SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Ja zaaalig..knal net ook alles openquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:57 schreef INViCTuS het volgende:
Koelt alweer mooi af. Raampjes open zo
Lijden zul je.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Het begin van deze warme periode was wel erg fijn, maar het wordt me nu toch echt veel te benauwd
Koelt redelijk af in de nacht, dat scheelt nog. Moet er niet aan denken dat je de hele week ook nog eens 23 graden hebt in de nacht.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Het begin van deze warme periode was wel erg fijn, maar het wordt me nu toch echt veel te benauwd
Ja echt genieten ditquote:Op zaterdag 9 september 2023 07:11 schreef TommyL0204 het volgende:
Overal 99 of 100% luchtvochtigheid nu
100% ook hier en 14 graden.quote:Op zaterdag 9 september 2023 07:11 schreef TommyL0204 het volgende:
Overal 99 of 100% luchtvochtigheid nu
Raampje open, was hier nog wel te doen.quote:
Gewoon airco aan en ik overleef de nachten wel. Het enige wat lijdt is mijn portemonnee.quote:
Nu snap ik al dat gezweet ook een stuk beterquote:Op zaterdag 9 september 2023 08:46 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is dus hoe het voelt. Klam wakker worden in een sleazy motelletje in Hua Hin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |