Laat ook wel duidelijk zien dat niemand wilt vechten voor hem. Ben benieuwd hoe zijn core audience in Latakia zich nu voelt. Als de rebellen die kant op trekken kan dat nog wel eens in een flinke slachtpartij eindigenquote:
Die gaat de geschiedenis in als de grootste loser van Rusland.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:01 schreef Simmertje het volgende:
Zo verliest Rusland binnen een paar jaar niet alleen zijn grote bondgenoten in het Midden-Oosten, wordt Iran armer, groeit de NAVO-grens aanzienlijk, maar blijft Rusland zelf ook achter met een verwoeste binnenlandse economie. En dat allemaal voor een paar provincies in Oekraïne. Meesterstrateeg Poetin.
Ja als de Assadisten hun leven waarderen moeten ze hard rennen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Laat ook wel duidelijk zien dat niemand wilt vechten voor hem. Ben benieuwd hoe zijn core audience in Latakia zich nu voelt. Als de rebellen die kant op trekken kan dat nog wel eens in een flinke slachtpartij eindigen
Syrië is niet super relevant voor Israël.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:17 schreef Ulx het volgende:
Voor wie zijn we eigenlijk?
Assad is anti-Israel en pro Hezbollah, Hamas en Iran en daarmee ook pro-Rusland. Maar daardoor is hij ook gelijk anti-Oekraine.
Dus welke genocide is belangrijker? Welke moet eerst worden gestopt?
Rebellen, met als voetnoot dat ze onschuldige shiiten en koerden met rust latenquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:17 schreef Ulx het volgende:
Voor wie zijn we eigenlijk?
Assad is anti-Israel en pro Hezbollah, Hamas en Iran en daarmee ook pro-Rusland. Maar daardoor is hij ook gelijk anti-Oekraine.
Dus welke genocide is belangrijker? Welke moet eerst worden gestopt?
Wel enorm gematigd sindsdien.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:34 schreef Arnhemunited het volgende:
Corrigeer me als ik het fout heb maar die rebellen zijn toch het voormalige Al Nusra? Ik weet niet of we daar zo blij mee moeten zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
Vraag me af of dit alleen voor burgers is of ook voor soldaten
Ja klopt maar sinds Al Nusra zijn er flink wat iteraties over geweest en hebben ze zich afgezet van Al-Qaida. Die groepen zijn tig keer gehusseld.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:34 schreef Arnhemunited het volgende:
Corrigeer me als ik het fout heb maar die rebellen zijn toch het voormalige Al Nusra? Ik weet niet of we daar zo blij mee moeten zijn.
Als die Assad afslachten, juich ik dat van harte toe.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:34 schreef Arnhemunited het volgende:
Ik denk het wel voor het moment. Het dwingt Hezbollah Libanon te verlaten, dus is de kans op vrede daar groter. Blijven ze zitten verliezen ze beide landen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:34 schreef Arnhemunited het volgende:
Tahrir al Sham heet de groep tegenwoordig. Hebben een jaar of 8 geleden de banden verbroken met Al Qaida. Tegenwoordig zijn ze een soort Taliban. In de praktijk niet veel beter, maar wel makkelijker om internationale steun te verkrijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel enorm gematigd sindsdien.
Maarja, de huidige leider had zomaar de leider van IS kunnen zijn.
Het is gewoon IS all over again.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:34 schreef Arnhemunited het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |