Wat kan zo’n vliegtuig eigenlijk hebben? Ik heb het beeld dat zo’n ding al kwetsbaar is bij een goeie fragmentatiebom, of kunnen ze wel wat lijden?quote:
Het zal wel schadebeperking zijn waar ze zo op hopen, dat ze het nog kunnen repareren. En niet een vliegtuig dat helemaal total loss afgeschreven moet worden.quote:Op zondag 10 september 2023 15:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat kan zo’n vliegtuig eigenlijk hebben? Ik heb het beeld dat zo’n ding al kwetsbaar is bij een goeie fragmentatiebom, of kunnen ze wel wat lijden?
Niks. Serieuze bepantsering maakt een vliegtuig meteen loodzwaar. Dit lijkt een Mig29, vreemd om die te beveiligen, want die gebruikt rus amper, en die dingen zijn gemaakt van aluminium.quote:Op zondag 10 september 2023 15:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat kan zo’n vliegtuig eigenlijk hebben?
Ja precies. Nu weet ik niet of vernietigen per se het doel moet zijn. Om de paar dagen, bij wijze van spreken, de cockpitkoepel slopen gaat natuurlijk al drukken op het hele onderhoudsapparaat van de Russen.quote:Op zondag 10 september 2023 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het zal wel schadebeperking zijn waar ze zo op hopen, dat ze het nog kunnen repareren. En niet een vliegtuig dat helemaal total loss afgeschreven moet worden.
Musk is 1 van de vele useful idiots van de Russen. Lijkt me vrij obvious.quote:Op zondag 10 september 2023 14:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het van absoluut laag nivo om Musk zonder wederhoor direct af te schilderen als Ruskienazi.
Vind dat echt een IQ loos gebrabbel. Zelfde als Rutte betichten van alle ellende in je eigen leven.
Kijk op welk platform je dit deelt. Dat zou hij allemaal kunnen blokkeren. Doet hij niet.
Inzetten op lichtere drones met vooral veel fragmentatie is dus een goeie optie dunkt me. Temeer omdat je met een geraakt vliegtuig de hele boel moet gaan controleren op schade.quote:Op zondag 10 september 2023 15:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niks. Serieuze bepantsering maakt een vliegtuig meteen loodzwaar. Dit lijkt een Mig29, vreemd om die te beveiligen, want die gebruikt rus amper, en die dingen zijn gemaakt van aluminium.
Deze kwam gisteren toevallig voorbij van Chinaquote:Op zondag 10 september 2023 15:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
Een hangar is toch veel beter.
Oekraïne moet zsm zijn eigen communicatie satelieten produceren en de lucht in schieten. Zijn ze van niemand meer afhankelijk op dat gebied.quote:Op zondag 10 september 2023 14:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou mooi, hij heeft heel wat dode Oekrainse kinderen op zijn geweten doordat hij een aanval op de kruisrakettenlanceerders heeft gefrustreerd.
[ twitter ]
Soms vergeet ik gewoon dat sommige Fok users alles al weten.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:26 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Ach welnee, Rusland gaat echt geen graanschepen zinken.
Voor het geval dat kun je ze onder Amerikaanse vlag laten varen ofzo.
Virologen, gedragswetenschappers, klimaatdeskundigen, ballistisch experts, geopolitiek deskundigen, militaire strategenquote:Op zondag 10 september 2023 15:47 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Soms vergeet ik gewoon dat sommige Fok users alles al weten.
Is je leeftijd.quote:Op zondag 10 september 2023 15:47 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid op FOK en mijn wens om mee te discussiëren heeft mij gedwongen mij op een aantal onderwerpen in te lezen. En dat zal niet alleen voor mij gelden.quote:Op zondag 10 september 2023 15:47 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ja weet ik.quote:Op zondag 10 september 2023 15:47 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Oh, ik weet vrij weinig van alles hoor. Maar dat Rusland geen graanschepen gaat laten zinken weet ik vrij zeker.quote:Op zondag 10 september 2023 15:52 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Virologen, gedragswetenschappers, klimaatdeskundigen, ballistisch experts, geopolitiek deskundigen, militaire strategen
Die gaan je vliegtuigen waarschijnlijk wel beschermen tegen de drones die Oekraine gebruikt. Die hebben een bescheiden springlading en kinetische energie.quote:Op zondag 10 september 2023 15:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze kwam gisteren toevallig voorbij van China
[ twitter ]
Hoezo het een wel en het andere niet?quote:Op zondag 10 september 2023 16:26 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Oh, ik weet vrij weinig van alles hoor. Maar dat Rusland geen graanschepen gaat laten zinken weet ik vrij zeker.
Enteren, overnemen, stelen? Sure. Zinken? Nope
Dat ben ik niet met je eens. Er is een reden dat dit de standaard is binnen de Navo en het beschermt tegen splinters.quote:Op zondag 10 september 2023 16:29 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Die gaan je vliegtuigen waarschijnlijk wel beschermen tegen de drones die Oekraine gebruikt. Die hebben een bescheiden springlading en kinetische energie.
Er is alleen een maar. Dergelijke gepantserde hangaars doen weinig tot niets tegen kruisvlucht wapens en vliegtuig bommen. Het spul waarmee de Navo in de hypothetische oorlog je vliegvelden mee bestookt.
Voor de grote patriotistische oorlog tegen de navo gay nazi's zijn ze dus niet effectief en het geld niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |