geen geld hebben voor fatsoenlijke horrenquote:Op donderdag 7 september 2023 23:37 schreef cherrycoke het volgende:
OVERAL DIE KUT BEESTEN!!
HORREN, HET HELPT ALLEMAAL NIET ME BENEN EN ARMEN ZIJN AL AANGEVRETEN EN ZE GAAN NU VOOR MIJN HOOFD!
ZOOM ZOOM, WE KOMEN JE PRIKKEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die jeuk DIE JEUK![]()
![]()
Ok boomer die zijn emoties noodzakelijk heeft leren onderdrukken om ouders niet te triggerenquote:
ok meisjequote:Op vrijdag 8 september 2023 05:53 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ok boomer die zijn emoties noodzakelijk heeft leren onderdrukken om ouders niet te triggeren
Langpootmuggen en vliegen doen je niets, dat scheelt al een paar bultenquote:Op donderdag 7 september 2023 23:45 schreef Kriegel het volgende:
plus een langpootmug en een vlieg! Bizar gewoon.
Ok, langpootmuggen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 06:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Langpootmuggen en vliegen doen je niets, dat scheelt al een paar bulten
Ik heb zo'n lampje , vond dat paarse kleurtje zo leukquote:
ok seleniumquote:Op vrijdag 8 september 2023 09:29 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ok vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
Of dit:quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:23 schreef Questular het volgende:
Bestond er maar een lamp of iets dergelijks met een licht (b.v. blauw) die de muggen zou lokken. Vervolgens laat je ze richting die lamp vliegen en als ze daar aankomen zorg je er voor dat ze door iets (b.v. een schok) dood laat gaan.
Wat doet een doorgesneden ui?quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:57 schreef Hiddendoe het volgende:
Haal ladybugs in huis, zet overal schoteltjes met een doorgesneden ui neer, schaf vleesetende planten aan, zie je een spin laat het beestje lekker zitten.
Huilenquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat doet een doorgesneden ui?
Muggen op afstand houden. Ik kwam hierachter toen ik eens een doorgesneden ui op mijn nachtkastje had vanwege een verkoudheid. De ui zorgt er voor dat je goed slaapt en geen last hebt van een verstopte neus. Leuke bijwerking: het houdt ook muggen weg, ze haten de lucht van uien.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat doet een doorgesneden ui?
Goede tip, ik ga eens wat uien kopen. Ik neem aan dat rode of gele geen zak uitmaakt.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Muggen op afstand houden. Ik kwam hierachter toen ik eens een doorgesneden ui op mijn nachtkastje had vanwege een verkoudheid. De ui zorgt er voor dat je goed slaapt en geen last hebt van een verstopte neus. Leuke bijwerking: het houdt ook muggen weg, ze haten de lucht van uien.
Nope.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goede tip, ik ga eens wat uien kopen. Ik neem aan dat rode of gele geen zak uitmaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |