SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ja? waar dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er lopen genoeg leuke mensen rond op de wereld hoor
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Thailand hebben ze ook poezen
In een bruisende stad als Rotterdam moet je er toch bijna over struikelen?quote:
nou dat weet ik niet . meeste mensen die ik zie lopen met hun partnerquote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In een bruisende stad als Rotterdam moet je er toch bijna over struikelen?
Als ik hier de stad in loop zie ik genoeg leuke mensen.
Kan nooit dat iedereen in Rotterdam een rela heeft behalve jij.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet . meeste mensen die ik zie lopen met hun partner
Zo voelt het welquote:Op donderdag 7 september 2023 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan nooit dat iedereen in Rotterdam een rela heeft behalve jij.
Of ga avondje op terras bij Biergarten in Rotterdam zitten.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ga een keer speeddaten of vraag en vriendin of ze een leuke single kent
Hondenplaatjes vanaf nuquote:Op donderdag 7 september 2023 22:09 schreef bitterbal het volgende:
nou goed dat kattenplaatje kwan net op tijd
Komen daar veel eligible bachelors ja?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ga avondje op terras bij Biergarten in Rotterdam zitten.
Best hippe feestjesquote:Op donderdag 7 september 2023 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komen daar veel eligible bachelors ja?
Ben in Duitslandquote:
Je kunt er ook gewoon aansluiten voor een hapje en een drankje. Wijst zich vanzelf daarna.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar Bal doet geen feestjes meer
staat ze misschien weer eens op een barquote:Op donderdag 7 september 2023 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar Bal doet geen feestjes meer
Weten we de datum van het personeelsfeest?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
staat ze misschien weer eens op een bar
@bitterbal wanneer is je personeelsfeest?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weten we de datum van het personeelsfeest?
Makkie an.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:58 schreef Karzai het volgende:
mja ik heb nog nooit een relatie gehad, ben al 51 misschien een keertje tijd
Serieues?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:58 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:58 schreef Karzai het volgende:
ja je moet wat offers doen,ik ben ook wel een einzelganger, maar ik zit nu voornamelijk op fokquote:Op donderdag 7 september 2023 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieues?Ik zou me echt de tering schrikken. Ineens rekening moeten houden met iemand noooo
Hondje of een kat pakken, kun je ook veel "liefde" aan hebben.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:58 schreef Karzai het volgende:
rotop mongoolquote:Op donderdag 7 september 2023 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hondje of een kat pakken, kun je ook veel "liefde" aan hebben.
Ja. Maar ook ZO ver weg.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja je moet wat offers doen,ik ben ook wel een einzelganger, maar ik zit nu voornamelijk op fok
wel lekker op afstand en je kan wat dingen roepen
maar echte liefde en dingen doen samen lijkt me ook wel leuk
Ja kutjong is het. Je kunt het zien als hij pakkerig wordt. Dan wegwezen.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:07 schreef Karzai het volgende:
die uitstraling pakt je weer op zwakke plek hoor, volgens mij is het eden valse nicht
Dan werkt die tip voor jou niet en moet je door.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind de suggestie altijd wel leuk dat je de deur uit moet, ga sociaal je hobbies beoefenen, vind iemand waarmee het klikt!
Op de ene helft van van mijn hobbies komen alleen lotgenoten af, op de andere altijd gepensioneerde mannen.
🎉
De meeste mannen moeten helaas actief zoeken. Zeker sinds de komst van online datingquote:Op donderdag 7 september 2023 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar ook ZO ver weg.
En eerlijk is eerlijk, hoeveel vrouwen heb ik nou de afgelopen dertig jaar van me af moeten slaan? Nul. Het ligt er echt niet aan of ik me wel open stel of niet hoor.
truste, nog een muziekje ga ik ook naar bedquote:Op donderdag 7 september 2023 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou goed, welterusten allemaal hoor
Gepensioneerde man met veel centen en het dan even uitzitten.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan werkt die tip voor jou niet en moet je door.
Of "ga vrijwilligerswerk doen!" Zit je daar weer met gepensioneerde Gerda en Gerrit aan de koffie.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind de suggestie altijd wel leuk dat je de deur uit moet, ga sociaal je hobbies beoefenen, vind iemand waarmee het klikt!
Op de ene helft van van mijn hobbies komen alleen lotgenoten af, op de andere altijd gepensioneerde mannen.
🎉
Daar krijgen vrouwen weer keuzestress van.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste mannen moeten helaas actief zoeken. Zeker sinds de komst van online dating
I know. Het is niet alsof ik ergens heen ga met de gedachte "Hmm, zouden er nog leuke chickies te scoren zijn op de Modelspoordagen?" Dat lijkt me een uitputtende manier van leven.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan werkt die tip voor jou niet en moet je door.
Ohja nee want voor mij als vrouw staan ze massaal in de rijquote:Op donderdag 7 september 2023 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste mannen moeten helaas actief zoeken. Zeker sinds de komst van online dating
Jibbiesquote:Op donderdag 7 september 2023 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know. Het is niet alsof ik ergens heen ga met de gedachte "Hmm, zouden er nog leuke chickies te scoren zijn op de Modelspoordagen?" Dat lijkt me een uitputtende manier van leven.
Maar het is een erg veel voorkomend advies. En moet er altijd wel een beetje om lachen. Goedbedoeld. Maar dan had ik andere jibbies moeten hebben.
Voor vrouwen is online dating ook absoluut geen godsgeschenk. Die concurreren met 80% van de vrouwen voor 20% van de mannenquote:Op donderdag 7 september 2023 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar krijgen vrouwen weer keuzestress van.
Het is een goeie tip voor mensen die basic bitch hobbies hebben.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know. Het is niet alsof ik ergens heen ga met de gedachte "Hmm, zouden er nog leuke chickies te scoren zijn op de Modelspoordagen?" Dat lijkt me een uitputtende manier van leven.
Maar het is een erg veel voorkomend advies. En moet er altijd wel een beetje om lachen. Goedbedoeld. Maar dan had ik andere jibbies moeten hebben.
Dat schiet niet op hequote:Op donderdag 7 september 2023 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:dud0r Nu twee premier drafts op Arena gedaan. Beide keren 3 keer verloren, nul gewonnen.
Geen idee. Maar je hebt het waarschijnlijk makkelijk dan mannen.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ohja nee want voor mij als vrouw staan ze massaal in de rij
Ik zie nu weer van dichtbij hoe het een vriend van me vergaat, die is ook beetje klaar met het online daten.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor vrouwen is online dating ook absoluut geen godsgeschenk. Die concurreren met 80% van de vrouwen voor 20% van de mannen
Ik heb geen hobby'squote:Op donderdag 7 september 2023 23:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Of "ga vrijwilligerswerk doen!" Zit je daar weer met gepensioneerde Gerda en Gerrit aan de koffie.
En als ik een nieuwe hobby zoek dan zitten er altijd stelletjes of vriendengroepen en ik ben dan in mn eentje![]()
Ik zat te kijken of er op instagram een beetje een actieve vertaalcommunity was. Twee huwelijksaanzoeken.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor vrouwen is online dating ook absoluut geen godsgeschenk. Die concurreren met 80% van de vrouwen voor 20% van de mannen
*ikquote:Op donderdag 7 september 2023 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lezen. Dan doe je al meer dan mij.
Winningquote:Op donderdag 7 september 2023 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat te kijken of er op instagram een beetje een actieve vertaalcommunity was. Twee huwelijksaanzoeken.
Nooit geenquote:Op donderdag 7 september 2023 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb je simpelweg de reden waarom je nooit geen meisje hebt.
Nee, totaal niet. Dus nu vraag ik me af. Ligt deze set mij gewoon niet of is het iets anders.quote:
nou nou nouquote:Op donderdag 7 september 2023 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Jij gaat nog naar de klimhal, CE. Als ik dat doe stort de halve muur in.
Als ik dat over een paar jaar nog doe dan noem ik wel een hobby. Heb vorige maand grootste deel van mijn muziekspul verkocht waarvan ik dacht dat het een leuke hobby was.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:24 schreef CherryLips het volgende:
oei hu hu moet ik nu gaan huilen, jij bent de zielige sukkel die hier mensen afzeikt, flikker lekker op idiootquote:Op donderdag 7 september 2023 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb je simpelweg de reden waarom je nooit geen meisje hebt.
quote:Op donderdag 7 september 2023 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je hebt het waarschijnlijk makkelijk dan mannen.
Ga je over 65 jaar dood heb je eigenlijk helemaal niets gedaan maar jezelf toch prima vermaaktquote:Op donderdag 7 september 2023 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik dat over een paar jaar nog doe dan noem ik wel een hobby. Heb vorige maand grootste deel van mijn muziekspul verkocht waarvan ik dacht dat het een leuke hobby was.
Ben wel goed in mijn tijd verdoen. Op FOK!, bij de zoveelste herhaling van Law&Order etc.
alssie happy is zoals het is, waarom?quote:Op donderdag 7 september 2023 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Go for it. Iedereen verdient een maatje
Ga lekker slapen joh, lieverd.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei hu hu moet ik nu gaan huilen, jij bent de zielige sukkel die hier mensen afzeikt, flikker lekker op idioot
Spieren zijn zwaarder.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weegschaal in de klimhal gaat niet onder de 95 kilo anders
Ach welnee, ik vraag altijd naar het laadvermogen van dingen en dan blijkt zoiets toch meer te kunnen hebben dan je denkt.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Jezus dan pas.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je over 65 jaar dood heb je eigenlijk helemaal niets gedaan maar jezelf toch prima vermaakt
nog niet hoor, ach ik heb je wel door ga nog wat muziek luisterenquote:Op donderdag 7 september 2023 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga lekker slapen joh, lieverd.
dies gewoon gehacktquote:Op donderdag 7 september 2023 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weegschaal in de klimhal gaat niet onder de 95 kilo anders
Hoop wel dat ze nog wat nieuwe afleveringen maken dan.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je over 65 jaar dood heb je eigenlijk helemaal niets gedaan maar jezelf toch prima vermaakt
Gaan we eens samen naar de klimhal.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ach welnee, ik vraag altijd naar het laadvermogen van dingen en dan blijkt zoiets toch meer te kunnen hebben dan je denkt.
Dat boulderen lijkt me bijvoorbeeld echt hilarisch. Ik zal het echt niet kunnen, maar het is wel weer een uurtje lachen.
Zou het een vloek of een zegen zijn als je dan nog precies dezelfde bent?quote:Op donderdag 7 september 2023 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze nog wat nieuwe afleveringen maken dan.
Precies hetzelfde? Liever niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou het een vloek of een zegen zijn als je dan nog precies dezelfde bent?
volgens de statistieken heb ik nog een jaar of 30 te gaan, misschien moet ik een midlifecrisis gaan startenquote:Op donderdag 7 september 2023 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan ook veel eerder maar volgens de statistieken ben je dan pas rijp voor het oventje.
Oude baas van me zei altijd "stilstand is achteruitgang" en dat klopt ook wel een beetje.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies hetzelfde? Liever niet.
Dan ben ik 105quote:Op donderdag 7 september 2023 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan ook veel eerder maar volgens de statistieken ben je dan pas rijp voor het oventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |