Zutphen. Geen wonder dat je kotst op onze mooie grote hoofdstad. Lol.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Deze zomer dus bijna 3 weken in Zutphen doorgebracht. Moet zeggen dat ik het echt een mooie en fijne stad vind. Relaxte mensen over t algemeen. En klein genoeg dat het niet té stads voelt, maar weer net groot genoeg dat je ook weer niet t gevoel hebt in een dorpsgat te zitten. Plus, mega mooie binnenstad
Quote jij bewust niet de post die als eerste een klacht had?quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[..]
[..]
De atmosfeer staat op ontploffen?
Ja, het voelt net anders.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Het is een raar weertje vandaag. Kan het niet beschrijven, maar heeft iets weg van een zwembad. Niet broeierig, maar ook niet de pure hitte van een paar dagen terug.
Maastricht is zeker ook heel mooi! Maar Zutphen ook hoor. Wel eens geweest uberhaupt?quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zutphen. Geen wonder dat je kotst op onze mooie grote hoofdstad. Lol.
Even tussendoor: Maastricht is toch veel toffer dan Zutphen?![]()
Maar dan moet je vandaag of maandag wel die 30 halen en dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Voorspelling voor morgen is weer omhoog gegaan. Misschien toch die landelijke hittegolf.
Morgen gaat echt afhangen van wanneer het koufront komt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar dan moet je vandaag of maandag wel die 30 halen en dat betwijfel ik.
Dat komt pas maandagavond. Anyway een landelijke hiitegolf gaan we niet halen want daar hebben we nog twee dertigers voor nodig.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen gaat echt afhangen van wanneer het koufront komt.
Lekker man.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maastricht is zeker ook heel mooi! Maar Zutphen ook hoor. Wel eens geweest uberhaupt?
Amsterdam is kwa architectuur uiteraard wel mooi en uniek. Het is alleen imo totaal verpest door hordes ranzig intoxicated toeristenvolk die voor obvious reasons komen, én arrogant hip kut import volk die zichzelf nu de shit vinden omdat "waaaauw" ze in Amsterdam wonen.
Maar anyway. Dit heeft verder weinig met het weer te maken.
@:Geschiedkundige ben je al gesmolten inmiddels?
@:Salina heb je je mankini al aan?
Groetjes vanaf het strand met een zeebriesje! @:Rambodirk
[ afbeelding ]
de bilt is gewoon een kut locatie om een hittegolf te meten.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:56 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog net ff die 30,0°C aantikken hier in Eindhoven.5e dag op rij
Terwijl Westdorpe, Ell en Maastricht het al eerder bereikt hebben.
Daar is het op een of andere manier bijna altijd net iets koeler dan de omringende KNMI stations wanneer we heel warm weer hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de bilt is gewoon een kutl ocatie om een hittegolf te meten.
het zou gewoon het gemiddelde moeten zijn van de twaalf provincies.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daar is het op een of andere manier bijna altijd net iets koeler dan de omringende KNMI stations wanneer we heel warm weer hebben.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de bilt is gewoon een kutl ocatie om een hittegolf te meten.
Het slaat sowieso als kut op Dirk dat een landelijke hittegolf alleen geldt als de Bilt een hittegolf heeft. Alles ten oosten en ten zuiden van Ede zit al dagen in een hittegolf. Terwijl ze in de kop van noord holland en de waddeneilanden nooit een hittegolf hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daar is het op een of andere manier bijna altijd net iets koeler dan de omringende KNMI stations wanneer we heel warm weer hebben.
Vanochtend erg vochtig mistig naar zaalig koel (17graadjes) vanmiddag idd best prima..minder heet dan gisterquote:
Klopt..meet station staat net in een soort mini weiland omringt door mini bos en flink slootjes, dorp zelf is altijd warmer. Vind dat ook erg vertekenendquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de bilt is gewoon een kut locatie om een hittegolf te meten.
Volgens mij daalt het toch naar 23-24 gradenquote:Op zaterdag 9 september 2023 16:03 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Zie trouwens dat de meeste regen voor volgende week weg is en de temps ook weer omhoog zijn gegaan.
Oja, bedoelde ik ook. Morgen lijkt een zekerheid, maar het blijft De Bilt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:43 schreef grimselman het volgende:
[..]
Dat komt pas maandagavond. Anyway een landelijke hiitegolf gaan we niet halen want daar hebben we nog twee dertigers voor nodig.
Buiten is het heerlijk, maar binnen totaal nietquote:Op zaterdag 9 september 2023 20:09 schreef INViCTuS het volgende:
Nu met 23 toch een lekker zwoel zomeravondje
Daarom zit ik nu buitenquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Buiten is het heerlijk, maar binnen totaal niet
Ik ook, maar ik moet er toch aan geloven om een keer naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarom zit ik nu buiten![]()
Wel veel muggen
We gunnen @Nattekat een windstil momentje.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:23 schreef ACT-F het volgende:
Twenthe onbewolkt 18,8 97% ZZO 0
Windstil. Zo koelt het binnen nooit af hè
Ach, het is weekendquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet er toch aan geloven om een keer naar bed te gaan.![]()
In mijn volgende woning komt 100 procent een split unit airco in de slaapkamer. De rest is niet relevant.
Het is trouwens wel behoorlijk vochtig
quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We gunnen @:nattekat een windstil momentje.
Hier ook, in alle hoeken hangen ze welquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:22 schreef Beathoven het volgende:
De verwachting van oploop naar 26 graden volgende week zaterdag is inmiddels gecorrigeerd naar een 23 piek, daarna zakt het weer in volgens de modellen.
Ps Is het jullie trouwens ook opgevallen dat september de maand van de kruisspin lijkt. Ik zie ze hier massaal buitenhangen.
Ik hoop dat de kruisspinnen alle klootzakmuggen opeten.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:22 schreef Beathoven het volgende:
De verwachting van oploop naar 26 graden volgende week zaterdag is inmiddels gecorrigeerd naar een 23 piek, daarna zakt het weer in volgens de modellen.
Ps Is het jullie trouwens ook opgevallen dat september de maand van de kruisspin lijkt. Ik zie ze hier massaal buitenhangen.
Hij zet gewoon zijn turbo-airconditioner aan en ziet er vervolgens zo uit:quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We gunnen @:nattekat een windstil momentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |