SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Ja zaaalig..knal net ook alles openquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:57 schreef INViCTuS het volgende:
Koelt alweer mooi af. Raampjes open zo
Lijden zul je.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Het begin van deze warme periode was wel erg fijn, maar het wordt me nu toch echt veel te benauwd
Koelt redelijk af in de nacht, dat scheelt nog. Moet er niet aan denken dat je de hele week ook nog eens 23 graden hebt in de nacht.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Het begin van deze warme periode was wel erg fijn, maar het wordt me nu toch echt veel te benauwd
Ja echt genieten ditquote:Op zaterdag 9 september 2023 07:11 schreef TommyL0204 het volgende:
Overal 99 of 100% luchtvochtigheid nu
100% ook hier en 14 graden.quote:Op zaterdag 9 september 2023 07:11 schreef TommyL0204 het volgende:
Overal 99 of 100% luchtvochtigheid nu
Raampje open, was hier nog wel te doen.quote:
Gewoon airco aan en ik overleef de nachten wel. Het enige wat lijdt is mijn portemonnee.quote:
Nu snap ik al dat gezweet ook een stuk beterquote:Op zaterdag 9 september 2023 08:46 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is dus hoe het voelt. Klam wakker worden in een sleazy motelletje in Hua Hin.
Thailand heeft me nooit getrokken maar ik ben inmiddels bijna gefascineerd om toch eens te gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:46 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is dus hoe het voelt. Klam wakker worden in een sleazy motelletje in Hua Hin.
Is andere warmte, briesje uit zee. @dick_laurentquote:Op zaterdag 9 september 2023 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thailand heeft me nooit getrokken maar ik ben inmiddels bijna gefascineerd om toch eens te gaan.Alleen die vieze stranden.
![]()
Bali is toch ook zo klam, hoor je niemand over.
In de zuidelijke staten van de VS toch net zo erg. Sowieso is het daar in de zomer tyfus heet met nachten die standaard tussen de 20 en 25 graden liggen. Lijkt mij precies niksquote:Op zaterdag 9 september 2023 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thailand heeft me nooit getrokken maar ik ben inmiddels bijna gefascineerd om toch eens te gaan.Alleen die vieze stranden.
![]()
Bali is toch ook zo klam, hoor je niemand over.
Dat lijkt me geweldig reizen wbt natuur. Ik wil wel.quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de zuidelijke staten van de VS toch net zo erg. Sowieso is het daar in de zomer tyfus heet met nachten die standaard tussen de 20 en 25 graden liggen. Lijkt mij precies niks
Mist lost op omdat het warmer wordt, niet omdat het dauwpunt daalt. Mocht je willenquote:Op zaterdag 9 september 2023 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds mistig hier. Wordt wel minder.
Dat wordt lekker plakkerig
Hou eens op met mansplainen zeg.quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mist lost op omdat het warmer wordt, niet omdat het dauwpunt daalt. Mocht je willen
Misschien dat onweer een maandag verzachtquote:Op zaterdag 9 september 2023 10:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zin in maandag. 't is net weekend.
Niets in het westen, dus neequote:Op zaterdag 9 september 2023 10:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien dat onweer een maandag verzacht
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien dat onweer een maandag verzacht
Ow, ja. VS heeft ontzettend veel mooie gebieden met dito natuur e.d. Alleen het klimaat en weer in sommige gebieden trekt me minderquote:Op zaterdag 9 september 2023 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geweldig reizen wbt natuur. Ik wil wel.
Wanneer hadden wij voor het laatst echt goed onweer? Kan het me nauwelijks heugen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets in het westen, dus nee
Tradities @:Haags
Het heeft deze zomer een keer midden in de nacht geonweerd, werd ik wakker van. Maar echt een knallend einde van mooi weer is heel lang geleden.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Wanneer hadden wij voor het laatst echt goed onweer? Kan het me nauwelijks heugen.
Dat maakt het reizen buiten Europa voor mij juist leuk: andere mensen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ow, ja. VS heeft ontzettend veel mooie gebieden met dito natuur e.d. Alleen het klimaat en weer in sommige gebieden trekt me minder. En veel zuidelijke staten zitten vol met achterlijke rednecks. Er zijn echt veel debieltjes in de VS
True. En de meest debiele en kutte mensen van NL zitten voor mijn gevoel vooral in de hoofdstad.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat maakt het reizen buiten Europa voor mij juist leuk: andere mensen.
Achterlijke bekrompen debieltjes heb je net zo goed in Twente en Overijssel.
overal aircoquote:Op zaterdag 9 september 2023 09:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de zuidelijke staten van de VS toch net zo erg. Sowieso is het daar in de zomer tyfus heet met nachten die standaard tussen de 20 en 25 graden liggen. Lijkt mij precies niks
In zekere zin. Maar hoef niet alles te ontmoeten. Maar baseer dat vooral op verhalen van mensen die ik daar ken(de) en docu's van Louis Theroux.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dus precies zoals hierquote:Op zaterdag 9 september 2023 09:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kom jij zelf uit het oosten? Daar heb ik dan precies de mening over dat ze niet ruimdenkend, bekrompen en onopgeleide boeren zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
True. En de meest debiele en kutte mensen van NL zitten voor mijn gevoel vooral in de hoofdstad.
Gristus wat een arrogant, dom, gefrustreerd volk kom je je daar tegen zeg
Je weet toch. Hij komt uit Maastricht en woonde in Uuuuuu.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom jij zelf uit het oosten? Daar heb ik dan precies de mening over dat ze niet ruimdenkend, bekrompen en onopgeleide boeren zijn.Eigenlijk veel provincies buiten de randstad.
Gelukkig maar dat we allemaal anders zijn, anders werd het nog drukker bevolkt in bepaalde provincies.
Deze zomer dus bijna 3 weken in Zutphen doorgebracht. Moet zeggen dat ik het echt een mooie en fijne stad vind. Relaxte mensen over t algemeen. En klein genoeg dat het niet té stads voelt, maar weer net groot genoeg dat je ook weer niet t gevoel hebt in een dorpsgat te zitten. Plus, mega mooie binnenstadquote:Op zaterdag 9 september 2023 10:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je weet toch. Hij komt uit Maastricht en woonde in Uuuuuu.
Ik woon wel redelijk in het Oosten, maar kan me niet vinden in wat jij zegt. Al woon ik wel in een stad en niet platteland. Oosten Achterhoek en niet Twente
quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom jij zelf uit het oosten? Daar heb ik dan precies de mening over dat ze niet ruimdenkend, bekrompen en onopgeleide boeren zijn.Eigenlijk veel provincies buiten de randstad.
Gelukkig maar dat we allemaal anders zijn, anders werd het nog drukker bevolkt in bepaalde provincies.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
True. En de meest debiele en kutte mensen van NL zitten voor mijn gevoel vooral in de hoofdstad.
Gristus wat een arrogant, dom, gefrustreerd volk kom je je daar tegen zeg
De atmosfeer staat op ontploffen?quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maandag en dinsdag.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[..]
[..]
De atmosfeer staat op ontploffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |