abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2023 @ 22:02:01 #151
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210525840
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 21:40 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Dan nog was het overgrote gedeelte nieuw en werden ze met een straatlengte voorsprong op Ajax (dat meer dan 100 miljoen investeerde) kampioen.
100 miljoen investeren in de eredivisie levert slechts een beperkte ROI. Griezmann kostte Atletico maar 20 miljoen, maar die komt niet naar Ajax. Zelfs voor 300 miljoen aantrekken heeft niet zoveel zin voor Ajax. Het belangrijkst is dat je zelf opgeleide talenten en jong aangetrokken supertalenten binnen dat dat oogstkader zijn qua leeftijd en ervaring.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210525843
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Komende drie wedstrijden cruciaal. Haal je 6+ punten is er niets aan de hand en kom je er wel bovenop. Tussen de 4 en de 6 blijft het tricky en <3 is gewoon dikke vette crisis.
Ik zie Steijn wel geslachtofferd worden bij 0 punten.
pi_210525844
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
We zijn nooit Bayern geweest. Dat maakten supporters van andere clubs ervan en in de media vond men dat ook prachtig om op te schrijven.
Boah, zo ver zat je daar niet vanaf toch. 2 jaar geleden moest Feyenoord z’n aanvoerder nog voor een habbekrats verkopen aan de concurrent en was er verder geen nagel om aan je reet te krabben meer beschikbaar. Terwijl Ajax letterlijk honderden miljoenen binnenhaalde met de CL en gigantische transfersommen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_210525846
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Haha ja ik was degene die het had over 'jongens zoals jij' natuurlijk :D.

Maar goed. Waar zeg ik dat we kampioen worden?
Hier bv:

quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
:D. Zou voor ons wel te hopen zijn want als dit het PSV-in-vorm is dan worden we lachend kampioen.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210525866
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Boah, zo ver zat je daar niet vanaf toch. 2 jaar geleden moest Feyenoord z’n aanvoerder nog voor een habbekrats verkopen aan de concurrent en was er verder geen nagel om aan je reet te krabben meer beschikbaar. Terwijl Ajax letterlijk honderden miljoenen binnenhaalde met de CL en gigantische transfersommen.
Mijlenver vanaf. Zo werkt dat niet in Nederland, omdat we ondanks al die inkomsten niet kunnen wedijveren met de grootste competities.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210525868
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Poets je Ajax brilletje nou meer eens een keer, dan blaas je misschien wat minder hoog van de toren. Dit Ajax is gewoon een heel matig elftal, alleen willen mensen als jij dat niet horen want dat prik ik je zeepbel kapot. Weer 100 miljoen geïnvesteerd en tot op heden heeft niemand indruk weten te maken. Blijkbaar durf je niet kritisch naar Ajax te kijken en blijf je tegen beter weten in maar gillen dat ze kampioen worden, zonder enige argument waarom dat dan gaat gebeuren. Feyenoord en PSV zijn veel verder dan Ajax, dus ik zie niet in waarom Ajax de gedoodverfde kandidaat is. Aan een speler als Brobbey en aan de trainer merk je dat er na 3 wedstrijden al onvrede heerst.
Weet je wat het is als ik zo door de Feyenoord of PSV topics heen struin dan zou je haast denken dat het beide onaantastbare wereld elftallen zijn.

Hartstikke aandoenlijk maar om.nou die stortvloed aan reacties dat Ajax he-le-maal aan overzijde van het spectrum zit te rechtvaardigen. Lijkt me nou ook weer wat teveel van het goede.
pi_210525870
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
100 miljoen investeren in de eredivisie levert slechts een beperkte ROI. Griezmann kostte Atletico maar 20 miljoen, maar die komt niet naar Ajax. Het belangrijkst is dat je zelf opgeleide talenten en jong aangetrokken supertalenten binnen dat dat oogstkader zijn qua leeftijd en ervaring.
Dan moet je die jongens wel laten spelen.
pi_210525874
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Hier bv:
[..]

:D. Ok man. Daar heb ik het inderdaad geroepen. Heel serieus ook _O-.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210525876
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zie Steijn wel geslachtofferd worden bij 0 punten.
Dan is volgens mijn vooral de vraag of er nog iemand achteraan gaat.
zie email 27 oktober
  zondag 3 september 2023 @ 22:06:24 #160
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210525881
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:05 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Dan moet je die jongens wel laten spelen.
Ze zijn er niet. Sutalo en Hato kunnen ertoe uitgroeien.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210525887
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
:D. Ok man. Daar heb ik het inderdaad geroepen. Heel serieus ook _O-.
Ok, bedankt voor je bevestiging.
  zondag 3 september 2023 @ 22:07:44 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210525892
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Natuurlijk niet, de hele reden waarom die mof een onbeduidend middenmoottrainertje heeft genomen voor zijn FM save is dat die geen grote bek durft open te trekken en als eerste eraan gaat.

Maar heel Ajax loopt achter hem aan omdat het een soort superscout is ofzo die als enige ziet dat Akpom er wel wat van kan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210525910
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ze zijn er niet. Sutalo en Hato kunnen ertoe uitgroeien.
Vos. Maar ja, die speelt ook niet, want heel veel aangetrokken spelers voor zich. Het is bv ook absurd dat je 4 spelers op de linksback positie hebt.
pi_210525911
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Mislintat gaat zijn eigen hachje natuurlijk redden, die gaat het ontslag van Steijn uitleggen als een noodzakelijke ingreep omdat hij niet op de lijn van de TD zat.
pi_210525913
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:24 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Plek 3 niet acceptabel vinden zou ook raar zijn met een team dat opnieuw opgebouwd moet worden.
220 miljoen in 2 jaar gast
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_210525950
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Natuurlijk niet, de hele reden waarom die mof een onbeduidend middenmoottrainertje heeft genomen voor zijn FM save is dat die geen grote bek durft open te trekken en als eerste eraan gaat.

Maar heel Ajax loopt achter hem aan omdat het een soort superscout is ofzo die als enige ziet dat Akpom er wel wat van kan.
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die nu achter Mislintat aanlopen in blinde adoratie.
  zondag 3 september 2023 @ 22:11:53 #167
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210525951
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:09 schreef De_Pel het volgende:

[..]
220 miljoen in 2 jaar gast
Ja, over de balk gesmeten. Tegen de klippen op dan maar kampioen proberen te worden ipv opnieuw opbouwen heeft niet zoveel zin, beter is het om te onderkennen dat de afgelopen jaren een doodlopende weg is ingeslagen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 3 september 2023 @ 22:12:05 #168
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210525955
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
toch maar mooi 6 doelpuntjes gemaakt voor Sint Truiden. Dan ben je een grote.
En wordt pas 28. Talent voor de toekomst, die verkoop je over enkele jaren door voor 50 miljoen.
  zondag 3 september 2023 @ 22:12:31 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210525962
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die nu achter Mislintat aanlopen in blinde adoratie.
Wellicht is de sekte genaamd Ajaxtwitter ook geen hele goede graadmeter inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210525965
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ja, wel eens. Mislintat heeft natuulijk in het begin wel geroepen dat Ajax jaren nodig zou hebben voor wederopbouw, maar lijkt dan toch ook te moeten wennen aan de druk die een club als Ajax met zich meebrengt. Leuk dat hij bij Stutrgart heeft gewerkt, maar Ajax is echt wel andere koek en daar zal hij aan moeten wennen. Het is niet alleen de spelersgroep waarvan je de komende tijd kunt verwachten nog niet 'Ajax-waardig' te zijn.
pi_210525980
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2023 22:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Wellicht is de sekte genaamd Ajaxtwitter ook geen hele goede graadmeter inderdaad.
Ik kan me voorstellen dat je door freaky40 hier ook op het verkeerde been bent gezet.
pi_210525995
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Mislintat gaat zijn eigen hachje natuurlijk redden, die gaat het ontslag van Steijn uitleggen als een noodzakelijke ingreep omdat hij niet op de lijn van de TD zat.
En zijn baas heeft dat ook ooit geflikt, wat de degradatie van Twente inluidde destijds. Gezonde situatie wel.
zie email 27 oktober
pi_210526001
Het is toch hartstikke logisch dat er 100 miljoen is uitgegeven. Het hele elftal is verkocht en weggegaan. Anders zitten ze met het jeugdelftal te ballen, net zoals in de gehele voorbereiding.

Er wordt zo snel voorbij gegaan aan het feit dat letterlijk het hele elftal is vertrokken. Dat los je niet direct op. Die jongens trainen net een paar dagen met elkaar. Volgens mij kennen ze elkaars naam nog niet eens.

Ik had wel liever gezien dat ze een directe vervanger voor Kudus hadden gehaald. Begrijp niet zo goed waarom we geen echte rechtsbuiten hebben.
  zondag 3 september 2023 @ 22:17:18 #174
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_210526015
ik wacht gewoon de bus op na de interlands als ze nog een keer punten verspelen
graag op anoniem
pi_210526016
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ja, wel eens. Mislintat heeft natuulijk in het begin wel geroepen dat Ajax jaren nodig zou hebben voor wederopbouw, maar lijkt dan toch ook te moeten wennen aan de druk die een club als Ajax met zich meebrengt. Leuk dat hij bij Stutrgart heeft gewerkt, maar Ajax is echt wel andere koek en daar zal hij aan moeten wennen. Het is niet alleen de spelersgroep waarvan je de komende tijd kunt verwachten nog niet 'Ajax-waardig' te zijn.
Misschien denkt hij met dit soort aankopen dat Ajax hetzelfde niveau nastreeft als Stuttgart? Die man werd als een soort God binnengehaald omdat ie toevallig 2x beet had met een leuk spelertje, maar is hij wel zo goed als men zegt? Mensen overtuigen met een leuke babbel en een zak met geld wil niet zeggen dat je wereldspelers binnenhaalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')