quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat je geen spieren hebt. Dat ze wat zwaar en wat minder sterk zijn vandaag is niet zo gek.
quote:
Proberen gezonde keuzes te maken en bij huge porties niet alles opeten. En ook een beetje genietenquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:35 schreef Pinuts het volgende:
Iemand nog tips hoe je in de VS niet 20 kg zwaarder terug kan komen? Ik moet volgende week voor mijn werk een week naar New York (1e keer) en wil eigenlijk wel bewust eten en niet te zwaar terug komen. Maar ik hoor van iedereen dat de portie's echt huge zijn en er overal suiker en andere rommel doorheen zit...
Ik kwam aan in de VSquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:35 schreef Pinuts het volgende:
Iemand nog tips hoe je in de VS niet 20 kg zwaarder terug kan komen? Ik moet volgende week voor mijn werk een week naar New York (1e keer) en wil eigenlijk wel bewust eten en niet te zwaar terug komen. Maar ik hoor van iedereen dat de portie's echt huge zijn en er overal suiker en andere rommel doorheen zit...
Thanks. Voor dat soort vreterij ben ik inderdaad ook bang. Terwijl voor ontbijt ben ik dik tevreden met wat ei, yoghurt of fruit. En tijdens het diner zal ik denk ik ook wel eigen keuzes kunnen maken. Al ga ik wel met collega's dus zal me ook voor een groot deel moeten aanpassen waar 'de groep' heen wil. Ben toch de junior van het hele stel. Voor lunch hoop ik stiekem of gewoon een broodje/sandwich achtig iets want ook daar kan je bewust in kiezen... maar we gaan het zien.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kwam aan in de VS(ik was er ook wat langer dan een week, waaronder een tijdje in NY). Zelfs de salads zijn overdreven groot. Overal free refills. Ontbijtbuffet in NY hotel bestond uit....donuts. Allerlei soorten donuts. Maar als je er om vroeg kon je wel zo'n minipakje Kellog's met melk krijgen. Chips (van het type Lay's/Croky) bij je lunch. Frieten tellen als groente. Sowieso niet naar de Mac gaan oid, want dat is net roadkill daar. Wat een verschil in kwaliteit met Nederland was dat
Deli's in NY hebben nog wel eens gezondere keuzes (salades) liggen. Succes!
Ik was er voor het laatst in 2001 (eh, september 2001quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:18 schreef Pinuts het volgende:
Thanks. Voor dat soort vreterij ben ik inderdaad ook bang. Terwijl voor ontbijt ben ik dik tevreden met wat ei, yoghurt of fruit. En tijdens het diner zal ik denk ik ook wel eigen keuzes kunnen maken. Al ga ik wel met collega's dus zal me ook voor een groot deel moeten aanpassen waar 'de groep' heen wil. Ben toch de junior van het hele stel. Voor lunch hoop ik stiekem of gewoon een broodje/sandwich achtig iets want ook daar kan je bewust in kiezen... maar we gaan het zien.
Zit net in een heel fijn ritme/flow dus wil dat niet helemaal om zeep helpen met deze trip.
Ik ben in mei geweest, en ik vind het inderdaad een kwestie van oppassen op porties en rommel.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:35 schreef Pinuts het volgende:
Helemaal niet zelfs, zeker doen!quote:Op woensdag 6 september 2023 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
"Dressing on the side" is ook geen rare in die hoek toch?
Ookquote:Op woensdag 6 september 2023 08:46 schreef exode het volgende:
Ik vond juist NY een oase van gezonde maaltijden na 3 weken rondgereisd te hebben door de VS. Genoeg hippe tentjes te vinden die heel gezonde opties hebben. Je moet gewoon de ketens vermijden. Of nou ja, er zijn ook ketens die juist wel gezonde opties hebben natuurlijk maar de Wendy's, Baskin & Robbins![]()
![]()
moet je negeren.
Ik neem de kinderen meteen mee uit school naar de zwemplas dus zo even de tas inpakken met wat fruit etc. Er is ter plekke alleen friet, friet en ook nog friet.
Oh ja, van álles small nemenquote:Op woensdag 6 september 2023 06:34 schreef Bottoms_up het volgende:
Helaas geen tips want ik kwam ook bij daar. Al zou ik verwachten dat er in zo'n grote stad wel gezonde opties zullen zijn.
Ik nam overal een portie kleiner dan ik hier zou kiezen. Na de eerste fastfoodtent waar ik een medium menu nam (en daardoor een rare blik kreeg van de bediende) had ik mijn les wel geleerd. Small please![]()
Belegde broodjes vond ik heel overdadig belegd met vlees. Maar als je zelf kan kiezen valt het hopelijk mee.
Daar kwam nog een tosti bijquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:03 schreef Sarabi het volgende:
2 fysiek zware dagen gehad. In combinatie met weinig eten (wel allemaal ongezonde zooi) zal de weegschaal deze week wel omlaag gaan maar is het nu ook weer tijd voor wat groenvoer.
Lijst:
L: naan met burrata en artisjok
D: traybake met pompoen, gnocchi en geitenkaas
T: bramen, blauwe bessen en ik geef een bierproeverij vanavond dus er zal vast ook nog een speciaal biertje bij komen
Je kan in New York gewoon gezond eten maar het is wel duurder en je moet er iets meer moeite voor doen. De mensen die klagen over dat een grote stad in de VS zo ongezond is willen denk ik zoveel mogelijk proberen van wat ze thuis niet kennen en hebben het toch echt zelf in hun mondje gestopt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:35 schreef Pinuts het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |