Finetunen klinkt alsof het al erg goed is allemaal.quote:Op zondag 3 september 2023 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Moet zeggen dat het allemaal best mee viel gezien alle nieuwe spelers die gebracht werden vandaag. Het had ook zomaar een een overloop van Fortuna kunnen worden. Gelukkig de komende week met de spelers die niet naar hun land gaan, de boel finetunen voor het vervolg van het seizoen.
Jij bent echt Mr. Optimism he.quote:Op zondag 3 september 2023 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Moet zeggen dat het allemaal best mee viel gezien alle nieuwe spelers die gebracht werden vandaag. Het had ook zomaar een een overloop van Fortuna kunnen worden. Gelukkig de komende week met de spelers die niet naar hun land gaan, de boel finetunen voor het vervolg van het seizoen.
Zeker aanvallend, verdedigend vond ik het best goed staan vandaag.quote:Op zondag 3 september 2023 16:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Finetunen klinkt alsof het al erg goed is allemaal.
Ik begreep van enkele Ajacieden hier dat dit geen tussenjaar zou worden. Ik ben benieuwd of zij nog steeds denken dat je met deze selectie overtuigend kampioen gaat worden.quote:Op zondag 3 september 2023 16:32 schreef Urquhart het volgende:
Nul gehouden, en nog ongeslagen in de competitie
Nee, het loopt nog voor geen meter. Zit nog totaal geen lijn en afstemming in. Enerzijds ook wel logisch. Maar qua kampioenschap is het dit seizoen eigenlijk al voorbij
Realistisch.quote:Op zondag 3 september 2023 16:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij bent echt Mr. Optimism he.
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar 0-0 tegen Fortuna? Hoeveel uitgespeelde kansen had Ajax?quote:Op zondag 3 september 2023 16:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker aanvallend, verdedigend vond ik het best goed staan vandaag.
Ik vind dat meer hier in het topic de tendens...quote:Op zondag 3 september 2023 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
38 nieuwe spelers en allemaal viesboos omdat het niet meteen draait.
1, 2 kansen.quote:Op zondag 3 september 2023 16:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar 0-0 tegen Fortuna? Hoeveel uitgespeelde kansen had Ajax?
En als Bergwijn terugkomt verandert er nog helemaal niks. Die kan zo’n team totaal niet mee op sleeptouw nemen. Berghuis ook niet, die komt ook niet verder dan een doodschop op z’n tijd.quote:Op zondag 3 september 2023 16:34 schreef BobW het volgende:
Totaal geen energie voorin, alleen Brobbey een klein beetje.
Zo ga je nooit druk kunnen zetten
xG 0,33quote:Op zondag 3 september 2023 16:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar 0-0 tegen Fortuna? Hoeveel uitgespeelde kansen had Ajax?
Ik zie het ook allemaal nog niet heel donker in. Grootste probleem vandaag was de communicatie en het elkaar vinden. Tjah dat is verdomd logisch...quote:Op zondag 3 september 2023 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus dat.quote:Op zondag 3 september 2023 16:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik zie het ook allemaal nog niet heel donker in. Grootste probleem vandaag was de communicatie en het elkaar vinden. Tjah dat is verdomd logisch...
Het feit dat niemand iets met een bal kan lijkt me ook een niet te onderschatten factor.quote:Op zondag 3 september 2023 16:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik zie het ook allemaal nog niet heel donker in. Grootste probleem vandaag was de communicatie en het elkaar vinden. Tjah dat is verdomd logisch...
Meer dan 100 miljoen uitgeven en dan niet winnen van Excelsior en Fortuna. Natuurlijk ben je dan viesboos.quote:Op zondag 3 september 2023 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is een momentopname en kan verschillende oorzaken hebben, stukje spanning misschien.quote:Op zondag 3 september 2023 16:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het feit dat niemand iets met een bal kan lijkt me ook een niet te onderschatten factor.
Volgende 2 wedstrijden verliezen en het is weer eens crisis in Amsterdam.quote:Op zondag 3 september 2023 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je er niets van begrijpt inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meer dan 100 miljoen uitgeven en dan niet winnen van Excelsior en Fortuna. Natuurlijk ben je dan viesboos.
Dat kwam ook wel een beetje doordat ze elkaar nog niet weten te vinden.quote:Op zondag 3 september 2023 16:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het feit dat niemand iets met een bal kan lijkt me ook een niet te onderschatten factor.
VREEMDELINGENLEGIOENquote:Op zondag 3 september 2023 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Oei, dat is niet best nee…maar geeft het ff tijd. Ik zag de opstelling en dacht wtf? Heel elftal is omgetieft, kan nooit meteen goed staan met zoveel nieuwe namen.quote:
Leg maar uit.quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je er niets van begrijpt inderdaad.
En dan weer een jaar verpest door niet te investeren in een goede coach.quote:Op zondag 3 september 2023 16:38 schreef alpeko het volgende:
Wanvertoning. Steijn gaat de Kerst echt niet halen. Tuurlijk de selectie is pover en veel nieuwe spelers maar hij is ongeschikt
Zolang je het V-woord maar niet gebruikt.quote:Op zondag 3 september 2023 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok TROL.quote:Op zondag 3 september 2023 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Als die penalty erin was gegaan was steijn morgen ontslagen
ik verwacht dat steijn de komende 2 weken voor de volgende wedstrijd ontslagen gaat worden.
Hij is gewoon niet de man die een ploeg van zoveel nieuwelingen kan opbouwen
Waardoor de eigen jeugd op de bank komt en vertrekt.quote:
Je kunt vast lezen, doe daar je voordeel mee.quote:
Dom onderbuikgelul.quote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waardoor de eigen jeugd op de bank komt en vertrekt.
Makkelijk praten op dit moment ja, we zien het wel als ze tegen elkaar gaan.quote:Op zondag 3 september 2023 16:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even kijken naar de manier waarop dat gebeurd is, want Twente is op dit moment verder dan Ajax…
Blijft nog steeds onbegrijpelijk dat ze niet voor Bosz zijn gegaan als je ziet hoe snel die voetbal erin kreeg in Eindhovenquote:Op zondag 3 september 2023 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Feyenoord had nog het excuus van een rode kaart.
Zegt ook wel wat over zo'n Fortuna dat die gewoon niet eens weten te scoren in dit soort wedstrijden. Gewoon extreem matig elftal verder.
Ik vraag mij af of iemand geschikt is om zo’n bijeengeraapte data-selectie te laten draaien.quote:Op zondag 3 september 2023 16:38 schreef alpeko het volgende:
Wanvertoning. Steijn gaat de Kerst echt niet halen. Tuurlijk de selectie is pover en veel nieuwe spelers maar hij is ongeschikt
Oke, dan begrijp ik je niet. Maar viesboos zijn omdat Excelsior en Fortuna niet kapot gespeeld kan worden door een team wat net over de 100 miljoen aan versterkingen binnen heeft begrijp ik prima.quote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt vast lezen, doe daar je voordeel mee.
Denk dat een Bosz of Slot ook gek geworden was als op deze manier de selectie bij elkaar gebouwd zou worden.quote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft nog steeds onbegrijpelijk dat ze niet voor Bosz zijn gegaan als je ziet hoe snel die voetbal erin kreeg in Eindhoven
Helemaal als je dan bij Steijn uitkomt
Wie is er viesboos? Kunnen weer wat aanpassingen aan de basiself worden gedaan. Rensch en Avila banken. Vd Boomen doet ook pijn aan mn ogen. Tahirovic wat ongelukkig. Mikautadze heel erg lui. Forbs weer lekker naar rechts. Berghuis straks op 10.quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meer dan 100 miljoen uitgeven en dan niet winnen van Excelsior en Fortuna. Natuurlijk ben je dan viesboos.
Bosz had het ook snel voor elkaar bij Dortmund en zijn andere clubs.. alleen storten zijn teams na een maand of zes helemaal in..quote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft nog steeds onbegrijpelijk dat ze niet voor Bosz zijn gegaan als je ziet hoe snel die voetbal erin kreeg in Eindhoven
Met zo’n enorme renovatie is de kans op een tussenjaar enorm groot natuurlijk. Het feit dat een nieuwkomer vandaag direct aanvoerder is zegt al genoeg. Het kan natuurlijk altijd dat het direct loopt en je direct voor het kampioenschap kan gaan. Maar dat is ook een beetje: de wens is vader van de gedachtequote:Op zondag 3 september 2023 16:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik begreep van enkele Ajacieden hier dat dit geen tussenjaar zou worden. Ik ben benieuwd of zij nog steeds denken dat je met deze selectie overtuigend kampioen gaat worden.
Zonder enige twijfel.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wie is er viesboos? Kunnen weer wat aanpassingen aan de basiself worden gedaan. Rensch en Avila banken. Vd Boomen doet ook pijn aan mn ogen. Tahirovic wat ongelukkig. Mikautadze heel erg lui. Forbs weer lekker naar rechts. Berghuis straks op 10.
Winnen we weer alles met gemak…
In Duitsland en Frankrijk werd Bosz helemaal kapot gemaakt. Tsja als je de cijfers erbij pakt kun je ook niet anders.quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bosz had het ook snel voor elkaar bij Dortmund en zijn andere clubs.. alleen storten zijn teams na een maand of zes helemaal in..
Benieuwd wanneer er een boek over wordt geschreven.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat een Bosz of Slot ook gek geworden was als op deze manier de selectie bij elkaar gebouwd zou worden.
Als je niet kunt inzien dat het inpassen van twaalf nieuwe spelers niet op één dag gaat dan houdt het wel op ja.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, dan begrijp ik je niet. Maar viesboos zijn omdat Excelsior en Fortuna niet kapot gespeeld kan worden door een team wat net over de 100 miljoen aan versterkingen binnen heeft begrijp ik prima.
bodz was niet mogelijk vanwege van der sarquote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hadden ongetwijfeld wat meer tegengas gegeven tegenover de FM save van de mof.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat een Bosz of Slot ook gek geworden was als op deze manier de selectie bij elkaar gebouwd zou worden.
Misschien brengen we wel een dvd uit.quote:Op zondag 3 september 2023 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer er een boek over wordt geschreven.
'Hoe 100 miljoen over de balk is GESMETEN'
En dan dachten we dat Bassey de grootste clown was. Nou ik heb er vanmiddag nog een paar gezien
Het is niet alsof de aankopen echt bedachtzaam zijn gegaan…quote:Op zondag 3 september 2023 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Als die penalty erin was gegaan was steijn morgen ontslagen
ik verwacht dat steijn de komende 2 weken voor de volgende wedstrijd ontslagen gaat worden.
Hij is gewoon niet de man die een ploeg van zoveel nieuwelingen kan opbouwen
Ja, trek je nog maar eens af op dit verlies, droeftoeter!quote:Op zondag 3 september 2023 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bodz was niet mogelijk vanwege van der sar
wel laf van der sar dat hij dat geblokkeerd heeft en daarna zelf vertrekt en een puinhoop achterlaat bij 020
maar het is wel genieten
Arend Martijn had daar niet heel veel moeite mee.quote:Op zondag 3 september 2023 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je niet kunt inzien dat het inpassen van twaalf nieuwe spelers niet op één dag gaat dan houdt het wel op ja.
Precies. Heeft gewoon tijd nodig.quote:Op zondag 3 september 2023 16:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met zo’n enorme renovatie is de kans op een tussenjaar enorm groot natuurlijk. Het feit dat een nieuwkomer vandaag direct aanvoerder is zegt al genoeg. Het kan natuurlijk altijd dat het direct loopt en je direct voor het kampioenschap kan gaan. Maar dat is ook een beetje: de wens is vader van de gedachte
Dat kun je mooi in het Feyenoord-topic besprekenquote:Op zondag 3 september 2023 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arend Martijn had daar niet heel veel moeite mee.
Dat zeg ik toch niet? Je ziet dat de concurrenten uit Eindhoven en Rotterdam ook veel nieuwe spelers halen en wel resultaat boeken. Daar worden mensen viesboos van.quote:Op zondag 3 september 2023 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je niet kunt inzien dat het inpassen van twaalf nieuwe spelers niet op één dag gaat dan houdt het wel op ja.
Bosz heeft altijd aanvallend willen voetballen, als er maar 1 goal meer gemaakt werd dan de tegenstand was het ok. Hij had bij BVB pech dat niet de hele selectie mee was in zijn denkwijze, zijn grootste steunpilaar Blascikowski was geblesseerd en Dante die hem verving moest Bosz niet.quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bosz had het ook snel voor elkaar bij Dortmund en zijn andere clubs.. alleen storten zijn teams na een maand of zes helemaal in..
020quote:Op zondag 3 september 2023 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bodz was niet mogelijk vanwege van der sar
wel laf van der sar dat hij dat geblokkeerd heeft en daarna zelf vertrekt en een puinhoop achterlaat bij 020
maar het is wel genieten
Dat zeg je wel. We hebben voor HONDERD MILJOEN gekocht en dus moeten we maar meteen alles winnen. Dat gaat niet met twaalf nieuwe spelers waarvan sommigen één keer meegetraind hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Je ziet dat de concurrenten uit Eindhoven en Rotterdam ook veel nieuwe spelers halen en wel resultaat boeken. Daar worden mensen viesboos van.
het is een gelijkspel feboboyquote:Op zondag 3 september 2023 16:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, trek je nog maar eens af op dit verlies, droeftoeter!
Bosz zal het wel niet geworden zijn omdat die minstens de helft van de aankopen niet gepikt zou hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee. Hansen vertrok vorig jaar al om die reden. Fitz-Jim is maar elders ondergebracht. Het zogenaamd grote talent Unuvar is ook verhuurd. De zaakwaarnemer van Vos ziet ook weinig speeltijd voor hem weggelegd, of denk jij dat Ajax miljoenenaankopen op de bank gaat zetten?quote:
Hoe is dat anders in Eindhoven en Rotterdam dan precies? Zelfde transferwindow, zelfde agenda toch?quote:Op zondag 3 september 2023 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zeg je wel. We hebben voor HONDERD MILJOEN gekocht en dus moeten we maar meteen alles winnen. Dat gaat niet met 12 nieuwe spelers waarvan sommigen één keer meegetraind hebben.
als je spelers haalt ui 2e divisie clubs dan is dit het niveauquote:Op zondag 3 september 2023 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is niet alsof de aankopen echt bedachtzaam zijn gegaan…
De zaakwaarnemer van Vos denkt alleen aan de zaakwaarnemer van Vos en klaagde niet toen Bergwijn voor 30 miljoen werd gekocht dacht ik.quote:Op zondag 3 september 2023 16:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee. Hansen vertrok vorig jaar al om die reden. De zaakwaarnemer van Vos ziet ook weinig speeltijd voor hem weggelegd, of denk jij dat Ajax miljoenenaankopen op de bank gaat zetten?
https://www.voetbalprimeu(...)r-koopclub-ajax.html
Was het bij Ajax niet precies andersom?quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je de antwoorden op deze vragen best allemaal zelf kunt bedenken.quote:Op zondag 3 september 2023 16:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe is dat anders in Eindhoven en Rotterdam dan precies? Zelfde transferwindow, zelfde agenda toch?
Omdat Tadic, timber en alvarez iets belangrijker waren voor de totale ploeg dan bv Simons.quote:Op zondag 3 september 2023 16:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe is dat anders in Eindhoven en Rotterdam dan precies? Zelfde transferwindow, zelfde agenda toch?
Nee. Leg uit.quote:Op zondag 3 september 2023 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je de antwoorden op deze vragen best allemaal zelf kunt bedenken.
je heb voor meer dan 200 miljoen gekocht in 2 seizoenenquote:Op zondag 3 september 2023 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zeg je wel. We hebben voor HONDERD MILJOEN gekocht en dus moeten we maar meteen alles winnen. Dat gaat niet met twaalf nieuwe spelers waarvan sommigen één keer meegetraind hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |