Is ze daar niet veel te oud voor? Zal wel op haar 18e zijn geweestquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
Chelsey is een (soort van) ex van Leonardo DiCaprio overigens, heb ik gelezen, toen ik haar effe op google opzocht
Spoiler ffquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
De promo geeft van aanstaande zondag geeft een spoiler weg
quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:10 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Spoiler ffik kijk geen tv. Maar ben wel benieuwd wat er zichtbaar is
Spoiler in eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
V.w.b. die aapjes, ik heb nog geen enkele kandidaat een pijl en boog zien maken, dus ik gok er op dat die er niet echt zijn. Heb ook wel eens andere dieren in beeld gezien, anders dan vissen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest nog terugkijken, dus net gedaan.
Is er een reden waarom kandidaten doen alsof ze verbaasd zijn dat er een afvallerseiland is of is deze er niet elk seizoen?
En hoe zit het met die aapjes, zijn dat nu echt neppe fragmenten als ze in beeld komen?
Dat was ook dat Iris en Eva naar het afvallerseiland gingen. Zo slechtquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
De promo geeft van aanstaande zondag geeft een spoiler weg
Ikvermoed dat het niet de bedoeling is om te jagen met uitzondering van vissen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
V.w.b. die aapjes, ik heb nog geen enkele kandidaat een pijl en boog zien maken, dus ik gok er op dat die er niet echt zijn. Heb ook wel eens andere dieren in beeld gezien, anders dan vissen.
Volgens mij zijn die ook nog nooit op het kampvuur belandt.
Of ze mogen misschien geen levende zoogdieren de nek omdraaien, dat kan ook nog…
Die twee Surinaamse vrouwen? Waarvan 1 echt niets deed.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat was ook dat Iris en Eva naar het afvallerseiland gingen. Zo slecht
Eva en Iris (Mark in het midden) Als je dat bedoelde.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die twee Surinaamse vrouwen? Waarvan 1 echt niets deed.
Ja. Die rechtse. Die dacht echt even op vakantie te zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:54 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Eva en Iris (Mark in het midden) Als je dat bedoelde.![]()
[ afbeelding ]
Aapjes mag je niet zomaar eten nee haha, maar ik weet niet hoe dat in Maleisië werkt. Daarnaast hebben ze geen honger genoeg om dat te gaan doen, tenzij er een psychopaatje bij zit die er van geniet.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
V.w.b. die aapjes, ik heb nog geen enkele kandidaat een pijl en boog zien maken, dus ik gok er op dat die er niet echt zijn. Heb ook wel eens andere dieren in beeld gezien, anders dan vissen.
Volgens mij zijn die ook nog nooit op het kampvuur belandt.
Of ze mogen misschien geen levende zoogdieren de nek omdraaien, dat kan ook nog…
Omdat Mark natuurlijk nog van niks wist over die munt en nu wel.quote:Op zondag 17 september 2023 19:45 schreef Donna het volgende:
Waarom zei Iris dat Eva (bij vertrek van afvallerseiland) het tegen Mark zei van die munt? Eva zei toch echt jullie??
Ohhhhh. Zie dat had ik gemist. Okido!quote:Op zondag 17 september 2023 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat Mark natuurlijk nog van niks wist over die munt en nu wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |