorgen!
Morguh Child :W
pi_210680280
Deze dag voel ik me best wel goed!
  Moderator dinsdag 19 september 2023 @ 08:51:22 #175
382129 crew  Donna
pi_210680482
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wat bedoel je hiermee?
[..]
Komt echt wel goed :*
Succes en ik duim voor je!
Mod geworden! :)
pi_210680715
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 08:51 schreef Donna het volgende:

[..]
Mod geworden! :)
Oh leuk! Succes en gefeli
pi_210683052
Stuur schattige plaatjes van eekhoorns en rode panda's... wat een ervaring joh, live op de radio.

Ging over mijn werk en het was vreselijk. |:) :X
pi_210683061
Maar iedereen zat vast naar de koning te luisteren.
pi_210683073
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:55 schreef Sumppi het volgende:
Stuur schattige plaatjes van eekhoorns en rode panda's... wat een ervaring joh, live op de radio.

Maar je hebt het wel gedaan! Ik ben trots op je
pi_210683083
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:56 schreef Sumppi het volgende:
Maar iedereen zat vast naar de koning te luisteren.
Nee hoor... geen zin in de koning :+ luister naar een boek en lees het terug
pi_210683446
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Maar je hebt het wel gedaan! Ik ben trots op je
O+ :D
pi_210683477
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 14:34 schreef Sumppi het volgende:

[..]
O+ :D
Je bent geen radio-dj toch? Je hebt iets nieuws en engs gedaan en het is vast goed gegaan! Ik denk dat de luisteraars veel minder hard oordelen dan jij doet. Dus huphuphup, wees eens lief voor jezelf!
pi_210683829
Ja, dat klopt allemaal.
pi_210683868
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 september 2023 15:15 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat klopt allemaal.
Weet ik, heb altijd gelijk ;) O-)
pi_210684442
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:55 schreef Sumppi het volgende:

Maar je hebt het wel gedaan! O+
pi_210685087
Mijn favoriete podcastmakers hebben nu een nieuwe podcast over Lego. Nu wil ik meteen allemaal leuke pakketten kopen.
Maar ik heb echt geen nieuwe hobby nodig :X
pi_210685255
Dat hou ik ook altijd in gedachten, dat ik geen nieuwe hobby's nodig heb. Geen tijd voor. Negen levens zou mooi zijn. :P

Waar maakten ze eerder podcasts over?

[ Bericht 23% gewijzigd door Sumppi op 19-09-2023 17:43:14 ]
pi_210685522
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 17:20 schreef Sarabi het volgende:
Mijn favoriete podcastmakers hebben nu een nieuwe podcast over Lego. Nu wil ik meteen allemaal leuke pakketten kopen.
Maar ik heb echt geen nieuwe hobby nodig :X
Oooh dat is zo herkenbaar!

LEGO is momenteel wel een hype heb ik het idee
pi_210685525
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 17:37 schreef Sumppi het volgende:
Dat hou ik ook altijd in gedachten, dat ik geen nieuwe hobby's nodig heb. Geen tijd voor. Negen levens zou mooi zijn. :P

Same same
pi_210685544
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 17:37 schreef Sumppi het volgende:

Over Wie Is De Mol? NL en België :)
pi_210685627
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Over Wie Is De Mol? NL en België :)
Oeh een echte fan dus! Al kijk ik het ook met plezier. Echt een goed format dat spel
pi_210685795
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oeh een echte fan dus! Al kijk ik het ook met plezier. Echt een goed format dat spel
Mwah echte fan weet ik niet hoor :) Het is gewoon leuk om hun er over te horen praten.

Kijk je ook de Belgische versie?
pi_210685813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mwah echte fan weet ik niet hoor :) Het is gewoon leuk om hun er over te horen praten.

Kijk je ook de Belgische versie?
Ja :) Al moet ik de laatste Belgische nog terugkijken. :@ Ik ben fan, maar ben elk jaar te laat met kijken _O- :@
pi_210686493
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja :) Al moet ik de laatste Belgische nog terugkijken. :@ Ik ben fan, maar ben elk jaar te laat met kijken _O- :@
Kan je het later nog ergens terugkijken?

Ik haat trouwens mezelf. Afgelopen zondag was er echt iemand asociaal tegen ons. Toen hield ik me stil maar nu maakt mijn hoofd overuren om reacties te bedenken :') niet echt nuttig
pi_210686717
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 19:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik haat trouwens mezelf. Afgelopen zondag was er echt iemand asociaal tegen ons. Toen hield ik me stil maar nu maakt mijn hoofd overuren om reacties te bedenken :') niet echt nuttig
Volgens mij op NLziet, maar kan het best fout hebben hoor. Dan is het pech

Niet jezelf haten :{ Dat piekeren hoort erbij, maar jij was niet fout. Dikke knuffel
  Moderator dinsdag 19 september 2023 @ 19:55:36 #196
382129 crew  Donna
pi_210686802
Ik moet de konijnen nog voeren maar het regent zo baaaaaahhhhhh!
pi_210686834
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Volgens mij op NLziet, maar kan het best fout hebben hoor. Dan is het pech

Niet jezelf haten :{ Dat piekeren hoort erbij, maar jij was niet fout. Dikke knuffel
Volgens mij kan het anders ook op een of andere manier via de Vlaamse site. Mocht je ooit vragen hebben, let me know.

En lief! Ik hou er ook over op. Maar echt hoeveel mensen zijn er die gewoon totaal geen rekening met anderen houden....

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 19:55 schreef Donna het volgende:
Awww, komt er zo niet even een droog moment?
  Moderator dinsdag 19 september 2023 @ 19:59:01 #198
382129 crew  Donna
pi_210686853
Misschien om 10 uur :X
pi_210686866
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 19:59 schreef Donna het volgende:
Misschien om 10 uur :X
Ik zie nu pas die grote bui boven NL :D hier is het zo'n beetje als enige plek droog...
  Moderator dinsdag 19 september 2023 @ 20:00:24 #200
382129 crew  Donna
pi_210686879
H
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 19:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik zie nu pas die grote bui boven NL :D hier is het zo'n beetje als enige plek droog...
Hahaa ja echt mega he
pi_210686884
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 19:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Volgens mij kan het anders ook op een of andere manier via de Vlaamse site. Mocht je ooit vragen hebben, let me know.

En lief! Ik hou er ook over op. Maar echt hoeveel mensen zijn er die gewoon totaal geen rekening met anderen houden....
[..]
Awww, komt er zo niet even een droog moment?
Mensen zijn soms stom :*
Dank je wel :) nu even Flikken kijken :) en daarna eens WIDM nakijken
pi_210686886
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 19:55 schreef Donna het volgende:
Buuuh!
pi_210686890
Hier ziet het er droog uit :@
pi_210687875
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 19:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sommige mensen.. o|O
Het is ook heel moeilijk om daar direct goed op te reageren. En je was ook vast niet de enige die zich stil hield? Er zijn niet voor niks trainingen voor... :+

Wel herkenbaar dat je dan overuren maakt in je hoofd. Dat doe ik ook zeer regelmatig. 8)7
pi_210687949
Ja en vooraf overuren maken, doen jullie dat ook?
Al alle scenario's afgaan en die komen er allemaal op neer dat ik woedend weg storm of dat mensen boos op me worden en gaan slaan _O- terwijl het eigenlijk altijd met een sisser afloopt, maar in bed is dat niet een optie
pi_210691463
Goedemorgen :)

Tijd voor koffie
Dadelijk naar de psychiater en direct er na door naar mijn begeleider. Wanneer ik thuis kom een tas pakken voor een logeerpartij bij mijn creatieve vriendin. Morgenvroeg daarvoor naar het midden van het land
pi_210691559
Morguh c_/
pi_210691566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
Morguh c_/
Hoe gaat - ie met je?
pi_210691591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hoe gaat - ie met je?
Gaat wel, op zich nu een beetje moe en zeer lijf. Drukke twee weken gehad en teveel gedaan dus nu weer even iets rustiger doen.

En jij gaat lekker bij je vriendin logeren las, fijn geniet er van.
pi_210691613
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gaat wel, op zich nu een beetje moe en zeer lijf. Drukke twee weken gehad en teveel gedaan dus nu weer even iets rustiger doen.

En jij gaat lekker bij je vriendin logeren las, fijn geniet er van.
Oh sterkte :* waren het wel goede weken? Geniet van het rustig aan doen :*

Ja! Dank je wel, erg veel zin in
pi_210691664
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh sterkte :* waren het wel goede weken? Geniet van het rustig aan doen :*

Ja! Dank je wel, erg veel zin in
Ja moest weer een bewonersavond organiseren en daar ben je wel druk mee
Gisteren voor 50 man hapjes gemaakt, dan van de week de boodschappen doen
ALles regelen zorgen dat alles gekopieerd en aan elkaar geniet is
etc etc
pi_210691671
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
etc etc
:o dat is heel erg veel werk!
Gelukkig nu rustiger :*
pi_210691729
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:o dat is heel erg veel werk!
Gelukkig nu rustiger :*
ZIt net even de presentielijst door te kijken het waren er 60 :P
De hapjes waren ook allemaal op maak toch altijd iets te veel
pi_210691734
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZIt net even de presentielijst door te kijken het waren er 60 :P
De hapjes waren ook allemaal op maak toch altijd iets te veel
Jeetje, ik ben al blij als ik een middagje bieb heb gedaan, erg leuk, maar zo vermoeiend. Zo'n project met zestig mensen, poeh. Heftig

Hahaha precies genoeg als het op is
pi_210691857
Wat te doen als je concentratievermogen op is voor de dag, maar je toch iets CRE-gerelateerds wil doen? Je kleurtjes verf swatchen!

De paar kleuren die wat minder lijken te dekken zijn vooral omdat ik geen zin had om meer verf te pakken trouwens. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210691881
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat te doen als je concentratievermogen op is voor de dag, maar je toch iets CRE-gerelateerds wil doen? Je kleurtjes verf swatchen!
[ afbeelding ]

De paar kleuren die wat minder lijken te dekken zijn vooral omdat ik geen zin had om meer verf te pakken trouwens. :')
Dat is een leuk klusje (mits je niet teveel hebt. De swatch van 320 alcoholmarkers heb ik nog niet aangedurfd), maar het resultaat is atlijd zo mooi O+ Lekkere kleuren verf heb je ook gebruikt!
pi_210691903
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is een leuk klusje (mits je niet teveel hebt. De swatch van 320 alcoholmarkers heb ik nog niet aangedurfd), maar het resultaat is atlijd zo mooi O+ Lekkere kleuren verf heb je ook gebruikt!
Nee, snap ik. Ik heb naast deze alleen nog drie metallics en wit en zwart (en wat washes, maar dat vertaalt toch niet naar papier), dus een mooi moment om een overzicht als dit te beginnen. :Y

Ik had mezelf een starterset gegeven, leek me een mooi punt om te starten. Meer kleurtjes kunnen er altijd nog bij. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210691913
En op zich kan ik heel veel kleuren maken via mengen zo, dus niet echt noodzaak voor nieuw ook. :P

Zo had ik die Beasty Brown verdund voor m'n vloertje. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210691915
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Nee, snap ik. Ik heb naast deze alleen nog drie metallics en wit en zwart (en wat washes, maar dat vertaalt toch niet naar papier), dus een mooi moment om een overzicht als dit te beginnen. :Y

Ik had mezelf een starterset gegeven, leek me een mooi punt om te starten. Meer kleurtjes kunnen er altijd nog bij. :D
Ja idd! Metallic is ook gaaf ! en als het begin er is, is het wel gemakkelijk bijhouden :)

Wat voor verf is het trouwens?
pi_210691929
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
En op zich kan ik heel veel kleuren maken via mengen zo, dus niet echt noodzaak voor nieuw ook. :P

Zo had ik die Beasty Brown verdund voor m'n vloertje. :Y
Klopt, maar het hebben van veel kleuren is leuk :@ Zoals ik al zei in SC van R&P je bent zo handig!

Laatst een heel mooi setje met aquarel allerlei grijstinten. Klinkt saai, maar zo handig, allemaal verschillende ondertonen ook

:P Met alcoholmarkers heb je veel kleur nodig (en die set heb ik van mijn moeder gekregen. Het zijn echt heel erg veel kleuren)
pi_210691955
Het is acrylverf!

Speciaal bedoeld voor miniaturen (heb ik in het verleden wel vaker wat mee gedaan, maar de verf die ik toen had, was na zo'n 15 jaar kurkdroog :+) En aangezien Vallejo een prima reputatie heeft en wat goedkoper is dan de "officiële" Games Workshop verf, ben ik die eens gaan proberen. :Y

Het is wel een mooi verfhoekje nu. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210691972
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is acrylverf!
[ afbeelding ]

Speciaal bedoeld voor miniaturen (heb ik in het verleden wel vaker wat mee gedaan, maar de verf die ik toen had, was na zo'n 15 jaar kurkdroog :+) En aangezien Vallejo een prima reputatie heeft en wat goedkoper is dan de "officiële" Games Workshop verf, ben ik die eens gaan proberen. :Y

Het is wel een mooi verfhoekje nu. :@
Ooooh ziet er aantrekkelijk uit. Even een domme vraag: maar een swatch op een rest stukje plastic? Dan zie je hoe het kleurt op je miniaturen.

Verfhoekjes O+ Leuk!

Hahah logisch dat die na 15 jaar droog is :P
pi_210691976
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt, maar het hebben van veel kleuren is leuk :@ Zoals ik al zei in SC van R&P je bent zo handig!

Laatst een heel mooi setje met aquarel allerlei grijstinten. Klinkt saai, maar zo handig, allemaal verschillende ondertonen ook

:P Met alcoholmarkers heb je veel kleur nodig (en die set heb ik van mijn moeder gekregen. Het zijn echt heel erg veel kleuren)
Meer kleurtjes is wel veel leuker ja. O+ En met markers is het gewoon veel lastiger om te mengen, dus dan moet je absoluut. :Y :D

Verschilende ondertonen snap ik wel ja, een warme grijs of een koele grijs zit enorm verschil tussen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210691986
I mean... :@ O+

Die plaat is behandeld, dus heel makkelijk schoon te maken met een vochtig doekje. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210691989
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Meer kleurtjes is wel veel leuker ja. O+ En met markers is het gewoon veel lastiger om te mengen, dus dan moet je absoluut. :Y :D

Verschilende ondertonen snap ik wel ja, een warme grijs of een koele grijs zit enorm verschil tussen. :Y
Ja :D en ohuhu markers zijn echt verslavend. Moet alleen een keer een A4 alcoholmarkerboek kopen. Zit nu in een vierkante en die is aan de kleine kant

Jep! En ik gebruik grijs wel vaak, dus dan is het echt wel handig
pi_210691993
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]

Die plaat is behandeld, dus heel makkelijk schoon te maken met een vochtig doekje. :7
Het is echt een heerlijk iets! Die foto ziet er zo aantrekkelijk uit!
pi_210691997
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ooooh ziet er aantrekkelijk uit. Even een domme vraag: maar een swatch op een rest stukje plastic? Dan zie je hoe het kleurt op je miniaturen.

Ik heb ze van verschillende materialen, plus dat ik ze ook wil gebruiken op dingen als klei. :Y Het is vooral een leidraad om dingen als ondertonen te kunnen zien. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210692000
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik heb ze van verschillende materialen, plus dat ik ze ook wil gebruiken op dingen als klei. :Y Het is vooral een leidraad om dingen als ondertonen te kunnen zien. :Y
Ah ja! Klinkt logisch :D
pi_210692171
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Goedemorgen :*
pi_210692183
Ik wil onder een steen. Alle collega's gaan terugluisteren. :') :{
pi_210692191
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:20 schreef Sumppi het volgende:
Natuurlijk! En niet onder een steen! Fier erop staan!
pi_210692196
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:20 schreef Sumppi het volgende:
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210692416
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Natuurlijk! En niet onder een steen! Fier erop staan!
Je zou coach moeten worden. :D ;) O+

Uit alle reacties blijkt weer dat ik veel te kritisch op mezelf ben. Wat een stress jongens. :')
  Moderator woensdag 20 september 2023 @ 09:46:36 #235
382129 crew  Donna
pi_210692442
Hallo!!
pi_210692446
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
etc etc
Wat een werk! Knap dat je dat allemaal georganiseerd krijgt. En nu tijd om uit te rusten.

En ik las dat CotS lekker gaat logeren. *O*

Kwam zo de SC binnenwalsen met m'n eigen gedoe. :X
pi_210692472
quote:
[ afbeelding ]

Handig zo! En nog ruimte genoeg voor meer potjes. *O*
pi_210692981
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:44 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Je zou coach moeten worden. :D ;) O+

Uit alle reacties blijkt weer dat ik veel te kritisch op mezelf ben. Wat een stress jongens. :')
Dan ben ik dus wel een gelijk hebben coach :P Al word ik liever cheerleader genoemd *O* ;)
pi_210692988
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:47 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat een werk! Knap dat je dat allemaal georganiseerd krijgt. En nu tijd om uit te rusten.

En ik las dat CotS lekker gaat logeren. *O*

Kwam zo de SC binnenwalsen met m'n eigen gedoe. :X
Doen we allemaal, geen zorgen

En jaaaa lekker de hele dag knutselen met een vriendin. Zo even een patroon en wolletjes opzoeken
pi_210692994
Oké, leuk --> kwam bij de psychiater en die zag dat ik afgevallen ben *O*
Niet leuk --> anderhalf uur zitten janken -O-
Wel weer leuk --> Lekker thuis en om 13.00 boven borduren
pi_210693006
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
*O*
*;
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_210693035
Ik heb besloten dat ik voor vandaag genoeg tranen heb verspilt. Nu ben ik blij, lekker pûh
pi_210694113
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Meende eens gelezen te hebben dat je wel wilde afvallen, mooi toch dat het nu gelukt is _O_
pi_210695123
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Meende eens gelezen te hebben dat je wel wilde afvallen, mooi toch dat het nu gelukt is _O_
Ja! Ben er nog lang niet hoor. Alleen het begin is er
  Moderator woensdag 20 september 2023 @ 17:50:51 #245
382129 crew  Donna
pi_210696966
Komt zo een pizzatje. Lekker!
pi_210697054
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef Donna het volgende:
Oh yum!
pi_210697073
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 17:50 schreef Donna het volgende:
Lekker :9
pi_210698383
_O- ik ga maar vast een uurtje lezen in bed. Om half zes morgenochtend gaat de wekker al. Bus van 7.00 _O-
pi_210699631
quote:

Wauw, wat mooi! O+
pi_210699661
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
_O- ik ga maar vast een uurtje lezen in bed. Om half zes morgenochtend gaat de wekker al. Bus van 7.00 _O-
Dat is heel vroeg! Sterkte morgenochtend!
pi_210699756
Avondje aan de knutsel-met-tijdsdruk. Mijn man had iets bedacht voor een collega, maar dat feestje is morgen en hij vertelde het.... gisteren! En ik had zelf ook een afscheidscadeautje uitgesteld omdat ik maandag echt te moe was om nog iets te doen. Maar het was gezellig met z;n tweeën op de hobbykamer, haha. Hij heeft nu een hoedje met allemaal dobbers langs de rand. En ik heb een geëtste theekop in een kartonnen display, een stickervel, wat dropjes, theezakjes en een zelfgemaakt kaartje. Nu nog even wat foto's (vergeet ik echt altijd te maken!) en dan inpakken. Morgen is het afscheid van de collega.
pi_210701847
quote:
2s.gif Op woensdag 20 september 2023 21:39 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Dat is heel vroeg! Sterkte morgenochtend!
Dank, het is idd vroeg nu _O-
pi_210701851
quote:
2s.gif Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Brokkel het volgende:
Avondje aan de knutsel-met-tijdsdruk. Mijn man had iets bedacht voor een collega, maar dat feestje is morgen en hij vertelde het.... gisteren! En ik had zelf ook een afscheidscadeautje uitgesteld omdat ik maandag echt te moe was om nog iets te doen. Maar het was gezellig met z;n tweeën op de hobbykamer, haha. Hij heeft nu een hoedje met allemaal dobbers langs de rand. En ik heb een geëtste theekop in een kartonnen display, een stickervel, wat dropjes, theezakjes en een zelfgemaakt kaartje. Nu nog even wat foto's (vergeet ik echt altijd te maken!) en dan inpakken. Morgen is het afscheid van de collega.
Wauw! Dat is creatief! Afscheid nemen is ruk, maar dit verzacht het wel dunkt mij
  Moderator donderdag 21 september 2023 @ 08:46:25 #254
382129 crew  Donna
pi_210702578
Vandaag toch maar even die laatste kast in elkaar zetten.
pi_210702828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 08:46 schreef Donna het volgende:
Vandaag toch maar even die laatste kast in elkaar zetten.
*O* you can do it *O*
  Moderator donderdag 21 september 2023 @ 09:25:59 #256
382129 crew  Donna
pi_210702853
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
*O* you can do it *O*
Dat sowieso, maar of ik ook zin heb? Haha.

Moet ook nog even een mes halen om oud papier dozen te versnijden. Zaterdag komt mijn broer en dan gaat dat even naar het stort.
En ik zou nog spijkers halen om wat dingetjes op te hangen.
pi_210706525
quote:
2s.gif Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Brokkel het volgende:
O dan was je op de valreeo n og druk
pi_210706861
Even een crosspost

Hmmm vergisting van ons nieuwe bockbier gaat langzamer dan gehoopt. We waren al laat met brouwen maar mocht het nu nog later worden dan zijn we wel echt te laat voor de bockbierfestivals en eigenlijk ook de gewone verkoop -O-

Verder is er ook wel leuk nieuws.

Morgen weer een bier brouwen. Voor het eerst een samenwerking met een andere brouwer. Heel benieuwd hoe het gaat worden :D

En de tapinstallatie is gisteren bezorgd. Nu even kijken of we ergens een goedkoop fust bier op de kop kunnen tikken zodat we alvast wat kunnen oefenen.
pi_210707477
Wel lekker bezig geweest gisteren!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 30% gewijzigd door Brokkel op 21-09-2023 21:55:39 ]
pi_210708050
quote:
2s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:54 schreef Brokkel het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk gedaan _O_
pi_210708196
quote:

SPOILER
Ziet er goed uit *O*
pi_210708927
quote:

SPOILER
Wat mooi en lief! Daar gaat je collega blij mee zijn! *O*
pi_210708947
Dank je!
pi_210709023
quote:

SPOILER
Super gaaf
pi_210709160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:36 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost

Hmmm vergisting van ons nieuwe bockbier gaat langzamer dan gehoopt. We waren al laat met brouwen maar mocht het nu nog later worden dan zijn we wel echt te laat voor de bockbierfestivals en eigenlijk ook de gewone verkoop -O-

Morgen weer een bier brouwen. Voor het eerst een samenwerking met een andere brouwer. Heel benieuwd hoe het gaat worden :D

En de tapinstallatie is gisteren bezorgd. Nu even kijken of we ergens een goedkoop fust bier op de kop kunnen tikken zodat we alvast wat kunnen oefenen.
Oh, wat balen en jammer dat het niet zo snel gaat als je had gehoopt. Kan me voorstellen dat dat een tegenvaller is. Er is nog wel een kans dat het op tijd goed komt?

En hebben jullie nu voor de festivals een eigen tapinstallatie? :D *O*
pi_210709931
quote:
Even een crosspost

Oh shit wat een pech... hopelijk komt het goed
  Moderator vrijdag 22 september 2023 @ 06:52:43 #267
388664 crew  Dotteke
pi_210713327
quote:
Even een crosspost

O dat zou balen zijn, hopelijk is het toch op tijd klaar, de bokbierdagen zijn bijna
pi_210714142
Zo in de trein naar huis. Naja, op Zwolle wachten op de trein naar Groningen
pi_210715295
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo in de trein naar huis. Naja, op Zwolle wachten op de trein naar Groningen
Ondertussen al thuis? :)
pi_210715327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ondertussen al thuis? :)
Ja, kwart over elf was ik thuis :) mazzel met de aansluitingen
Ben nu wel heel erg moe, maar het was elke gram energie waard
pi_210715351
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:43 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Oh, wat balen en jammer dat het niet zo snel gaat als je had gehoopt. Kan me voorstellen dat dat een tegenvaller is. Er is nog wel een kans dat het op tijd goed komt?

En hebben jullie nu voor de festivals een eigen tapinstallatie? :D *O*
Er is zeker kans dat het nog goed komt :) 🤞

En ja ideaal voor op festivals. Een redelijk compacte tapinstallatie. Kunnen 2 soorten bier op.
pi_210715357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Er is zeker kans dat het nog goed komt :) 🤞

En ja ideaal voor op festivals. Een redelijk compacte tapinstallatie. Kunnen 2 soorten bier op.
Ik duim voor jullie!
En fijn dat die tap er is! Zo sfeervol *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')