Maar vrouwen kunnen dan weer 18 tot 20x vaker klaarkomen in één sessie.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mannen hebben 18 tot 20x meer testosteron in hun lichaam dan een vrouw
Je vergelijking loopt mank
En hoe zit het dan met jongeren die anderszins alternatief gekleed zijn? Dat is ook niet representatief en professioneel. Nog afgezien dat je op de middelbare school nog niet representatief hoeft te zijn, laat staan professioneel.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rationeel gezien zal dit verzoek meer van doen hebben met het aanleren van representativiteit en professionaliteit: kom s.v.p. niet naar school zoals je naar het strand gaat: andere setting, andere normen.
Dat het weer in het seksuele wordt gestopt is enorm Nederland 2023... met bijkomende speculaties, uiteraard, over pedo-docenten en eveneens bijkomend middeleeuws gereutel over hoe vrouwen al heel snel sletten zijn als ze zich niet 'kuis' gedragen en kleden.
Dat mannelijke en vrouwelijke seksualiteit niet met elkaar te vergelijken zijnquote:
Jongens die shirtloos naar school komen worden ook naar huis gestuurd, denk ik zo.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met jongeren die anderszins alternatief gekleed zijn? Dat is ook niet representatief en professioneel. Nog afgezien dat je op de middelbare school nog niet representatief hoeft te zijn, laat staan professioneel.
Ja, en wat is nu je punt preciesquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat mannelijke en vrouwelijke seksualiteit niet met elkaar te vergelijken zijn
Fabelsquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:25 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen dan weer 18 tot 20x vaker klaarkomen in één sessie.
![]()
Edit: neem dit niet serieus a.u.b..
Broeken met gaten? Trainingspakken? Skater outfit? Punkers? Goths? Allemaal wel representatief, maar te bloot naar een anders zin is niet representatief?quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongens die shirtloos naar school komen worden ook naar huis gestuurd, denk ik zo.
En natuurlijk vraagt school om professionaliteit: deadlines, punctualiteit, prestatie.
Kapotte skatekleding, blauw haar, scheuren in je broek.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongens die shirtloos naar school komen worden ook naar huis gestuurd, denk ik zo.
En natuurlijk vraagt school om professionaliteit: omgang, deadlines, punctualiteit, prestatie.
Nja, dit topic gaat wel vooral om scholieren natuurlijk. En daar zie je toch wel vaker wat schaarser geklede meisjes dan dat je jongens shirtless/buik zichtbaar/hele korte broek door de hallen ziet lopen.quote:
Op school standaard in de pauze voetballen. Zonder shirt. Nooit naar huis gestuurd.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En natuurlijk vraagt school om professionaliteit: omgang, deadlines, punctualiteit, prestatie.
De mannen, dit ook doen vergelijking is onzinnigquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en wat is nu je punt precies
Precies dit dusquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nja, dit topic gaat wel vooral om scholieren natuurlijk. En daar zie je toch wel vaker wat schaarser geklede meisjes dan dat je jongens shirtless/buik zichtbaar/hele korte broek door de hallen ziet lopen.
Waarmee ik niet wil zeggen dat meisjes zich anders moeten kleden (zie mijn vorige posts), maar het plaatje scheppen dat jongens er massaal zo (zoals in die plaatjes) bij lopen op de middelbare school klopt ook niet helemaal![]()
Daarnaast kunnen mannen er ook weinig aan doen dat ze daar beneden wat hebben zitten natuurlijk.
Ah, dus die kunnen wel met dit warme weer halfnaakt naar buiten?quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De mannen, dit ook doen vergelijking is onzinnig
Dat is het punt
Ho ho, dat is natuurlijk wel erg achterhaald en conservatief. De focus ligt tegenwoordig op zelfexpressie en individualisme, dat is allemaal veel belangrijker. En wie bepaald eigenlijk wat professionaliteit is? Voor de een kan dat een pak zijn, voor de ander een kort rokje en een schaarse tank top waarbij de navel zichtbaar is. Iedereen moet dat zelf kunnen bepalen, you biggot!quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het lichaam van jongens en meiden is dan ook verschillend. Beide geslachten hebben zaken om rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:43 schreef capricia het volgende:
Er gymen beste veel jongens met ontbloot bovenlijf deze week buiten.
Bedankt voor dit revolutionaire inzicht.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het lichaam van jongens en meiden is dan ook verschillend.
ook alleen maar omdat "wij" dat zo vindenquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het lichaam van jongens en meiden is dan ook verschillend. Beide geslachten hebben zaken om rekening mee te houden.
Ik weet bijvoorbeeld zeker dat ze niet zonder onderbroek gymmen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:43 schreef capricia het volgende:
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:43 schreef capricia het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk helemaal niet overbodig dit even te benoemen. Er is een spectrum aan geslachten en geslacht is in principe een keuze, zo stelt men in sommige kringen tegenwoordig, dat zal jou ook vast niet onbekend zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bedankt voor dit revolutionaire inzicht.
Je was te sexy voor school?quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op school standaard in de pauze voetballen. Zonder shirt. Nooit naar huis gestuurd.
Nou ja weleens naar huis gestuurd, maar niet vanwege het blote bovenlijf.
Nee, daar zijn gewoon hele begrijpelijke redenen voor.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat "wij" dat zo vinden
De relevantie met betrekking tot dit onderwerp ontgaat mij even.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk helemaal niet overbodig dit even te benoemen. Er is een spectrum aan geslachten en geslacht is in principe een keuze, zo stelt men in sommige kringen tegenwoordig, dat zal jou ook vast niet onbekend zijn.
Precies, wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:43 schreef HowardRoark het volgende:
En wie bepaald eigenlijk wat professionaliteit is? Voor de een kan dat een pak zijn, voor de ander een kort rokje en een schaarse tank top waarbij de navel zichtbaar is. Iedereen moet dat zelf kunnen bepalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |