Ik heb hem ook altijd begrepen (en te horen gekregen) als max 2u per dag. Maargoed, van een keertje een dag wat meer omdat het op vakantie zo uitkomt zullen ze vast ook niet stuk gaan.quote:Op maandag 25 september 2023 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, ik las her en der één uur achter elkaar met een maximum van twee uur per dag! Vandaar mijn reactie!
Het gaat er vooral om denk ik dat het een autostoel is die je ook als dusdanig moet gebruiken. En niet een vervanging van een wipstoel of kinderwagen.quote:Hoe lang mag een baby in een autostoeltje zitten?
Veel ouders vragen zich af hoe lang een baby in een autostoeltje mag zitten. Het algemene advies is dat je baby niet langer dan twee uur achter elkaar in een autostoeltje mag zitten/slapen. Dat komt doordat de liggende houding beschouwd wordt als het best voor hun gezondheid en een baby in een autostoeltje ligt niet volledig plat. Dit betekent niet dat je niet langer samen kunt reizen, want je kunt geregeld stoppen om je baby te voeden en te verschonen.
Ligt ook weer een beetje aan het soort stoeltje dat je hebt. Ik kan de mijne helemaal plat maken en zo als kinderwagen gebruiken. Zo plat mag hij dan weer niet in de auto gebruikt worden, dan gaat ie weer in de normale stand.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:14 schreef Clubsoda het volgende:
Dat zou wel jammer zijn, want dan zouden we de eerste 1,5 jaar nooit op familiebezoek kunnen![]()
Maxi cosi zelf zegt:
[..]
Het gaat er vooral om denk ik dat het een autostoel is die je ook als dusdanig moet gebruiken. En niet een vervanging van een wipstoel of kinderwagen.
Maar het begin is erquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:13 schreef Clubsoda het volgende:
De benen van mijn baby hebben trouwens het kruipen min of meer door maar zijn armen absoluut niet, dus hij lanceert zichzelf voortdurend vooruit met statische armen, wat resulteert in een snoekduik en een hoop gejammer
Hier precies andersom. Kruipt door zich met de armen vooruit te trekken. Heel effectief op zich. Benen doen wel wat maar vooral spartelen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:13 schreef Clubsoda het volgende:
De benen van mijn baby hebben trouwens het kruipen min of meer door maar zijn armen absoluut niet, dus hij lanceert zichzelf voortdurend vooruit met statische armen, wat resulteert in een snoekduik en een hoop gejammer
quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
Voor je het weet is het zover.
Alhoewel, hier heeft het ruim 11 maanden geduurd
Fijn dat ze zo lekker aan het groeien is @:Debsterr !
Nope, slik nu lecithine en let extra goed op met aanleggen, productie stroomt nu zo lekker door dat ik af en toe een naar adem happende baby hebquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:40 schreef Bami het volgende:
[..]Hier kroop ze met ruim 7 maanden haha.
Ohh klinkt goed Debs! Ook geen problemen met de borstvoeding meer gehad?
Ik vond dat wel een hele zoete periode, wanneer ze zich zo leren verplaatsen. De eerste keer dat ze tijgerde was ik haar ook echt kwijt haha.
In welke zin viel het tegen?quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:31 schreef automatic_ het volgende:
Fijn al die groeiende baby’s!
Hier viel het vandaag toch een beetje tegenMaar ja… Ze is soms ook poepie eigenwijs met eten
Terecht jaquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Terecht ja
Gisteren bij het wandelen ingehaald door diverse lawaaiige scooters: geen kik.
Eerste traptrede na het in bed leggen: wakker![]()
Ik kreeg deze nog, past ook wel in het onderwerp:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |