Zijn jullie het ooit wel eens ineens? Ik verdenk jullie er nog steeds van eigenlijk dezelfde persoon te zijn.quote:
Nee, op deze wedstrijd helemaal niets. Komt ook omdat ik een 3-0 voor Djokovic verwacht had, en daar valt niet heel veel mee te halen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Heeft gebruiker @:gwailow nog wat duizendjes op een wedstrijdje gegooid trouwens?
Apart inderdaad dat nadoen van Shelton door Djokovicquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ha ze mogen elkaar niet, is er iets gebeurd?
Dan mag hij wel flink wat stabieler en tactisch sterker worden, hij deed nu vooral aan Shapovalov denkenquote:Op zaterdag 9 september 2023 00:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel eens met Mats, Alcaraz - Shelton kunnen wel bizarre potten worden.
Ja bij zo'n prestatie weet je nooit of het een soort fluke was of een stap in een ontwikkeling die nog gevolgd gaat worden door verdere stappen. Het laatste is wel te hopen, voor het tennis.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:24 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Dan mag hij wel flink wat stabieler en tactisch sterker worden, hij deed nu vooral aan Shapovalov denken
Het lijkt wel een man voor de grote pieken. Bizar seizoen natuurlijk met kwartfinale AO en halve finale USO met daartussen absoluut nietsquote:Op zaterdag 9 september 2023 00:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja bij zo'n prestatie weet je nooit of het een soort fluke was of een stap in een ontwikkeling die nog gevolgd gaat worden door verdere stappen. Het laatste is wel te hopen, voor het tennis.
Hele korte bedoel je, tweede set is ook al binnen.....quote:Op zaterdag 9 september 2023 02:33 schreef chufi het volgende:
dit gaat de verkeerde kant op ... kan wel eens een lange nacht worden ...
Als hij echt zijn topniveau haalt... Djokovic in een finale GS verslaan is ook weinigen gegeven natuurlijk (Nadal, Federer, Murray, Wawrinka, Alcaraz, Medvedev)quote:Op zaterdag 9 september 2023 07:04 schreef Norrage het volgende:
Wow dit is met een verrassing wakker worden zeg! Ik had een 6-3 6-3 6-3 zoals op wimby verwacht. Maar meddy is niet te onderschatten zo te zien!
Je bent een complotdenker? Hier ben je volgens mij echt al jaren mee bezig.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zijn jullie het ooit wel eens ineens? Ik verdenk jullie er nog steeds van eigenlijk dezelfde persoon te zijn.
Jullie maken me het ook niet makkelijk!quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent een complotdenker? Hier ben je volgens mij echt al jaren mee bezig.![]()
Touché.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jullie maken me het ook niet makkelijk!
Federer-fan begon wel als een fan van Federer, en ik was in die tijd juist helemaal geen fan van Federer. De echte waardering voor Federer begon bij mij pas een stuk later in zijn carrière.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jullie maken me het ook niet makkelijk!
Ze loopt wel wat te struggelen nuquote:
Gevolg van extreem agressief aanvallend power spel.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neem je rotzooi mee Sabalenka
Haar fouten kunnen gewoon echt niet.
Ze maakt de grond kapot daar. Hoop dat ze het betaalt.quote:Op zondag 10 september 2023 01:01 schreef chufi het volgende:
Hahaha Sabalenka slaat nog ff een racket kapot in the Gym....
Ze gooit het daarna wel netjes in de prullebak...
Ja, was genieten. Wat een held.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:03 schreef superniger het volgende:
Heerlijke diss van Novak richting Shelton.
[ twitter ]
[ twitter ]
en mijn fandom ging over van Federer naar Nadal na de vierde set van Wimbledon 2008.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Federer-fan begon wel als een fan van Federer, en ik was in die tijd juist helemaal geen fan van Federer. De echte waardering voor Federer begon bij mij pas een stuk later in zijn carrière.
Notering 1.1?quote:Op zondag 10 september 2023 22:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik gooi nog snel even wat duizendjes op Djokovic.
weinig idd.... stream zoveel ergens hier.... hoeheetse ook al weer de Groot met dr rolstoel ... komt dr prijs halen... ja 18 op een rij ... 2 seconden en weer opzouten .... zou er wat van zeggen of een lekke band faken ...quote:
quote:Op zondag 10 september 2023 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
weinig idd.... stream zoveel ergens hier.... hoeheetse ook al weer de Groot met dr rolstoel ... komt dr prijs halen... ja 18 op een rij ... 2 seconden en weer opzouten .... zou er wat van zeggen of een lekke band faken ...
Ook veel botox.quote:Op zondag 10 september 2023 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie een hoop lege plaatsen jeetje
Amerikaans fysiek.quote:
Die linkergast deed ook maar gewoon Goran na om te doen alsof hij er verstand van heeftquote:Op maandag 11 september 2023 00:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Fijn dat ze aangeven dat hij moet slaan met zijn racket.
Plus nog 2x Djoko lang van de baan.quote:Op maandag 11 september 2023 00:24 schreef hhh38 het volgende:
Als dit een vijfsetter wordt gaan we dik over de 5 uur heen met die eindeloze baselinerally's
Nu weerquote:Op maandag 11 september 2023 00:24 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Federer-Fan zou zich afvragen waarom hij precies slaat waar Djokovic staat.....
als je bijna op de tribune zit valt dat niet meequote:Op maandag 11 september 2023 00:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
Heeft Medvedev als antwoord op serve volley al een return geslagen die niet of het stadion uitgaat of recht in Djoko's blad komt?
Is dat Margaret Court? Nooit te oud om een fangirl selfie te scoren blijkbaarquote:Op maandag 11 september 2023 01:40 schreef chufi het volgende:
Toch een beetje mens ...
[ afbeelding ]
Dus we kunnen volgend jaar in elk geval de Australian Open kijken zonder dat er weer constant geneuzel is over 'historische X'ste titel van Djokovic!' als grote 'hype' om het spannend te houden?quote:Op maandag 11 september 2023 07:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Goede keuze om te gaan slapen. Djoko gaat in Parijs op voor zijn 4e (!) carrière Slam
Hij kan zijn eigen record verbreken als het gaat om gewonnen Aus Open titels?quote:Op maandag 11 september 2023 07:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus we kunnen volgend jaar in elk geval de Australian Open kijken zonder dat er weer constant geneuzel is over 'historische X'ste titel van Djokovic!' als grote 'hype' om het spannend te houden?
Hij staat gelijk met Margaret Court op 24 Grand Slam titels dus die hype zal ongetwijfeld worden aangeboordquote:Op maandag 11 september 2023 07:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus we kunnen volgend jaar in elk geval de Australian Open kijken zonder dat er weer constant geneuzel is over 'historische X'ste titel van Djokovic!' als grote 'hype' om het spannend te houden?
En daarna gaat hij voor een historische Calendar Grand Slam.quote:Op maandag 11 september 2023 14:51 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Hij staat gelijk met Margaret Court op 24 Grand Slam titels dus die hype zal ongetwijfeld worden aangeboord
Alsjeblieft zeg, hij heeft alleen maar zoveel GS gewonnen omdat er destijds totaal geen enige tegenstand van niveau was. Was heel toevallig opeens afgelopen zodra Nadal en Djokovic aan het toneel verschenen. Hij mag qua prestaties niet eens de veters van Nole strikkenquote:
Ook tijdens Novak en Nadal heeft hij slams gewonnen hoor. Zelfs nog in finales tegen ze.quote:Op maandag 11 september 2023 23:21 schreef plesner het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, hij heeft alleen maar zoveel GS gewonnen omdat er destijds totaal geen enige tegenstand van niveau was. Was heel toevallig opeens afgelopen zodra Nadal en Djokovic aan het toneel verschenen. Hij mag qua prestaties niet eens de veters van Nole strikken
Grand Slam titles for the 'Big three'quote:Ook tijdens Novak en Nadal heeft hij slams gewonnen hoor. Zelfs nog in finales tegen ze.
Golden Slam kan ook nog.quote:Op maandag 11 september 2023 15:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En daarna gaat hij voor een historische Calendar Grand Slam.
Al zie ik dát echt niet meer gebeuren.
Absluut eens, hij is verreweg de goat. Djoko zijn lichaam is ijzersterk en heeft weinig blessures. Denk dat als Nadal zo lichamelijk fit zou zijn geweest dat hij wel op de 30 slams had gezeten, maar dat is hij nou eenmaal niet. Nadal heeft toch aardig wat slams overgeslagen ivm blessures, of op halve kracht gespeeld. Tja, het lichaam telt ook mee dus volledig terecht dat Djokovic GOAT is geworden. Wat een eindbaas!quote:Op maandag 11 september 2023 05:56 schreef plesner het volgende:
Djokovic de goat, komt ook maar niemand in de buurt van zijn prestaties
Inderdaad wist Novak pas echt veel grand slams te winnen toen Federer en Nadal begonnen met aftakelenquote:Op dinsdag 12 september 2023 07:24 schreef Svarog2 het volgende:
[..]
Grand Slam titles for the 'Big three'
Before 2011:
Roger 16 Rafael 9 Novak 1
After 10 September 2023
Roger 20 Rafael 22 Novak 24
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |