abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210558037
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Is hij gearresteerd voor omkoping, of gewoon omdat hij de verkeerde mensen omgekocht had, of erdoor omgekocht werd?

Het is algemeen bekend dat vrijwel iedereen in de top van het Ministerie van Defensie en de legerkrachten een enorme persoonlijke welvaart kan bereiken door leger-eigendommen te verkopen of betalingen te accepteren
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_210558058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 13:20 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Is hij gearresteerd voor omkoping, of gewoon omdat hij de verkeerde mensen omgekocht had, of erdoor omgekocht werd?

Het is algemeen bekend dat vrijwel iedereen in de top van het Ministerie van Defensie en de legerkrachten een enorme persoonlijke welvaart kan bereiken door leger-eigendommen te verkopen of betalingen te accepteren
Misschien wel gewoon omdat er teveel drones neerkomen in Rusland en men hem dan aanklaagt voor iets waar men anders niet over had gezeurd.
  donderdag 7 september 2023 @ 13:28:46 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210558106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 12:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Moet jij daar niet tegen zijn met je pvdd logotje?
We zijn nu betrokken bij een oorlog dus ik zie het probleem niet?

Wat PvdD nu zegt is heel wat anders dan bijvoorbeeld:
PvdA en GL trappen op de rem bij wapenleveringen aan Oekrane
en
SP: GEEN WAPENS MAAR DIPLOMATIE NAAR OEKRANE

quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 12:42 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
De Partij voor de Dieren veroordeelt de inval van Rusland in Oekrane sterk. We zijn solidair met de Oekraense bevolking en staan pal voor hun soevereiniteit en zelfbeschikkingsrecht.

Het is van belang om als EU-lidstaten Oekraense bevolking steun te blijven bieden zodat zij zichzelf kan verdedigen en daarbij ook gezamenlijk met andere landen op te trekken.
Zie hier de reden waarom ik bij geen andere linkse partij dan de PvdD terecht kan. Vooral dikgedrukt
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210558183
quote:
84s.gif Op donderdag 7 september 2023 13:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
We zijn nu betrokken bij een oorlog dus ik zie het probleem niet?

Wat PvdD nu zegt is heel wat anders dan bijvoorbeeld:
PvdA en GL trappen op de rem bij wapenleveringen aan Oekrane
en
SP: GEEN WAPENS MAAR DIPLOMATIE NAAR OEKRANE
[..]
Zie hier de reden waarom ik bij geen andere linkse partij dan de PvdD terecht kan. Vooral dikgedrukt
Officieel zijn we niet betrokken bij de oorlog. We steunen Oekraine met wapens en humanitair.
pi_210558267
Oekrane verscheept nu graan via Kroati
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-71883869

Oekrane is gestart met het exporteren van graan via Kroatische zeehavens. De belangrijkste exportroute van Oekrane loopt via de eigen havens aan de Zwarte Zee, maar Kyiv moest op zoek naar alternatieve routes sinds Rusland half juli besloot om te stoppen met de graandeal die de export ondanks de oorlog mogelijk maakte.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210558436
Europa doet het tegenwoordig veel beter dan het afgelopen jaar ^O^
twitter
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210558726
Hopelijk zat ie vol met lancets
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210558928
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
[..]

30 miljoen roebel, da's vandaag de dag toch al gauw bijna 300 euro. Hebben of niet! _O_ :+
pi_210558963
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 15:07 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
30 miljoen roebel, da's toch al gauw bijna 300 euro. Hebben of niet! _O_ :+
Maak daar maar 3 ton van :P
Decimalen altijd lastig.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210559128
twitter
  donderdag 7 september 2023 @ 15:32:20 #37
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210559161
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 15:29 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Die Gepards zijn uitstekend tegen drones.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 7 september 2023 @ 16:16:19 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210559514
quote:
[ twitter ]
Sow!!! Netjes _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210559518
twitter

pi_210559558
twitter
  donderdag 7 september 2023 @ 16:26:17 #41
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210559590
https://www.reddit.com/r/(...)cal_withdrawal_from/
After Robotyne there's one last defensive line that the Russians spent the winter building up and laying mines for. Once that is breached they can push through straight to Melitopol and sever the land bridge. If that happens they'll be within 100 miles of the Kerch Strait Bridge across the Sea of Azov and have blocked off the only other path of retreat from the Kherson Oblast and Crimea.

With no resupply coming their way, no fast way to evacuate and no mine field or tank trenches keeping the western tanks at bay they will crumble and likely have to flee and leave even more equipment behind. It could very well mark the moment the war becomes truly unwinnable for them.
pi_210559606
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 16:26 schreef slashdotter3 het volgende:
After Robotyne there's one last defensive line that the Russians spent the winter building up and laying mines for. Once that is breached they can push through straight to Melitopol and sever the land bridge. If that happens they'll be within 100 miles of the Kerch Strait Bridge across the Sea of Azov and have blocked off the only other path of retreat from the Kherson Oblast and Crimea.

With no resupply coming their way, no fast way to evacuate and no mine field or tank trenches keeping the western tanks at bay they will crumble and likely have to flee and leave even more equipment behind. It could very well mark the moment the war becomes truly unwinnable for them.
Zegt een random reddit user?
  donderdag 7 september 2023 @ 16:29:09 #43
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210559640
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 16:29 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Random user idd maar vind het wel een interessante opinie
Lijkt me ten eerste iets wat hij niet kan weten, over die verdedigingslinies en de rest is captain obvious of wishful thinking.
pi_210559706
Vanwege de topictitel past dit filmpje er wel in.
pi_210559742
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 16:26 schreef slashdotter3 het volgende:

No shit sherlock
pi_210559770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 16:30 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Lijkt me ten eerste iets wat hij niet kan weten, over die verdedigingslinies
Iemand die het wel kan weten zal zijn waffel moeten houden. Maar volg het nieuws en bekijk de kaarten en je komt tot dezelfde conclusie.
  donderdag 7 september 2023 @ 16:52:17 #48
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210559777
quote:
[ twitter ]
Naar mijn bescheiden mening kon je instellen wanneer de granaten moesten ontploffen (vlak voor het doel) en nu zie ik (weer) dat de granaten km's voorbij het doel ontploffen, tenzij ze het doel direct raken.

Ik mag gecorrigeerd worden als ik het mis heb.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 7 september 2023 @ 16:53:54 #49
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210559785
quote:
Echt waar, het politieke onbenul. }:|
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 7 september 2023 @ 16:56:53 #50
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210559806
quote:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen ze nu echt laten links liggen. Ik wel iig maar moet nog wel even goed uitzoeken welke andere merken ze voeren...

Zelfs mijn clubje doet geen zaken met Russen.
The name is Putler, Vladimir Putler
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')