Spreek voor jezelf zeg, ik zit er wel op te wachten.quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Keek je toevallig in de spiegel? Echt hou eens op met dat altijd maar uitleggen. Daar zit echt niemand op te wachten.
Aircogenot klokje rond. Morgen alleen wedstrijd voetballen op kunstgras. Nou heerlijk.bij 32 graden.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maastricht is zeker ook heel mooi! Maar Zutphen ook hoor. Wel eens geweest uberhaupt?
Amsterdam is kwa architectuur uiteraard wel mooi en uniek. Het is alleen imo totaal verpest door hordes ranzig intoxicated toeristenvolk die voor obvious reasons komen, én arrogant hip kut import volk die zichzelf nu de shit vinden omdat "waaaauw" ze in Amsterdam wonen.
Maar anyway. Dit heeft verder weinig met het weer te maken.
@:Geschiedkundige ben je al gesmolten inmiddels?
@:Salina heb je je mankini al aan?
Groetjes vanaf het strand met een zeebriesje! @:Rambodirk
[ afbeelding ]
In het binnenland jaquote:Op zondag 10 september 2023 09:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Viel mee vond ik..was toch best koel vannacht..zaaalig geslapen
Ik heb het al over komende nacht.quote:Op zondag 10 september 2023 09:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Viel mee vond ik..was toch best koel vannacht..zaaalig geslapen
Vraag me af in wat voor buurt Rambodirk woontquote:Op zondag 10 september 2023 09:01 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk zwoele nieuw-hollandse nachten, waaiertje aan, raampje open. Exotische geluiden van buiten. Eritrees mannenfeestje op standje stadionspeaker, luidruchtig en onaangepast. Geuren uit verre landen die naar binnen waaien. Extra blokje nat hout op het vuur voor de rookontwikkeling. Prachtig nachtje. Het klimaat past zich aan de mensen aan. Heerlijk genieten dit mensen, dat vrije vakantiegevoel in september. Nieuw-hollands genieten.
Zwetenquote:Op zondag 10 september 2023 11:46 schreef Nattekat het volgende:
27 graden om 11:45 in het westen. Op 10 september. Je verzint het niet.
28 graden ondertussen bij Rotterdam en Hoek van Hollandquote:Op zondag 10 september 2023 11:46 schreef Nattekat het volgende:
27 graden om 11:45 in het westen. Op 10 september. Je verzint het niet.
De voorspelde buien ontstaan op het koufront en dat trekt morgenmiddag over Nederland.quote:Op zondag 10 september 2023 12:59 schreef cherrycoke het volgende:
wat een vieze kleffe bende, lekker dagje om niks te doen
[ afbeelding ]
vanmiddag al onweer?
[ afbeelding ]
zie ik het verkeerd?
Die spinnenwebben herinneren je er wel aan dat we al in september zitten.quote:Op zondag 10 september 2023 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik loop inmiddels 4 keer per dag met m’n hoofd door een spinnenweb. Zowel in de voor- als achtertuin.![]()
M’n handdoeken van het zwemmen drogen niet snel vandaag. Normaal zijn ze na tien minuten droog?
Het stikt idd van die Beesten.quote:Op zondag 10 september 2023 14:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die spinnenwebben herinneren je er wel aan dat we al in september zitten.
Vooral vervelend als je net je haar goed hebt zitten en je loopt vervolgens met je bakkes door rondvliegend spinnenrag of een spinnenweb en dat begint dan te trekken in je haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |