Duitserse dealtjesquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:59 schreef OProg het volgende:
Zijn dit nu zaken die onder de noemer ‘Duistere dealtjes’ vallen?
Andy > Pierrequote:Op dinsdag 19 september 2023 19:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Al dat gezeik met Van Hooijdonk over Steijn en dan blijkt nu juist Mislinat wel aantoonbaar de fout in te gaan![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:57 schreef DeeBee het volgende:
Precies dezelfde user die overal zomaar in gelooft. Stukje propaganda.
Zoals al meerdere malen aangekaart hier is Omtzigt z'n stemgedrag extreemrechts, maar weet hij met een boekje en wat praatjes de schijn mooi op te houden. Ook veinst hij klaar te zijn met politiek en aandacht, maar is dan wel constant mediageil. Een beetje zoals boerenburnoutbaas Lientje. Dat maakt hem vrij ongeloofwaardig.
Jullie vergeten nog:quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Achter de betaalmuur, maar goed: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ter-omtzigt-a4172206
Qua stemgedrag lijkt hij het meest op de SGP en BBB.
Één daarvan is een groep extreemrechtse christenfundamentalisten die de hele democratie willen slopen(voor zover dat nog niet gebeurd is in Nederland).
En de ander is de extreemrechtse populistische lobbytak van de Agro-industrie die ook nog eens doodleuk terroristen sponsort.
Ach.
Is er al een verkiezingsprogramma dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:58 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een artikel/analyse waarom Omtzigt kut is? Los van die in het NRC van @:Pistolero . Een vriend wil daarop stemmen en dat moet uiteraard tegen worden gehouden.
Vanaf 2:48.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is er al een verkiezingsprogramma dan?
Want volgens mij kan je nog net zo goed hard maken dat Omtzigt kindoffers wil brengen op de Vaalserberg als dat hij iets wil doen aan toeslag X of Y.
https://partijnieuwsociaalcontract.nl/standpunten
Pagina niet gevonden
Mensen die nu op Omtzigt zeggen te stemmen dienen tegen zichzelf in bescherming genomen te worden voordat ze zich bij een cult aansluiten.
Kortom, een ideale minister-president voor een zakenkabinet om eindelijk een einde te maken aan het partijkartel....quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
[..]
Jullie vergeten nog:
- De nepgetuige van MH17
- Boekje van Niemoller in ontvangst nemen
- Demmink/misbruik oppompen
- Sywierd coronahandeltje aandragen
- Aan de basis staan van de fraudejacht
TRAP ER NIET IN
Krankzinnig toch.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vanaf 2:48.
Dat kan toch niet joh.
In het conceptverkiezingsprogramma van de VVD staat overigens wel dat het minimumloon moet worden verhoogd.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:09 schreef DeeBee het volgende:
HARDWERKENDE NEDERLANDER retoriek, maar niet het minimumloon willen verhogen
VVDED
Sophie Hermans, de leegheid in zo'n leven schokt mij
Al besprokenquote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De VVD maakt zich zorgen om werkenden met een krappe beurs.
Minimumloon omhoog en buitenlanders zijn stom. SP een VVD kunnen bijna samen regeren.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:14 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
In het conceptverkiezingsprogramma van de VVD staat overigens wel dat het minimumloon moet worden verhoogd.
Het is dan ook luistermuziekquote:Op woensdag 20 september 2023 13:19 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie dat The National volgende week in de Ziggo Dome komt en dat er nog kaarten zijn. Het is een retorische graag,maar moet ik kaarten hiervoor kopen @:Rellende_Rotscholier ?
Edit: Oh,zijn beperkt zicht kaarten
Deze jongen is in ieder geval aanwezig.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:19 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie dat The National volgende week in de Ziggo Dome komt en dat er nog kaarten zijn. Het is een retorische graag,maar moet ik kaarten hiervoor kopen @:Rellende_Rotscholier ?
Edit: Oh,zijn beperkt zicht kaarten
Het houdt je van de straat, veel plezier!quote:Op woensdag 20 september 2023 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze jongen is in ieder geval aanwezig.
Sporcle al uitgespeeld?quote:Op woensdag 20 september 2023 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het houdt je van de straat, veel plezier!
Is er nog iemand die een nieuwe hobby voor mij heeft nu het wielerseizoen bijna voorbij is? Ik heb elke dag nu tijd over nu ik niet meer de Vuelta (slecht) hoef te voorspellen bij cyclingmaster en Pick m.
Heroïne schijnt leuk en time-consuming te zijnquote:Op woensdag 20 september 2023 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er nog iemand die een nieuwe hobby voor mij heeft nu het wielerseizoen bijna voorbij is? Ik heb elke dag nu tijd over nu ik niet meer de Vuelta (slecht) hoef te voorspellen bij cyclingmaster en Pick m.
Cursus paragliden, je verdiepen in vulkanen en er 1 bezoeken na een uitbarsting,moestuin beginnen.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Steff Cras van de Vuelta naar frituur Maggy: “Van deze frieten heb je nooit maagpijn”
Toen wielrenner Steff Cras een poos geleden de vraag kreeg welk pleziertje hij zichzelf gunt na een moeilijke of lange wedstrijd was zijn antwoord duidelijk. “Een frietje gaan steken in mijn favoriete frituur. En dat is frituur Maggy in Noorderwijk (Herentals).” De Ronde van Spanje, waar Steff met een elfde plaats schitterend presteerde, mag geklasseerd worden onder de noemer lange wedstrijd. En dus werd er gisteravond door Maggy uitgekeken naar de doortocht van Steff Cras.
Een goede frituuruitbaaster moet haar klanten kennen. Onze eerste vraag is dan ook wat Steff straks zal gaan bestellen. Maggy de Proost denkt even na. “Ik ga voor een friet speciaal met daarnaast nog een Bicky Burger.” Wat later stappen Stef en zijn vrouw Elien de frituur binnen. Dat wil zeggen de keuken naast de frituur. Maggy heeft geen specifieke eetruimte in haar zaak maar familie en goede vrienden mogen hun frietje opeten in het private gedeelte.
De spanning stijgt als het tijd is om te bestellen. “Een friet speciaal en een Bicky Burger.” Maggy scoort een tien op tien. “De vingers van één hand volstaan om te tellen hoeveel keer ik op één jaar frieten van de frituur eet”, verklapt Steff. “Maar is het er van komt, stap ik graag bij Maggy binnen. De frieten die hier worden gebakken, komen van verse aardappelen. Dat verschil proef je. Ik heb ook nog nooit maagpijn gehad van de frieten van Maggy.”
Steff die geboren en getogen is in Voortkapel (Westerlo) woont al zo’n drie jaar in Noorderwijk, tegenover de frituur Maggy. De uitbaters van de frituur en de ouders van Elien zijn al generaties lang vrienden. En dat is af en toe handig. “Tijdens de Vuelta kreeg ik een telefoontje van Elien die ook in Spanje was”, vertelt Maggy. “Ze was verwittigd dat er in hun appartement een soort alarm weerklonk. Of ik eens wilde gaan kijken want ik heb een sleutel.”
“Het bleek te gaan om het batterijtje van een rookdetector dat bijna leeg was en dat daarom een signaal gaf”, weet Steff. “Maggy heeft het euvel opgelost. ’s Avonds heb ik haar een berichtje gestuurd om ze te bedanken.” Volgens Maggy is dat helemaal Steff. “Het typeert hem als mens en daarom hebben we hem hier zo graag. Ik dacht nog Steff concentreer u toch op uw koers, maar hij weet die kleine dingen te waarderen.”
De Vuelta eindigde zondag maar het duurde nog tot dinsdagavond voor de renner weer thuis kwam. Daar stond een heus ontvangcomité op hem te wachten. Buren, familie en vrienden hadden ook een spandoek gemaakt. “Zo’n ontvangst is altijd plezant”, weet Steff. De supporters onderstrepen dat een elfde plaats in de eindrangschikking van een grote ronde echt wel een topprestatie is die misschien niet de verdiende aandacht heeft gekregen.
“Ach, heel veel media aandacht brengt ook veel druk met zich mee”, relativeert de renner. Een tweede bezoek aan de frituur is wellicht niet voor meteen want Steff komt straks nog aan de start in Lombardije.
Dit is echt peak Vlaamse wielerjournalistiek.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man Bijt Hond vraagt zich af: Wat bestelt u in de frituur?
(Friet speciaal met ketchup is overigens geen friet speciaal)
Jij kunt dan weer een eitje bakken op de straat.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef DeeBee het volgende:
Krijg wel zin in gefrituurde meuk zo.
Bicky burger
Ach, Bosz.quote:
Morgen slechts 45° met 75% luchtvochtigheid, het is alweer bijna winter.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij kunt dan weer een eitje bakken op de straat.
Als het hetzelfde is als in Nederland zal dat liggen aan het feit dat ze er een kilo zout overheen strooien.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Morgen slechts 45° met 75% luchtvochtigheid, het is alweer bijna winter.
Five Guys doen hier nog de beste frieten denk, van alle fastfoodketens.
MSGodquote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het hetzelfde is als in Nederland zal dat liggen aan het feit dat ze er een kilo zout overheen strooien.
Ik vind het ook knap dat Wim meteen ziet is dat het Ketchup is, en geen Curry op die frieten. Wim heeft een geoefend oog.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wim die weer een obscuur artikel opduikt. Een mooie rubriek
Van die authentieke tegels op de achtergrond, ziet er goed uit.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man Bijt Hond vraagt zich af: Wat bestelt u in de frituur?
(Friet speciaal met ketchup is overigens geen friet speciaal)
ChatGPTquote:Op woensdag 20 september 2023 21:44 schreef DeLuna het volgende:
Er wordt gewoon iemand betaald om dat te schrijven hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |