SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En deze ken ik wel, maar geen idee wie het is en hoe het heet
1972quote:
Ik trek die stem heel slechtquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mwoa, gaat wel, toch? Ben wel vergeten wie het zingt.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:17 schreef DJ11 het volgende:
The 5th Dimension - Aquarius/Let The Sunshine In
Klopt..... het is een cover van de Party Animals.quote:
Klopt, maar die coveren er zelf ook lustig op los hoor. Zo hebben ze How You Samba van Kris Kross Amsterdam gecoverdquote:
Waareom dat dan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm hiervan krijg ik zin in een patatje
Fijne avondquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Veronica Unlimited - What Kind Of Dance Is This.
Tot later…
quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Tot later…
Hall.... tot ziensquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Tot later…
Fijne avond.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Even kieken of er nog gekaart gaat worden, tot zo of iets later
quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fijne plaat wel.
Dit lijkt op Boney M, maar is het niet volgens mij
Dat haalde ik er niet uit.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Er zit een melodietje in dat lijkt op de tune van The A-team
En wie weet heeft zij wel gezongen voor de singles van Boney M.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit heeft inderdaad een hoog Boney M gehalte![]()
50%
Andersom, Frank Farian was ook haar producer…quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
En wie weet heeft zij wel gezongen voor de singles van Boney M.
Is dat niet Bobby van..... Boney M?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fijne plaat wel.
Dit lijkt op Boney M, maar is het niet volgens mij
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andersom, Frank Farian was ook haar producer…
Kijk.... weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andersom, Frank Farian was ook haar producer…
Ja, dat is hemquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat niet Bobby van..... Boney M?
Denk dat het heel verstandig is.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon is net terug van het feest in de stad. Heel trots dat hij is uitgenodigd voor de verjaardag van een meisje. Bleek dat hij de moeder van dat meisje tegen is gekomen en dat die moeder had gezegd dat hij maar langs moest komen volgende week.
Heb hem toch maar geadviseerd het voorzichtig bij het meisje zelf te polsen.
Nu blijf ik even wat langer hangen…quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... weer wat geleerd!![]()
Welkom terug.
Ja, ik vind het stiekem best een goed liedjequote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu blijf ik even wat langer hangen…
Nu je het zegt….quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Het refrein is gejat van de coupletten van Manuela van Jacques Herb…
Heeft ze niet de tune van een soapserie ingezongen?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Lisa Boray, één van de bekendste onbekendste studiozangeressen in Nederland…
Elke avond om 8 uur te horen op RTL4 (ik weet niet of ze haar versie nog gebruikenquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Lisa Boray, één van de bekendste onbekendste studiozangeressen in Nederland…
quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Chaka Demus & Pliers - Twist & Shout
Ik ken het wel, maar niet titel of band.quote:
Scaffold…quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar niet titel of band.
Weet jij misschien of dit voorkwam uit een soort Farce Majeur achtig programma?quote:
Of het een programma was, weet ik niet, maar het waren wel comedians…quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet jij misschien of dit voorkwam uit een soort Farce Majeur achtig programma?
quote:
Als je dat weet, hoor je het ook wel enigszins.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Opgericht door Robbie van Leeuwen, de man achter Shocking Blue…
Hij zit middenvoor op de cover…quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Als je dat weet, hoor je het ook wel enigszins.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Als je dat weet, hoor je het ook wel enigszins.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij zit middenvoor op de cover…
Bay City Rollers - Saturday Night
quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:25 schreef MadMaster het volgende:
De zanger van deze band had last van het George Michael syndroom.
Iedere meid was verliefd op hem, maar hij was zelf meer van de herenliefde…
Je moet je toch eens in de oudere muziek verdiepen, DJ11.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor leuke muziek, maar veel nummers die ik niet ken
Dat is best lastig lijkt me…quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:25 schreef MadMaster het volgende:
De zanger van deze band had last van het George Michael syndroom.
Iedere meid was verliefd op hem, maar hij was zelf meer van de herenliefde…
Nee, dan word ik toch liever weer met terugwerkende kracht verliefd op George Michael.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hier ga ik nachtmerries van krijgen.
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Als Melting het hoesje heeft gepost, mag je 2 personen die erop te zien zijn met naam benoemen…
De ander is Spooky van Sue, waar ik dan weer niet van wist dat hij ook de Apooky van Spooky's Day Off van Swinging Soul Machine was (met dank aan @n00biedoobiedoo)quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Jam & Spoon feat. Plavka - Right In The Night (Fall In Love With Music)
quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De ander is Spooky van Sue, waar ik dan weer niet van wist dat hij ook de Apooky van Spooky's Day Off van Swinging Soul Machine was (met dank aan @:n00biedoobiedoo)
quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en voor livelink: de mannen van Catapult/Rubberen Robbie hadden er wat mee te maken. Ga je dat weer direct vergeten?
Swinging on a starquote:
Ken jij 1 van beide zo goed dan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:44 schreef Symphonic het volgende:
En Sue is de moeder van de huidige AZ trainer
Z’n vader is afgelopen week ofzo overleden, ook een muzikant. Zo, hele kringetje weer rondquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ken jij 1 van beide zo goed dan?
quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:52 schreef DJ11 het volgende:
Deze keer écht: Berdien StenbergRondo Russo
quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat kan ze fluiten he, die livelink?
Ja, joh. En dat na 15 jaar lessen zo ongeveer.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat kan ze fluiten he, die livelink?
Welke vrouw?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:53 schreef DJ11 het volgende:
Hoe vaak heb ik de naam van deze vrouw inmiddels wel niet genoemd?![]()
Radar Love, Copacabana, The Eve Of Destruction…quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken veel van Barry, maar deze niet
Je vergeet you’re the first, the last, my everythingquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Radar Love, Copacabana, The Eve Of Destruction…
Ik vergeet er wel meer, maar het was niet mijn bedoeling om de hele pop encyclopedie hier te openbaren…quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je vergeet you’re the first, the last, my everything
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedtijd hier. Dank en trusten voor straks
Welterusten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting!
Hoop onbekende nummers gehoord vanavond.
Fijn avond nog
quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Heb wat roerige weken achter de rug en moet morgen ruim 600 kilometer rijden, dus ik haak om 23.30u af…
quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Böblingen, onder Stuttgart.
Daarna door naar de Bodensee voor vakantie…
Veel plezier alvast. M'n ouders komen morgen net uit die richting terugrijden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Böblingen, onder Stuttgart.
Daarna door naar de Bodensee voor vakantie…
Ik omzeil liever de druktes deze kant op en ga morgen daarom pas naar het zuiden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. M'n ouders komen morgen net uit die richting terugrijden.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:26 schreef livelink het volgende:
De Bodensee en omgeving lijkt me heel mooi te zijn. Veel plezier alvast.
Begrijpelijk. M'n ouders zijn ook op zondag weggegaan. Er is dan ook geen vrachtverkeer op de weg in Duitsland, schijnt het.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik omzeil liever de druktes deze kant op en ga morgen daarom pas naar het zuiden.
Klopt. In Duitsland mag geen vracht transport rijden op de snelwegen in het weekend, meen ik.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. M'n ouders zijn ook op zondag weggegaan. Er is dan ook geen vrachtverkeer op de weg in Duitsland, schijnt het.
Klopt, alleen vrachtverkeer met bederfelijke waren mag er op zondag de snelweg op…quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. M'n ouders zijn ook op zondag weggegaan. Er is dan ook geen vrachtverkeer op de weg in Duitsland, schijnt het.
Een remix van Vaya con Diosquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:29 schreef Melting het volgende:
Deze heeft niet in de top 40 gestaan, maar ik kreeg DJ11 gedachten hierbij.
Mooi is datquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:29 schreef Melting het volgende:
Deze heeft niet in de top 40 gestaan, maar ik kreeg DJ11 gedachten hierbij.
Welterusten MadMaster en geniet van je vakantie.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Het is zover, ik ben weg!
Dank en tot een volgende keer…
Fijne vakantiequote:Op zaterdag 2 september 2023 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Slaap lekker, en fijne vakantie.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:30 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had Jackie niet moeten doen.
Alleen de zang niet.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:36 schreef DJ11 het volgende:
Het intro lijkt alvast op It's A Sin. De rest ook.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik gok dat dit West End Girls zijn, met hun cover van It's A Sin
Hoeveel jokers zet je in?quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:37 schreef DJ11 het volgende:
Meidenduo (ik meen uit Zweden) dat een cd met Pet Shop Boys-covers heeft opgenomen. Later ook nog een versie van What Have I Done To Deserve This, met de zanger van Alcazar.
Stop de tijd.
Rock the boatquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:47 schreef Melting het volgende:
Deze weten jullie toch wel?
Titel sowieso?
Ik kom niet verder dan wat Livelink al heeft gezegd.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:47 schreef Melting het volgende:
Deze weten jullie toch wel?
Titel sowieso?
quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Akelige instinker
Ik kende die cover niet.
Was het jullie plaatselijke Soundmixshow misschien?quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]Dan heb je nooit de Soundmixshow gevolgd.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Was het jullie plaatselijke Soundmixshow misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |