Dat gaat vanaf deze week veranderenquote:Op maandag 4 september 2023 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker logistiek probleempje hier inderdaad, bovendien zijn de treinen vaak propvol.
Las ik nou dat je nog last hebt van die Dengue?quote:Op maandag 4 september 2023 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker logistiek probleempje hier inderdaad, bovendien zijn de treinen vaak propvol. Traject Utrecht-Rotterdam gebruiken ze zelfs nog van die ranzige oude treinen, de volgepropte stoomtrein in Cambodja is nog comfortabeler. En dan heb je nog de metro in Rotterdam waar je doorgaans vaker met dan zonder steekwonden uitstapt.
Klopt. Vooral "de laatste" tijd naar het Jeroen Boschziekenhuis. Laatste paar jaar, voor m'n hartklachten/operatie, ook regelmatig naar de Albert Heijn een kilometer verderop. Dat laatste hoeft gelukkig niet meerquote:Op maandag 4 september 2023 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker man, mijn oma heeft ook zoiets. Heeft x aantal kilometers per jaar die ze "gratis" met de taxi kan afleggen, betaald door de gemeente. Die gebruikt ze voornamelijk voor haar tripjes naar het ziekenhuis, gok dat dat bij jou ook zo is?
Ja helaas wel, alhoewel het inmiddels echt aan de beterende hand is, vandaag voor het eerst weer een dagje serieus naar werk geweest. Maar qua vermoeidheid en spierpijn is het nog wel naar, het voelt alsof ik 70 ben. Van een treinreisje of een halfuurtje wandelen ben ik echt bekaf.quote:Op maandag 4 september 2023 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Las ik nou dat je nog last hebt van die Dengue?
Klote wel, er schijnen wat verschillende vormen van te zijn, ik was er toch vrij snel vanaf, een week plat en nog een week herstellen, dat was het wel.quote:Op maandag 4 september 2023 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja helaas wel, alhoewel het inmiddels echt aan de beterende hand is, vandaag voor het eerst weer een dagje serieus naar werk geweest. Maar qua vermoeidheid en spierpijn is het nog wel naar, het voelt alsof ik 70 ben. Van een treinreisje of een halfuurtje wandelen ben ik echt bekaf.
Tot morgen.quote:Op maandag 4 september 2023 17:30 schreef tong80 het volgende:
Gehaktbal met rodekool, aardappelen en appelmoes.
Tot morgen brothers and sister.
Ik las dat zo’n 25% langdurige klachten eraan overhoudt maar dan zit je wel wetenschappelijke artikelen uit Nepal door te bladeren, het is jammer dat er in de meeste westerse landen nauwelijks onderzoek is gedaan, laat staan over lange termijn klachten. Strontvervelend want voor iedere goede dag krijg ik er twee slechte terug, maakt het heel moeilijk in te schatten of ik rustig moet gaan opbouwen of juist langer rust moet houden. Terwijl ik dolgraag weer gewoon wil werken en een beetje ritme wil opbouwen qua sport/activiteiten, maar dat zit er nog niet in.quote:Op maandag 4 september 2023 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klote wel, er schijnen wat verschillende vormen van te zijn, ik was er toch vrij snel vanaf, een week plat en nog een week herstellen, dat was het wel.
Lekker hoor! Ik zat vanmiddag nog even op balkon, heerlijk weer.quote:Op maandag 4 september 2023 14:03 schreef KingRoland het volgende:
zometeen vondelpark @:tarado @:karina
Wat balen zeg, klinkt een beetje als de ziekte van Pfeiffer met zo een lange nasleep en moeheid.quote:Op maandag 4 september 2023 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las dat zo’n 25% langdurige klachten eraan overhoudt maar dan zit je wel wetenschappelijke artikelen uit Nepal door te bladeren, het is jammer dat er in de meeste westerse landen nauwelijks onderzoek is gedaan, laat staan over lange termijn klachten. Strontvervelend want voor iedere goede dag krijg ik er twee slechte terug, maakt het heel moeilijk in te schatten of ik rustig moet gaan opbouwen of juist langer rust moet houden. Terwijl ik dolgraag weer gewoon wil werken en een beetje ritme wil opbouwen qua sport/activiteiten, maar dat zit er nog niet in.
Vitamine D3 supplement nemen voor de zekerheidquote:Op maandag 4 september 2023 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las dat zo’n 25% langdurige klachten eraan overhoudt maar dan zit je wel wetenschappelijke artikelen uit Nepal door te bladeren, het is jammer dat er in de meeste westerse landen nauwelijks onderzoek is gedaan, laat staan over lange termijn klachten. Strontvervelend want voor iedere goede dag krijg ik er twee slechte terug, maakt het heel moeilijk in te schatten of ik rustig moet gaan opbouwen of juist langer rust moet houden. Terwijl ik dolgraag weer gewoon wil werken en een beetje ritme wil opbouwen qua sport/activiteiten, maar dat zit er nog niet in.
Mijn zwager zei ook al dat het hem daar aan deed denken. Ben al blij zat dat ik niet meer het futloze heb, dat depressieve gevoel was vreselijk, in ieder geval maak ik weer een blije sociale indruk.quote:Op maandag 4 september 2023 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat balen zeg, klinkt een beetje als de ziekte van Pfeiffer met zo een lange nasleep en moeheid.
Was het vandaag met werk wel enigszins vol te houden?
Zoals je het omschrijft lijkt me een werkdag best pittig, ik hoop met je mee dat het steeds stukken beter gaat.quote:Op maandag 4 september 2023 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn zwager zei ook al dat het hem daar aan deed denken. Ben al blij zat dat ik niet meer het futloze heb, dat depressieve gevoel was vreselijk, in ieder geval maak ik weer een blije sociale indruk.
Werk ging goed, aardig dat je het vraagtsowieso een fijn gevoel om weer wat nuttigs te doen en lekker onder de collega’s te zijn, nu hopen dat de terugslag meevalt zodat ik weer vaker die kant op kan.
ik ben er even tussenuitquote:Op maandag 4 september 2023 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:KingRoland kun jij PietjePuk even van wat advies voorzien in zijn nieuwe topic in WGR
Ik ook, tot morgenquote:Op maandag 4 september 2023 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Morgen naar de gele kanarie
@:erasmus @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |