SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is lief.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:14 schreef quirina het volgende:
Wauw wat zijn jullie hard over Thierry Baudet. Onze liefelijke lavendelsnuivende *-+#;-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Daar hebben ze nu clustermunitie voorquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kunnen ze dit soort stellingen niet carpetbommen?
Als je een kartonnen drone hebt die enorm veel stalen balletjes in de rondte knalt als ie ontploft, kan je er met een beetje geluk best veel tegen houden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is de logica erachter eigenlijk? Dat een bommetje eraf ketst? Dat de bandenbuffer een gat in het vliegtuig voorkomt? En als het in brand vliegt denken ze het snel te kunnen blussen voor de banden mee gaan doen aan de hittevorming?
[ twitter ]
Is Cliteur een beetje genuanceerd of net als Baudet gewoon >95% Poetinpijper?quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hij was ook meteen te zien bij ongehoord nederland samen met Cliteur
Die zijn het volgens mij helemaal met elkaar eens alleen is Cliteur te gehaaid om dat ronduit uit te spreken.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:06 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Is Cliteur een beetje genuanceerd of net als Baudet gewoon >95% Poetinpijper?
Welnee, je vliegt gewoon weg en laat 30 kolonels de banden van de startbaan oprapen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je een kartonnen drone hebt die enorm veel stalen balletjes in de rondte knalt als ie ontploft, kan je er met een beetje geluk best veel tegen houden.
Nadeel is wel dat je 3 dagen bezig bent de banden eraf te halen als je ff een rondje wil vliegen.
Let op, ik kan mij vergissen! Maar volgens mij wordt dit gedaan om de drones die Ukraine gebruikt in de war te brengen. De drones kiezen zelfstandig het uiteindelijke doelwit uit door gebruik te maken van computer vision. Door een voorgeprogrammeerde afbeelding van het doelwit te vergelijken met wat de ingebouwde camera's van de drone daadwerkelijk 'zien'. Die banden op de vleugels brengen de drones dus in de war. Op andere plekken doen de Russen dit door verf te gebruiken, zoals bijvoorbeeld op marine schepen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is de logica erachter eigenlijk? Dat een bommetje eraf ketst? Dat de bandenbuffer een gat in het vliegtuig voorkomt? En als het in brand vliegt denken ze het snel te kunnen blussen voor de banden mee gaan doen aan de hittevorming?
[ twitter ]
Maar dat is bij zo'n drone die zichzelf erin boort, hier bij de aanval op die vliegtuigen laatst was er toch een filmpje waarbij de drone iets dropt?quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:28 schreef Knoc het volgende:
[..]
Let op, ik kan mij vergissen! Maar volgens mij wordt dit gedaan om de drones die Ukraine gebruikt in de war te brengen. De drones kiezen zelfstandig het uiteindelijke doelwit uit door gebruik te maken van computer vision. Door een voorgeprogrammeerde afbeelding van het doelwit te vergelijken met wat de ingebouwde camera's van de drone daadwerkelijk 'zien'. Die banden op de vleugels brengen de drones dus in de war. Op andere plekken doen de Russen dit door verf te gebruiken, zoals bijvoorbeeld op marine schepen.
Als ik de Rus was met de taak het vliegtuig van vorm te laten veranderen zou ik niet voor een oplossing met veel zware banden gaan.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:28 schreef Knoc het volgende:
[..]
Let op, ik kan mij vergissen! Maar volgens mij wordt dit gedaan om de drones die Ukraine gebruikt in de war te brengen. De drones kiezen zelfstandig het uiteindelijke doelwit uit door gebruik te maken van computer vision. Door een voorgeprogrammeerde afbeelding van het doelwit te vergelijken met wat de ingebouwde camera's van de drone daadwerkelijk 'zien'. Die banden op de vleugels brengen de drones dus in de war. Op andere plekken doen de Russen dit door verf te gebruiken, zoals bijvoorbeeld op marine schepen.
Russische vliegtuigen zijn te stoer voor hangars?quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:38 schreef BEFEM het volgende:
Wat is überhaupt de reden dat ze in de soviet unie geen hangaars gebruiken? Heb dat geprobeerd te googlen maar kom er nooit op
Op een paar hangars besparen is leuker jacht uitkiezen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:38 schreef BEFEM het volgende:
Wat is überhaupt de reden dat ze in de soviet unie geen hangaars gebruiken? Heb dat geprobeerd te googlen maar kom er nooit op
Op welke manier de drone zijn doelwit aanvalt is niet relevant. Wat ik beschrijf is de manier waarop de drone zijn doelwit identificeert.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar dat is bij zo'n drone die zichzelf erin boort, hier bij de aanval op die vliegtuigen laatst was er toch een filmpje waarbij de drone iets dropt?
Waarom niet? Het is een hele goedkope en snelle manier om de drones onschadelijk te maken. Simplicity is the ultimate sophistication.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Als ik de Rus was met de taak het vliegtuig van vorm te laten veranderen zou ik niet voor een oplossing met veel zware banden gaan.
Omdat ze banden hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:38 schreef BEFEM het volgende:
Oké, heb daar nog nooit over gehoord bij drones die hun projectiel zo droppen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:43 schreef Knoc het volgende:
[..]
Op welke manier de drone zijn doelwit aanvalt is niet relevant. Wat ik beschrijf is de manier waarop de drone zijn doelwit identificeert.
[..]
Waarom niet? Het is een hele goedkope en snelle manier om de drones onschadelijk te maken. Simplicity is the ultimate sophistication.
quote:A covering of tires could well be calculated to break up the infrared signature of these aircraft, to confuse cruise missiles using image matching for targeting. This technique is also frequently referred to as DSMAC (Digital Scene Matching Area Correlator) or ATR (Automated Target Recognition) when used in cruise missiles.
As we have previously discussed, using DSMAC/ATR would provide land attack versions of Ukraine’s homegrown Neptune missiles with a significant advantage, making them largely immune to electronic warfare jamming. At the same time, their approach to the target would not involve any telltale radio-frequency emissions, thanks to the passive nature of the targeting.
Of ze hebben ondergrondse hangars en decoys op het asfalt staan?quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:38 schreef BEFEM het volgende:
Nee, ze hebben dit al sinds het begin 80 jaar geleden. Er is vast een reden waarom dat wij hangaars hebben en zij niet maar ik kan het niet vinden. @AchJa misschien?quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of ze hebben ondergrondse hangars en decoys op het asfalt staan?
Neeh te ver gezocht, zoiets zou ik doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |