Is dat een beetje te doen en fijn? Kun je je ontspannen?quote:
Snap ikquote:
Tja... wolletjes zijn gisteren binnen gekomen, prachtige kleuren, kon mezelf niet stoppenquote:
Fottoooooooquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... wolletjes zijn gisteren binnen gekomen, prachtige kleuren, kon mezelf niet stoppen
Als ik eraan denk vanavond. Het zijn nog maar 13 toerenquote:
Lekker! En ja het is best warm voor op zolder. Goed dat je dingen in de weggeefkast legtquote:Op zondag 10 september 2023 11:18 schreef Donna het volgende:
Ik was even op zolder een beetje aan het omrommelen, maar het wordt er alweer veel te warm. Zo dan beneden nog maar even wat opruimen.
Weggeefhoek een beetje vullen.
Ja altijd hoor. Zonde om dingen weg te gooien. Ik geef liever.quote:Op zondag 10 september 2023 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker! En ja het is best warm voor op zolder. Goed dat je dingen in de weggeefkast legt
Doe ik zelf ookquote:Op zondag 10 september 2023 12:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja altijd hoor. Zonde om dingen weg te gooien. Ik geef liever.
Beterquote:Op woensdag 13 september 2023 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is het toch drie graden kouder dan gisteren in huis. Erg lekker
Zelfs weer even kunnen tekenen en uiteraard haken.
Elke graad is er een. Ik vermoed dat jouw huis beter geïsoleerd is dan het mijne (huis komt uit '53)quote:Op woensdag 13 september 2023 16:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beter
Hier zit er maar 1 graden verschil in, maar hey alles is beter dan die hittegolf.
Ik moet ook echt weer tijd/zin maken om te haken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |