Dit is wel een geldige reden inderdaad. Als man zijnde heb je vrijwel 0% kans dat je je onschuld kan bewijzen in die positie.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:36 schreef Mammietje het volgende:
Ik denk dat er in dit topic een beetje voorbij gegaan wordt aan de groepsdynamiek die er heerst onder de doelgroep.
Als die 'vervelende' leraar een fractie van een seconde te lang kijkt, gaan ze daarmee aan de haal, wordt dat opgeblazen en uitgetest, waarbij de leraar nooit zal kunnen 'slagen'. Voor je het weet is hij een 'pedofiel' en gonst dat door de school waar hij nooit meer vanaf komt.
Op de school van mijn kinderen is dit kledingvoorschrift al jaren beleid. Staat in de schoolreglementen. En ik snap ze.
Tuurlijk. Maar de link met seks is sneller gelegd als er een sexy uiterlijk bij komt kijken he?quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het met @:Momo eens: dat gebeurt ook als de meiden anders gekleed zijn. Een verkeerde blik, te veel aandacht voor een bepaalde leerlinge, en dan kan dit al gebeuren. Is zeker niet goed, maar ik denk niet dat je dat afvangt met netjes bedekte meisjes.
Omaatjes zullen dat minder snel doen maar ok, als je daar niet tegen kunt dan moet je jezelf af laten keurenquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als de Omaatjes in kwestie half naakt komen opdagen dan zal het ook afleiden
Betekent niet dat je ze allemaal wil neuken![]()
Wil je normaal les kunnen geven dat is een bepaalde kledingdracht een must
Zo kleden de jongens vandaag de dag idd, Kan niet over straat lopen zonder , buik, billen of ballen van de man te zienquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:35 schreef Qarrad het volgende:
Ik popel om de verhalen te horen van al die jongens die naar huis gestuurd worden omdat hun strakke trainingsbroeken hun genitaliën te duidelijk laten zien, omdat ze hun shirt uittrekken in de pauze in de zon, omdat hun ranger panties te weinig verhullen, en dan al die zichtbare onderbroekranden en zo.
Oh wacht...
Mja ik vind dat toch geen reden, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de link met seks is sneller gelegd als er een sexy uiterlijk bij komt kijken he?
quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zo kleden de jongens vandaag de dag idd, Kan niet over straat lopen zonder , buik, billen of ballen van de man te zien
Schandalig dat ze alleen de meisjes daarom aanspreken terwijl de mannen toch echt te grootste hoeren zijn![]()
Zo zie je maar dat de vrouw anno 2023 nog steeds onderdrukt word
Als in leraar zou zijn van een klas met alleen jongensquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Even los van de discussie; het voegt natuurlijk niet zo heel veel toe om te gaan impliceren dat een andere user niet van jonge meisjes af kan blijven.
Deze zeker wel:quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:46 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit dan een mannelijke hoer?
Nou. Ik zat op een Christelijke school, maar ik had daar helemaal niet bewust voor gekozen. Het was gewoon de op fietsafstand dichtstbijzijnde school. Het zat ook gewoon vol met niet-Christenen. En tot frustratie van de school waren de cijfers voor Godsdienst lager dan de cijfers voor Muziekles. En alle tafels zaten vol met leuzen, omdat de helft van de leerlingen zich bij het ochtendgebed doodverveelde en in de tafels zat te krassenquote:Op vrijdag 8 september 2023 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Op een Christelijke school kan ik mij nog iets bij voorstellen aangezien je daar als leerling bewust voor kiest.
Ouwehoer.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:46 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Qarrad merkte dat ook al terecht op inderdaad.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:53 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nou. Ik zat op een Christelijke school, maar ik had daar helemaal niet bewust voor gekozen. Het was gewoon de op fietsafstand dichtstbijzijnde school. Het zat ook gewoon vol met niet-Christenen. En tot frustratie van de school waren de cijfers voor Godsdienst lager dan de cijfers voor Muziekles. En alle tafels zaten vol met leuzen, omdat de helft van de leerlingen zich bij het ochtendgebed doodverveelde en in de tafels zat te krassen
Kan ook niet anders met zoveel anarchistische punks.
We zijn te preuts gewordenquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:42 schreef DjDaano het volgende:
[..]
“ Meiden zijn nooit verantwoordelijk voor hun eigen gedrag
En als het dan voor problemen zorgt, dan kan je de leraren en jongens trainen om van hun heteroseksuele gevoelens af te komen ”
Dit zijn jouw woorden! Leg maar eens uit wat je hier anders mee bedoelt.
En ik zal datgene dan maar noemen dat niemand schijnt te durven noemen. Het niveau van testosteron en oestrogeen is op middelbare scholen natuurlijk sky-high, wat natuurlijk ook reden geeft om meer afgeleid te zijn tijdens de les.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de link met seks is sneller gelegd als er een sexy uiterlijk bij komt kijken he?
Ik ben tot dusver nog nooit kleding gezien, waar je de buik ziet van een man in een topje dan, een short waar de ballen er half uitspringen of de kont er half uithangtquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:46 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel onsmakelijk hoor. Ik hoef dit niet te zien.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:46 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mannen hebben 18 tot 20x meer testosteron in hun lichaam dan een vrouwquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mannen hebben 18 tot 20x meer testosteron in hun lichaam dan een vrouw
Je vergelijking loopt mank
Maar vrouwen kunnen dan weer 18 tot 20x vaker klaarkomen in één sessie.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mannen hebben 18 tot 20x meer testosteron in hun lichaam dan een vrouw
Je vergelijking loopt mank
En hoe zit het dan met jongeren die anderszins alternatief gekleed zijn? Dat is ook niet representatief en professioneel. Nog afgezien dat je op de middelbare school nog niet representatief hoeft te zijn, laat staan professioneel.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rationeel gezien zal dit verzoek meer van doen hebben met het aanleren van representativiteit en professionaliteit: kom s.v.p. niet naar school zoals je naar het strand gaat: andere setting, andere normen.
Dat het weer in het seksuele wordt gestopt is enorm Nederland 2023... met bijkomende speculaties, uiteraard, over pedo-docenten en eveneens bijkomend middeleeuws gereutel over hoe vrouwen al heel snel sletten zijn als ze zich niet 'kuis' gedragen en kleden.
Dat mannelijke en vrouwelijke seksualiteit niet met elkaar te vergelijken zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |