echt wie verzint die onzinquote:Op zondag 3 september 2023 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doen jullie wel eens een bal op de barbecue?
Alleen worsten en hamburgers.quote:Op zondag 3 september 2023 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doen jullie wel eens een bal op de barbecue?
Om de boel even goed op te schudden!quote:Op zondag 3 september 2023 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat het een goeie optie was geweest als trainer voor Utrecht
Sterktequote:Op zondag 3 september 2023 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik juich voor @:paul vandaag.
quote:Op zondag 3 september 2023 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat het een goeie optie was geweest als trainer voor Utrecht
Bestaat er een borstbeeld van Fransquote:Op zondag 3 september 2023 12:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben er zo zeker van dat Feyenoord dit wint, dat ik bij puntverlies morgen een selfie met het borstbeeld van Frans van Seumeren ga maken.
@onlogischquote:Op zondag 3 september 2023 12:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben er zo zeker van dat Feyenoord dit wint, dat ik bij puntverlies morgen een selfie met het borstbeeld van Frans van Seumeren ga maken.
Die foto krijgen jullie niet, wel een zwager van me.quote:Op zondag 3 september 2023 12:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:onlogisch
Draag jij hier even zorg over?
Ruikt het borstbeeld naar alcohol?quote:Op zondag 3 september 2023 12:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Absoluut, naast de voordeur bij de Galgenwaard.
Zo dichtbij ben ik er ook niet geweest.quote:Op zondag 3 september 2023 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ruikt het borstbeeld naar alcohol?
Daar ben ik toch al een aantal keer geweest, nooit opgevallenquote:Op zondag 3 september 2023 12:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Absoluut, naast de voordeur bij de Galgenwaard.
https://www.fcutrecht.nl/(...)van-seumeren-onthuldquote:Op zondag 3 september 2023 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch al een aantal keer geweest, nooit opgevallen
Ik nu ook.quote:Op zondag 3 september 2023 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Martijn was even koffie halen
Wat een lul hequote:Op zondag 3 september 2023 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Martijn was even koffie halen
Oh ik dacht dat het weer Teun de Boer was. (Lol)quote:Op zondag 3 september 2023 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even was Martijn van Zijtveld weggevallen, vond ik wel lekker rustig.
Wat wil je van een inwisselbaar LIDL-elftal?quote:Op zondag 3 september 2023 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
In een cirkel van 10m rondom Gimenez geen Utrecht-verdediger.
Tja.
Logisch dat het verwarrend is. Sjors Blaauw, Martijn van Zijtveld, Teun de Boer. Allemaal inwisselbare commentatoren. Waar zijn de Everts van vroeger? Ron de Rijk was kut, maar wel authentiek.quote:Op zondag 3 september 2023 12:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het weer Teun de Boer was. (Lol)
Geen @Paul meer in het Eredivisie-topic, genot.quote:Op zondag 3 september 2023 12:28 schreef Malavita het volgende:
Utrecht moet serieus vrezen voor degradatie met deze zeer matige selectie.
Heel mooiquote:Op zondag 3 september 2023 12:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jong Utrecht zal moeten afvloeien naar de tweede divisie komend seizoen.
Utrecht is tot nu toe het enige elftal dat nog nooit gedegradeerd is geworden als wel nooit kampioen.quote:Op zondag 3 september 2023 12:28 schreef Malavita het volgende:
Utrecht moet serieus vrezen voor degradatie met deze zeer matige selectie.
Gelukkig geen MEMVIS-hype.quote:Op zondag 3 september 2023 12:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanaf morgen weer interlandellende.
Doet het prima bij Atlético. Maar laat hem maar lekker wegblijven van de negatieve energie bij het Nederlands Elftal.quote:
Het wordt tijd dat dat gewoon verplicht wordt.quote:Op zondag 3 september 2023 12:24 schreef hhh38 het volgende:
Overigens wel jaloers op de achterkant van de shirts van Utrecht. Naam boven en geen rugsponsor
Almere ook niet.quote:Op zondag 3 september 2023 12:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Utrecht is tot nu toe het enige elftal dat nog nooit gedegradeerd is geworden als wel nooit kampioen.
Maar dit ziet er inderdaad echt heel slecht uit.
Maar de voetballers stralen ook helemaal niks uit. Someren moet opkkeren en de hele directie moet opgerot worden. Deze gasten zijn echt een drama.
ok.quote:Op zondag 3 september 2023 12:35 schreef Viesdik het volgende:
Haha het is echt een fucking lijdensweg om Utrecht te zien spelen.
Alles is kut.
Ja Hans, we zijn al minuut of 8 verderquote:Op zondag 3 september 2023 12:40 schreef Viesdik het volgende:
Vuurwerk voor het eerste doelpunt van de eeuw
live streams lopen altijd wat vertraging opquote:Op zondag 3 september 2023 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja Hans, we zijn al minuut of 8 verder
Wie kijkt er nog Eredivisievoetbal via een stream? Het is geen 2009 meer.quote:Op zondag 3 september 2023 12:42 schreef Viesdik het volgende:
[..]
live streams lopen altijd wat vertraging op
Doorgans is dat wel iets energieker dan wat er nu op de mat gelegd wordt. Helaas is Utreg zo lachwekkend slecht dat dit al meer dan genoeg is.quote:Op zondag 3 september 2023 12:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geef jij eens een definitie van Slotball dan.
Utrecht dwingt Feyenoord de bal en dan is het ook onder Slot niet altijd genieten, vind het nu al beter dan vorig jaar rond deze tijd.quote:Op zondag 3 september 2023 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Doorgans is dat wel iets energieker dan wat er nu op de mat gelegd wordt. Helaas is Utreg zo lachwekkend slecht dat dit al meer dan genoeg is.
Ze moeten gewoon nieuw elan vinden op het middenveld na het vertrek van Don Orkun Kökcu. Dat is niet verwonderlijk, alleen denk ik niet dat de oplossing in deze selectie zit.quote:Op zondag 3 september 2023 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Doorgans is dat wel iets energieker dan wat er nu op de mat gelegd wordt. Helaas is Utreg zo lachwekkend slecht dat dit al meer dan genoeg is.
Ligt aan jou.quote:Op zondag 3 september 2023 12:46 schreef Viesdik het volgende:
Ligt het aan mij of zitten er alleen maar buitenlanders in het elftal van Feyenoord?
Stukje vreemdelingenlegioen (dit mag je niet in het Ajaxtopic zeggen!)quote:Op zondag 3 september 2023 12:46 schreef Viesdik het volgende:
Ligt het aan mij of zitten er alleen maar buitenlanders in het elftal van Feyenoord?
Terecht.quote:Op zondag 3 september 2023 12:49 schreef De_Kraam het volgende:
(dit mag je niet in het Ajaxtopic zeggen!)
quote:Op zondag 3 september 2023 12:51 schreef GGMM het volgende:
In het Ajax-topic houden we het graag inhoudelijk
(lol)quote:Op zondag 3 september 2023 12:51 schreef GGMM het volgende:
Gelachen.quote:Op zondag 3 september 2023 12:51 schreef GGMM het volgende:
Van de hele achterste linie van Utrecht word je verdrietig.quote:Op zondag 3 september 2023 12:55 schreef Slobeend het volgende:
Van der Hoorn kan er helemaal niks meer van.
Van het hele FC Utrecht-team word je verdrietig. Jordy Zuidam heeft denk ik de droom om het meest inwisselbare team ooit te creëren.quote:Op zondag 3 september 2023 13:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Van de hele achterste linie van Utrecht word je verdrietig.
Doet me een beetje hier aan denken.
[ afbeelding ]
Ik lach me zo kapot daar he.quote:Op zondag 3 september 2023 12:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Stukje vreemdelingenlegioen (dit mag je niet in het Ajaxtopic zeggen!)
Wie wil jij precies als aanvoerder zien? De enige andere optie in deze basis is Rensch, maar Rensch speelt als een gehandicapte.quote:Op zondag 3 september 2023 13:08 schreef GGMM het volgende:
Iemand die er net 3 dagen is aanvoerder maken
In het hoofd van Steijn is het altijd Sesamstraat
Ze hadden de onsympathieke Bas Dost niet moeten laten gaan.quote:Op zondag 3 september 2023 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van het hele FC Utrecht-team word je verdrietig. Jordy Zuidam heeft denk ik de droom om het meest inwisselbare team ooit te creëren.
Maar jij bent oprecht heel irritant daar.quote:Op zondag 3 september 2023 13:08 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik lach me zo kapot daar he.
Als piranha's happen ze.
Dan zou het in het kader van een stukje inclusiviteit juist goed zijn om Rensch aanvoerder te maken.quote:Op zondag 3 september 2023 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie wil jij precies als aanvoerder zien? De enige andere optie in deze basis is Rensch, maar Rensch speelt als een gehandicapte.
Oh.quote:Op zondag 3 september 2023 13:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar jij bent oprecht heel irritant daar.
Hier zet je me schaakmatquote:Op zondag 3 september 2023 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie wil jij precies als aanvoerder zien? De enige andere optie in deze basis is Rensch, maar Rensch speelt als een gehandicapte.
Ik was vooral blij dat Sutalo start.quote:Op zondag 3 september 2023 13:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is bijzonder dat iemand die nog geen wedstrijd gespeeld heeft al aanvoerder is.
bijzonder ja, maar als ie er de kwaliteiten voor heeft prima toch.quote:Op zondag 3 september 2023 13:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is bijzonder dat iemand die nog geen wedstrijd gespeeld heeft al aanvoerder is.
Geen herhalingsgevaar.quote:Op zondag 3 september 2023 13:13 schreef De_Kraam het volgende:
Ze hadden Brobbey aanvoerder moeten maken. Brobbey goed hè.
Bel 113 aubquote:Op zondag 3 september 2023 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
God, Ajax speelde donderdag met het meest inspiratieloze teringelftal ooit en dan zijn mensen nu verbaasd dat de wellicht topaankoop aanvoerder is.
Ik ga even in mezelf snijden.
Ik zie het verband nietquote:Op zondag 3 september 2023 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
God, Ajax speelde donderdag met het meest inspiratieloze teringelftal ooit en dan zijn mensen nu verbaasd dat de wellicht topaankoop aanvoerder is.
Het is gewoon vrij bijzonder. Hij heeft er vast de kwaliteiten voor, maar het is vreemd dat hij blijkbaar nu al als leider binnen de selectie wordt gezien.quote:Op zondag 3 september 2023 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tokkie Steijn weet het nu al niet meer.quote:Op zondag 3 september 2023 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is gewoon vrij bijzonder. Hij heeft er vast de kwaliteiten voor, maar het is vreemd dat hij blijkbaar nu al als leider binnen de selectie wordt gezien.
Bekijk de opstelling eens en draag je naam graag even voor.quote:Op zondag 3 september 2023 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is gewoon vrij bijzonder. Hij heeft er vast de kwaliteiten voor, maar het is vreemd dat hij blijkbaar nu al als leider binnen de selectie wordt gezien.
Nee ik ook niet.quote:Op zondag 3 september 2023 13:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bekijk de opstelling eens en draag je naam graag even voor.
Ik zie namelijk niemand anders.
Branco.quote:Op zondag 3 september 2023 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie is jouw aanvoerder?
Als Steijn ontslagen wordt komt Dickie dan Ajax redden?quote:Op zondag 3 september 2023 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Tokkie Steijn weet het nu al niet meer.
Wie had je dan willen zien?quote:
Sow.quote:Op zondag 3 september 2023 13:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie had je dan willen zien?
We speelden donderdag godbetert met
Gorter
Rensch
Medic
Hato
Wijndal![]()
![]()
Van den Boomen
Tahirovic
Taylor![]()
![]()
Forbs
Brobbey![]()
![]()
Bergwijn![]()
![]()
Bergwijn is geschorst. Taylor is terecht geslachtofferd.
Wie had er dan aanvoerder moeten worden? Er zit helemaal geen leider in de selectie die hier langer dan een maand zit. Het zijn allemaal zouteloze, arrogante, nutteloze kutvoetballers die het liefst met kutgebaartjes een doelpunt vieren maar nooit langer dan een wedstrijd (of uberhaupt helft, kwartier constant spelen). Dan is het meer dan terecht dat Sutalo speelt.
Ik wil gewoon nooit meer figuren als Rensch, Wijndal, Taylor, Brobbey en Bergwijn zien. Als Sutalo de nieuwe troepen mag aansturen, leg ik mijn volledige vertrouwen en ziel in de heer Josip Sutalo. Opdat hij ons naar het beloofde land leidt.
Vraag dit even in het Ajax-Topic.quote:Op zondag 3 september 2023 13:19 schreef De_Kraam het volgende:
Fresia noemt Ajax een vreemdelingenlegioen.
Ter info.
Ik kijk wel uit.quote:Op zondag 3 september 2023 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraag dit even in het Ajax-Topic.
jij kan er niks aan doen dat de meesten hier er geen reet van snappenquote:Op zondag 3 september 2023 13:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie had je dan willen zien?
We speelden donderdag godbetert met
Gorter
Rensch
Medic
Hato
Wijndal![]()
![]()
Van den Boomen
Tahirovic
Taylor![]()
![]()
Forbs
Brobbey![]()
![]()
Bergwijn![]()
![]()
Bergwijn is geschorst. Taylor is terecht geslachtofferd.
Wie had er dan aanvoerder moeten worden? Er zit helemaal geen leider in de selectie die hier langer dan een maand zit. Het zijn allemaal zouteloze, arrogante, nutteloze kutvoetballers die het liefst met kutgebaartjes een doelpunt vieren maar nooit langer dan een wedstrijd (of uberhaupt helft, kwartier constant spelen). Dan is het meer dan terecht dat Sutalo speelt.
Ik wil gewoon nooit meer figuren als Rensch, Wijndal, Taylor, Brobbey en Bergwijn zien. Als Sutalo de nieuwe troepen mag aansturen, leg ik mijn volledige vertrouwen en ziel in de heer Josip Sutalo. Opdat hij ons naar het beloofde land leidt.
Namen en rugnummers.quote:Op zondag 3 september 2023 13:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
jij kan er niks aan doen dat de meesten hier er geen reet van snappen
Nee hoor. Aan het eind van de dag schudden we handen en gaan we verder met onze levens.quote:Op zondag 3 september 2023 13:21 schreef De_Kraam het volgende:
De Slob krijgt het aan de stok met Stinho.
Erg leuk.
Dit is een leugen.quote:Op zondag 3 september 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
Utrecht koopt elk seizoen 20 nieuwe spelers
Ik overdreef een klein beetje in de hoop dat er een bloeiende discussie zou ontstaan.quote:
Zo is Santi niet.quote:Op zondag 3 september 2023 13:35 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me een beetje een afgesproken act van Gimenez om onder die oefenpotjes uit te komen.
Ik telde er zelfs twee in korte tijd.quote:Op zondag 3 september 2023 13:45 schreef De_Kraam het volgende:
Van der Hoorn met een ingreep. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ontoerekeningsvatbare Frans gaat weer verhaal halen in de kleedkamer.quote:Op zondag 3 september 2023 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Interview met Van Seumeren graag na de wedstrijd.
Live bestorming van de kleedkamer genotquote:Op zondag 3 september 2023 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Interview met Van Seumeren graag na de wedstrijd.
Wedstrijd van het jaar.quote:Op zondag 3 september 2023 13:49 schreef 3rr0r het volgende:
Utrecht spaart al hun krachten voor als ze tegen Ajax moeten
quote:Op zondag 3 september 2023 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutclub is Utrecht ook. En dan Branderhorst halen voor de bank
quote:Op zondag 3 september 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
Utrecht koopt elk seizoen 20 nieuwe spelers
quote:Op zondag 3 september 2023 13:49 schreef 3rr0r het volgende:
Utrecht spaart al hun krachten voor als ze tegen Ajax moeten
Sorry ik was in paniekquote:Op zondag 3 september 2023 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je niet zo schreeuwen.
Dan adviseer je ik in het vervolg eerst je afstandsbediening te zoeken vooraleer je hier een post plaatst.quote:Op zondag 3 september 2023 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik was in paniek
Ik kon m'n afstandsbediening niet vinden
De afstandsbediening naast je neerleggen is in dit geval een stuk handigerquote:Op zondag 3 september 2023 14:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan adviseer je ik in het vervolg eerst je afstandsbediening te zoeken vooraleer je hier een post plaatst.
Maar goed, dit advies mag je ook naast je neer leggen.
Klopt, maar we moeten niet meteen te grote stappen maken bij FA GGMM. Alles stap voor stap.quote:Op zondag 3 september 2023 14:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
De afstandsbediening naast je neerleggen is in dit geval een stuk handiger
Ik vind het erg vervelend dat je zoiets hebt meegemaakt. Mocht je steun zoeken, dan zijn wij er voor je.quote:
Nah, verwijs hem maar door naar @Novaquote:Op zondag 3 september 2023 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend dat je zoiets hebt meegemaakt. Mocht je steun zoeken, dan zijn wij er voor je.
Dit is niet iets om lacherig over te doen.quote:Op zondag 3 september 2023 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nah, verwijs hem maar door naar @:Nova
Bedankt maatquote:Op zondag 3 september 2023 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend dat je zoiets hebt meegemaakt. Mocht je steun zoeken, dan zijn wij er voor je.
Gelukkig maatquote:Op zondag 3 september 2023 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Inmiddels gaat het alweer een beetje
Prima, ik stuur je een pak wijn toequote:Op zondag 3 september 2023 14:32 schreef Bezsen het volgende:
Mijn abo is verlopen.
Maak mij een tong jongens
quote:Op zondag 3 september 2023 14:32 schreef Bezsen het volgende:
Mijn abo is verlopen.
De meeste Poolse mensen kunnen dat prima zelf.quote:Op zondag 3 september 2023 14:32 schreef Bezsen het volgende:
Mijn abo is verlopen.
Zullen wij voor elkaars abo gaan betalen?quote:Op zondag 3 september 2023 14:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik betaal zelf voor mijn abo.
Best wel dom als ik er zo over nadenk.
Wat een goed idee.quote:Op zondag 3 september 2023 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zullen wij voor elkaars abo gaan betalen?
Dan houden we er per saldo niets aan over, maar het geeft wel het gevoel dat we vrienden hebben.
penatyquote:
neeeeeequote:
Deze gemiste strafschop gaat het keerpunt van het seizoen zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 14:42 schreef Buitendam het volgende:
Het is erop en erover nu voor Ajax. We zullen er nog lang over napraten.
Je hebt het over @klaasweetalles ?quote:Op zondag 3 september 2023 14:42 schreef KingRoland het volgende:
Merk meer de boosheid van de Feyenoorders hier dan de opluchting van de Ajacieden.
genot
TheVoice4Everquote:Op zondag 3 september 2023 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk spelertje die Halilovic
Heeft die Voice4ever toch goed gezien
een stuk of 10 voor 150 miljoen euro....quote:Op zondag 3 september 2023 14:51 schreef GGMM het volgende:
Het is nog niet echt best.
Hopelijk worden er in de winterstop nog wat spelers gekocht
Goed voor de landenbingoquote:Op zondag 3 september 2023 14:51 schreef GGMM het volgende:
Het is nog niet echt best.
Hopelijk worden er in de winterstop nog wat spelers gekocht
Neequote:Op zondag 3 september 2023 14:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben na de penalty in slaap gevallen. Heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |