abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210574177
Jullie maken er vast wel weer iets CUL gerelateerd van :+
We have far more in common than that which devides us..
pi_210574242
Pyaampjes :+
pi_210574281
Sterkte @Leandra, dat klinkt verre van ideaal :X

Ik zit inmiddels bij de pizzeria. Heb me honger gedanst en de posse lust steaks vast ook wel wat.
Spoilers!
  vrijdag 8 september 2023 @ 22:47:21 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210574288
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Och hemel, wat een ellende. Sterkte
Ha, qua weer is zo'n compressieding nu even niet ideaal, maar goed: 2 weken dag en nacht dragen en dan nog 2 tot 4 weken alleen overdag, en over het algemeen is het te doen.
Wel weer heerlijk als je het 's nachts niet hoeft te dragen en gewoon weer katoen aan je lijf voelt :D

Verder ging het goed, het was pittig maar te doen, vannacht en vanmorgen was even lastig vanwege doorlekkende en verschuivende verbandmiddelen (altijd lastig op de armen), maar toen de oedeemtherapeute er was alles eraf gehaald, even gedoucht, de nog lekkende wondjes met een gaasje bedekt en toen die compressiemouwen (bolero) aan.
Zo beroerd als ik me vanmorgen onder de situatie voelde, zo goed voelde ik me vanmiddag, maar inmiddels ook een fijn paracetmolspiegeltje, dat zal best helpen :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 08-09-2023 22:52:29 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210574290
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:44 schreef Blues het volgende:
Pyaampjes :+
Zo noemde mijn zusje ze vroeger ;)
pi_210574332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ha, qua timing is zo'n compressieding nu even niet ideaal, maar goed: 2 weken dag en nacht dragen en dan nog 2 tot 4 weken alleen overdag, en over het algemeen is het te doen.
Wel weer heerlijk als je het 's nachts niet hoeft te dragen en gewoon weer katoen aan je lijf voelt :D

Verder ging het goed, het was pittig maar te doen, vannacht en vanmorgen was even lastig vanwege doorlekkende en verschuivende verbandmiddelen (altijd lastig op de armen), maar toen de oedeemtherapeute er was alles eraf gehaald, even gedouched, de nog lekkende wondjes met een gaasje bedekt en toen die compressiemouwen (bolero) aan.
Zo beroerd als ik me vanmorgen onder de situatie voelde, zo goed voelde ik me vanmiddag, maar inmiddels ook een fijn paracetmolspiegeltje, dat zal best helpen :D
Ja het is natuurlijk nu ellendig, maar wel voor het goede doel. Beetje een open deur dit maar het is wel zo natuurlijk
  vrijdag 8 september 2023 @ 22:54:07 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210574379
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja het is natuurlijk nu ellendig, maar wel voor het goede doel. Beetje een open deur dit maar het is wel zo natuurlijk
Zo is het ook, ik zit er ook positief in sinds vanmiddag, terwijl ik vantevoren best wat zorgen had, want armen, en dat was nieuw voor me na 4x benen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210574665
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, wij gaan ook in de steigers. Technisch snap ik er niet zoveel van maar er is flink herstel nodig. We willen tot eind oktober het liefst alleen maar regen uit het noorden of oosten hebben. Wanneer dit gerepareerd is moet het hele gebouw geïnspecteerd worden.
Dat is ook niet best -O-
Hopelijk krijgen ze het iig netjes hersteld.

@fietsie jeetje wat een ellende, beterschap!
@Leandra dat klinkt niet comfortabel :X gelukkig inmiddels wat beter. :*
@Sarabi wat een nieuws van de kat. Fijn dat hij zich wel oké lijkt te voelen nu, hopelijk houdt dat zo lang mogelijk aan (negen levens enz enz)
pi_210574761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat is ook niet best -O-
Hopelijk krijgen ze het iig netjes hersteld.

@:fietsie jeetje wat een ellende, beterschap!
@:Leandra dat klinkt niet comfortabel :X gelukkig inmiddels wat beter. :*
@:Sarabi wat een nieuws van de kat. Fijn dat hij zich wel oké lijkt te voelen nu, hopelijk houdt dat zo lang mogelijk aan (negen levens enz enz)
Er is een fikse lekkage en dat moet echt opgelost worden.
pi_210574763
Ik was naar zee met B. Was echt een superfijne dag. Beetje kaartspellen doen, golfje duiken, zwemmen, wandelen, schelpjes rapen, dutje in de zon, lekkere dingen picknicken, en avondgegeten op het terras van de strandtent. O+

Het was echt superlang geleden dat ik naar zee was geweest en vroeger als we gingen was het altijd vies weer, dus dit was echt een bijzondere ervaring :D

[ Bericht 29% gewijzigd door Tele6 op 08-09-2023 23:46:39 ]
pi_210575208
De avond is ten einde. Het was perfect. Het is echt bizar dat er zo dichtbij en voor slechts 12,50 zo'n topfeest is.

Ik heb halverwege siësta gehouden en heb pizza gehaald. Daarna nog even teruggegaan voor de laatste 45 minuten. Dat was hard werken om de bas bij te houden. Toen de troepen pizza gevoerd en weer gedoucht. Happy days O+

@Tele6, je dag klinkt echt geweldig O+
Spoilers!
  zaterdag 9 september 2023 @ 01:10:25 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210575214
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Er is een fikse lekkage en dat moet echt opgelost worden.
Damn, lekkage is zo intens vervelend :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210575249
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 01:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
De avond is ten einde. Het was perfect. Het is echt bizar dat er zo dichtbij en voor slechts 12,50 zo'n topfeest is.

Ik heb halverwege siësta gehouden en heb pizza gehaald. Daarna nog even teruggegaan voor de laatste 45 minuten. Dat was hard werken om de bas bij te houden. Toen de troepen pizza gevoerd en weer gedoucht. Happy days O+

@:tele6, je dag klinkt echt geweldig O+
Klinkt helemaal top, Lucky! Wat voor muziek werd er gedraaid en was het alle leeftijden of vooral jongeren/ouderen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 september 2023 @ 07:53:08 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210575836
Morning. Gisteren naar een huiskamerfestival geweest in Amsterdam West. Was weer leuk. Drie optredens in drie huiskamers.
eerst Double Espresso. Een saxofoonkwartet. Was best leuk. Je merkte dat ze al 20 jaar samen speelden.
Toen Bovenste Knoopje Open een Nederlandstalig bandje. Muziek goed. Teksten vond ik oke.
Tot slot Aron Elstak een cabaretier die bij Spijkers met Koppen werkt. Kende hem niet, maar had een paar zeer goede nummers ^O^

Straks uurtje RPM en daarna richting neef voor verjaardag. En het zwembad daar is geopend :P

[ Bericht 15% gewijzigd door borisz op 09-09-2023 07:58:49 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210576030
Goedemorgen :O
Vandaag laatste bezorgdag van onze tripel, omgeving Rotterdam is aan de beurt.

Morgen nog een bierfestival in Hilvarenbeek, en dan na even een paar dagen rust.
Ben wel benieuwd hoe druk het festival gaat worden met dit weer. In de zomer een festival gehad met 30+ graden en toen was het echt rustig. En de mensen die er waren dronken vooral water.
  zaterdag 9 september 2023 @ 08:43:35 #16
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210576052
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 01:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Klinkt helemaal top, Lucky! Wat voor muziek werd er gedraaid en was het alle leeftijden of vooral jongeren/ouderen?
Na mijn gesprekje met JFlip tijdens de BBQ over muziekvoorkeuren ben ik ook benieuwd…
pi_210576730
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 01:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het was een 25+ feestje maar de gemiddelde leeftijd was denk ik 45. Dit soort feesten zie je steeds vaker. De groep die er in de vroege jaren 90 bij was, wil de tijden van toen herbeleven. Hun kinderen hebben inmiddels de leeftijd dat ze alleen thuis kunnen blijven. Het duurde van 16.00 tot 0.00 dus dat zijn tijden die we nog wel aankunnen met onze oude lijven.

Bij housefeesten begint de dag relatief rustig, in dit geval met retro. Via oldschool, classics, een tikkie jump O+ en wat hardstyle eindigden we met lichte hardcore.

Het was grappig om te zien dat J en onze vriend onder de indruk waren van de enorme hoeveelheden die weg worden gezopen in zo'n dorp. Dat is bij housefeesten normaal niet zo, daar wordt relatief weinig alcohol gedronken. Het publiek is dan beduidend aardiger voor elkaar, al was de sfeer gisteren ook prima.

De groep gaat vandaag ook naar een festival. Ik niet, ik ga terug naar de kneuterigheid met bezoek aan een boerenmarkt en aan een klant die meedoet aan Open Monumentendag.

Tevens doet echt alles zeer nu :')
Spoilers!
  zaterdag 9 september 2023 @ 10:22:29 #18
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210576777
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het was een 25+ feestje maar de gemiddelde leeftijd was denk ik 45. Dit soort feesten zie je steeds vaker. De groep die er in de vroege jaren 90 bij was, wil de tijden van toen herbeleven. Hun kinderen hebben inmiddels de leeftijd dat ze alleen thuis kunnen blijven. Het duurde van 16.00 tot 0.00 dus dat zijn tijden die we nog wel aankunnen met onze oude lijven.

Bij housefeesten begint de dag relatief rustig, in dit geval met retro. Via oldschool, classics, een tikkie jump O+ en wat hardstyle eindigden we met lichte hardcore.
Ha, jij bent dus ook liefhebber van die stijlen.
Had het er met je eega over, die mijn Mixcloud had gecheckt. Wist niet of jij ook liefhebber was.
Ik draai zelf namelijk ook al een jaartje of 30. Niet meer zo veel live/op locatie zoals eerder, maar ik breng nog aardig wat uurtjes door achter mijn mengpaneel…

Succes met je herstel… :P
pi_210576935
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:22 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ha, jij bent dus ook liefhebber van die stijlen.
Had het er met je eega over, die mijn Mixcloud had gecheckt. Wist niet of jij ook liefhebber was.
Ik draai zelf namelijk ook al een jaartje of 30. Niet meer zo veel live/op locatie zoals eerder, maar ik breng nog aardig wat uurtjes door achter mijn mengpaneel…

Succes met je herstel… :P
Ik hou er ook zeker wel van. Maar ik kan al 15 jaar niet meer mee naar feesten vanwege mijn gezondheid dus ik doe er weinig mee dan af en toe even knallen op de sportschool. De tijd dat ik het aan had staan in de auto of thuis is wel geweest.

Jflip had het gezegd inderdaad dat je draaide. Kan je me een linkje naar de Mixcloud sturen? Dan zal ik ook eens kijken :)
Spoilers!
pi_210576967
Een van de drukste bakkerij-weekenden ooit. Gelukkig zijn er wat blondies met Tonka & gekarameliseerde witte chocolade stuk gegaan zodat ik iets makkelijks heb om op te eten tussen alles door *)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210577023
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een van de drukste bakkerij-weekenden ooit. Gelukkig zijn er wat blondies met Tonka & gekarameliseerde witte chocolade stuk gegaan zodat ik iets makkelijks heb om op te eten tussen alles door *)
Da’s vast geen straf.

Is het niet bloedheet of heb je airco?
pi_210577095
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da’s vast geen straf.

Is het niet bloedheet of heb je airco?
Ik heb "in de ochtend de deur openzetten en de afzuigkap aangooien".

Het was 23c toen we opengingen, maar nu inmiddels rond de dertig.
La derecha oprime, la izquierda libera
  zaterdag 9 september 2023 @ 10:52:07 #23
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210577117
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik hou er ook zeker wel van. Maar ik kan al 15 jaar niet meer mee naar feesten vanwege mijn gezondheid dus ik doe er weinig mee dan af en toe even knallen op de sportschool. De tijd dat ik het aan had staan in de auto of thuis is wel geweest.

Jflip had het gezegd inderdaad dat je draaide. Kan je me een linkje naar de Mixcloud sturen? Dan zal ik ook eens kijken :)
Ik hoef zelf ook niet meer avonden/nachten te staan hossen.

Zie mijn onderschrift voor de Mixcloud link.
Daar had JFlip 'm ook vandaan. Maar voor de volledigheid: https://www.mixcloud.com/MadMaster666
Er staat daar overigens maar een klein deel van mijn gedraaide sets, die meestal ontstaan uit improvisatie en associatie op het moment.
pi_210577566
Wat een leuke muziekhobby delen jullie!

Wat erg van de aardbeving in Marokko.
Het treft de (uitgebreide) regio waar wij eens hebben gereisd van woestijn naar de kust in 3 weken. Zag ik net op de kaart bij vk.
Zo veel lieve mensen ontmoet. Wat een tragiek.
pi_210578300
Hier ook boerenmarkt. We hebben brood, taartjes, bier, kimchi, pistachekaas, oliebollen en calendulaolie. En geluncht met flatbread en pizza O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')