Dat zal ongetwijfeld zo zijn, dat verwacht ik ook wel. Wat (gelukkig) wel anders is is dat er nu geen sprake is van een erfenisafwikkeling etc, dat was bij mijn man wel want zijn vader was al overleden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij praten we over iets van 13 jaar geleden. Dat was heel erg, maar dat is het verleden. Voor jou is dit nu. Mijn bedoeling was niet om je rot te laten voelen omdat het bij mij bepaalde emoties terug bracht, want daar kun jij niks aan doen en daar hoef jij ook geen rekening mee te houden, want het is NU, niet 13 jaar geleden, en dit betreft jouw pa, en niet die van mij.
Ja, die ervaring heb ik ook, maar er is een wereld van verschil tussen een van je schoonouders, en je eigen ouders. Echt, dat is als dag en nacht. Ik snap dat dit geen fijn vooruitzicht is, maar, ik moet wel eerlijk zijn.
Als ik die oude wonden niet open wil moet ik hier niet (meer) zijn, maar je quote me en dus kom ik kijken terwijl ik weet waar het over gaat. That's fine, dat doe jij niet, dat doe ik zelf.![]()
Het is inderdaad moeilijk om iemand zo te zien. Je kunt dat aan iemand die dat niet heeft meegemaakt ook niet uitleggen, want je kunt je wel iets proberen voor te stellen, maar die voorstelling verbleekt bij de realiteit.
Ik ben blij voor je dat je hier een uitlaatklep hebt.
Leed is inderdaad niet te vergelijken maar een ouder met jonge kinderen die wegvalt is gewoon heftiger dan iemand van in de negentig. Hoe verdrietig dat ook is.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:16 schreef Quoi het volgende:
Ok, ook mijn duit in het zakje, want het raakt me wat jullie posten.
Ik vind het niet eens zo erg voor mezelf dat ik kanker heb (had?), maar ik vind het onverteerbaar voor dat kereltje dat misschien wel jong zijn moeder verliest![]()
Ik kan dus weer jaloers zijn op leeftijdsgenoten wiens kind naar de middelbare gaat. Dan denk ik: jullie maken dat tenminste mee!
Het hele vergelijken is zinloos. Het is gewoon kut om iemand te verliezen, hoe/wie/hoe oud ook.
En dit inderdaad, een duimpje voelt zo ongepast op berichten over overlijdenquote:Op woensdag 13 september 2023 06:58 schreef Amsel het volgende:
Ik zou willen dat we elkaar in plaats van een duimpje omhoog ook een hartje of een knuffel konden geven bij elke post. Want ik weet vaak niet zo goed wat te zeggen, maar zou voor alle voorgaande posts wel een hartje willen geven![]()
Ja ik ook..quote:Op woensdag 13 september 2023 06:58 schreef Amsel het volgende:
Ik zou willen dat we elkaar in plaats van een duimpje omhoog ook een hartje of een knuffel konden geven bij elke post. Want ik weet vaak niet zo goed wat te zeggen, maar zou voor alle voorgaande posts wel een hartje willen geven![]()
Wat goed dat je het noemt Tink89, toevallig had mijn collega het er 2 weken geleden over. Hij en z'n gezin zijn net buurtgezin geworden voor 2 of 3 kinderen. Ook om samen te knutselen etc. Heel goed!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:13 schreef Tink89 het volgende:
In de categorie 'mensen die een beetje hulp kunnen gebruiken' gooi ik buurtgezinnen ook een keertje hier neer. Gezinnen die een handje hulp kunnen gebruiken in de vorm van wat ademruimte of een speelkameraadje of andere soort steun, kunnen zich aanmelden (werkt niet in alle gemeentes op dezelfde manier), maar je kunt ook op de website heel makkelijk checken of er gezinnen in jouw gemeente hulp nodig hebben en wat ze dan zoeken. In mijn gemeente bijvoorbeeld een meisje van 5 dat zo graag een keer per week of twee weken samen zou willen knutselen met een ander kindje van haar leeftijd. En ouders die ademruimte nodig hebben ivm een zorgenkindje en af en toe eens 1 op 1 met een van hun andere kinderen willen plannen, maar voor wie dat niet lukt... Misschien kennen jullie het al lang, maar je kunt met een klein beetje tijd soms echt een enorm verschil maken.
[/pleidooi]
Ahhh. Klote zeg! Sterktequote:Op woensdag 13 september 2023 20:21 schreef Troel het volgende:
Egopost. Sorry.
40 graden koorts. Nierbekkenontsteking en vooral erg veel shit dus ben opgenomen in ziekenhuis.
Ook heel veel andere dingen zijn heel kut. Dat maakt vergelijken nog zinlozerquote:Op woensdag 13 september 2023 00:16 schreef Quoi het volgende:
Ik vind het niet eens zo erg voor mezelf dat ik kanker heb (had?), maar ik vind het onverteerbaar voor dat kereltje dat misschien wel jong zijn moeder verliest![]()
Ik kan dus weer jaloers zijn op leeftijdsgenoten wiens kind naar de middelbare gaat. Dan denk ik: jullie maken dat tenminste mee!
Het hele vergelijken is zinloos. Het is gewoon kut om iemand te verliezen, hoe/wie/hoe oud ook.
Beterschap Troel, dat klinkt knap beroerdquote:Op woensdag 13 september 2023 20:21 schreef Troel het volgende:
Egopost. Sorry.
40 graden koorts. Nierbekkenontsteking en vooral erg veel shit dus ben opgenomen in ziekenhuis.
Niet ego hoor. Beterschap 😘quote:Op woensdag 13 september 2023 20:21 schreef Troel het volgende:
Egopost. Sorry.
Aiii dat is heftigquote:Op woensdag 13 september 2023 20:21 schreef Troel het volgende:
Egopost. Sorry.
Ochquote:Op woensdag 13 september 2023 20:21 schreef Troel het volgende:
Egopost. Sorry.
Ik heb al heel lang niet gepost oid, maar wat is jouw prognose nu? Als je geen antwoord wil geven, prima natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2023 00:16 schreef Quoi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |