Haha, sorry ik zat aan de Noordzee.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:56 schreef BEFEM het volgende:
@:nebelwerfer stond de Leopard 1A5 nog bij het oorlogsmuseum in Kopenhagen?
De Ruskies sturen ook oud materiaal...quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:11 schreef Slayage het volgende:
How is European defence doing?[ twitter ]
Smoesjesquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Haha, sorry ik zat aan de Noordzee.
Man, zelfs het museum over der slag bij Jutland, waar we voor stonden, niet aangedaan. Zoonlief was heel duidelijk, dus toch maar naar het daar tegenover liggende museum gegaan.quote:
geweldig he en dat in de 21 ste eeuwquote:Op zaterdag 9 september 2023 16:11 schreef Slayage het volgende:
How is European defence doing?[ twitter ]
Misschien wil zijn grote vriend Alex Jones dat huis wel overnemen voor een vriendenprijsje:quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:06 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)momeer-in-de-etalage
100 miljoen voor een huis aan het como meer, en soloslof had er vijf
Zonde.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:31 schreef Slayage het volgende:
How Europeanen defence doing ? [ twitter ]
alex Jones is failliet , hij zit niet voor niets aan tafel; bij sololslofquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien wil zijn grote vriend Alex Jones dat huis wel overnemen voor een vriendenprijsje:
[ twitter ]
Oud materiaal goed opslaan en werkend houden wordt een goede business.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:31 schreef Slayage het volgende:
How Europeanen defence doing ? [ twitter ]
Ik mag hopen dat dit in Nederland beter geregeld is en we geen wegrottende gevechts-vaar of vlieg of voertuigen hebben?quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:34 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Oud materiaal goed opslaan en werkend houden wordt een goede business.
https://twitter.com/Gerashchenko_en/status/1700428404175122457quote:Russian media are reporting that mobile operators in Russia are facing a shortage of base stations needed to expand and maintain their networks due to sanctions.
The largest operators on the market such as MTS, Megafon, Vimpelcom and Tele2 were left with 20-30 thousand stations by the end of the year, while normal operation requires at least 80 thousand stations, Alexander Sivolobov, deputy head of the NTI Competence Center for wireless and Internet of Things technologies said.
According to Sivolobov, over the past year, operators have been testing equipment from "third echelon" manufacturers from China and other countries, but they have not yielded satisfactory results after the start of Russia's full-scale invasion of Ukraine, when the world's leading telecom equipment manufacturers, such as Finland's Nokia, Sweden's Ericsson and China's Huawei, suspended their official deliveries to Russia.
Currently, some Russian operators are considering working with Chinese manufacturers to modify stations to fit existing networks, according to a source among electronics suppliers. Nevertheless, the mass transition of operators to "third echelon" stations may lead to failures in communication networks and increased costs for equipment repair, Alexey Boyko, an analyst of the specialized telegram channel Abloud62, warned.
Waarom zou Huawei niet aan ze leveren? Zijn ze bang dat men in het Westen dan helemaal niks meer van ze moet hebben?quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:16 schreef ExTec het volgende:
En de reis naar de vorige eeuw gaat onverdroten voort.
[..]
https://twitter.com/Gerashchenko_en/status/1700428404175122457
Overigens, als je het moet hebben van de partijen die goedkope kopieen van huawei leveren, die op hun beurt alleen maar goedkope kopieen leveren van ericsson, nokia, dan zie ik het slecht in.
Postduiven ftwquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:16 schreef ExTec het volgende:
En de reis naar de vorige eeuw gaat onverdroten voort.
[..]
https://twitter.com/Gerashchenko_en/status/1700428404175122457
Overigens, als je het moet hebben van de partijen die goedkope kopieen van huawei leveren, die op hun beurt alleen maar goedkope kopieen leveren van ericsson, nokia, dan zie ik het slecht in.
Een paar minuten gekeken, maar die Alex Jones is echt helemaal van het padje af.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien wil zijn grote vriend Alex Jones dat huis wel overnemen voor een vriendenprijsje:
[ twitter ]
En het word halverwege het interview alleen maar erger, maar ik begrijp dat je na een aantal minuten afgehaakt bent.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Een paar minuten gekeken, maar die Alex Jones is echt helemaal van het padje af.
Bedankt, nu hoef ik niet meer te kijken.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Een paar minuten gekeken, maar die Alex Jones is echt helemaal van het padje af.
Dat is ie al een paar jaarquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Sommige geloven nog heilig in wat die man uitkraamt:quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
[twitter]https://twitter.com/TheRightMelissa/status/1692705115361161587[/twitter]
Gaat het circus weer beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |