Zelfde als dat iemand zegt: de Telegraaf vind ik soms maar een populistisch kutkrantje.quote:Op maandag 4 september 2023 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben klaar met je. Kom met bronnen en anders ga je maar weg.
Zo simpel is het.
We zijn heel hard op weg. Dat laatste stukje komt ook wel…quote:Op maandag 4 september 2023 19:27 schreef quirina het volgende:
Als Europa ( en ook Nederland) helemaal zou stoppen met het afnemen van Russisch gas. Misschien dan…
https://www.volkskrant.nl(...)-de-oorlog~b13db33e/
U riep?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Die spares voor landbouwmachines zou ik in de gaten houden. Als dat erg genoege vormen aanneemt, stevenen ze daar op een hongersnood af. Al dan niet ICM geen lagers meer voor spoor. En het is geen '91 meer, het westen gaat je niet helpen. We gaan er waarschijnlijk bij staan lachen.quote:Op maandag 4 september 2023 19:25 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Poetin moet hiermee in principe toch voldoende informatie leveren om op de gebieden waar het pijn doet nóg zwaardere sancties in te kunnen stellen en daarmee de Russische economie en samenleving de nek om te draaien zou je zeggen.
Voor de duidelijkheid, dit gaat alleen om LNG. Als context:quote:Op maandag 4 september 2023 19:27 schreef quirina het volgende:
Als Europa ( en ook Nederland) helemaal zou stoppen met het afnemen van Russisch gas. Misschien dan…
https://www.volkskrant.nl(...)-de-oorlog~b13db33e/
Klopt. En dus? Dat was niet je vraag en doet ook niets af aan wat ik oorspronkelijk schreef.quote:Op maandag 4 september 2023 19:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ware het niet dat hij er nog een handvol extra eisen bijgooit.
Sow wat agressief weer.quote:Op maandag 4 september 2023 19:41 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Klopt. En dus? Dat was niet je vraag en doet ook niets af aan wat ik oorspronkelijk schreef.
Jankbal en dikke doei. Je hebt serieus alle kansen van mij gekregenquote:Op maandag 4 september 2023 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelfde als dat iemand zegt: de Telegraaf vind ik soms maar een populistisch kutkrantje.
Jij: Bron of ga maar weg!
Ik postte dit 1x en kom sindsdien hem nu overal tegenquote:Op maandag 4 september 2023 19:37 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, dit gaat alleen om LNG. Als context:
[ afbeelding ]
Toen die Afrikaanse landen langs kwamen en Odesa flink werd gebombardeerd meldden ze nog trots dat ze record oogsten hadden.quote:Op maandag 4 september 2023 19:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die spares voor landbouwmachines zou ik in de gaten houden. Als dat erg genoege vormen aanneemt, stevenen ze daar op een hongersnood af. Al dan niet ICM geen lagers meer voor spoor. En het is geen '91 meer, het westen gaat je niet helpen. We gaan er waarschijnlijk bij staan lachen.
Je denkt, de frontale aanval is soms de beste verdediging?quote:Op maandag 4 september 2023 19:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jankbal en dikke doei. Je hebt serieus alle kansen van mij gekregen
Ze bedoelde dat hun magazijnen uitpuilen met van oekraine gestolen graan, dat klopt.quote:Op maandag 4 september 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen die Afrikaanse landen langs kwamen en Odesa flink werd gebombardeerd meldden ze nog trots dat ze record oogsten hadden.
Doe maar niet.quote:Op maandag 4 september 2023 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je denkt, de frontale aanval is soms de beste verdediging?
Dit is wel wat flauw, wat is er precies verkeerd aan wat de Paus benoemde dan? Peter de Grote en Catherina de tweede (minder) zijn toch wel prima voorbeelden van juist het volgen van verlichting.quote:
Gooi jezelf weg. Punt.quote:Op maandag 4 september 2023 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Joost Niemoller zwiert vandaag helemaal de bocht uit. Wanneer gooien ze die van de Twitters?
Is bij jou doorgaans best effectiefquote:Op maandag 4 september 2023 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je denkt, de frontale aanval is soms de beste verdediging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |