Oke bedankt, ik kon het al niet plaatsen!quote:Op maandag 4 september 2023 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn ook 2 totaal verschillende liedjes.
Luister ze even beide van Herman van Veen en Leonard Cohen.quote:Op maandag 4 september 2023 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van VOF de Kunst, niet van Herman van Veen.
Dat Herman van Veen hier een hit mee had in 1969 is voor mij echt niet te plaatsen, dat is al zo achterlijk lang voordat ik geboren was
oke oke oke ja! Ik ben een stomme aap.quote:Op maandag 4 september 2023 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luister ze even beide van Herman van Veen en Leonard Cohen.
En daarna die van VOF de Kunst
Die kun je verstaan bedoel jequote:Op maandag 4 september 2023 00:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
oke oke oke ja! Ik ben een stomme aap.
Versie van Herman van Veen is wel beter.
Neuh, geen stomme aap.quote:Op maandag 4 september 2023 00:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
oke oke oke ja! Ik ben een stomme aap.
Versie van Herman van Veen is wel beter.
Ja, die kende ik ook.quote:
Ik luister al niet meer dus geen ideequote:Op maandag 4 september 2023 01:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die kende ik ook.
Maar er zullen vast weer andere 'bekende' zijn die jij niet kent. En ik ook niet.
Hangt waarschijnlijk ook van genre af.
Ik ook alquote:
Vandaag een intruductiedag in Utrecht, vrijdag maar weer thuis werken denk ik. Lekker een kort weekje.quote:Op maandag 4 september 2023 08:57 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen
Hier weer aan t werk na 3 weken vakantie. Gelukkig thuiswerken om even in te komen
Waarvoor heb je een introductie. Een nieuw project?quote:Op maandag 4 september 2023 09:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag een intruductiedag in Utrecht, vrijdag maar weer thuis werken denk ik. Lekker een kort weekje.
Soort van welkomstdag voor alle nieuwe medewerkers.quote:Op maandag 4 september 2023 09:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een introductie. Een nieuw project?
Ah okay. Succes. Hopelijk hebben ze straks een lekkere lunch.quote:Op maandag 4 september 2023 09:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soort van welkomstdag voor alle nieuwe medewerkers.
Het blijkt wel leuk te zijn volgens collega's en er is een goede kantine.quote:Op maandag 4 september 2023 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah okay. Succes. Hopelijk hebben ze straks een lekkere lunch.
Morgenquote:
De kantine in het HGB is idd niks mis mee.quote:Op maandag 4 september 2023 09:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het blijkt wel leuk te zijn volgens collega's en er is een goede kantine.
De kantine hier thuis is anders ook primaquote:Op maandag 4 september 2023 09:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De kantine in het HGB is idd niks mis mee.
Dat zal best. Heb jij ook cateringpersoneel dat vanalles voor je maakt?quote:Op maandag 4 september 2023 09:40 schreef cafca het volgende:
[..]
De kantine hier thuis is anders ook prima
Effe checkenquote:
Nee, dat dan weer nietquote:Op maandag 4 september 2023 09:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zal best. Heb jij ook cateringpersoneel dat vanalles voor je maakt?
Dan is het geen italiaan.quote:Op maandag 4 september 2023 09:42 schreef cafca het volgende:
Ik zag laatst dat de Italiaan hier ook pizza met ananas op de kaart heeft staan
Dat is tenminste wat andersquote:
Wij hebben hier een pizzeria van een echte Italiaan, die jaagt je zijn zaak uit als je ananas op je pizza wil.quote:
Ja, dat had ik hier ook gedacht, maar blijkbaar is de verloedering hier toch toegeslagen...quote:Op maandag 4 september 2023 09:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij hebben hier een pizzeria van een echte Italiaan, die jaagt je zijn zaak uit als je ananas op je pizza wil.
Of hij denkt handel is handel. Ook wat voor te zeggen.quote:Op maandag 4 september 2023 10:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat had ik hier ook gedacht, maar blijkbaar is de verloedering hier toch toegeslagen...
Ja, dat zal ook meespelen. Hij heeft natuurlijk ook concurrentie van Dominos, New York Pizza en de lokale Turkquote:Op maandag 4 september 2023 10:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of hij denkt handel is handel. Ook wat voor te zeggen.
Mijn broer werkt ook bij de NS in Utrecht, zit daar ergens op kantoorquote:Op maandag 4 september 2023 09:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag een intruductiedag in Utrecht, vrijdag maar weer thuis werken denk ik. Lekker een kort weekje.
quote:Op maandag 4 september 2023 11:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Deze combi doet me meer denken aan een kinderlokker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |