Yeah!quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:23 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ze hebben er wel zin in.
Dat moet je je inderdaad afvragen als het om de Telegaar gaat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:18 schreef PzKpfw het volgende:
Telegraaf wist te melden dat Ukranie gigantisch veel elite-troepen verliest. Als dat waar is..
Clickbait, geen nieuws. Is een interview met een frontsoldaat die meldt dat het allemaal heel langzaam gaat en veel levens kost omdat ze te voet door de mijnenvelden moeten oprukken. Dat wisten we al.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:18 schreef PzKpfw het volgende:
Telegraaf wist te melden dat Ukranie gigantisch veel elite-troepen verliest. Als dat waar is..
Dat lijkt me niet zo raar. Vrij logisch dat de Oekrainers tegen forse verliezen oplopen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:18 schreef PzKpfw het volgende:
De Russen verliezen al hun troepen, dat zeggen ze er zeker niet bij?quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:18 schreef PzKpfw het volgende:
Oekrane verliest soldaten. In een oorlog die we niet meer gezien hebben sinds WOII.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:18 schreef PzKpfw het volgende:
Net zolang doorzetten tot een van beide partijen breekt. Of dat Oekraine is, hangt voor een fors deel van buitenlandse steun af.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar moet dit nou eindigen zeg. Kut oorlog.
Ja Rusland terug in hun hok. Dat snap ik, zelfstandig gaan ze het niet doen.
Oekrane gaat het alleen niet redden.
Er wordt een keer een flinke fout gemaakt, de vraag is door wie en wanneerquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Jawel. Zelfs als alle westerse steun wegvalt. Rusland gaat een tweede Afghanistan tegemoet.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Daarom moet het Westen meer en betere wapens leveren. Zoals hier, in dit toppa, al minstens 10000000x is verteld.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
De Mujahideen hadden het zonder westerse/Amerikaanse steun waarschijnlijk nooit gered tegen de SU.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel. Zelfs als alle westerse steun wegvalt. Rusland gaat een tweede Afghanistan tegemoet.
Al moet het met mes en vork.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
https://youtu.be/YimCLs7eVME?t=240 vanaf 4:00 vertelt ie iets interessants. Hopelijk wordt dat een trend.quote:
Alweer?quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:08 schreef Aether het volgende:
UK Defense Ministry: Russia plans to hold sham 'elections' in occupied regions
https://kyivindependent.c(...)in-occupied-regions/
Zo te zien heeft hij weer een mooi bedrag op zijn rekening gekregen van het Kremlin.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:15 schreef Starhopper het volgende:
Thierry is ook weer terug van vakantie
[ twitter ]
Zijn maag draait iig niet om van de hoeveelheid doden die zijn grote leider op zijn naam heeft staanquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:15 schreef Starhopper het volgende:
Thierry is ook weer terug van vakantie
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |