Klinkt goedquote:Op woensdag 27 september 2023 07:23 schreef kwiwi het volgende:
Zullen we voor Oktober als thema "Herfst (incl. Halloween)" doen?
Halloween speciaal voor @:Elvi
Prima wmbquote:Op woensdag 27 september 2023 07:23 schreef kwiwi het volgende:
Zullen we voor Oktober als thema "Herfst (incl. Halloween)" doen?
Halloween speciaal voor @:Elvi
SPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 28 september 2023 15:55 schreef essnhills het volgende:
Project 2 ook klaar
Als ik goed heb geteld zijn het 170 spijkertjes
[ afbeelding ][ afbeelding ]Superleuk!SPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Project 2 ook klaar
[ afbeelding ][ afbeelding ]Wat een superleuk idee en ook heel tof eindresultaatSPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Egels
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n witte homp heeft kleur.Even een foto op m'n hand om de schaal een beetje aan te geven.
![]()
[ afbeelding ]
Project 2 ook klaar
[ afbeelding ][ afbeelding ]Jaaaaaa.SPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Aww. Hij kijkt een beetje verdrietig.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n witte homp heeft kleur.Even een foto op m'n hand om de schaal een beetje aan te geven.
![]()
[ afbeelding ]
Komt omdat 'ie geen vijvertje heeft.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww. Hij kijkt een beetje verdrietig.
Wordt dat je herfstproject komende maand?quote:Op donderdag 28 september 2023 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt omdat 'ie geen vijvertje heeft.
Hij krijgt uiteindelijk een plekje in m'n miniatuurkas.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wordt dat je herfstproject komende maand?
Wow die is klein, wat een werk! Wel schattigquote:Op donderdag 28 september 2023 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Project 2 ook klaar
[ afbeelding ][ afbeelding ]Wauw wat mooiSPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dit klopt.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:55 schreef essnhills het volgende:
Stiekem zat ik al te wachten op dat jij het na zou tellenquote:
Ik twijfel nog of dat een goed ding is.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem zat ik al te wachten op dat jij het na zou tellen![]()
Herfst incl. Halloween.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben we al een thema voor oktober?
quote:Op woensdag 6 september 2023 15:59 schreef essnhills het volgende:
De 'stekels' zijn ook klaar. Lijkt zo naast het egeltje wel wat groot
Meest verschrikkelijke garen ooit. Maargoed, ik had het nog liggen
Ennnn nu ook erop vastgenaaid
Superzacht
quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is niet helemaal 100 % knutselen wat mij betreft. Maar ik bouw graag met bouwsteentjes uit China. Toevallig had ik al wat dieren in bestelling of thuis liggen.
Vandaag deze af gebouwd
En ik heb nog een vogel liggen, maar ik ga ook gewoon tekenen of schilderen.
Maar wilde dit (na een licht verzoek) toch hier delen
quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:39 schreef dividivi het volgende:
Wat een leuke dingen komen hier voorbij!
Zelf ben ik niet zo fröbelig, maar dit topic bracht me wel op een idee. Ik heb nog een doos vol met allerlei garens liggen en ga hier een deken mee haken. Elke maand een lapje met het thema van de maand en deze dan later aan elkaar zetten.
De 1e maand heb ik gemist, dus die moet ik nog 'even' inhalen.
Deze maand is het dit geworden
quote:Op zondag 24 september 2023 12:57 schreef kwiwi het volgende:
Egelhuisje is een soort van klaar denk ik![]()
Had eerst een frame van draad gemaakt en daar takjes doorheen geweefd. Daarna begonnen met takjes met blaadjes eraan er tussen te proppen:
Nu ziet het er een beetje wild uit, maar ok(bovenaanzicht):
En dit is het vooraanzicht vanaf de ingang![]()
Nu moet ik nog even een goede plek vinden in de tuin, en dan een kuil graven en er een laag kiezeltjes in strooien, want ik las dat egels dat fijn vinden. O ja en moet ook het wegwijzertje nog afmaken. Dus ja, wordt gevolgd
quote:Op zondag 24 september 2023 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er komt misschien nog meer, heb wel al iets in de maak, maar ben daar nog niet tevreden over...
quote:Op maandag 25 september 2023 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
Giraffe is ook klaar, mooi op tijd.
Project 2 ook klaar
Als ik goed heb geteld zijn het 170 spijkertjes![]()
Hoop dat ik niemand overgeslagen heb!quote:Op donderdag 28 september 2023 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |