abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2023 @ 13:25:36 #121
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210568331
Rationeel gezien zal dit verzoek meer van doen hebben met het aanleren van representativiteit en professionaliteit: kom s.v.p. niet naar school zoals je naar het strand gaat: andere setting, andere normen.

Dat het weer in het seksuele wordt gestopt is enorm Nederland 2023... met bijkomende speculaties, uiteraard, over pedo-docenten en eveneens bijkomend middeleeuws gereutel over hoe vrouwen al heel snel sletten zijn als ze zich niet 'kuis' gedragen en kleden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210568339
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Mannen hebben 18 tot 20x meer testosteron in hun lichaam dan een vrouw
Je vergelijking loopt mank :D
Maar vrouwen kunnen dan weer 18 tot 20x vaker klaarkomen in één sessie.

_O-

Edit: neem dit niet serieus a.u.b.. ;)
pi_210568342
quote:
Gifje gebruiken van Marvelous Mrs Maisel, bij mij kan je niet meer stuk :D ;)
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 13:26:58 #124
5428 crew  miss_sly
pi_210568354
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rationeel gezien zal dit verzoek meer van doen hebben met het aanleren van representativiteit en professionaliteit: kom s.v.p. niet naar school zoals je naar het strand gaat: andere setting, andere normen.

Dat het weer in het seksuele wordt gestopt is enorm Nederland 2023... met bijkomende speculaties, uiteraard, over pedo-docenten en eveneens bijkomend middeleeuws gereutel over hoe vrouwen al heel snel sletten zijn als ze zich niet 'kuis' gedragen en kleden.
En hoe zit het dan met jongeren die anderszins alternatief gekleed zijn? Dat is ook niet representatief en professioneel. Nog afgezien dat je op de middelbare school nog niet representatief hoeft te zijn, laat staan professioneel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210568371
quote:
Dat mannelijke en vrouwelijke seksualiteit niet met elkaar te vergelijken zijn
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 8 september 2023 @ 13:28:45 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210568374
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En hoe zit het dan met jongeren die anderszins alternatief gekleed zijn? Dat is ook niet representatief en professioneel. Nog afgezien dat je op de middelbare school nog niet representatief hoeft te zijn, laat staan professioneel.
Jongens die shirtloos naar school komen worden ook naar huis gestuurd, denk ik zo.

En natuurlijk vraagt school om professionaliteit: omgang, deadlines, punctualiteit, prestatie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 september 2023 @ 13:29:46 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210568383
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat mannelijke en vrouwelijke seksualiteit niet met elkaar te vergelijken zijn
Ja, en wat is nu je punt precies
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210568396
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:25 schreef RetepV het volgende:

[..]
Maar vrouwen kunnen dan weer 18 tot 20x vaker klaarkomen in één sessie.

_O-

Edit: neem dit niet serieus a.u.b.. ;)
Fabels :6
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 13:32:21 #129
5428 crew  miss_sly
pi_210568403
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jongens die shirtloos naar school komen worden ook naar huis gestuurd, denk ik zo.

En natuurlijk vraagt school om professionaliteit: deadlines, punctualiteit, prestatie.
Broeken met gaten? Trainingspakken? Skater outfit? Punkers? Goths? Allemaal wel representatief, maar te bloot naar een anders zin is niet representatief?

Die zaken gaan ze allemaal leren, en die leren ze ook prima zonder dat er een verbod komt op bepaalde kleding.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 13:33:19 #130
236264 crew  capricia
pi_210568411
quote:

[..]

En natuurlijk vraagt school om professionaliteit: omgang, deadlines, punctualiteit, prestatie.
Kapotte skatekleding, blauw haar, scheuren in je broek.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210568416
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:12 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
Nja, dit topic gaat wel vooral om scholieren natuurlijk. En daar zie je toch wel vaker wat schaarser geklede meisjes dan dat je jongens shirtless/buik zichtbaar/hele korte broek door de hallen ziet lopen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat meisjes zich anders moeten kleden (zie mijn vorige posts), maar het plaatje scheppen dat jongens er massaal zo (zoals in die plaatjes) bij lopen op de middelbare school klopt ook niet helemaal :P

Daarnaast kunnen mannen er ook weinig aan doen dat ze daar beneden wat hebben zitten natuurlijk.
  vrijdag 8 september 2023 @ 13:35:28 #132
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210568433
quote:

[..]

Op school standaard in de pauze voetballen. Zonder shirt. Nooit naar huis gestuurd.

Nou ja weleens naar huis gestuurd, maar niet vanwege het blote bovenlijf :') .
Huilen dan.
pi_210568447
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, en wat is nu je punt precies
De mannen, dit ook doen vergelijking is onzinnig

Dat is het punt
pi_210568490
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Nja, dit topic gaat wel vooral om scholieren natuurlijk. En daar zie je toch wel vaker wat schaarser geklede meisjes dan dat je jongens shirtless/buik zichtbaar/hele korte broek door de hallen ziet lopen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat meisjes zich anders moeten kleden (zie mijn vorige posts), maar het plaatje scheppen dat jongens er massaal zo (zoals in die plaatjes) bij lopen op de middelbare school klopt ook niet helemaal :P

Daarnaast kunnen mannen er ook weinig aan doen dat ze daar beneden wat hebben zitten natuurlijk.
Precies dit dus

Wat is de mannelijke versie van een topje, hotpants en yogabroek

En ook al zou die wel bestaan, word het in zo'n grote getallen gedragen dat het voor overlast zorgt ?
  vrijdag 8 september 2023 @ 13:42:01 #135
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210568495
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De mannen, dit ook doen vergelijking is onzinnig

Dat is het punt
Ah, dus die kunnen wel met dit warme weer halfnaakt naar buiten?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210568497
In heb nog nooit een jongen in klas gezien, die zijn boxers buiten zijn broek liet hangen en zo de meiden op te hitsen _O-
pi_210568502
quote:

[..]

Ho ho, dat is natuurlijk wel erg achterhaald en conservatief. De focus ligt tegenwoordig op zelfexpressie en individualisme, dat is allemaal veel belangrijker. En wie bepaald eigenlijk wat professionaliteit is? Voor de een kan dat een pak zijn, voor de ander een kort rokje en een schaarse tank top waarbij de navel zichtbaar is. Iedereen moet dat zelf kunnen bepalen, you biggot!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 13:43:27 #138
236264 crew  capricia
pi_210568508
Er gymen beste veel jongens met ontbloot bovenlijf deze week buiten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210568533
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:43 schreef capricia het volgende:
Het lichaam van jongens en meiden is dan ook verschillend. Beide geslachten hebben zaken om rekening mee te houden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 september 2023 @ 13:47:33 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210568544
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het lichaam van jongens en meiden is dan ook verschillend.
Bedankt voor dit revolutionaire inzicht.
Huilen dan.
pi_210568570
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het lichaam van jongens en meiden is dan ook verschillend. Beide geslachten hebben zaken om rekening mee te houden.
ook alleen maar omdat "wij" dat zo vinden
  vrijdag 8 september 2023 @ 13:50:33 #142
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210568577
Eigenlijk wel triest dat men blijkbaar in 2023 nog steeds Pink Floyd moet opzetten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_210568583
quote:
Ik weet bijvoorbeeld zeker dat ze niet zonder onderbroek gymmen. :)

Net als dat meisjes niet zonder bh gymmen.
pi_210568584
quote:
Zou best kunnen.

Maar zit nog wel een verschil tussen buiten (tijdens een nogal warme week) te sporten zonder shirt en er binnen een school in de gangen zo bij te lopen.
pi_210568585
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Bedankt voor dit revolutionaire inzicht.
Het lijkt mij eigenlijk helemaal niet overbodig dit even te benoemen. Er is een spectrum aan geslachten en geslacht is in principe een keuze, zo stelt men in sommige kringen tegenwoordig, dat zal jou ook vast niet onbekend zijn.
pi_210568596
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Op school standaard in de pauze voetballen. Zonder shirt. Nooit naar huis gestuurd.

Nou ja weleens naar huis gestuurd, maar niet vanwege het blote bovenlijf :') .
Je was te sexy voor school?
pi_210568597
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:49 schreef mschol het volgende:

[..]
ook alleen maar omdat "wij" dat zo vinden
Nee, daar zijn gewoon hele begrijpelijke redenen voor.
  vrijdag 8 september 2023 @ 13:52:57 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210568602
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het lijkt mij eigenlijk helemaal niet overbodig dit even te benoemen. Er is een spectrum aan geslachten en geslacht is in principe een keuze, zo stelt men in sommige kringen tegenwoordig, dat zal jou ook vast niet onbekend zijn.
De relevantie met betrekking tot dit onderwerp ontgaat mij even.
Huilen dan.
  vrijdag 8 september 2023 @ 13:53:55 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210568613
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je was te sexy voor school?
Ja sowieso ik bracht alle juffen het hoofd op hol.
Huilen dan.
  vrijdag 8 september 2023 @ 13:54:26 #150
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210568622
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2023 13:43 schreef HowardRoark het volgende:
En wie bepaald eigenlijk wat professionaliteit is? Voor de een kan dat een pak zijn, voor de ander een kort rokje en een schaarse tank top waarbij de navel zichtbaar is. Iedereen moet dat zelf kunnen bepalen
Precies, wat is er mis mee?

Jij komt weer eens over als zo'n zwartekousen kerkganger zonder leven.
En Etto komt elke keer weer over als een koorknaap bij dit soort onderwerpen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')