Er kan nog van alles uit het bos komen.quote:Op maandag 4 september 2023 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen eyecandy gezien, behalve Floris.
Maar iemand met een goed lichaam zit er bij de mannen ook niet bij.
quote:Op maandag 4 september 2023 23:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er kan nog van alles uit het bos komen.
Klopt. Radio dj, model en ex Lil Kleine zijn prima in shape.quote:Op maandag 4 september 2023 23:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Bij de vrouwen wel. Die actrice. Sorry. Pech dit jaar.
Ik support nu iemand die een relatie heeft gehad met Lil Kleine? Dan hebben we een andere vrouw voor ogen.quote:Op maandag 4 september 2023 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Radio dj, model en ex Lil Kleine zijn prima in shape.
Ik noem 3 vrouwen op. De dj. Het model. En Jaimie. Blondje, brunette en brunette. Ken de meeste namen niet.quote:Op maandag 4 september 2023 23:36 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik support nu iemand die een relatie heeft gehad met Lil Kleine? Dan hebben we een andere vrouw voor ogen.
Model. Dan. Ik zie kleur niet goed. Ik heb een niet eerlijke hekel aan Jamie.quote:Op maandag 4 september 2023 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noem 3 vrouwen op. De dj. Het model. En Jaimie. Blondje, brunette en brunette. Ken de meeste namen niet.
Chelsey Weimar. Zie ik nu.quote:Op maandag 4 september 2023 23:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Model. Dan. Ik zie kleur niet goed. Ik heb een niet eerlijke hekel aan Jamie.
Same, al vond ik 'r in afl 1 nog best meevallen.quote:Op maandag 4 september 2023 23:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Model. Dan. Ik zie kleur niet goed. Ik heb een niet eerlijke hekel aan Jamie.
Dat is een personal trainer. Uit "Obese" kan je die kennen. Als je deze bedoelt.quote:Op maandag 4 september 2023 23:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er zijn geen beesten bij dit jaar. Behalve die man van 2,15 meter. Wat ouder.
Daddy Radmiloquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:46 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Dat is een personal trainer. Uit "Obese"kan je die kennen. Als je deze bedoelt.
[ afbeelding ]
Bewust racisme zal wel niet, maar het is ook niet het resultaat van het lot/tossen. Zij hebben zelf hun voorselectie gemaakt. Vergeet ook niet dat Slaby ook op de nominatielijst stond. Dus het kan prima zo zijn dat ze onbewust en automatisch een mindere band hebben met een allochtoon.quote:Op maandag 4 september 2023 12:30 schreef superniger het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-gek-en-onwerkelijk/
[..]
[poll=6095]
Wat wel tof zijn is een soort afvallerseiland waar je terecht komt nadat je een proef hebt gewonnen op afvallerseiland en van die winnaars weer een nieuwe groep het spel in wordt gestuurd na de samensmeltingquote:Op donderdag 7 september 2023 09:46 schreef GereDathan het volgende:
ER kennende is er nog een afvallers eiland voor de afvallers, en daarna kunnen ze wellicht via de hel of de grot alsnog terugkomen op bijna winnaarseiland.
Ik zie t ook niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:33 schreef roos94 het volgende:
Wat is er met Krista dat iedereen haar hier haat?
zitten zeiken over sleby over zn blessure en dat die weggestemt had moeten worden terwijl ze toen nog niet eens wisten dat het zo slecht ging met zn arm.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:33 schreef roos94 het volgende:
Ze neemt het voortouw in het spel spelen. Dat mag niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:33 schreef roos94 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |