Komende 6 weken ook nog welquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
20-22 mag het voor mij een hele zomer zijn.
Het jaar van de hitterecords.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:31 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eergisteren en gisteren waren ook hitterecords voor De Bilt
Knap dat je dat nu al weet. De redactie van het NPO weerbericht zal u snel benaderen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Het jaar van de hitterecords.
En volgend jaar lijkt het nog erger te worden...
Deze records werden al gebroken voordat el Nino was begonnen, dus volgend jaar zal nog warmer worden dan dit jaar (met een El Nino).quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Knap dat je dat nu al weet. De redactie van het NPO weerbericht zal u snel benaderen.
Toch geen e-bike he?quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:36 schreef tralalala het volgende:
Mijn fiets die eind juni geleverd zou worden komt eindelijk over 2 weken, wanneer de herfst begint.![]()
We did itquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:24 schreef DemonRage het volgende:
De Bilt heeft de 30C nipt aangetikt.
Amateursquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:24 schreef DemonRage het volgende:
De Bilt heeft de 30C nipt aangetikt.
Het valt bij mij toch mee met de opwarming en dat zal denk ik te maken hebben met dat de zon niet meer zo hard op de gevel brandt. De binnentemperatuur bij mij is nog 26C.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:04 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Amateurs
Het is hier de hele week niet koeler geweest dan 30 hier.
En tot en met maandag komt het ook niet onder de 30
Volgens mij ook wel een lokaal record, een hele week 30+.
Wat binnen ook te merken is helaas: 28 graden in de woonkamer.
Uiteraard wel continue alles dicht gehad, maar na een week 30+ komt de hitte toch binnen.
Gelukkig 3 ventilatoren op me gericht, zo is het te doen.
Saharazand misschien? https://www.weer.nl/nieuws/2023/ook-weer-saharazand-in-de-luchtquote:
Mijn warmste verjaardag was op 1 oktober 2011 toen werd het 26,8C hier in Eindhoven. Verder is het op mijn verjaardag slechts 1x eerder zomers (25C in 1985) geweest en verder nog een aantal keren 20C+.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt erop dat mijn warmste verjaardag ooit 1997 blijft, matig.
De eerste was alvast goed.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zet mn geld op:
30.0
30.4
29.9
Pff oprotten met dat zand. Kan ik m'n auto zeker weer gaan wassen binnenkortquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Saharazand misschien? https://www.weer.nl/nieuws/2023/ook-weer-saharazand-in-de-lucht
Of toch smog? https://www.nu.nl/binnenl(...)n-van-nederland.html
quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is een beetje alsof je door een douchecabine loopt buiten
Zag ook al dauw op/boven weilanden. Dat word een plaknacht.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zicht begint op verschillende plekken al aardig terug te lopen. Zo vochtig dat er mist gaat ontstaan.
20 graden en mist, dat zie je niet vaak.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zicht begint op verschillende plekken al aardig terug te lopen. Zo vochtig dat er mist gaat ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |