echt wie verzint die onzinquote:Op zondag 3 september 2023 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doen jullie wel eens een bal op de barbecue?
Alleen worsten en hamburgers.quote:Op zondag 3 september 2023 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doen jullie wel eens een bal op de barbecue?
Om de boel even goed op te schudden!quote:Op zondag 3 september 2023 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat het een goeie optie was geweest als trainer voor Utrecht
Sterktequote:Op zondag 3 september 2023 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik juich voor @:paul vandaag.
quote:Op zondag 3 september 2023 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat het een goeie optie was geweest als trainer voor Utrecht
Bestaat er een borstbeeld van Fransquote:Op zondag 3 september 2023 12:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben er zo zeker van dat Feyenoord dit wint, dat ik bij puntverlies morgen een selfie met het borstbeeld van Frans van Seumeren ga maken.
@onlogischquote:Op zondag 3 september 2023 12:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben er zo zeker van dat Feyenoord dit wint, dat ik bij puntverlies morgen een selfie met het borstbeeld van Frans van Seumeren ga maken.
Die foto krijgen jullie niet, wel een zwager van me.quote:Op zondag 3 september 2023 12:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:onlogisch
Draag jij hier even zorg over?
Ruikt het borstbeeld naar alcohol?quote:Op zondag 3 september 2023 12:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Absoluut, naast de voordeur bij de Galgenwaard.
Zo dichtbij ben ik er ook niet geweest.quote:Op zondag 3 september 2023 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ruikt het borstbeeld naar alcohol?
Daar ben ik toch al een aantal keer geweest, nooit opgevallenquote:Op zondag 3 september 2023 12:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Absoluut, naast de voordeur bij de Galgenwaard.
https://www.fcutrecht.nl/(...)van-seumeren-onthuldquote:Op zondag 3 september 2023 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch al een aantal keer geweest, nooit opgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |