Ik wou net zeggen dat Leonard Cohen in de op moet.quote:
Die boodschap kwam wel door hoorquote:Op zondag 3 september 2023 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat Leonard Cohen in de op moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor de Jeff Buckley versiequote:Op zondag 3 september 2023 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat Leonard Cohen in de op moet.
Gaaf.quote:
T is voor mij geen wedstrijd, t is voor mij een voorkeurquote:Op zondag 3 september 2023 22:54 schreef BasEnAad het volgende:
Iets kan ook gewoon een leuk nummer zijn, maar bij Hallelujah wordt het elke keer zo'n pretentieuze wedstrijd. Boeie.
Ik vind het ook niet zijn beste nummer.quote:Op zondag 3 september 2023 22:54 schreef BasEnAad het volgende:
Iets kan ook gewoon een leuk nummer zijn, maar bij Hallelujah wordt het elke keer zo'n pretentieuze wedstrijd. Boeie.
Er zijn mooiere nummers iddquote:Op zondag 3 september 2023 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zijn beste nummer.
Dat hij zoveel gecoverd werd geeft ook wel aan dat hij een groot artiest was.quote:
Ze zijn/waren beide heel goed ...quote:Op zondag 3 september 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hij zoveel gecoverd werd geeft ook wel aan dat hij een groot artiest was.
Van Herman van Veen leerde ik Suzanne kennen, wat ook een mooie uitvoering is. Net in de tijd dat ik een vriendinnetje had die zo heette.quote:
Toen was ik al langquote:Op zondag 3 september 2023 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Herman van Veen leerde ik Suzanne kennen, wat ook een mooie uitvoering is. Net in de tijd dat ik een vriendinnetje had die zo heette.
Was je ook stapelgek op haar?quote:Op zondag 3 september 2023 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Herman van Veen leerde ik Suzanne kennen, wat ook een mooie uitvoering is. Net in de tijd dat ik een vriendinnetje had die zo heette.
Dat waren we op elkaar. Maar het liep niet zoals zou moeten.quote:
Ik ken het niet van toen het uitkwam.quote:Op zondag 3 september 2023 23:19 schreef chufi het volgende:
Suzanne van Herman is uit "69... dat ik het ken OK , maar jij
Ken het ook hoorquote:Op zondag 3 september 2023 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken het niet van toen het uitkwam.
Ik zal het later op de radio wel hebben gehoord. Toen naar de 2de hands platenzaak gerend om hem te kopen.
Prachtigquote:Op zondag 3 september 2023 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
Heb hier Xite opstaan op tv.
Nu Golden Oldies
Donna Summer
Net al Billy Ocean.
TV zender Ons vind ik ook wel leuk om te kijken. Soms programma's met een terugblik op een bepaald jaar lang geleden.quote:Op zondag 3 september 2023 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
Heb hier Xite opstaan op tv.
Nu Golden Oldies
Donna Summer
Net al Billy Ocean.
Ja, die is ook leukquote:Op zondag 3 september 2023 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
TV zender Ons vind ik ook wel leuk om te kijken. Soms programma's met een terugblik op een bepaald jaar lang geleden.
Ik luister vaak naar Joe, alleen maar muziek uit de jaren 70 en 80.quote:
Ik las laatst over Joe.... maar nog niet geluisterdquote:Op zondag 3 september 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik luister vaak naar Joe, alleen maar muziek uit de jaren 70 en 80.
Wel een aanrader als je van muziek uit die periode houdt. Belgische zender die ook goed in Nederland te beluisteren is.quote:Op zondag 3 september 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las laatst over Joe.... maar nog niet geluisterd
'Vroegah' was Veronica radio ook zoquote:Op zondag 3 september 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik luister vaak naar Joe, alleen maar muziek uit de jaren 70 en 80.
Komt die niet naar NL, met Giel B. als dinges daar?quote:Op zondag 3 september 2023 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel een aanrader als je van muziek uit die periode houdt. Belgische zender die ook goed in Nederland te beluisteren is.
https://joe.nl/zo-luister-je-naar-joe-1
Klopt.quote:Op zondag 3 september 2023 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
'Vroegah' was Veronica radio ook zo
Die zijn wel afgezakt
Ze zijn in Nederland al goed te bereiken. Weinig gelul iig dus ook geen Giel Beelen.quote:Op zondag 3 september 2023 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt die niet naar NL, met Giel B. als dinges daar?
Er IS al een NL versie van lees ik net. Je hoeft dus niet naar de BE versie te luisteren.quote:Op zondag 3 september 2023 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ze zijn in Nederland al goed te bereiken. Weinig gelul iig dus ook geen Giel Beelen.
Ja nu ook in Nederland...quote:Op zondag 3 september 2023 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel een aanrader als je van muziek uit die periode houdt. Belgische zender die ook goed in Nederland te beluisteren is.
https://joe.nl/zo-luister-je-naar-joe-1
Ik zie het net.quote:Op zondag 3 september 2023 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er IS al een NL versie van lees ik net. Je hoeft dus niet naar de BE versie te luisteren.
Giel zit bij een andere nieuwe.
https://www.rtlboulevard.(...)iozender-giel-beelen
Gadverdamme.quote:Op maandag 4 september 2023 00:04 schreef chufi het volgende:
Maar ik ga weer ff de Spanish dirt show kijken
Losing my religion.quote:Op maandag 4 september 2023 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn religie verliezen geloof ik
Ik ken het alleen van VOF de Kunst, niet van Herman van Veen.quote:Het lied Suzanne uit 1969 is een cover van Leonard Cohens Suzanne uit 1967. De Nederlandse tekst is van Rob Chrispijn. Het nummer was voor beiden hun eerste hit en tekende het begin van hun jarenlange samenwerking.[9]
Nee Herman hat de de hit in 95 volgens mijquote:Op maandag 4 september 2023 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van VOF de Kunst, niet van Herman van Veen.
Dat Herman van Veen hier een hit mee had in 1969 is voor mij echt niet te plaatsen, dat is al zo achterlijk lang voordat ik geboren was
Het zijn ook 2 totaal verschillende liedjes.quote:Op maandag 4 september 2023 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat Herman van Veen hier een hit mee had in 1969 is voor mij echt niet te plaatsen, dat is al zo achterlijk lang voordat ik geboren was
95?quote:Op maandag 4 september 2023 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Herman hat de de hit in 95 volgens mij
Oke bedankt, ik kon het al niet plaatsen!quote:Op maandag 4 september 2023 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn ook 2 totaal verschillende liedjes.
Luister ze even beide van Herman van Veen en Leonard Cohen.quote:Op maandag 4 september 2023 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
oke oke oke ja! Ik ben een stomme aap.quote:Op maandag 4 september 2023 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luister ze even beide van Herman van Veen en Leonard Cohen.
En daarna die van VOF de Kunst
Die kun je verstaan bedoel jequote:Op maandag 4 september 2023 00:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
oke oke oke ja! Ik ben een stomme aap.
Versie van Herman van Veen is wel beter.
Neuh, geen stomme aap.quote:Op maandag 4 september 2023 00:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
oke oke oke ja! Ik ben een stomme aap.
Versie van Herman van Veen is wel beter.
Ja, die kende ik ook.quote:
Ik luister al niet meer dus geen ideequote:Op maandag 4 september 2023 01:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die kende ik ook.
Maar er zullen vast weer andere 'bekende' zijn die jij niet kent. En ik ook niet.
Hangt waarschijnlijk ook van genre af.
Ik ook alquote:
Vandaag een intruductiedag in Utrecht, vrijdag maar weer thuis werken denk ik. Lekker een kort weekje.quote:Op maandag 4 september 2023 08:57 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen
Hier weer aan t werk na 3 weken vakantie. Gelukkig thuiswerken om even in te komen
Waarvoor heb je een introductie. Een nieuw project?quote:Op maandag 4 september 2023 09:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag een intruductiedag in Utrecht, vrijdag maar weer thuis werken denk ik. Lekker een kort weekje.
Soort van welkomstdag voor alle nieuwe medewerkers.quote:Op maandag 4 september 2023 09:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een introductie. Een nieuw project?
Ah okay. Succes. Hopelijk hebben ze straks een lekkere lunch.quote:Op maandag 4 september 2023 09:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soort van welkomstdag voor alle nieuwe medewerkers.
Het blijkt wel leuk te zijn volgens collega's en er is een goede kantine.quote:Op maandag 4 september 2023 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah okay. Succes. Hopelijk hebben ze straks een lekkere lunch.
Morgenquote:
De kantine in het HGB is idd niks mis mee.quote:Op maandag 4 september 2023 09:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het blijkt wel leuk te zijn volgens collega's en er is een goede kantine.
De kantine hier thuis is anders ook primaquote:Op maandag 4 september 2023 09:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De kantine in het HGB is idd niks mis mee.
Dat zal best. Heb jij ook cateringpersoneel dat vanalles voor je maakt?quote:Op maandag 4 september 2023 09:40 schreef cafca het volgende:
[..]
De kantine hier thuis is anders ook prima
Effe checkenquote:
Nee, dat dan weer nietquote:Op maandag 4 september 2023 09:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zal best. Heb jij ook cateringpersoneel dat vanalles voor je maakt?
Dan is het geen italiaan.quote:Op maandag 4 september 2023 09:42 schreef cafca het volgende:
Ik zag laatst dat de Italiaan hier ook pizza met ananas op de kaart heeft staan
Dat is tenminste wat andersquote:
Wij hebben hier een pizzeria van een echte Italiaan, die jaagt je zijn zaak uit als je ananas op je pizza wil.quote:
Ja, dat had ik hier ook gedacht, maar blijkbaar is de verloedering hier toch toegeslagen...quote:Op maandag 4 september 2023 09:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij hebben hier een pizzeria van een echte Italiaan, die jaagt je zijn zaak uit als je ananas op je pizza wil.
Of hij denkt handel is handel. Ook wat voor te zeggen.quote:Op maandag 4 september 2023 10:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat had ik hier ook gedacht, maar blijkbaar is de verloedering hier toch toegeslagen...
Ja, dat zal ook meespelen. Hij heeft natuurlijk ook concurrentie van Dominos, New York Pizza en de lokale Turkquote:Op maandag 4 september 2023 10:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of hij denkt handel is handel. Ook wat voor te zeggen.
Mijn broer werkt ook bij de NS in Utrecht, zit daar ergens op kantoorquote:Op maandag 4 september 2023 09:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag een intruductiedag in Utrecht, vrijdag maar weer thuis werken denk ik. Lekker een kort weekje.
quote:Op maandag 4 september 2023 11:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Deze combi doet me meer denken aan een kinderlokker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |