Is dat een beetje te doen en fijn? Kun je je ontspannen?quote:
Snap ikquote:
Tja... wolletjes zijn gisteren binnen gekomen, prachtige kleuren, kon mezelf niet stoppenquote:
Fottoooooooquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... wolletjes zijn gisteren binnen gekomen, prachtige kleuren, kon mezelf niet stoppen
Als ik eraan denk vanavond. Het zijn nog maar 13 toerenquote:
Lekker! En ja het is best warm voor op zolder. Goed dat je dingen in de weggeefkast legtquote:Op zondag 10 september 2023 11:18 schreef Donna het volgende:
Ik was even op zolder een beetje aan het omrommelen, maar het wordt er alweer veel te warm. Zo dan beneden nog maar even wat opruimen.
Weggeefhoek een beetje vullen.
Ja altijd hoor. Zonde om dingen weg te gooien. Ik geef liever.quote:Op zondag 10 september 2023 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker! En ja het is best warm voor op zolder. Goed dat je dingen in de weggeefkast legt
Doe ik zelf ookquote:Op zondag 10 september 2023 12:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja altijd hoor. Zonde om dingen weg te gooien. Ik geef liever.
Beterquote:Op woensdag 13 september 2023 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is het toch drie graden kouder dan gisteren in huis. Erg lekker
Zelfs weer even kunnen tekenen en uiteraard haken.
Elke graad is er een. Ik vermoed dat jouw huis beter geïsoleerd is dan het mijne (huis komt uit '53)quote:Op woensdag 13 september 2023 16:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beter
Hier zit er maar 1 graden verschil in, maar hey alles is beter dan die hittegolf.
Ik moet ook echt weer tijd/zin maken om te haken
Gamen is ook leuk! Nooit van dat spel gehoord.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:47 schreef Patapon het volgende:
Druk met werk dus niet echt creatief...al maanden geen kaartjes gemaakt of geborduurd. Een klein stukje gehaakt afgelopen weekend ...ik zit savonds vooral te gamen....Genshin Impact verslaafd.
Mobiel game. Ook te spelen op de pc, PlayStation en steamdeck. Aangezien manlief de steamdeck gebruikt speel ik op de PlayStation.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gamen is ook leuk! Nooit van dat spel gehoord.
Hier elke avond een halfuur Cozy Grove en een stukje Farm Together bijwerken
Eindelijk nog iemand met een steamdeck gespot! Fijn ding he! Kan niet zonder.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:07 schreef Patapon het volgende:
[..]
Mobiel game. Ook te spelen op de pc, PlayStation en steamdeck. Aangezien manlief de steamdeck gebruikt speel ik op de PlayStation.![]()
Het is een RPG en lijkt een beetje op Zelda.
Nee, het is meer een avontuur, dus vechten, verzamelen en verhaal volgen en ik speel graag RPG. Op de Switch ben ik momenteel ook Xenoblade 3 aan het spelen.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand met een steamdeck gespot! Fijn ding he! Kan niet zonder.
Oh vechten? Krijg je daar geen stress van?
Avontuur is leuk iddquote:Op woensdag 13 september 2023 18:13 schreef Patapon het volgende:
[..]
Nee, het is meer een avontuur, dus vechten, verzamelen en verhaal volgen en ik speel graag RPG. Op de Switch ben ik momenteel ook Xenoblade 3 aan het spelen.
Oh dat speel ik ook hoor,o.a. Stardew valley en Harvest Moon.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Avontuur is leuk iddalleen vechten is voor mij een no-go. Stressgedoe. Zelda ken ik van naam, maar de rest wat je noemt niet
Ik vermoed dat we beiden compleet andere games spelen. Geef mij maar een boerderij of een wereldje om dingen in te verbouwen, queestes op te lossen, die heel schattig zijn...
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:39 schreef Patapon het volgende:
[..]
Oh dat speel ik ook hoor,o.a. Stardew valley en Harvest Moon.
Daar heb je gelijk in, maar het zou denk ik wel goed zijn voor mijn gemoedstoestand.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En haken is niet iets wat moet he, tenzij je een fabriek bentKomt wanener het komt
Die heb ik nog niet gekocht, ik heb teveel liggen om nog te spelen....is deze net zo goed als de vorige?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:13 schreef Sarabi het volgende:
Stardew Valley heb ik veel gespeeld
Zelfs hele nachten als we thuis kwamen van feestjesik vond het ook gewoon leuk om te kijken wat mijn man aan het doen was.
Nu ben ik bezig met de nieuwste Zelda.
Het duurde best lang voordat ik kon wennen aan de nieuwe elementen maar als je daar eenmaal doorheen bent is hij weer net zo goedquote:Op woensdag 13 september 2023 19:21 schreef Patapon het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gekocht, ik heb teveel liggen om nog te spelen....is deze net zo goed als de vorige?
Dat is wel een goed argument. Je was toch met die ene Scheepjes CAL bezig, met die moeilijke naam (iets met Historia of zo) Of heb ik dat helemaal aan de verkeerde persoon gekoppeld?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het zou denk ik wel goed zijn voor mijn gemoedstoestand.
Maar nu even geen ruimte voor in mijn hoofd.
Dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2023 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel een goed argument. Je was toch met die ene Scheepjes CAL bezig, met die moeilijke naam (iets met Historia of zo) Of heb ik dat helemaal aan de verkeerde persoon gekoppeld?
Die is idd een beetje zuunig aan met de beschrijving. Die heb ik ook nog liggen (zulke lappen zijn zo verslavend). Kun je anders een amigurmidingetje haken? Lekker verstand op nul en gaan met die banaan. Gewoon om er weer lekker in te komenquote:Op woensdag 13 september 2023 19:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad
Heel mooi maar ik moet steeds de filmpjes er bij pakke omdat het voor mij best moeilijk is, dat houdt me soms ook tegen.
Maar vanaf volgende week ga ik daar gewoon tijd voor plannen, dan is het ook niet meer zo warm.
Oh wat balen, maar stiekem ook wel grappig. Was het droog?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:24 schreef Donna het volgende:
Ohhhhhh, ik had mezelf buiten gesloten.
Telefoon, tasje, sleutels van de auto en zo de deur achter me dicht getrokken. Gelukkig stond er achter beneden nog een raam open en kon ik van de buurman een huishoudtrap lenen om de poort van het slot te kunnen halen met het schuifje.
M'n moeder heeft wel een reservesleutel, maar je raadt het al; op vakantie.
Sjonge jonge. Nou, hopelijk vergeet ik 'm nooit weer.
Jaa het is hier alweer de hele middag en avond droog. Bij jou niet?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat balen, maar stiekem ook wel grappig. Was het droog?
Wat een avontuur joh
De avond wel, maar de hele dag wel wat buitjes geweest, was wel fijnquote:Op woensdag 13 september 2023 20:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa het is hier alweer de hele middag en avond droog. Bij jou niet?
Ja, kan er nu wel om lachen hoor, haha!
Herkenbaar je ik ben jaren lang op woensdag morgen naar de fysio gegaan en had op vrijdag morgen hulpquote:Op donderdag 14 september 2023 10:19 schreef Donna het volgende:
Mogguh! Vreemde dag vandaag. Ik ben op donderdag altijd vrij, maar mijn ex heeft de kinderen gisteren al opgehaald terwijl ik ze normaal op donderdagochtend nog heb. Vreemd dit!
Maar ook wel lekker. Had vanochtend een Happy Hour met gratis stroom van Eneco, dus even de telefoon aan de lader, laptop aan de lader, wasmachine 3x aan en de vaatwasser aan. Hopsa!!
En de waterkoker natuurlijk 2x voor een heerlijke pot thee!
Hahaha. Ja dan ben je echt compleet in de war kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 14 september 2023 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkenbaar je ik ben jaren lang op woensdag morgen naar de fysio gegaan en had op vrijdag morgen hulp
Nu moet ik op dinsdag naar d efysio en de hulp komt op donderdagmorgen
Ben echt weken de dagen van de week kwijt geweest
Het zit er zo in gebakken hequote:Op donderdag 14 september 2023 10:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ja dan ben je echt compleet in de war kan ik me voorstellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |