abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210618905
Ik merk wel dat ik een ander soort band heb met mijn vrienden. Je hebt samen zoveel meegemaakt en elkaar getroost op de meest zwarte dagen. Je weet dat ze echt voor je klaar staan als het ertoe doet.
Het heeft mijn vriendschappen zuur genoeg echt verrijkt.
  woensdag 13 september 2023 @ 00:16:59 #127
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210619440
Ok, ook mijn duit in het zakje, want het raakt me wat jullie posten.

Ik vind het niet eens zo erg voor mezelf dat ik kanker heb (had?), maar ik vind het onverteerbaar voor dat kereltje dat misschien wel jong zijn moeder verliest :'(

Ik kan dus weer jaloers zijn op leeftijdsgenoten wiens kind naar de middelbare gaat. Dan denk ik: jullie maken dat tenminste mee!

Het hele vergelijken is zinloos. Het is gewoon kut om iemand te verliezen, hoe/wie/hoe oud ook.
  woensdag 13 september 2023 @ 01:02:17 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210619644
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210619953
Ik zou willen dat we elkaar in plaats van een duimpje omhoog ook een hartje of een knuffel konden geven bij elke post. Want ik weet vaak niet zo goed wat te zeggen, maar zou voor alle voorgaande posts wel een hartje willen geven ;( O+
pi_210620620
Ik was altijd gelukkig dat mijn dochter 2 oma's én 2 overgrootouders had. Haar beide oma's zag ze dagelijks en haar overgrootouders wekelijks.
En toen stierf mijn grootvader, in de negentig dus mooie leeftijd. 2,5 maand later ging mijn grootmoeder, óók in de negentig. Nou, oké, dat was te verwachten. Het wekelijkse uitje voor dochter, was er niet meer.
En drie weken later overleed mijn mams, halverwege de 50. Soms is het leven toch wel zó kut.
Nu ben ik zelf oma en mijn kleinzoon heeft 2 oma's én 2 opa's. En ik hoop zo heel erg dat wij vieren ook een respectabele leeftijd zullen bereiken. Maar ben als de dood dat het zich zal herhalen :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210621268
Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Het leven is soms gewoon heel oneerlijk. En niet te voorspellen.
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 10:28:39 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210621370
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 20:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee hoor, bij mij praten we over iets van 13 jaar geleden. Dat was heel erg, maar dat is het verleden. Voor jou is dit nu. Mijn bedoeling was niet om je rot te laten voelen omdat het bij mij bepaalde emoties terug bracht, want daar kun jij niks aan doen en daar hoef jij ook geen rekening mee te houden, want het is NU, niet 13 jaar geleden, en dit betreft jouw pa, en niet die van mij.

Ja, die ervaring heb ik ook, maar er is een wereld van verschil tussen een van je schoonouders, en je eigen ouders. Echt, dat is als dag en nacht. Ik snap dat dit geen fijn vooruitzicht is, maar, ik moet wel eerlijk zijn.

Als ik die oude wonden niet open wil moet ik hier niet (meer) zijn, maar je quote me en dus kom ik kijken terwijl ik weet waar het over gaat. That's fine, dat doe jij niet, dat doe ik zelf. :)

Het is inderdaad moeilijk om iemand zo te zien. Je kunt dat aan iemand die dat niet heeft meegemaakt ook niet uitleggen, want je kunt je wel iets proberen voor te stellen, maar die voorstelling verbleekt bij de realiteit.

Ik ben blij voor je dat je hier een uitlaatklep hebt.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn, dat verwacht ik ook wel. Wat (gelukkig) wel anders is is dat er nu geen sprake is van een erfenisafwikkeling etc, dat was bij mijn man wel want zijn vader was al overleden.

Vandaag zit ik er echt even doorheen, dat gevoel van waarom schijnt de zon etc. had ik nog niet gehad, tot vandaag. Zo maar weer eens bij papa langs, nu het nog kan.

Wat zijn er trouwens ontzettend veel mensen hier al een ouder kwijt, ik schrik daarvan! In mijn vriendengroep zijn een paar mensen die jong een ouder zijn verloren en afgelopen jaar toevallig 2 waarvan de moeder is overleden. Maar hier echt al decennia geleden, jeetje wat verdrietig ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 00:16 schreef Quoi het volgende:

Ik vind het niet eens zo erg voor mezelf dat ik kanker heb (had?), maar ik vind het onverteerbaar voor dat kereltje dat misschien wel jong zijn moeder verliest :'(

Ik kan dus weer jaloers zijn op leeftijdsgenoten wiens kind naar de middelbare gaat. Dan denk ik: jullie maken dat tenminste mee!

Het hele vergelijken is zinloos. Het is gewoon kut om iemand te verliezen, hoe/wie/hoe oud ook.
Leed is inderdaad niet te vergelijken maar een ouder met jonge kinderen die wegvalt is gewoon heftiger dan iemand van in de negentig. Hoe verdrietig dat ook is.

Kus voor jou :*

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 06:58 schreef Amsel het volgende:
Ik zou willen dat we elkaar in plaats van een duimpje omhoog ook een hartje of een knuffel konden geven bij elke post. Want ik weet vaak niet zo goed wat te zeggen, maar zou voor alle voorgaande posts wel een hartje willen geven ;( O+
En dit inderdaad, een duimpje voelt zo ongepast op berichten over overlijden -O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator/colorchick woensdag 13 september 2023 @ 10:34:24 #133
382129 crew  Donna
pi_210621413
Ik zie het duimpje wel gewoon als hartje/medeleven/sterkte in zo'n geval hoor. :Y
pi_210624635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 06:58 schreef Amsel het volgende:
Ja ik ook..
Een duimpje voelt ze ongepast.
:* voor iedereen die er een kan gebruiken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 13 september 2023 @ 20:13:25 #135
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210627157
In de categorie 'mensen die een beetje hulp kunnen gebruiken' gooi ik buurtgezinnen ook een keertje hier neer. Gezinnen die een handje hulp kunnen gebruiken in de vorm van wat ademruimte of een speelkameraadje of andere soort steun, kunnen zich aanmelden (werkt niet in alle gemeentes op dezelfde manier), maar je kunt ook op de website heel makkelijk checken of er gezinnen in jouw gemeente hulp nodig hebben en wat ze dan zoeken. In mijn gemeente bijvoorbeeld een meisje van 5 dat zo graag een keer per week of twee weken samen zou willen knutselen met een ander kindje van haar leeftijd. En ouders die ademruimte nodig hebben ivm een zorgenkindje en af en toe eens 1 op 1 met een van hun andere kinderen willen plannen, maar voor wie dat niet lukt... Misschien kennen jullie het al lang, maar je kunt met een klein beetje tijd soms echt een enorm verschil maken.

[/pleidooi]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 13 september 2023 @ 20:21:38 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_210627250
Egopost. Sorry.

40 graden koorts. Nierbekkenontsteking en vooral erg veel shit dus ben opgenomen in ziekenhuis.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator/colorchick woensdag 13 september 2023 @ 20:22:30 #137
382129 crew  Donna
pi_210627257
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:13 schreef Tink89 het volgende:
In de categorie 'mensen die een beetje hulp kunnen gebruiken' gooi ik buurtgezinnen ook een keertje hier neer. Gezinnen die een handje hulp kunnen gebruiken in de vorm van wat ademruimte of een speelkameraadje of andere soort steun, kunnen zich aanmelden (werkt niet in alle gemeentes op dezelfde manier), maar je kunt ook op de website heel makkelijk checken of er gezinnen in jouw gemeente hulp nodig hebben en wat ze dan zoeken. In mijn gemeente bijvoorbeeld een meisje van 5 dat zo graag een keer per week of twee weken samen zou willen knutselen met een ander kindje van haar leeftijd. En ouders die ademruimte nodig hebben ivm een zorgenkindje en af en toe eens 1 op 1 met een van hun andere kinderen willen plannen, maar voor wie dat niet lukt... Misschien kennen jullie het al lang, maar je kunt met een klein beetje tijd soms echt een enorm verschil maken.

[/pleidooi]
Wat goed dat je het noemt Tink89, toevallig had mijn collega het er 2 weken geleden over. Hij en z'n gezin zijn net buurtgezin geworden voor 2 of 3 kinderen. Ook om samen te knutselen etc. Heel goed!
  Moderator/colorchick woensdag 13 september 2023 @ 20:22:43 #138
382129 crew  Donna
pi_210627262
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:21 schreef Troel het volgende:
Egopost. Sorry.

40 graden koorts. Nierbekkenontsteking en vooral erg veel shit dus ben opgenomen in ziekenhuis.
Ahhh. Klote zeg! Sterkte :*
pi_210627284
quote:

Ook heel veel andere dingen zijn heel kut. Dat maakt vergelijken nog zinlozer :Y
Waar Piet vroeg iemand verloor kreeg Henk überhaupt geen liefde waardoor ie ook bij leven van de goegemeente eenzaam en ongelukkig was en Marie haar kind groeide op voor galg en rad en dat van Sjefke was meervoudig gehandicapt. Ieder huis zijn kruis. Al is dat kruis van sommigen echt zwaarder dan dat van anderen, wil dat niet zeggen dat dat ook voor de lijdensdruk geldt dus zelfs dat is moeilijk te vergelijken ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210627434
quote:
Egopost. Sorry.

Beterschap Troel, dat klinkt knap beroerd :*
Fake it till you make it...
  woensdag 13 september 2023 @ 20:39:42 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210627473
Beterschap @Troel
pi_210627595
quote:
Egopost. Sorry.

Niet ego hoor. Beterschap 😘
pi_210627793
Oh shit @Troel! Beterschap
@Quoi dikke knuf!

In het kader van durf te vragen.. mocht er iemand naar de Jumbo gaan en geen punten sparen voor de F1 auto van Max, wil diegene dan aan mij denken? #een brutaalmensheeftdehalvewereld 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210627920
Och Troel.. beterschap ;(

En sterkte voor een ieder die het moeilijk heeft (gehad) :*

Tink, wij hebben ook een Buurtgezin! O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210628010
quote:
Egopost. Sorry.

Aiii dat is heftig ;( :X. Beterschap en sterkte!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210628134
quote:
Egopost. Sorry.

Och :{ Daar kampte je nog niet zo lang geleden al mee toch? Beterschap :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210628234
Oh nee @Troel, sterkte! Zorgen ze goed voor je?
pi_210628251
Beterschap Troel, wat balen!
  woensdag 13 september 2023 @ 21:46:51 #149
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_210628383
quote:

Ik heb al heel lang niet gepost oid, maar wat is jouw prognose nu? Als je geen antwoord wil geven, prima natuurlijk. :*

@Troel sterkte vrouw! :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 13 september 2023 @ 21:59:56 #150
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210628510
Jasses, beterschap @Troel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')