Gisteren voor het eerst, uit pure verveling, naar deze podcast geluisterd. God wat slecht.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja
waar is het allemaal op gebasseerd
hoeveel landtitels en CL heeft diamantoog eigenlijk gewonnen?
van hanegem is zo mogelijk nog slechter dan kale en kokkie bij elkaar. En dat zegt veel.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst, uit pure verveling, naar deze podcast geluisterd. God wat slecht.
Zolang je zulke types ziet als vermaak gaat het prima hoor, al vind ik K&K en Van Hanegem nog wel zinnige dingen zeggenquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:07 schreef Malavita het volgende:
[..]
van hanegem is zo mogelijk nog slechter dan kale en kokkie bij elkaar. En dat zegt veel.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zolang je zulke types ziet als vermaak gaat het prima hoor, al vind ik K&K en Van Hanegem nog wel zinnige dingen zeggen
Laatste k en k is prima te luisteren. Zolang ze zich bij voetbal houden is met name kokkie prima vind ik.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zolang je zulke types ziet als vermaak gaat het prima hoor, al vind ik K&K en Van Hanegem nog wel zinnige dingen zeggen
Kokkie is inhoudelijk prima.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:03 schreef manny het volgende:
[..]
Laatste k en k is prima te luisteren. Zolang ze zich bij voetbal houden is met name kokkie prima vind ik.
Podcasts van andere clubs luister ik niet.
Dat ajax de 5e club van nederland is...quote:
Hoe kan je je vervelen met dit weertje vraag ik me af.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst, uit pure verveling, naar deze podcast geluisterd. God wat slecht.
Het is te warm voor mij.quote:Op zondag 10 september 2023 12:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hoe kan je je vervelen met dit weertje vraag ik me af.
Wordt haar partij, net als haar favoriet Ajax, de vierde club van dit land?quote:
Waar heb je anders een TD voor? Op centen zitten?quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja
waar is het allemaal op gebasseerd
hoeveel landtitels en CL heeft diamantoog eigenlijk gewonnen?
Het waren weer 2 leuke maanden.quote:Op zondag 10 september 2023 14:58 schreef tong80 het volgende:
Winston Bogarde is niet langer de assistent van Patrick Kluivert bij Adana Demirspor. De 52-jarige Rotterdammer is in goed overleg vertrokken bij de Turkse voetbalclub.
De club en speler laten middels een verklaring weten dat het Turkse avontuur erop zit voor Bogarde. 'Adana Demirspor en Winston Bogarde hebben in gezamenlijk overleg besloten het contract van de assistent-trainer te ontbinden. De samenwerking werd voor beide partijen niet wat ze ervan hadden gehoopt en de ex-international keert daarom terug naar huis. Bogarde kijkt uit naar een nieuwe uitdaging', valt te lezen, opgetekend door De Telegraaf.
Bogarde sloot in juli van dit jaar aan als assistent van Kluivert, maar de samenwerking verliep uiteindelijk teleurstellend. De oud-speler van Ajax, FC Barcelona, Chelsea FC en AC Milan was tussen 2015 en 2022 te vinden bij Ajax: tussen 2020 en 2022 was Bogarde assistent-trainer bij de Amsterdammers, maar verliet de hoofdstad. "Ajax is een geweldige club", stelde Bogarde destijds na zijn vertrek. "Maar zolang Van der Sar daar is, hoeven ze me niet te bellen."
Nou ja, Bogarde heeft zelf ook wel iets met contracten uitdienen.quote:Op zondag 10 september 2023 15:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het waren weer 2 leuke maanden.
Turkse voetbalclubs LOL
mee eensquote:
nog niks over te zeggen momenteelquote:Op zondag 10 september 2023 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
nu jezelf nog afvragen of dat gebeurd is
Toch al best cruciale potjes die volgen. Beniewd of er een beetje rust kan worden bewaard bij eventueel puntverliesquote:Op zondag 10 september 2023 17:09 schreef manny het volgende:
Ok. Spelen voor je land, niet geblesseerd raken en dan heel rap naar Amsterdam voor een klein weekje training.
Gewoon uit 3 straks hoor en hopelijk einde Steijn.quote:Op zondag 10 september 2023 17:26 schreef Malavita het volgende:
[..]
Toch al best cruciale potjes die volgen. Beniewd of er een beetje rust kan worden bewaard bij eventueel puntverlies
en dan? Maduro?quote:Op zondag 10 september 2023 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon uit 3 straks hoor en hopelijk einde Steijn.
Nu al?quote:Op zondag 10 september 2023 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon uit 3 straks hoor en hopelijk einde Steijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |