Memphis feliciteert zijn inspiratiebron met breken van recordquote:Op zondag 10 september 2023 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Broer Van Nistelrooij-boeman zet 18 jaar later punt achter interlandloopbaan
Ook nog als titel van het artikel ook.quote:Op zondag 10 september 2023 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Broer Van Nistelrooij-boeman zet 18 jaar later punt achter interlandloopbaan
Fat Fraud!!!quote:Op zondag 10 september 2023 21:06 schreef DeeBee het volgende:
Koetje is zo'n gigantische fraud, GENOT
Ik ben ook helemaal klaar met dat eindeloze gelul over het systeem.quote:Op maandag 11 september 2023 09:40 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Jeroen Stekelenburg toch intens intens intens vermoeiend. Wat een kut vragen. Meerdere systemen spelen is veel te ingewikkeld voor schooljournalist Jeroen.
Matige generatie en kutcoach, dan krijg je dit soort toevalsvoetbalquote:Op maandag 11 september 2023 09:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal klaar met dat eindeloze gelul over het systeem.
Ik las deze post en dacht dat het over Omtzigt gingquote:Op maandag 11 september 2023 09:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal klaar met dat eindeloze gelul over het systeem.
Meteen mijn gram gehaald in het dopingtopic.quote:Op maandag 11 september 2023 18:03 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Paul Pogba en het altijd dopingvrije voetbal. Technische sport genot.
Erg benieuwd naar de smoes.
Er zijn echt een paar fantastische rubrieken te vinden als het gaat over doping op dit forum. Weer gelachen.quote:Op maandag 11 september 2023 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meteen mijn gram gehaald in het dopingtopic.
@trein2000 is de duif die het schaakbord onderschijt en wegrent alsof hij gewonnen heeft.quote:Op maandag 11 september 2023 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meteen mijn gram gehaald in het dopingtopic.
Dit vind ik zeer treffend omschreven.quote:Op maandag 11 september 2023 18:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Trein2000 is de duif die het schaakbord onderschijt en wegrent alsof hij gewonnen heeft.
Je zou zeggen dat bepaalde domme sportschooltypes dan wel tegen de lamp zouden moeten lopen. Ik denk dat we er wel een paar zouden kunnen bedenken.quote:Op maandag 11 september 2023 18:50 schreef Felagund het volgende:
De controles (of eigenlijk het gebrek eraan) in het voetbal zijn zo lachwekkend dat je wel heel dom moet zijn om positief te testen.
Op de radio kwamen ze onder andere tot de conclusie dat dit bijna onvermijdelijk is zolang oprichters van partijen nog (op de achtergrond) actief zijn en verandering daarmee tot conflict leidt.quote:Op maandag 11 september 2023 21:58 schreef hhh38 het volgende:
Waarom hebben kleine partijen altijd zo'n neiging tot zelfdestructie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |