goede actiequote:Op vrijdag 8 september 2023 14:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
Stond net ook 5 minuten buiten met een man van de gemeente te praten in de volle zon. Kan ik nu weer een half uur onder de airco afkoelen
Toch nog. Landelijke hittegolf aanstaandequote:Op vrijdag 8 september 2023 16:24 schreef DemonRage het volgende:
De Bilt heeft de 30°C nipt aangetikt.
Denk het niet. Morgen of zondag wordt dat niet gehaaldquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch nog. Landelijke hittegolf aanstaande
Zou wat zijn in september.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch nog. Landelijke hittegolf aanstaande
Maandag zou ook nog kunnen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Denk het niet. Morgen of zondag wordt dat niet gehaald
De hele week tot zondag is identiek, dus kan altijd.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Denk het niet. Morgen of zondag wordt dat niet gehaald
Geen 25+ meer, maar wel 20-22, dus dat is ook prima.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:09 schreef Bocaj het volgende:
Is het na maandag/dinsdag gedaan met de hitte? Zou wel fijn zijn!
Wij Hollanders zijn helemaal niet ingesteld om zoveel hitte te hebben voor langere tijd.
Misschien moeten wij de komende jaren ook maar eens gaan nadenken over niet werken in de middag en lekker een dutje te doen in plaats.
Is het ook zeker ja.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zou wat zijn in september.
Op zijn weerwoords: ongekend!!
20-22 mag het voor mij een hele zomer zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Geen 25+ meer, maar wel 20-22, dus dat is ook prima.
Komende 6 weken ook nog welquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
20-22 mag het voor mij een hele zomer zijn.
Het jaar van de hitterecords.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:31 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eergisteren en gisteren waren ook hitterecords voor De Bilt
Knap dat je dat nu al weet. De redactie van het NPO weerbericht zal u snel benaderen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Het jaar van de hitterecords.
En volgend jaar lijkt het nog erger te worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |