abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215719424
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 22:39 schreef Szura het volgende:
En waar is Tijgertje?
twitter
pi_215719436
twitter
pi_215719465
De aanval heeft de naam "Dawn of Freedom" gekregen. Dat betekent dat dit een grote operatie is.

twitter
  vrijdag 29 november 2024 @ 22:58:49 #279
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215719471
Echt totaal geen weerstand zo te zien.
twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_215719524
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215719536
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 22:58 schreef Perrin het volgende:
Echt totaal geen weerstand zo te zien.
[ x ]
Zat zojuist in een Turks talige space op Twitter een journalist in Aleppo zei dat ie morgen in het Citadel shisha gaat roken :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215719548
twitter
pi_215719563
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 november 2024 22:48 schreef skysherrif het volgende:

[..]
[ x ]
Sheikh maksud was die Koerdische ypg wijk dat gedurende de oorlog altijd autonoom was en niet samenwerkte met de rebellen en toen de Aleppo volledig in handen viel van het regime wel met alle liefde overdragen werd aan de assadisten. Ben benieuwd hoe dat dit keer zal gaan.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 29 november 2024 @ 23:16:31 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215719582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:13 schreef egayalS het volgende:

[..]
Sheikh maksud was die Koerdische ypg wijk dat gedurende de oorlog altijd autonoom was en niet samenwerkte met de rebellen en toen de Aleppo volledig in handen viel van het regime wel met alle liefde overdragen werd aan de assadisten. Ben benieuwd hoe dat dit keer zal gaan.
Zou me niet verbazen als HTS niet zo'n zin in ze hebben.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_215719591
Dat er heel veel mensen vluchten uit Assad gecontroleerd gebied is toch een teken. Zelfs christenen vluchten naar Idlib. Daar hebben ze nu een kerk gebouwd.
twitter
pi_215719602
Syrische rebellen claimen nu heel Aleppo te controleren.

twitter
pi_215719603
Christenen hebben het beter in Idlib dan in Assad-land.

twitter
pi_215719641
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:21 schreef polderturk het volgende:
Christenen hebben het beter in Idlib dan in Assad-land.

[ x ]
https://www.france24.com/(...)bel-bastion-in-syria
pi_215719670
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:16 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zou me niet verbazen als HTS niet zo'n zin in ze hebben.
Waarschijnlijk weer net als tijdens de oorlogsjaren. Ingekapseld door de rebellen maar wel autonoom.
-Rabia Al-Basri
pi_215719690
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215719691
twitter
  vrijdag 29 november 2024 @ 23:45:32 #292
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215719712
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:13 schreef egayalS het volgende:

[..]
Je noemt het iig correct ypg nu.
pi_215719788
Met alle idiote beelden die we recentelijk hebben gezien valt niks uit te sluiten
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215719845
Blijkt dit een profetische artikel van 18 november? https://www.syriaintransition.com/safezonereloaded

Safe zone reloaded

Turkish plans would see Aleppo city encircled
Since Turkey’s last ground incursion into Syria in 2019 the threat of additional operations has become a major tool in Ankara’s policy kit. Recently, there’s been talk of a sweeping operation that could reset the strategic balance of power. With Trump’s election win, the conditions for such a step may now be more favourable.

Sources in Ankara say that Turkey is looking to cooperate with the US to establish an expansive “safe zone” spanning much of Syria’s north and east.
-Rabia Al-Basri
pi_215719860
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 30 november 2024 @ 08:32:59 #296
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215720903
Ze zijn al bij Abu Dhuhur vliegveld, echt bizar om dit te zien
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215720919
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 08:32 schreef Szura het volgende:
Ze zijn al bij Abu Dhuhur vliegveld, echt bizar om dit te zien
Koerden schijnen nu ook optimaal gebruik tem aken van de situaties en regime dorpen over te nemen. Niet helemaal duidelijk of dat met goedkeuring van het regime is of niet.
pi_215720937
twitter
pi_215721302
twitter

Het ging vannacht gewoon door.
Incelfrikandel
pi_215721439
en
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')