Ik stel voor om Lasbril naar Rwanda te sturenquote:Op donderdag 7 september 2023 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
@:szura Lasbril is een buitengewoon minderwaardig mens.
We kunnen nooit een keer een normale bondscoach hebben die logische dingen doet.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:45 schreef Szura het volgende:
Ronald Koeman is officieel krankzinnig
Wat nu weer?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:45 schreef Szura het volgende:
Ronald Koeman is officieel krankzinnig
Ik weiger naar iets van het Nederlands elftal te kijken.quote:
Ik ben aan het nadenken wie ik graag als opvolger zou willen zien wanneer het onvermijdelijke ontslag plaats vindt, maar ik kan qua Nederlanders sowieso al niemand bedenken.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We kunnen nooit een keer een normale bondscoach hebben die logische dingen doet.
Kees van Wonderen met Bosvelt als assistent.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben aan het nadenken wie ik graag als opvolger zou willen zien wanneer het onvermijdelijke ontslag plaats vindt, maar ik kan qua Nederlanders sowieso al niemand bedenken.
Waarom zou je in godesnaam assistenttrainer van het Nederlands Elftal worden als je TD van Go Ahead bent.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kees van Wonderen met Bosvelt als assistent.
Joost zorgt in zijn partij wel voor meer uitstroom dan instroom!quote:Op donderdag 7 september 2023 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
@:szura Lasbril is een buitengewoon minderwaardig mens.
"Landbouwbeleid vooral gebaseerd op wensdenken"quote:Op donderdag 7 september 2023 21:14 schreef DeeBee het volgende:
Tunesiëdeal vooral gebaseerd op wensdenken, zeggen ingewijden - https://nos.nl/l/2489562
Stukje Tory aidsbeleid kopieren voor de bühne zonder echte problemen op te lossen
RUTTED
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Landbouwbeleid vooral gebaseerd op wensdenken"
"Klimaatbeleid vooral gebaseerd op wensdenken"
VWD
Driekwart van die steuntrekkers zal wel weer afhaken omdat ze uiteindelijk het geboden bedrag te laag vinden.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)rendeel-piekbelaster
Al bijna 500 terroristen minder!
Butler?quote:
Denk dat het Fallon was die een Van Nieuwkerkje heeft gedaanquote:Op vrijdag 8 september 2023 11:46 schreef Remco het volgende:
Niets zo vervelend als een 'ach' zonder context.
https://www.elle.com/nl/l(...)er-the-tonight-show/quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:46 schreef Remco het volgende:
Teletekst 101.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:46 schreef Remco het volgende:
quote:Verder zou iedereen vanuit zijn woning minstens drie bomen moeten kunnen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verkiezingsprogramma met
[..]ANNE FRANKEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Het is 28 graden in huis!🥵 In de Emiraten heb je tenminste airco (neem ik aan).quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is weer drie dagen zomer in Nederland hoor
Smerig heet. Airco helpt wel een pak, gevoelstemperatuur was 52° van de week alleen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is 28 graden in huis!🥵 In de Emiraten heb je tenminste airco (neem ik aan).
Freek Vonk?quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Smerig heet. Airco helpt wel een pak, gevoelstemperatuur was 52° van de week alleen.
Wordt Martin Gaus de nieuwe PvdD lijsttrekker?
De afgelopen tweede kamer verkiezingen altijd trouw op Ouwehand gestemd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest, mijn vermoeden is dat Ouwehand volledig gelijk heeft en dat we te maken hebben met een stelletje idioten in het bestuur.quote:
Goede teksten.quote:Op zondag 10 september 2023 18:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Paus Frans stond hedendag achter het katheder om ons van licht in het leven te voorzien.
Achter weerstand tegen klimaatbeleid steekt opportunisme en hypocrisie, vindt Timmermans. ‘We verdrinken haast in de krokodillentranen van mensen die zich nog nooit om de minderbedeelden hebben bekommerd, maar nu om het hardst om vertraging van klimaatbeleid roepen met verwijzing naar de precaire positie van mensen met een smalle beurs.’
‘In de politiek hebben de problemen van vandaag altijd de neiging die van morgen naar de achtergrond te duwen’, stelt de politieke veteraan. ‘Als Nederland twintig jaar geleden was begonnen met de overgang naar een duurzamere landbouw, zouden veel problemen allang zijn opgelost. Alles is duurder, moeilijker en pijnlijker geworden door gedraal, eindeloos vooruitschuiven en het vluchten in schijnoplossingen.’
Memphis feliciteert zijn inspiratiebron met breken van recordquote:Op zondag 10 september 2023 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Broer Van Nistelrooij-boeman zet 18 jaar later punt achter interlandloopbaan
Ook nog als titel van het artikel ook.quote:Op zondag 10 september 2023 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Broer Van Nistelrooij-boeman zet 18 jaar later punt achter interlandloopbaan
Fat Fraud!!!quote:Op zondag 10 september 2023 21:06 schreef DeeBee het volgende:
Koetje is zo'n gigantische fraud, GENOT
Ik ben ook helemaal klaar met dat eindeloze gelul over het systeem.quote:Op maandag 11 september 2023 09:40 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Jeroen Stekelenburg toch intens intens intens vermoeiend. Wat een kut vragen. Meerdere systemen spelen is veel te ingewikkeld voor schooljournalist Jeroen.
Matige generatie en kutcoach, dan krijg je dit soort toevalsvoetbalquote:Op maandag 11 september 2023 09:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal klaar met dat eindeloze gelul over het systeem.
Ik las deze post en dacht dat het over Omtzigt gingquote:Op maandag 11 september 2023 09:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal klaar met dat eindeloze gelul over het systeem.
Meteen mijn gram gehaald in het dopingtopic.quote:Op maandag 11 september 2023 18:03 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Paul Pogba en het altijd dopingvrije voetbal. Technische sport genot.
Erg benieuwd naar de smoes.
Er zijn echt een paar fantastische rubrieken te vinden als het gaat over doping op dit forum. Weer gelachen.quote:Op maandag 11 september 2023 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meteen mijn gram gehaald in het dopingtopic.
@trein2000 is de duif die het schaakbord onderschijt en wegrent alsof hij gewonnen heeft.quote:Op maandag 11 september 2023 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit vind ik zeer treffend omschreven.quote:Op maandag 11 september 2023 18:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Trein2000 is de duif die het schaakbord onderschijt en wegrent alsof hij gewonnen heeft.
Je zou zeggen dat bepaalde domme sportschooltypes dan wel tegen de lamp zouden moeten lopen. Ik denk dat we er wel een paar zouden kunnen bedenken.quote:Op maandag 11 september 2023 18:50 schreef Felagund het volgende:
De controles (of eigenlijk het gebrek eraan) in het voetbal zijn zo lachwekkend dat je wel heel dom moet zijn om positief te testen.
Op de radio kwamen ze onder andere tot de conclusie dat dit bijna onvermijdelijk is zolang oprichters van partijen nog (op de achtergrond) actief zijn en verandering daarmee tot conflict leidt.quote:Op maandag 11 september 2023 21:58 schreef hhh38 het volgende:
Waarom hebben kleine partijen altijd zo'n neiging tot zelfdestructie?
quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als dat constante gezeik hier.
Dus ze gaan eerst positief doen en daarna mogen Derksen en consorten weer alles afzeiken?quote:Op maandag 11 september 2023 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gelukkig is de verlossing nabij!
Talitha Muussequote:Op maandag 11 september 2023 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gelukkig is de verlossing nabij!
Sterker nog, tot een jaar geleden was ik lid van de VVD.quote:Op maandag 11 september 2023 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ze wel een PAARD gaan misbruiken voor dit soort propaganda voor PvdDquote:
Gebeurde dit ook bij D66?quote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op de radio kwamen ze onder andere tot de conclusie dat dit bijna onvermijdelijk is zolang oprichters van partijen nog (op de achtergrond) actief zijn en verandering daarmee tot conflict leidt.
Zouden ze het bewust in PAARD houden, of is het altijd daar?quote:
Bij bijna elke partij gebeuren wel dingen. Die chanante vertoning met Rutte en Verdonk had prima de ondergang van de VVD kunnen worden. Helaas.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gebeurde dit ook bij D66?
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ook te maken heeft met dat je aan een uiterste van het politieke spectrum zit. Dat trekt ook radicalen aan die ook intern compromisloos zijn.
Hoe kan het ook anders.quote:Op dinsdag 12 september 2023 00:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sterker nog, tot een jaar geleden was ik lid van de VVD.
Dat laatste speelt uiteraard mee. De transitie van een protestbeweging naar een partij die bereid is mee te besturen en compromissen te doen, is dan blijkbaar lastig.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gebeurde dit ook bij D66?
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ook te maken heeft met dat je aan een uiterste van het politieke spectrum zit. Dat trekt ook radicalen aan die ook intern compromisloos zijn.
Het is altijd ergens anders. Meestal op een universiteit.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze het bewust in PAARD houden, of is het altijd daar?
Ik las laatst een vertaling van een boek van Goethe waarin in het nawoord de vertaler zich (terecht) excuseerde voor het weglaten van veel van Goethes ach's uit de vertaling.quote:
Dat was toch een vrij legitieme leiderschapsstrijd, tussen twee idioten die beiden heel goed bij de partij pasten?quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij bijna elke partij gebeuren wel dingen. Die chanante vertoning met Rutte en Verdonk had prima de ondergang van de VVD kunnen worden. Helaas.
Voor de verandering was dit een prima keuze! Jammer dat hij meteen zo gecanceld moet worden door de altijd tolerante randdebiele op rechtsquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:21 schreef Szura het volgende:
Ach de altijd alles goed uitzoekende Omzicht
Racist en ophitser Wierd Duk heeft het weer druk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Voor de verandering was dit een prima keuze! Jammer dat hij meteen zo gecanceld moet worden door de altijd tolerante randdebiele op rechts
Behoorlijk opportunistisch weer.quote:
Komend weekend toch nog 26 gradenquote:Op woensdag 13 september 2023 10:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, één nacht met wind en regen en de straat ligt plotseling bezaaid met bladeren. In een klap herfst.
Ach Boomersquote:
De fietspaden zijn ook niet meer gebouwd of de huidige hoeveelheden en snelheidsverschillen. Op drukke momenten is het soms ook verstandig om de fietspaden te mijden en vooral op de 60-wegen te fietsen.quote:
Zeker maar dan krijg je een ingezonden brief van de boomer met z'n dikke SUV.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
De fietspaden zijn ook niet meer gebouwd of de huidige hoeveelheden en snelheidsverschillen. Op drukke momenten is het soms ook verstandig om de fietspaden te mijden en vooral op de 60-wegen te fietsen.
Gelijk omkijken is ook niet handig als er achter je gebeld wordt, beter gelijk ruimte maken indien mogelijk!quote:Op woensdag 13 september 2023 11:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zeker maar dan krijg je een ingezonden brief van de boomer met z'n dikke SUV.
Volgens mij zijn het trouwens juist de ouderen met een ebike die ongelukken veroorzaken en in het ziekenhuis belanden. Wel met 25 over het fiets pad maar niet meer fatsoenlijk om kunnen kijken.
Ja, eens hoor. 25 is echt te hard voor het gros van de ouderen.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zeker maar dan krijg je een ingezonden brief van de boomer met z'n dikke SUV.
Volgens mij zijn het trouwens juist de ouderen met een ebike die ongelukken veroorzaken en in het ziekenhuis belanden. Wel met 25 over het fiets pad maar niet meer fatsoenlijk om kunnen kijken.
Dit was wel een hele matig poging tot coup inderdaad. Maar eigenlijk komt de partij hier alleen maar beter uit. Incompetent en ondemocratisch bestuur eruit, Ouwehand erin.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:23 schreef hhh38 het volgende:
Ach, PvdD bestuur.
Waarom dachten ze hiermee weg te komen
Omdat het tot nu toe altijd lukte?quote:Op woensdag 13 september 2023 12:23 schreef hhh38 het volgende:
Ach, PvdD bestuur.
Waarom dachten ze hiermee weg te komen
Bij PvdD bedoel je?quote:Op woensdag 13 september 2023 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat het tot nu toe altijd lukte?
Wat valt er nog te zeggen, als we allemaal de intellectueel en allesweter uithangen en uiteindelijk op basis van 'gevoel' beleid wordt gemaakt?quote:Op woensdag 13 september 2023 12:43 schreef DeeBee het volgende:
Gaaf land genot
Mark Mugabe en Henk Kampfuhrer, wat een lullen met vingers
Statistieken zijn ook maar een mening!1!!!!1!!!!!1!!!!1!!!!1EINZ!!!!quote:Op woensdag 13 september 2023 18:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat valt er nog te zeggen, als we allemaal de intellectueel en allesweter uithangen en uiteindelijk op basis van 'gevoel' beleid wordt gemaakt?
Ja, ze hebben toen eerder ook al zo'n gozer naar buiten geknikkerd omdat hij wilde dat de partij zich breder zou oriënteren. Volgens mij werd hij voorgedragen als nieuwe voorzitter? Duurde niet lang.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij PvdD bedoel je?
Bij FvD lukte het ook niet om Baudet weg te sturen trouwens (lol)
Ik vind het heel goed wat hij heeft gedaan.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een heerlijk interview, dit.
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Lees je eerst een heerlijk interview, eindig je alsnog in mineur dankzij de reactie van de burgemeester. Die snapt het niet helemaal.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lees je eerst een heerlijk interview, eindig je alsnog in mineur dankzij de reactie van de burgemeester. Die snapt het niet helemaal.
quote:Anthony Wouter Kolff (Rotterdam, 28 november 1976) is een Nederlandse jurist, VVD-politicus en bestuurder. Sinds 13 september 2017 is hij burgemeester van Dordrecht.
Ach, zo.quote:
Wilde hem ook al delenquote:Op donderdag 14 september 2023 19:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat verwacht je toch ook niet van het altijd extreemrechtse, racistische, homofobe en xenofobe Nederland.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:53 schreef hhh38 het volgende:
De nieuwe Gaaf Land is uit
[ twitter ]
Hoogeveen of Pakistan, zou het wat uitmaken.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Henk Kamp had er een ander gevoel bij, dus tsja. Dan moet je je dood tegemoet.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wellicht kan hij nog naar Twente - PSV.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Henk Kamp had er een ander gevoel bij, dus tsja. Dan moet je je dood tegemoet.
quote:Op woensdag 13 september 2023 10:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Behoorlijk opportunistisch weer.
quote:In aanloop naar de play-offs constateert men bij NAC dat hij in ‘oude patronen’ terug begint te vallen. “De trainer wordt harder naar zijn spelers, gaat extreem hard trainen en valt steeds vaker uit naar mensen op de werkvloer, schrijft VI in een analyse. “Zeker wanneer de druk toeneemt. Hij vertrouwt niemand. Van de fysio’s tot de kok, niemand is zijn leven zeker bij Hyballa.”
NAC neemt een gok door de verbintenis van Hyballa in april te verlengen, aangezien de optie in zijn contract voor 1 mei moest worden gelicht. Wel besluit men intern om de riemen omtrent Hyballa, die op dat moment al enkele malen voor de camera spelers en staf publiekelijk af heeft gevallen, nóg strakker aan te trekken. De trainer krijgt een mediaverbod en is enkel nog rondom duels te spreken.
Het lijkt te werken, maar tijdens een trainingskamp als voorbereiding op het nieuwe seizoen gaat het toch mis. “In de staf botst het steeds vaker. Spelers worden ondertussen in groepjes aan tafels geplaatst op basis van uiterlijk of karakter. Een van de groepjes krijgt de naam 'de spekkies'. Hyballa vindt ze te dik. Het begint ludiek, maar naarmate de week vordert, gaat de oefenmeester steeds verder.”
quote:'Spekkies'
De rest van de staf ziet het met afgrijzen aan. Aanwinsten, waar maanden werk in is gestoken om ze naar Breda te krijgen, worden door Hyballa ‘kapot gemaakt‘. “Ze moeten niet fit worden, maar Hyballa-fit’, luidt het credo van de oefenmeester zelf.” Volgens VI is Jort van der Sande een van de slachtoffers van ‘de maniakale wijze’ waarop Hyballa tekeergaat. De spits was het afgelopen seizoen met dertien goals en tien assists van grote waarde voor de Bredanaars, echter laat de Duitse trainer veelvuldig weten het niet in hem te zien zitten.
“Hij noemt hem een mietje, deelt hem in bij de ‘spekkies’ en maakt de aanvaller onzeker. Gevoelsmens Van der Sande, bekend om zijn zachtaardige persoonlijkheid, kiest eieren voor zijn geld. De spits heeft net een huis in Breda en is mateloos populair bij de aanhang, maar wil van zijn situatie verlost worden en zoekt een nieuwe club.” Van der Sande vertrekt uiteindelijk via de achterdeur bij NAC, dat hem transfervrij ziet vertrekken naar ADO Den Haag.
Genot.quote:"Ook in de staf botert het niet tijdens het trainingskamp. Als de technische staf Hyballa wijst op de manier van werken en een vrije middag voorstelt, plant de Duitser op recalcitrante wijze een extra, eindeloze training in. Vier, vijf uur per dag gaat de ploeg tekeer. De spelers lopen diep in het rood, maar Hyballa gebruikt zijn hiërarchische positie om de fysiologische kenners de mond te snoeren.”
De definitieve druppel viel volgens VI in aanloop naar het Keuken Kampioen Divisie-duel met Roda JC. Op het trainingscomplex van NAC staat de selectie enkele dagen achter elkaar urenlang in de bloedhitte op het veld. "In samenspraak met de fysiologen wordt het schema daags voor het duel met Roda JC ingekort. Tegen alle verwachtingen in gaat Hyballa eenmaal op het veld zijn eigen gang. Tweeënhalf uur moeten de spelers tekeergaan."
Dat NAC in eigen huis met 1-3 verlies van Roda JC mag geen verrassing heten. Aanvoerder Cuco Martina loopt een spierblessure op, terwijl enkele ploeggenoten het duel niet kunnen uitspelen. NAC eindigt met negen man, waarna Hyballa na afloop opnieuw zijn spelers afvalt en de dag erna een straftraining inplant. Dat is het moment voor de clubleiding om in te grijpen. Woensdag werd Hyballa ontslagen, voor de tweede keer is zijn onvoorspelbare gedrag hem in Breda fataal geworden.
Dit is zo onwaarschijnlijk goed.quote:
Maar wat zijn WE TOLERANT hequote:Op donderdag 14 september 2023 19:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat verwacht je toch ook niet van het altijd extreemrechtse, racistische, homofobe en xenofobe Nederland.
Gaaf land. Eerst denken dat het 4.5mld is, is het tien keer zo veelquote:Nederland geeft veel meer belastingvoordelen aan bedrijven voor het gebruik van olie, gas en kolen dan gedacht. Het gaat bij die zogenoemde fossiele subsidies om een jaarlijks bedrag tussen de 39,7 tot 46,4 miljard euro, zo blijkt uit gelekte Prinsjesdagstukken van klimaatminister Rob Jetten.
Het ministerie ging eerder uit van een bedrag van 4,5 miljard euro, milieuorganisaties kwamen in eigen berekeningen uit op 37,5 miljard euro.
Subsidies en belastingvoordelen door elkaar heen gebruiken is enkrl niet helemaal juist.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gaaf land. Eerst denken dat het 4.5mld is, is het tien keer zo veel
https://nos.nl/artikel/24(...)nog-meer-dan-gedachtquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Subsidies en belastingvoordelen door elkaar heen gebruiken is enkrl niet helemaal juist.
Dank. Ik was derhalve onjuist.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)nog-meer-dan-gedacht
Onderaan staat waarom ze het zo noemen.
Kijk eens wat er een post of 5-10 geleden is gepost.quote:
Hard gelachen. Niet alleen om Frits, ook erg mooi een bejaarde Johnnie Flodder zo te zien rond springen.quote:
@Paul ?quote:Op zondag 17 september 2023 18:15 schreef Slobeend het volgende:
The National komt komende nacht dus met een nieuw album maar ik moet door de cover heel ergens anders aan denken.
[ afbeelding ]
Ik snap ook nooit waarom ze altijd in die val trappen.quote:Op zondag 17 september 2023 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Oude bekenden halen gaat heel snel tegen je werken als er niet gewonnen wordt.
Eindelijk gezond leven in de buurt!quote:
Leuk advies, doen we niets mee.quote:
Harry Mens weet zichzelf uitstekend voort te planten, maar verder heeft hij kennelijk niet echt opgelet bij de biologieles. “Jij en je man zijn homo. Zijn je kinderen dan ook van de club?”quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)boerenlobby-a4174672quote:Waarom ik me druk maak om wat onschuldig amusement waar miljoenen mensen al twee decennia van genieten? Omdat Boer Zoekt Vrouw niet onschuldig is. Het programma draagt in belangrijke mate bij aan de boerenmythe: het romantische, nationalistische beeld van het boerenleven als het ware leven, als de traditionele bakermat van de Nederlandse cultuur. Als bedreigd cultuurgoed dat koste wat kost beschermd moet worden tegen aanvallen uit de grote stad.
De kneuterige, lieflijke landelijkheid uit BZV – met altijd zelf gebakken koek en taart op tafel – staat in schril contrast met de grootschalige agrarische industrie waarin miljoenen dieren lijden. De populariteit van de mythe verklaart ook waarom agressieve boerenactivisten zo veel sympathie genieten en waarom zo veel mensen op de partij BBB stemmen. Gevoegd bij christelijk rechts, van oudsher hoeders van de landbouw, is de boerenlobby in de peilingen van de komende Tweede Kamerverkiezingen verzekerd van een derde van de zetels.
Megastallen
In Den Haag en Brussel torpedeert de conservatieve boerenlobby iedere poging om de opwarming van de aarde te temperen en het massaal uitsterven van diersoorten in te dammen. Vlak voor Boer Zoekt Vrouw meldde het Achtuurjournaal dat het aantal megastallen in Nederland gestaag groeit, ondanks de vrome woorden van het kabinet.
Slechts 1 procent van de Nederlandse bevolking werkt op de boerderij – de meeste BBB-stemmers kunnen nog geen Holstein roodbont van een Lakenvelder onderscheiden. Toch stemmen ze voor het boerenbelang, gevoed door het sprookje van Boer Zoekt Vrouw, geleid door de boerenlobbyist Yvon Jaspers. Ooit kreeg ze voor dat lobbywerk flink betaald. Voor zover we weten doet ze het tegenwoordig onbezoldigd.
Maar ook niet minder?quote:Op maandag 18 september 2023 20:26 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Frits drinkt niet meer, dat zie je gelijk.
Omzig hypequote:Op dinsdag 19 september 2023 10:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is nog erger.
Stemrecht en democratie waren een grote vergissing.
Nouja, in ieder geval Baudet, Van Haga en de Lasbril onderaan, het is niets.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is nog erger.
Stemrecht en democratie waren een grote vergissing.
Omtzigt is gewoon een heel goed politicus met zeer valide punten. Ik ga niet op hem stemmen maar ik ben eigenlijk zeer positief dat hij meedoet aan de verkiezingen, zeker na zijn laatste interviews. Inhoudquote:
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omtzigt is gewoon een heel goed politicus met zeer valide punten. Ik ga niet op hem stemmen maar ik ben eigenlijk zeer positief dat hij meedoet aan de verkiezingen, zeker na zijn laatste interviews. Inhoud
Jezus wat cynisch weer. Wolf in schaapsklerenquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, nee dit kan echt niet.
Omtzigt is een populistische, (extreem)rechtse christenfundamentalist zonder inhoud. Een wolf in schaapskleren, ongekend hoe veel mensen daar in trappen.
Kom maar met de argumenten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ompzig is wel een wolf in schaapskleren ja.
Maar ik geloof niet zomaar overal in? De haatcampagne van sommigen richting Omtzigt slaat gewoon echt door. Hij is zeker niet extreemrechts, al heeft hij inderdaad soms bedenkelijk meegestemd maar dat maakt hem nog niet extreemrechts. Flink wat ideeën spreken me dan ook niet aan maar de man is oprecht begaan met het functioneren van de Nederlandse overheid, dat zal ik tegen elke cynicus verdedigen, dan ben je namelijk echt heel cynisch wil je dat niet geloven. En ja hij is er teveel in gaan geloven en nee hij gaat het allemaal niet aankunnen. Maar liever een oprechte politicus op rechts die nadenkt over het functioneren van beleid dan populistische bagger a la PVV, BBB en eigenlijk ook de VVD.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:57 schreef DeeBee het volgende:
Precies dezelfde user die overal zomaar in gelooft. Stukje propaganda.
Zoals al meerdere malen aangekaart hier is Omtzigt z'n stemgedrag extreemrechts, maar weet hij met een boekje en wat praatjes de schijn mooi op te houden. Ook veinst hij klaar te zijn met politiek en aandacht, maar is dan wel constant mediageil. Een beetje zoals boerenburnoutbaas Lientje. Dat maakt hem vrij ongeloofwaardig.
Achter de betaalmuur, maar goed: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ter-omtzigt-a4172206quote:
Zoals altijd overdrijf je weer enorm, maar de SGP is wel een eng partijtje ja. Maar dit was nog voor het oprichten van zijn partij, ik ben erg benieuwd naar het partijprogramma. Vooral of hij minder populistisch is dan BBB wat betreft stikstof. Wat ik wel hoop want ik vind hem weinig populistische trekken vertonen tot zover. Hij zet het functioneren van wetten boven de onderbuik. Overigens ook "zijn stemgedrag komt het minste overeen met FVD (57 procent) en de PVV (63 procent)." Dus met dat rechtsextremisme valt het wel mee. Nu lijk ik net een Omtzigt-aanhanger maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Achter de betaalmuur, maar goed: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ter-omtzigt-a4172206
Qua stemgedrag lijkt hij het meest op de SGP en BBB.
Één daarvan is een groep extreemrechtse christenfundamentalisten die de hele democratie willen slopen(voor zover dat nog niet gebeurd is in Nederland).
En de ander is de extreemrechtse populistische lobbytak van de Agro-industrie die ook nog eens doodleuk terroristen sponsort.
Ach.
Volgens VI wil Mislintat Steijn al ontslaan, terwijl hij moet vrezen dat hij zelf ook heel snel aan de beurt is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is er iets nieuws? of is dit een algemene ach?
Jeetje, dat is wel heel snel. Nou ja, bij Mislinat heb ik nog wel het idee dat er een idee achter zit. Bij Steijn tot dusver, ja, niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens VI wil Mislintat Steijn al ontslaan, terwijl hij moet vrezen dat hij zelf ook heel snel aan de beurt is.
Duitserse dealtjesquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:59 schreef OProg het volgende:
Zijn dit nu zaken die onder de noemer ‘Duistere dealtjes’ vallen?
Andy > Pierrequote:Op dinsdag 19 september 2023 19:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Al dat gezeik met Van Hooijdonk over Steijn en dan blijkt nu juist Mislinat wel aantoonbaar de fout in te gaan![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:57 schreef DeeBee het volgende:
Precies dezelfde user die overal zomaar in gelooft. Stukje propaganda.
Zoals al meerdere malen aangekaart hier is Omtzigt z'n stemgedrag extreemrechts, maar weet hij met een boekje en wat praatjes de schijn mooi op te houden. Ook veinst hij klaar te zijn met politiek en aandacht, maar is dan wel constant mediageil. Een beetje zoals boerenburnoutbaas Lientje. Dat maakt hem vrij ongeloofwaardig.
Jullie vergeten nog:quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Achter de betaalmuur, maar goed: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ter-omtzigt-a4172206
Qua stemgedrag lijkt hij het meest op de SGP en BBB.
Één daarvan is een groep extreemrechtse christenfundamentalisten die de hele democratie willen slopen(voor zover dat nog niet gebeurd is in Nederland).
En de ander is de extreemrechtse populistische lobbytak van de Agro-industrie die ook nog eens doodleuk terroristen sponsort.
Ach.
Is er al een verkiezingsprogramma dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:58 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een artikel/analyse waarom Omtzigt kut is? Los van die in het NRC van @:Pistolero . Een vriend wil daarop stemmen en dat moet uiteraard tegen worden gehouden.
Vanaf 2:48.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is er al een verkiezingsprogramma dan?
Want volgens mij kan je nog net zo goed hard maken dat Omtzigt kindoffers wil brengen op de Vaalserberg als dat hij iets wil doen aan toeslag X of Y.
https://partijnieuwsociaalcontract.nl/standpunten
Pagina niet gevonden
Mensen die nu op Omtzigt zeggen te stemmen dienen tegen zichzelf in bescherming genomen te worden voordat ze zich bij een cult aansluiten.
Kortom, een ideale minister-president voor een zakenkabinet om eindelijk een einde te maken aan het partijkartel....quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
[..]
Jullie vergeten nog:
- De nepgetuige van MH17
- Boekje van Niemoller in ontvangst nemen
- Demmink/misbruik oppompen
- Sywierd coronahandeltje aandragen
- Aan de basis staan van de fraudejacht
TRAP ER NIET IN
Krankzinnig toch.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vanaf 2:48.
Dat kan toch niet joh.
In het conceptverkiezingsprogramma van de VVD staat overigens wel dat het minimumloon moet worden verhoogd.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:09 schreef DeeBee het volgende:
HARDWERKENDE NEDERLANDER retoriek, maar niet het minimumloon willen verhogen
VVDED
Sophie Hermans, de leegheid in zo'n leven schokt mij
Al besprokenquote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De VVD maakt zich zorgen om werkenden met een krappe beurs.
Minimumloon omhoog en buitenlanders zijn stom. SP een VVD kunnen bijna samen regeren.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:14 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
In het conceptverkiezingsprogramma van de VVD staat overigens wel dat het minimumloon moet worden verhoogd.
Het is dan ook luistermuziekquote:Op woensdag 20 september 2023 13:19 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie dat The National volgende week in de Ziggo Dome komt en dat er nog kaarten zijn. Het is een retorische graag,maar moet ik kaarten hiervoor kopen @:Rellende_Rotscholier ?
Edit: Oh,zijn beperkt zicht kaarten
Deze jongen is in ieder geval aanwezig.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:19 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie dat The National volgende week in de Ziggo Dome komt en dat er nog kaarten zijn. Het is een retorische graag,maar moet ik kaarten hiervoor kopen @:Rellende_Rotscholier ?
Edit: Oh,zijn beperkt zicht kaarten
Het houdt je van de straat, veel plezier!quote:Op woensdag 20 september 2023 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze jongen is in ieder geval aanwezig.
Sporcle al uitgespeeld?quote:Op woensdag 20 september 2023 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het houdt je van de straat, veel plezier!
Is er nog iemand die een nieuwe hobby voor mij heeft nu het wielerseizoen bijna voorbij is? Ik heb elke dag nu tijd over nu ik niet meer de Vuelta (slecht) hoef te voorspellen bij cyclingmaster en Pick m.
Heroïne schijnt leuk en time-consuming te zijnquote:Op woensdag 20 september 2023 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er nog iemand die een nieuwe hobby voor mij heeft nu het wielerseizoen bijna voorbij is? Ik heb elke dag nu tijd over nu ik niet meer de Vuelta (slecht) hoef te voorspellen bij cyclingmaster en Pick m.
Cursus paragliden, je verdiepen in vulkanen en er 1 bezoeken na een uitbarsting,moestuin beginnen.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Steff Cras van de Vuelta naar frituur Maggy: “Van deze frieten heb je nooit maagpijn”
Toen wielrenner Steff Cras een poos geleden de vraag kreeg welk pleziertje hij zichzelf gunt na een moeilijke of lange wedstrijd was zijn antwoord duidelijk. “Een frietje gaan steken in mijn favoriete frituur. En dat is frituur Maggy in Noorderwijk (Herentals).” De Ronde van Spanje, waar Steff met een elfde plaats schitterend presteerde, mag geklasseerd worden onder de noemer lange wedstrijd. En dus werd er gisteravond door Maggy uitgekeken naar de doortocht van Steff Cras.
Een goede frituuruitbaaster moet haar klanten kennen. Onze eerste vraag is dan ook wat Steff straks zal gaan bestellen. Maggy de Proost denkt even na. “Ik ga voor een friet speciaal met daarnaast nog een Bicky Burger.” Wat later stappen Stef en zijn vrouw Elien de frituur binnen. Dat wil zeggen de keuken naast de frituur. Maggy heeft geen specifieke eetruimte in haar zaak maar familie en goede vrienden mogen hun frietje opeten in het private gedeelte.
De spanning stijgt als het tijd is om te bestellen. “Een friet speciaal en een Bicky Burger.” Maggy scoort een tien op tien. “De vingers van één hand volstaan om te tellen hoeveel keer ik op één jaar frieten van de frituur eet”, verklapt Steff. “Maar is het er van komt, stap ik graag bij Maggy binnen. De frieten die hier worden gebakken, komen van verse aardappelen. Dat verschil proef je. Ik heb ook nog nooit maagpijn gehad van de frieten van Maggy.”
Steff die geboren en getogen is in Voortkapel (Westerlo) woont al zo’n drie jaar in Noorderwijk, tegenover de frituur Maggy. De uitbaters van de frituur en de ouders van Elien zijn al generaties lang vrienden. En dat is af en toe handig. “Tijdens de Vuelta kreeg ik een telefoontje van Elien die ook in Spanje was”, vertelt Maggy. “Ze was verwittigd dat er in hun appartement een soort alarm weerklonk. Of ik eens wilde gaan kijken want ik heb een sleutel.”
“Het bleek te gaan om het batterijtje van een rookdetector dat bijna leeg was en dat daarom een signaal gaf”, weet Steff. “Maggy heeft het euvel opgelost. ’s Avonds heb ik haar een berichtje gestuurd om ze te bedanken.” Volgens Maggy is dat helemaal Steff. “Het typeert hem als mens en daarom hebben we hem hier zo graag. Ik dacht nog Steff concentreer u toch op uw koers, maar hij weet die kleine dingen te waarderen.”
De Vuelta eindigde zondag maar het duurde nog tot dinsdagavond voor de renner weer thuis kwam. Daar stond een heus ontvangcomité op hem te wachten. Buren, familie en vrienden hadden ook een spandoek gemaakt. “Zo’n ontvangst is altijd plezant”, weet Steff. De supporters onderstrepen dat een elfde plaats in de eindrangschikking van een grote ronde echt wel een topprestatie is die misschien niet de verdiende aandacht heeft gekregen.
“Ach, heel veel media aandacht brengt ook veel druk met zich mee”, relativeert de renner. Een tweede bezoek aan de frituur is wellicht niet voor meteen want Steff komt straks nog aan de start in Lombardije.
Dit is echt peak Vlaamse wielerjournalistiek.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man Bijt Hond vraagt zich af: Wat bestelt u in de frituur?
(Friet speciaal met ketchup is overigens geen friet speciaal)
Jij kunt dan weer een eitje bakken op de straat.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef DeeBee het volgende:
Krijg wel zin in gefrituurde meuk zo.
Bicky burger
Ach, Bosz.quote:
Morgen slechts 45° met 75% luchtvochtigheid, het is alweer bijna winter.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij kunt dan weer een eitje bakken op de straat.
Als het hetzelfde is als in Nederland zal dat liggen aan het feit dat ze er een kilo zout overheen strooien.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Morgen slechts 45° met 75% luchtvochtigheid, het is alweer bijna winter.
Five Guys doen hier nog de beste frieten denk, van alle fastfoodketens.
MSGodquote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het hetzelfde is als in Nederland zal dat liggen aan het feit dat ze er een kilo zout overheen strooien.
Ik vind het ook knap dat Wim meteen ziet is dat het Ketchup is, en geen Curry op die frieten. Wim heeft een geoefend oog.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wim die weer een obscuur artikel opduikt. Een mooie rubriek
Van die authentieke tegels op de achtergrond, ziet er goed uit.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man Bijt Hond vraagt zich af: Wat bestelt u in de frituur?
(Friet speciaal met ketchup is overigens geen friet speciaal)
ChatGPTquote:Op woensdag 20 september 2023 21:44 schreef DeLuna het volgende:
Er wordt gewoon iemand betaald om dat te schrijven hè
Iwan Spekenbrink?quote:Op donderdag 21 september 2023 11:28 schreef OProg het volgende:
[ twitter ]
Weten jullie welke leiders ook altijd dergelijke cijfers kunnen en konden laten zien?
Dit kan toch niet (deel 363).quote:Op donderdag 21 september 2023 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Goed draadje. Kerrolain kan er echt geen kloten van.
En die motie werd gesteund door Omzicht, de zo financiële degelijke manquote:Op donderdag 21 september 2023 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
BBB +7quote:Op donderdag 21 september 2023 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
@Slobeendquote:Op donderdag 21 september 2023 19:28 schreef Szura het volgende:
[..]
En die motie werd gesteund door Omzicht, de zo financiële degelijke man
Dat kan inderdaad niet. Het demasque van Kerrolain.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:28 schreef Szura het volgende:
[..]
En die motie werd gesteund door Omzicht, de zo financiële degelijke man
Helaas komt het hier wel op neer.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:47 schreef Steven184 het volgende:
Jullie snappen gewoon niet wat de gemiddelde kiezer wilt.
Geen gezeik, iedereen rijk?quote:Op donderdag 21 september 2023 19:47 schreef Steven184 het volgende:
Jullie snappen gewoon niet wat de gemiddelde kiezer wilt.
Ow jazeker!quote:Op donderdag 21 september 2023 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kan Ajax hier zo nog overeen?
100%.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Uitdaging van de dag: plaats een post zonder hyperbool.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:49 schreef Pistolero het volgende:
Ik ga erg genieten van de to-ta-le implosie van het Nederlandse voetbal in Europa dit seizoen.
Coëfficiëntenpolonaise aids
Maar ik houd me juist altijd nog in bij al mijn posts hier op FOK.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uitdaging van de dag: plaats een post zonder hyperbool.
Best zorgwekkend als dit de waarheid is.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ik houd me juist altijd nog in bij al mijn posts hier op FOK.
Je moest eens weten.
Of hij is CEO bij een Amerikaanse toko.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best zorgwekkend als dit de waarheid is.
Dit is vooralsnog wel een aardige anti-jinx!quote:Op donderdag 21 september 2023 20:49 schreef Pistolero het volgende:
Ik ga erg genieten van de to-ta-le implosie van het Nederlandse voetbal in Europa dit seizoen.
Coëfficiëntenpolonaise aids
Ze doen ernstig hun best.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zie Johan.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze doen ernstig hun best.
Nou ja..quote:Op donderdag 21 september 2023 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit is vooralsnog wel een aardige anti-jinx!
Ik spot een hyperbool.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja..
Dit was echt 45 minuten comedy capers van beide kanten. Geen idee waar ik naar heb zitten kijken, maar voetbal was het in ieder geval niet.
Er zit geen enkele organisatie in.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze doen ernstig hun best.
Dat was weer smullen gisteren.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:16 schreef Szura het volgende:
Dan te bedenken dat ze ook Bosz hadden kunnen hebben
Dat zag iedereen toch al van mijlenver aankomen?quote:Op donderdag 21 september 2023 23:46 schreef Szura het volgende:
Lientje samen met peroxide-Geert flink los op het wachtgeld van Timmermans, nu moet haar premierkandidaat ik bedoel nummer twee Keijzer bij Humberto toegeven dat ook zij campagne voert terwijl ze wachtgeld krijgt
Kerrolain
Wappie Monaquote:Op donderdag 21 september 2023 23:46 schreef Szura het volgende:
Lientje samen met peroxide-Geert flink los op het wachtgeld van Timmermans, nu moet haar premierkandidaat ik bedoel nummer twee Keijzer bij Humberto toegeven dat ook zij campagne voert terwijl ze wachtgeld krijgt
Kerrolain
GENOTquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Rellende_Rotscholier Toen ik vannacht in de trein naar huis zat, werd er zowaar in mijn wagon Ricky - Genot gedraaid.
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1704983615115784576
Niet eens de trein naar Liwwaddenquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Rellende_Rotscholier Toen ik vannacht in de trein naar huis zat, werd er zowaar in mijn wagon Ricky - Genot gedraaid.
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1704983615115784576
Je kan in het Feyenoordtopic precies terug vinden hoe ik voorafgaand en tijdens de wedstrijd over Feyenoord denk.quote:Op zondag 24 september 2023 15:10 schreef Szura het volgende:
@:pistolero zal het wel weer kut vinden van Feyenoord
Het is tegen de nr. 13 van de Eredivisie.quote:Op zondag 24 september 2023 15:10 schreef Szura het volgende:
@:pistolero zal het wel weer kut vinden van Feyenoord
In dat gesticht kom ik nietquote:Op zondag 24 september 2023 15:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je kan in het Feyenoordtopic precies terug vinden hoe ik voorafgaand en tijdens de wedstrijd over Feyenoord denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: |