Alleen in een spoiler zie je maar de helft van de foto zag ik, daarom had ik het zelf uit de spoiler gehaaldquote:Op vrijdag 1 september 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan ze in de OP onder een spoiler zetten zodat ze altijd terug te zien zijn?
Dat kan je dan van iedere maand doen?
Ik vind ze echt supertofquote:Op vrijdag 1 september 2023 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
Oh en de foto's zijn niet scherp zie ik nu.
Jammer maar post je hem nog wel als hij af is? Was ook wel heel veel werk volgens mij.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:29 schreef Tuindier het volgende:
Ik kreeg mijn borduurwerk niet af, omdat 1 steek niet goed lukte, ik daardoor (?) hard op de naald moest duwen, vervolgens een blaar op mijn duim had en het dus even aan de kant heb gegooid. Volgende keer beter.
Wel nog posten als ie af is hoorquote:Op vrijdag 1 september 2023 10:29 schreef Tuindier het volgende:
Ik kreeg mijn borduurwerk niet af, omdat 1 steek niet goed lukte, ik daardoor (?) hard op de naald moest duwen, vervolgens een blaar op mijn duim had en het dus even aan de kant heb gegooid. Volgende keer beter.
Yesss. Leuk geworden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
Een beetje te laat maar beter laat dan niet, hier mijn drie bloempotten van kranten.
Die ene waar ik eerder niet tevreden was over de afwerking is de kleine en die heeft nu een rand. De ronde strandbal pot vond ik net iets mooier en rustiger zonder lak, omdat de kleuren nu wat harder zijn geworden maar nog steeds blij mee, al is hij nu dus wat hysterisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt heel leukquote:Op vrijdag 1 september 2023 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
Een beetje te laat maar beter laat dan niet, hier mijn drie bloempotten van kranten.
Die ene waar ik eerder niet tevreden was over de afwerking is de kleine en die heeft nu een rand. De ronde strandbal pot vond ik net iets mooier en rustiger zonder lak, omdat de kleuren nu wat harder zijn geworden maar nog steeds blij mee, al is hij nu dus wat hysterisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel gewoon posten hoor als het af is. Of een update met hoe ver je nu bentquote:Op vrijdag 1 september 2023 10:29 schreef Tuindier het volgende:
Hoe heb je uiteindelijk die strandbal nog gesneden Liesje?quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!!!! Vooral die strandbalquote:Op vrijdag 1 september 2023 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch met het te grote bord.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe heb je uiteindelijk die strandbal nog gesneden Liesje?
Ah, yes. Ik vroeg het me al af want het ziet er wel gewoon netjes recht uit.quote:Op zaterdag 2 september 2023 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toch met het te grote bord.En met heel veel moed. Het was gewoon maar gokken of het gat een beetje recht tegenover de bodem wat. Afgetekend eerst en daarna tot iets erboven inknippen en omvouwen. Helaas was ik toch net iets te ver qua knippen en was de ring bovenin iets kleiner. Dus nu zit er er ergens aan de rand een kleine deuk.
quote:Pas achteraf besefte ik me dat ik dit papier geweldig vond. En bij de laatste laag ontdekte ik zulke leuke details want ik had gewoon blind geknipt en geplakt..
Er was een vlindervleugel en een complete specht. Ik was er echt een beetje verliefd op.
Maar hij is wel leuk geworden, en nu gaat hij langer mee.quote:Maar goed, dieren. Ik heb een beetje een vaag idee met een giraffe. Nog geen idee of ik het met karton of hout ga maken, ik houd meer van karton maar hout is misschien beter.
[ afbeelding ]
Dat je zoiets dan opeens tegenkomt op je werk. Maar die is dus nu niet zo mooi meer.
quote:Op zondag 3 september 2023 16:50 schreef liesje1979 het volgende:
Zou je een verzinkt draadeind kunnen zagen met een metaalzaagje?
Ah top, thanks.quote:Op zondag 3 september 2023 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]uiteinde is dan wel niet meer tegen roest beschermd. Maar is voor binnendingen niet echt een probleem.
quote:Op maandag 4 september 2023 14:05 schreef essnhills het volgende:
Even gevist in mijn garenverzameling. Denk dat ik hier wel een bewoner voor @:kwiwi 's huisje van kan maken
...een mooie steen wellicht?quote:Op maandag 4 september 2023 15:05 schreef kwiwi het volgende:
Oh of een soort wegwijzerbordje met een tekening van een egel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |