Aww.quote:Op maandag 4 september 2023 17:44 schreef essnhills het volgende:
Bohhh kiek dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog zijn 'jasje' maken
Heb nu helemaal zin om m'n egelhuis te makenquote:Op maandag 4 september 2023 17:44 schreef essnhills het volgende:
Bohhh kiek dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk! Ben benieuwd naar de stekels.quote:Op maandag 4 september 2023 17:44 schreef essnhills het volgende:
Bohhh kiek dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn plan was ook eerst een egelhuis maar dan timmeren.quote:Op maandag 4 september 2023 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nu helemaal zin om m'n egelhuis te makenEven kijken of ik morgen tijd heb om takjes te gaan verzamelen in het bos.
Wat leuk, dat gaat heel tof worden denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:57 schreef kwiwi het volgende:
Net tijdens de lunch het frame voor het egelhuisje geknutseldHier wil ik dan takjes doorheen vlechten zeg maar. En dan blaadjes, dennenboomtakjes en mos e.d. ertussen proppen.
Moet wel nog even al die scherpje uiteindes van de draad fixen, voordat Olli zich eraan bezeerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk of je ergens wilgen ziet, en dan verse takjes knippen, die vlechten lekker.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Net een zak takjes uit het bos gehaald en begonnen met vlechten. Dat gaat nog een hele klus worden zie ik nu
Mja wil liever geen takjes afknippen, want in principe is het niet de bedoeling dat je iets uit de natuur meeneemt hier. Maar takjes die al op de grond liggen omdat ze afgebroken zijn mag wel. Zijn alleen niet zo heel handig om te vlechten. Maar ja ik maak er wel wat vanquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk of je ergens wilgen ziet, en dan verse takjes knippen, die vlechten lekker.
Heb je een stoomreiniger oid? Als je hout stoomt is het een stuk buigzamer zolang het warm is.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja wil liever geen takjes afknippen, want in principe is het niet de bedoeling dat je iets uit de natuur meeneemt hier. Maar takjes die al op de grond liggen omdat ze afgebroken zijn mag wel. Zijn alleen niet zo heel handig om te vlechten. Maar ja ik maak er wel wat van
O ja die heb ikquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je een stoomreiniger oid? Als je hout stoomt is het een stuk buigzamer zolang het warm is.
Anders even kijken bij een buur ofzo of die wat in de tuin heeft staan en vragen of je wat mag knippen. Maar zouden ze er in de praktijk echt moeilijk over doen als je wat knipt?quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja wil liever geen takjes afknippen, want in principe is het niet de bedoeling dat je iets uit de natuur meeneemt hier. Maar takjes die al op de grond liggen omdat ze afgebroken zijn mag wel. Zijn alleen niet zo heel handig om te vlechten. Maar ja ik maak er wel wat van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennnn nu ook erop vastgenaaid
Superzacht
Dus, huisje al klaar @kwiwi ?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 6 september 2023 15:59 schreef essnhills het volgende:
De 'stekels' zijn ook klaar. Lijkt zo naast het egeltje wel wat groot
[ afbeelding ]
Meest verschrikkelijke garen ooit. Maargoed, ik had het nog liggenLangharig tuig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennnn nu ook erop vastgenaaid
Superzacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus, huisje al klaar @:kwiwi ?![]()
🐙
En ik heb nog wel een beetje zijn kuif bijgekniptquote:
[ afbeelding ]
Meest verschrikkelijke garen ooit. Maargoed, ik had het nog liggenBen nog wel even bezig vrees ik. Kan ie zo lang bij jou in huis wonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennnn nu ook erop vastgenaaid
Superzacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nou vooruitquote:Op woensdag 6 september 2023 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben nog wel even bezig vrees ik. Kan ie zo lang bij jou in huis wonen?
Punk egelquote:Op woensdag 6 september 2023 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou vooruit
Ik heb een tijdelijk onderkomen voor hem gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meest verschrikkelijke garen ooit. Maargoed, ik had het nog liggenWat een blije egel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennnn nu ook erop vastgenaaid
Superzacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig maar ik krijg meer een ongemakkelijk gevoel van de harige blauwe wol dan van de stekels.
Het is ook een ramp om mee te werkenquote:Op woensdag 6 september 2023 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een blije egel.
Grappig maar ik krijg meer een ongemakkelijk gevoel van de harige blauwe wol dan van de stekels.
Och jezus wat een werkquote:Op woensdag 6 september 2023 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook een ramp om mee te werken
Je moet zoeken naar je steken en zonder steekmarkeerders heb je geen idee waar je moet meerderen. En dan heb je dat klaar en dan zit de helft van de 'stekels' aan de verkeerde kant en moet je die met een fijne haaknaald allemaal naar de andere kant halen zodat het nog een beetje volume heeft
Het is wel superzacht
Klinkt ingewikkeld en zo niet mijn ding.quote:Op woensdag 6 september 2023 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook een ramp om mee te werken
Je moet zoeken naar je steken en zonder steekmarkeerders heb je geen idee waar je moet meerderen. En dan heb je dat klaar en dan zit de helft van de 'stekels' aan de verkeerde kant en moet je die met een fijne haaknaald allemaal naar de andere kant halen zodat het nog een beetje volume heeft
Het is wel superzacht
Ja het is gelukkig maar een heel klein stukjequote:Op woensdag 6 september 2023 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Och jezus wat een werkZiet er erg zacht uit ja. Ik zou er de hele tijd met m'n vingers doorheen gaan
Ik ben benieuwd wat je gaat makenquote:Op woensdag 6 september 2023 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb net een draadeind gehaald, maar toen bedacht ik me op de fiets terug dat wat ik wilde waarschijnlijk helemaal niet kon. En ik vergat het draadeind bij de supermarkt. Maar net getest en wat ik wilde kan toch, al begrijp ik niet waarom.
En ook al een stukje afgezaagd.
Ik ben de draad een beetje kwijt.quote:Op woensdag 6 september 2023 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je gaat maken
Klinkt ingewikkeld allemaalquote:Op woensdag 6 september 2023 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb net een draadeind gehaald, maar toen bedacht ik me op de fiets terug dat wat ik wilde waarschijnlijk helemaal niet kon. En ik vergat het draadeind bij de supermarkt. Maar net getest en wat ik wilde kan toch, al begrijp ik niet waarom.
En ook al een stukje afgezaagd.
[ afbeelding ]
Meest verschrikkelijke garen ooit. Maargoed, ik had het nog liggenWat een mooikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennnn nu ook erop vastgenaaid
Superzacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus, huisje al klaar @:kwiwi ?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |