Just-in-time management in knutselhuize Liesquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie dat mijn epoxy als het goed is vandaag bij het afhaalpunt bezorgd wordt. Dus misschien ben ik toch net op tijd voor de deadline afhankelijk van hoe laat en hoe snel het droogt.
Ik hoop nu eigenlijk dat het dieren wordt, ondanks dat ik voor herfst gestemd hadquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nu voor beide populaire kandidaten iets bedacht. Even duimen dat er niet ineens een golf van stemmen voor een van de andere twee komt.
Ik moet me haasten.quote:
M'n dierenidee vind ik zelf fantastisch, dat wilde ik sowieso al gaan maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop nu eigenlijk dat het dieren wordt, ondanks dat ik voor herfst gestemd hadWant m'n dierenidee is leuker
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n dierenidee vind ik zelf fantastisch, dat wilde ik sowieso al gaan maken.
Ik kan m'n septemberidee nog ombuigen naar Aquariumbewoner en in drie kleuren verven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nu voor beide populaire kandidaten iets bedacht. Even duimen dat er niet ineens een golf van stemmen voor een van de andere twee komt.
Als het herfst wordt, maak ik er gewoon een knipoog naar "Plant" van.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:10 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog geen idee voor dieren, wel tig voor herfst
Ja maar hier kan ik feitelijk niet zo heel veel aan doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Just-in-time management in knutselhuize Lies
Nou vooruit, we keuren het goed als je nog een foto van je pot in September plaatstquote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar hier kan ik feitelijk niet zo heel veel aan doen.Ik vind een van de potten zo mooi dat ik pas heel laat bedacht dat ik hem graag met epoxy wil doen. Heel laat maar wel de 27ste besteld en het zou de 28ste dan binnen zijn. Dat hun vertraging oplopen kan ik niet helpen toch.
Leuk! Ben benieuwd. Weer een aquarel?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wilde eigenlijk morgen al een begin gaan maken...
Ik ga denk ik beginnen met een tekening met kleurpotloden. Kan altijd nog overgaan op schilderen...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd. Weer een aquarel?
Ik ga dit weekend beginnen, moet het bos in (huehue) om benodigdheden voor project 1 te vinden. Project 2 komt later in de maand hoop ikquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wilde eigenlijk morgen al een begin gaan maken...
Nee dat moet sowieso Halloween zijnquote:Op vrijdag 1 september 2023 05:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen we in Oktober gewoon alleen Herfst en Halloween in de poll
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:26 schreef JeWa100 het volgende:
Je 'plant' een pokebal
En je 'oogst'
Pikachu !!![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:51 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben toevallig net begonnen met dit borduurwerk. Past mooi in het thema!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:58 schreef Elvi het volgende:
Nou het ding is af
Het is een sleutelhanger van een monstera blad geworden![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef Elvi het volgende:
Mn gehaakte cactus in een zelfgemaakt potje
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Lekker buiten zitten 'knutselen'![]()
Alle benodigdheden bij elkaar geraapt in huis/in de tuin.
En nu heb ik een plantje voor op kantoor dat niet dood kan gaan
Had 3 kleuren groen gemaakt voor de ondergrond, maar uiteindelijk zien de 2 lichtere kleuren er hetzelfde uit, dat is een beetje jammer. Maar ach.. vind 'm op zich wel geinig geworden
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is een beetje kleurengeklieder geworden, maar ik heb iets gefabriceerd. Ik denk nog wel dat ik nog voor de deadline wat ga tekenen met normale potloden en kleurpotloden
Bij die laatste laat ik de achtergrond gewoon blanco..
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:29 schreef Viv het volgende:
[..]
En bloemen van Lego?![]()
3D hartje van mij, voor jullie!![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:48 schreef Elvi het volgende:
Per ongeluk toch in het thema: een kabelbinder gehaakt met blaadjes
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:49 schreef essnhills het volgende:
Alle onderdelen klaar
En de cactussen in elkaar gezet
Alles op de 'aarde' vastgenaaid
En op het dekseltje gelijmd en op het potje
Een speldenkussentje met naaigaren in het potje eronder
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ah kut, ik ging een van mijn potten even testen voor de plant die ik in gedachten had, nog zonder plastic erin enzo. Ik had gevlochten om een binnenpot die een maatje groter was dan die erin moest maar kennelijk mag je dus wel twee maten groter daarvoor pakken. Dus nu past mijn plantje niet.
En er schoot ook nog afwerking los. Misschien een ander plantje erin zetten als ik deze er ooit nog uitkrijg. Of bij deze de binnenpot wat bijknippen. Morgen maar even kijken maar ik baal wel.
quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
Oké, dus ik kwam terug van vakantie van de week. En zag dat m'n Dioscorea in mijn afwezigheid een slinger van bijna een meter uitgepoept had. Dat heeft wat ondersteuning nodig als het nog in m'n vensterbank moet passen.
Had eerder deze zomer al dit potje van het internet gedownload en ge3Dprint, maar daar zat geen schoteltje bij. Dus leek me wel handig om de twee te combineren. Van het weekend even wat getekend op de computer dat bij het potje paste, uitgeprint, en vandaag wat houtjes op maat gezaagd.
Thema voor September: Dieren. Go go go!!quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
Een beetje te laat maar beter laat dan niet, hier mijn drie bloempotten van kranten.
Die ene waar ik eerder niet tevreden was over de afwerking is de kleine en die heeft nu een rand. De ronde strandbal pot vond ik net iets mooier en rustiger zonder lak, omdat de kleuren nu wat harder zijn geworden maar nog steeds blij mee, al is hij nu dus wat hysterisch.
Oh en de foto's zijn niet scherp zie ik nu.
Super leuk!!quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Samenvatting van alle Augustus knutsels met het thema: Planten
[..]
Ik kan ze in de OP onder een spoiler zetten zodat ze altijd terug te zien zijn?quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Samenvatting van alle Augustus knutsels met het thema: Planten
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thema voor September: Dieren. Go go go!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |