Maar ja, om iemand als Marquez nou op een van de twee B-machines van Aprilia te zetten is ook weer zo watquote:Op donderdag 7 september 2023 20:14 schreef Emmerdeur het volgende:
Was wel te verwachten eigenlijk
Hij toont al lang zat zn ongenoegen mbt de motor
Had m liever op n aprilia gezien
Lijkt me wel mooiquote:Op donderdag 7 september 2023 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, om iemand als Marquez nou op een van de twee B-machines van Aprilia te zetten is ook weer zo wat
Dat is nog steeds dezelfde speculatie. Lijkt me onwaarschijnlijk, dezelfde dingen kwam ik ook al tegen over Marquez en KTM. Was ook allemaal gebakken luchtquote:Op donderdag 7 september 2023 20:18 schreef Emmerdeur het volgende:
Ow lees t net![]()
https://www.crash.net/mot(...)-gresini-ducati-2024
We wachten de officiėle persberichten wel af dit of volgend jaarquote:Op donderdag 7 september 2023 20:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is nog steeds dezelfde speculatie. Lijkt me onwaarschijnlijk, dezelfde dingen kwam ik ook al tegen over Marquez en KTM. Was ook allemaal gebakken lucht
Zin in!quote:Op zondag 10 september 2023 10:58 schreef heywoodu het volgende:
Casadei eerste MotoE-wereldkampioen na strijd in Misano
Verder gaan we zo beginnen aan de Moto3
quote:Op zondag 10 september 2023 12:10 schreef heywoodu het volgende:
Vermakelijke race, winst voor Alonso en Collin op P5
Nu de Moto2, met een Zonta vd Goorbergh die het op voorhand al een beetje op lijkt te geven ivm de vieze hitte.
Die haalde de grindbak en het strand door elkaarquote:Op zondag 10 september 2023 12:10 schreef heywoodu het volgende:
Vermakelijke race, winst voor Alonso en Collin op P5
Nu de Moto2, met een Zonta vd Goorbergh die het op voorhand al een beetje op lijkt te geven ivm de vieze hitte.
Heb maar even twee screenshots gemaaktquote:Op zondag 10 september 2023 12:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Pecco komt vandaag in ‘t geel!
Kan iemand plaatsen? Die Insta-berichten werken echt totaal niet op FOK!
https://www.instagram.com/p/CxARoWpo9UX/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |